Ik ben ook gewoon te nieuwsgierig.quote:
Ik snap het, het is dat we vanavond bezoek krijgen..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon te nieuwsgierig.
Ben alleen thuis en verveel me. Ben moe en lig al lekker op bed met mijn laptop
Uhm... Is lezen moeilijk?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ach ja waarom ook niet, ik had nog een kortingscode liggen
Alleen waarom moest ik hem al om kwart voor 7 aanzetten
[ afbeelding ]
En welke dag is het vandaag...?quote:Niet getreurd, want je kunt de show van zaterdagavond 24 augustus via een livestream meekijken op gtst.nl.
Bedankt!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)rdeschermen-2013-faq gtstlive stream/FAQ GTST Live via livestream bekijken
Owquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Uhm... Is lezen moeilijk?
[..]
En welke dag is het vandaag...?
Oh, bij mij staat 23-08 maar oké.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee er staat 24-08
Gelukkig kan ik de stream bekijken tot zondagochtend staat er
Ga je hem dan aan laten staan tot morgen avond?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee er staat 24-08
Gelukkig kan ik de stream bekijken tot zondagochtend staat er
Je kan je laptop gewoon uitzetten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:23 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Ga je hem dan aan laten staan tot morgen avond?
Nou ja hij staat nog aan. We zullen zienquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:23 schreef majahoi het volgende:
[..]
Oh, bij mij staat 23-08 maar oké.
Nee niksquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:29 schreef PeterKelder het volgende:
Nog 1 minuut. Ben benieuwd of er via de livestream wat te zien zal zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:33 schreef Frey het volgende:
Dus je hebt nu alleen dit in beeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dus je hebt nu alleen dit in beeld?neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dus je hebt nu alleen dit in beeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Jij zit daar?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:35 schreef milaya het volgende:
[ afbeelding ]
Dilan, Everon en Marly hebben er duidelijk zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |