quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:42 schreef Devil010 het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat Lucas Übernicht Von Hinterher niet meesprong.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:42 schreef Devil010 het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat Lucas Übernicht Von Hinterher niet meesprong.
De gemiddelde kijker verwacht niet dat Mike dood gaat. En als ze daar nu al overtuigd van zijn waren ze de afgelopen weken net zo overtuigd dat het Aysen was, of Nuran of Nina.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:45 schreef Hicham. het volgende:
Natuurlijk is de app een faalactie als het Mike blijkt te zijn. De schrijvers beloofde op een verrassende einde, maar dat is het natuurlijk niet als Mike neerstort. Je hoopt op iemand anders op het onverwachte, maar als het dan toch zo simpel blijkt te zijn is het een enorme teleurstelling.![]()
Ik heb nog een heel klein beetje hoop dat het toch Nina zou zijn, maar de vooruitzichten staan helaas anders.
Ze lazen dat wij hopen dat nina dood gaat.....quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:56 schreef TheVulture het volgende:
Waarom zou je Nina bij de laatste twee zetten die overblijven naast Mike, daar heb je dan toch een bedoeling mee als makers (maw zij zou het slachtoffer worden). Op basis van de kandidaten op voorhand zou ik Aysen en Mike verwacht hebben als laatste twee
En toch gaan we een big party houden als Nina dood is.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:02 schreef Roter het volgende:
Mike gaat dood, voor iedereen die echt nog gelooft dat Nina dood gaat een linkje:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Wensdenken
Voor mij was het na een lange tijd geleden al duidelijk dat Mike doodging. Buiten dat zijn de verhaallijnen in GTST nooit echt verrassend of onvoorspelbaar, :-).
Het antwoord: "Bring it on Bitch" Nieuw bij RTL4:quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:26 schreef Devil010 het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh en dan doe ik mijn pruikje op en dan lak ik mijn nagels, naaldhakken aan (wel een merk natuurlijk) en ik ben zoooo de nieuwe Nina.
Wat denk jij nou?![]()
Ik zou meer lachen als iemand de wallen van Nina zou laten tatoeëren, dan heb je toch echt vetkwabben op je lijf ...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:08 schreef Kim-Holland het volgende:
Iemand dit al gezien?
[ afbeelding ]
Een fan van Ludo Sanders heeft het gezicht van zijn held op zijn lichaam laten vereeuwigen. Caroline de Bruin, de vrouw van Ludo, is niet blij met de tatoeage. “Ikzelf vind het ook een tikkeltje macaber. Dus heb ik het hem dringend afgeraden.” aldus de actrice in het AD.
En toch is het net zo hard de schuld van de app.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:01 schreef flanken het volgende:
Is het eerste keer dat we via tv gids achter komen wat er gebeurd bij de cliffhanger. Bij Edwin dood wist nienabd het volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wallen? Ik vermoed dat het eigenlijk donkere kringen zijn bij haar in plaats van wallen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:33 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Ik zou meer lachen als iemand de wallen van Nina zou laten tatoeëren, dan heb je toch echt vetkwabben op je lijf ...
(of als ze doodgevallen is een open been![]()
)
Hoezo weet jij zeker dan wie er dood gaat?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:01 schreef flanken het volgende:
Is het eerste keer dat we via tv gids achter komen wat er gebeurd bij de cliffhanger. Bij Edwin dood wist nienabd het volgens mij.
Edwin was ook wel duidelijk op basis van de info uit de afleveringen daarna die toen bekend werd.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:01 schreef flanken het volgende:
Het zijn wallen met een donkere kring, maar toch echt wallen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:19 schreef PG18 het volgende:
[..]
Wallen? Ik vermoed dat het eigenlijk donkere kringen zijn bij haar in plaats van wallen.
Waarom zeurt iedereen de hele tijd over haar wallen, misschien kan ze er wel helemaal niks aan doen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:24 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Het zijn wallen met een donkere kring, maar toch echt wallen.
Waar wordt er gezeurd, we constateren gewoon dat ze wallen heeft.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:26 schreef majahoi het volgende:
[..]
Waarom zeurt iedereen de hele tijd over haar wallen, misschien kan ze er wel helemaal niks aan doen.
Precies, vaak ook nog eens erfelijk bepaald. Maar volgens mij wordt het bij gtst ook nog eens extra aangedikt bij make-upquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:26 schreef majahoi het volgende:
[..]
Waarom zeurt iedereen de hele tijd over haar wallen, misschien kan ze er wel helemaal niks aan doen.
Goeie ja. Nog een extra reden voor Mike om alles extra te controleren.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:33 schreef flanken het volgende:
Mike is een slimme man. Op de app van springlevend hoor je Nina die de voicemail inspreekt bij Mike dat haar pappie heel erg boos is. Als ik Mike was had ik alles nagekeken bij mijn parachute dus zou Mike zijn parachute nakijken
Hij was er de dag van tevoren, iedereen wist het.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:35 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Maar kwam Mike niet onverwachts springen? Niemand zou hem verwacht moeten hebben. Dus is het ook weer "onverwacht" dat hij doodvalt.
Oké.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij was er de dag van tevoren, iedereen wist het.
voicemailquote:
Wel erin stappen, maar niet zonder alles grondig gecheckt te hebben.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:13 schreef Devil010 het volgende:
[..]
voicemail
ik bedoel dus als deze direct na de rechtzaak was, dan heeft mike een waarschuwing gehad om goed op te letten.
Zou Mike anders in dat vliegtuig stappen?
Omdat ie meer ervaring heeft, toch?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Wel erin stappen, maar niet zonder alles grondig gecheckt te hebben.
Dit dus.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:22 schreef flanken het volgende:
Als Mike dood neervalt en blijkt dat hij zonder te controleren heeft gesprongen vindt ik een onlogische actie van mike en domme fout van de schrijvers.
Dit dus. Hij is de meest ervaren springer, een van de meest gehate inwoners en is net door zowat iedereen bedreigd.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:22 schreef flanken het volgende:
Als Mike dood neervalt en blijkt dat hij zonder te controleren heeft gesprongen vindt ik een onlogische actie van mike en domme fout van de schrijvers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:35 schreef Frey het volgende:
In de promo:Welke promo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
Er zijn bepaalde sluitpennen en op Vindie vind je de rest van de infoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:46 schreef Messina het volgende:
Wat valt er te checken aan een parachute zonder hem te ontvouwen? Twee touwtjes?
Uhuh, maar in de promo hoor ik "doorgeknipt"quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:49 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Er zijn bepaalde sluitpennen en op Vindie vind je de rest van de info
Inderdaad, maar da's natuurlijk achteraf gelulquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:50 schreef Messina het volgende:
[..]
Uhuh, maar in de promo hoor ik "doorgeknipt"
Het kan niet altijd stervensdruk zijnquote:
Na een lange strijd hebben we de smijtactie maar gestaakt, maar dit komt mede door Frons die met zijn Servies een nieuw deuntje produceerde. En dat was niet bepaald leuk om te horenquote:PeterKelder en de troepen zijn vast nog bezig met fietsen smijten. Of de bende van Servies blokkeert hen de weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |