Ik snap oprecht niet waarom de app een faalactie is...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:09 schreef Frey het volgende:
Ik was ook juist zo enthousiast geworden over de app.
Maar is het Mike, dan blijkt het toch één grote faalactie te zijn. Is het Nina, dan hebben ze het geweldig gedaan.
Echt!?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik in elk geval niet, en volgens mij was het toen nog niet bekend welke randdebiel achter die verhaallijn zat. Maar god, wat was die man trots op zichzelf dat hij dat geniale verhaal bedacht had![]()
Nou ja, een ding valt wel op: de namen Nina en Mike staan niet in de spoilers. Als de makers het niet erg zouden vinden dat we het slachtoffer uit de spoilers haalden hadden ze misschien de namen Nina en/of Mike er wel gewoon in gegooid.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:16 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Ik denk dat er een party uitbreekt in dit topic als het Nina wel is.
Dit was hun redenatie:quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:19 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Echt!?
Wat had ik toen graag meer geweten wat hun gedacht hebben in die tijd. Wat ze bewoog en hoe ze redeneerde. Was dat niet 2004?
9 jaar geleden... Ik ben vooral heel benieuwd hoe ik die afleveringen nu zou bekijken vergeleken met toen.
Echt een geweldig idee is dit geweest!quote:Ik zat een half jaar geleden in de auto en dacht ineens: als Dennis nu eens Arnie is, zegt Neijzen. Ik belde naar de anderen, en die hadden dat ook bedacht. Zo geschiedde.
Dat is mijn gevoel erbij. Laat ik het vergelijken met de René Meijer verhaallijn. Je zit alles de hele tijd vol spanning en met veel plezier te volgen en dan eindigt het in een deceptie.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:18 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet waarom de app een faalactie is...
Het was een groot succes al die weken lang.
Dat de laatste week dingen gaan uitlekken voorkom je niet, zeker omdat het app-publiek maar een klein percentage is van de 1.8 miljoen mensen die kijken. Laat staan de paar fanatiekelingen die elke dag op een forum zitten.
Ik ken heel wat mensen die geen idee hebben wie het gaat worden, en vermoedens hebben n.a.v. van de app. En dan denkt de een Nina en de ander Mike, zoals het gemiddelde publiek. Er zijn er zelfs zat, zo begreep ik van m'n tiener buurmeisje en al haar brugklas vriendinnen, dat met de app en wat tiener gesurf het 100% zeker was dat Nina het was.
Die zullen dus heel erg verrast zijn.
Straks is Jack het slachtofferquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat is mijn gevoel erbij. Laat ik het vergelijken met de René Meijer verhaallijn. Je zit alles de hele tijd vol spanning en met veel plezier te volgen en dan eindigt het in een deceptie.
Hij schiet de dader dood.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Straks is Jack het slachtoffer
Al jong in zijn carrière de arrogante nicht uithangen. Hopelijk gaat hij niet meer tv werk doen. Ik hoop dat zijn presentator baantje ook snel vervliegt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:42 schreef Devil010 het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat Lucas Übernicht Von Hinterher niet meesprong.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:42 schreef Devil010 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:42 schreef Devil010 het volgende:
[ afbeelding ]
De gemiddelde kijker verwacht niet dat Mike dood gaat. En als ze daar nu al overtuigd van zijn waren ze de afgelopen weken net zo overtuigd dat het Aysen was, of Nuran of Nina.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:45 schreef Hicham. het volgende:
Natuurlijk is de app een faalactie als het Mike blijkt te zijn. De schrijvers beloofde op een verrassende einde, maar dat is het natuurlijk niet als Mike neerstort. Je hoopt op iemand anders op het onverwachte, maar als het dan toch zo simpel blijkt te zijn is het een enorme teleurstelling.![]()
Ik heb nog een heel klein beetje hoop dat het toch Nina zou zijn, maar de vooruitzichten staan helaas anders.
Ze lazen dat wij hopen dat nina dood gaat.....quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:56 schreef TheVulture het volgende:
Waarom zou je Nina bij de laatste twee zetten die overblijven naast Mike, daar heb je dan toch een bedoeling mee als makers (maw zij zou het slachtoffer worden). Op basis van de kandidaten op voorhand zou ik Aysen en Mike verwacht hebben als laatste twee
En toch gaan we een big party houden als Nina dood is.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:02 schreef Roter het volgende:
Mike gaat dood, voor iedereen die echt nog gelooft dat Nina dood gaat een linkje:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Wensdenken
Voor mij was het na een lange tijd geleden al duidelijk dat Mike doodging. Buiten dat zijn de verhaallijnen in GTST nooit echt verrassend of onvoorspelbaar, :-).
Het antwoord: "Bring it on Bitch" Nieuw bij RTL4:quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:26 schreef Devil010 het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh en dan doe ik mijn pruikje op en dan lak ik mijn nagels, naaldhakken aan (wel een merk natuurlijk) en ik ben zoooo de nieuwe Nina.
Wat denk jij nou?![]()
Ik zou meer lachen als iemand de wallen van Nina zou laten tatoeëren, dan heb je toch echt vetkwabben op je lijf ...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:08 schreef Kim-Holland het volgende:
Iemand dit al gezien?
[ afbeelding ]
Een fan van Ludo Sanders heeft het gezicht van zijn held op zijn lichaam laten vereeuwigen. Caroline de Bruin, de vrouw van Ludo, is niet blij met de tatoeage. “Ikzelf vind het ook een tikkeltje macaber. Dus heb ik het hem dringend afgeraden.” aldus de actrice in het AD.
En toch is het net zo hard de schuld van de app.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:01 schreef flanken het volgende:
Is het eerste keer dat we via tv gids achter komen wat er gebeurd bij de cliffhanger. Bij Edwin dood wist nienabd het volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wallen? Ik vermoed dat het eigenlijk donkere kringen zijn bij haar in plaats van wallen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:33 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Ik zou meer lachen als iemand de wallen van Nina zou laten tatoeëren, dan heb je toch echt vetkwabben op je lijf ...
(of als ze doodgevallen is een open been![]()
)
Hoezo weet jij zeker dan wie er dood gaat?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:01 schreef flanken het volgende:
Is het eerste keer dat we via tv gids achter komen wat er gebeurd bij de cliffhanger. Bij Edwin dood wist nienabd het volgens mij.
Edwin was ook wel duidelijk op basis van de info uit de afleveringen daarna die toen bekend werd.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:01 schreef flanken het volgende:
Het zijn wallen met een donkere kring, maar toch echt wallen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:19 schreef PG18 het volgende:
[..]
Wallen? Ik vermoed dat het eigenlijk donkere kringen zijn bij haar in plaats van wallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |