quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Toch niet de troep van Servies, mag ik hopen?
Ik stuurde een mailtje naar bol.com dat hij gisteren al geleverd moest zijn en er geen status beschikbaar was van m'n bestelling. Toen kreeg is serieus een heel aardig belletje!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:00 schreef Frey het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)-9/1002004013389558/
Iemand nog nieuws over de box? Hij staat hier weer op reserveren, maar nog met de oude datum.
Dan ga ik voorlopig uit van vrijdagavond, anders zaterdag.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:27 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Ik stuurde een mailtje naar bol.com dat hij gisteren al geleverd moest zijn en er geen status beschikbaar was van m'n bestelling. Toen kreeg is serieus een heel aardig belletje!
Ze zei dat hij inderdaad later uitkomt en de 24ste geleverd zou moeten worden.
Was Laura niet verliefd op de vader van Dennis, die het haar verteld heeft?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:38 schreef roos85 het volgende:
Hoe kwamen ze ook er al weer achter dan Dennis de zoon van Laura en Robert was? (meest achterlijke verhaallijn ooit) Was dat met de DNA test van Sil?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:05 schreef Devil010 het volgende:
Kan ook dat Maxime zo rustig aan de telefoon antwoord omdat ze verwacht dat Mike neerstort omdat ze hier meer vanaf weet (zij wilde ook per se dat er gesprongen werd terwijl Rik er niet was en het voor Nuran eigenlijk niet meer hoefde). Stel dat Mike zijn parachute verwisseld heeft ligt Nina dus op de grond terwijl iedereen denkt dat het Mike is. Dit zou wel een leuke twist zijn (codewoord van paar weken geleden)
Inderdaad!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:09 schreef Frey het volgende:
Ik was ook juist zo enthousiast geworden over de app.
Maar is het Mike, dan blijkt het toch één grote faalactie te zijn. Is het Nina, dan hebben ze het geweldig gedaan.
haha, zeg dat wel!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:38 schreef roos85 het volgende:
Hoe kwamen ze ook er al weer achter dan Dennis de zoon van Laura en Robert was? (meest achterlijke verhaallijn ooit) Was dat met de DNA test van Sil?
Ik in elk geval niet, en volgens mij was het toen nog niet bekend welke randdebiel achter die verhaallijn zat. Maar god, wat was die man trots op zichzelf dat hij dat geniale verhaal bedacht hadquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:13 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
haha, zeg dat wel!
Sowieso was die Dag Neijsen de koning van het verzieken.
Ik moet die knakker meegeven dat hij wel uitzonderlijk dacht vanuit de historie van GTST, iets wat ze nu nog wel eens vergeten. Maar wat hij er vervolgens mee deed...
Waren jullie toen al hier??
Ik mag toch hopen dat hij 10x harder afgezeikt is dan Rohan en kornuiten nu...
Anyway, stiekem verheug ik me toch die verhalen terug te zien op DVD, ooit
Ik denk dat er een party uitbreekt in dit topic als het Nina wel is.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:14 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Mensen zitten nog in de ontkenningsfase ofzo?Het is Nina echt niet, jongens.
Ik ben allang uit de ontkenningsfasequote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:14 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Mensen zitten nog in de ontkenningsfase ofzo?Het is Nina echt niet, jongens.
Ik snap oprecht niet waarom de app een faalactie is...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:09 schreef Frey het volgende:
Ik was ook juist zo enthousiast geworden over de app.
Maar is het Mike, dan blijkt het toch één grote faalactie te zijn. Is het Nina, dan hebben ze het geweldig gedaan.
Echt!?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik in elk geval niet, en volgens mij was het toen nog niet bekend welke randdebiel achter die verhaallijn zat. Maar god, wat was die man trots op zichzelf dat hij dat geniale verhaal bedacht had![]()
Nou ja, een ding valt wel op: de namen Nina en Mike staan niet in de spoilers. Als de makers het niet erg zouden vinden dat we het slachtoffer uit de spoilers haalden hadden ze misschien de namen Nina en/of Mike er wel gewoon in gegooid.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:16 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Ik denk dat er een party uitbreekt in dit topic als het Nina wel is.
Dit was hun redenatie:quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:19 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Echt!?
Wat had ik toen graag meer geweten wat hun gedacht hebben in die tijd. Wat ze bewoog en hoe ze redeneerde. Was dat niet 2004?
9 jaar geleden... Ik ben vooral heel benieuwd hoe ik die afleveringen nu zou bekijken vergeleken met toen.
Echt een geweldig idee is dit geweest!quote:Ik zat een half jaar geleden in de auto en dacht ineens: als Dennis nu eens Arnie is, zegt Neijzen. Ik belde naar de anderen, en die hadden dat ook bedacht. Zo geschiedde.
Dat is mijn gevoel erbij. Laat ik het vergelijken met de René Meijer verhaallijn. Je zit alles de hele tijd vol spanning en met veel plezier te volgen en dan eindigt het in een deceptie.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:18 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet waarom de app een faalactie is...
Het was een groot succes al die weken lang.
Dat de laatste week dingen gaan uitlekken voorkom je niet, zeker omdat het app-publiek maar een klein percentage is van de 1.8 miljoen mensen die kijken. Laat staan de paar fanatiekelingen die elke dag op een forum zitten.
Ik ken heel wat mensen die geen idee hebben wie het gaat worden, en vermoedens hebben n.a.v. van de app. En dan denkt de een Nina en de ander Mike, zoals het gemiddelde publiek. Er zijn er zelfs zat, zo begreep ik van m'n tiener buurmeisje en al haar brugklas vriendinnen, dat met de app en wat tiener gesurf het 100% zeker was dat Nina het was.
Die zullen dus heel erg verrast zijn.
Straks is Jack het slachtofferquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat is mijn gevoel erbij. Laat ik het vergelijken met de René Meijer verhaallijn. Je zit alles de hele tijd vol spanning en met veel plezier te volgen en dan eindigt het in een deceptie.
Hij schiet de dader dood.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Straks is Jack het slachtoffer
Al jong in zijn carrière de arrogante nicht uithangen. Hopelijk gaat hij niet meer tv werk doen. Ik hoop dat zijn presentator baantje ook snel vervliegt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:42 schreef Devil010 het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat Lucas Übernicht Von Hinterher niet meesprong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |