abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130306285
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 23:48 schreef Frey het volgende:

[..]

Ook jij helpt mee. :P

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_130306352
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:04 schreef roos85 het volgende:
Screenshots app:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat kijkt Rikki weer vrolijk zeg :') _O-
pi_130306394
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:29 schreef Sway- het volgende:
Ik las net op nu.nl dat iemand een tattoo wil laten zetten van Ludo Sanders :P
quote:
Man wil Ludo Sanders-tatoeage op zijn rug

Een fan van Ludo Sanders wil een tatoeage van het GTST-personage op zijn rug. Hij heeft Erik de Vogel, die Ludo speelt, gevraagd of hij mee wil naar een tattoo-artist, maar dat heeft de acteur vriendelijk geweigerd.

Zijn vrouw Caroline de Bruijn, die in de serie Ludo's vrouw Janine speelt, was net als haar man verbijsterd door het verzoek, zegt ze woensdag in het AD. "Erik vindt het een vreemd idee dat er iemand met zijn gezicht op de rug rondloopt. En, ikzelf vind het ook een tikkeltje macaber. Dus heb ik het hem dringend afgeraden."

De onbekende Nederlandse man schijnt zich volgens De Bruijn 'te spiegelen aan Ludo's karakter als stijlvolle, besluitvaardige, soms bikkelharde maar meestal rechtvaardige zakenman'.

Hij zou de tatoeage laten zetten in de nieuwe RTL5-realityreeks Tattoo Series, waarin vanaf 2 september Nederlandse tatoeageartiesten en hun klanten worden gevolgd. De Vogel moest model staan om te zorgen voor een zo treffend mogelijke gelijkenis.

De actrice weet niet of de man de tatoeage alsnog heeft laten zetten.
pi_130306537
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:52 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

[..]

Haha, de een op z'n rug de ander op z'n been...
Helemaal hot blijkbaar :P

Wel lullig voor degene die hem al op z'n been heeft, nu de reactie van Caroline en Erik te lezen over degene die hem op z'n rug wil haha :P
pi_130306569
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:58 schreef SAMBAM het volgende:

[..]

Haha, de een op z'n rug de ander op z'n been...
Helemaal hot blijkbaar :P

Wel lullig voor degene die hem al op z'n been heeft, nu de reactie van Caroline en Erik te lezen over degene die hem op z'n rug wil haha :P
Misschien is het dezelfde persoon? Beetje toevallig als er nu twee mensen zijn die allebei een tattoo van Ludo willen hebben :P
pi_130306846
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 23:13 schreef Frey het volgende:
Of Joris Putman die een afscheidsfilmpje kreeg op de DVD. :')
Alleen dat muziekje van Ronald onder dat filmpje was de moeite waard _O_
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:16:02 #207
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_130306977
Ik blijf het faal vinden eerst roepen er gaat iemand door waarvan je het niet verwacht. Om het vervolgens het personage te laten zijn waarvan iedereen eigenlijk al wist dat hij zou doodgaan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:18:22 #208
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_130307030
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:06 schreef SAMBAM het volgende:

[..]

Iedereen gaat er ook weer meteen vanuit dat dit een faal van de schrijvers is. Wie weet houdt Louis Talpe het wel voor gezien.
Eerst moest hij al tijdelijk weg voor een musical, en duidelijk heeft hij nog meer aanbiedingen gekregen... Hij kiest er zelf ook voor de ene na de andere productie te willen doen.

Dus als hij dan wil vertrekken, en deze cliff komt voorbij, is het een hele logische keuze.
Hij was de laatste tijd íets interessanter, maar laten we nou niet doen alsof hij een ongekende bijdrage leverde dat ze hem op reis hadden moeten sturen in de hoop dat hij ooit z'n lang verwachtte terugkeer zou waarmaken.
In de laatste zin zeg ik ook. Dat hij genoeg te doen lijkt te hebben buiten gtst om! Maar ik vind het jammer dat hij dan dood zou moeten gaan. Omdat de familie Bouwhuis en dan met name Bianca al zoveel ellende gehad heeft vind ik het laatste anderhalve seizoen! En hij toch net vader is geworden.
pi_130307139
Whaa cool! Ik wil nu een Rosa tattoo op mijn bil laten zetten!
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:23:14 #210
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130307149
Zelfs al zou Louis zelf hebben besloten eruit te gaan, dan nog blijft het falen van de schrijvers. Ze hadden anderhalf jaar om iets met het personage te doen, maar het eerste jaar hebben ze maar wat aan lopen modderen. Gemiste kans zo.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_130307218
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:23 schreef Frey het volgende:
Zelfs al zou Louis zelf hebben besloten eruit te gaan, dan nog blijft het falen van de schrijvers. Ze hadden anderhalf jaar om iets met het personage te doen, maar het eerste jaar hebben ze maar wat aan lopen modderen. Gemiste kans zo.
Dat dus. Maar ja, wat verwacht je anders van Ridder Gottschalk en zijn hulpjes? :')
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:26:46 #212
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130307233
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:04 schreef roos85 het volgende:
Screenshots app:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_130307346
Vanaf het begin denk ik al dat het Nina is, of eigenlijk hoop ik dat omdat het de mooiste verhaallijnen op kan leveren. Na uitkomst van de spoilers deze week was die hoop eigenlijk teniet gedaan.
Maar nu ik de filmpjes in de app zie, krijg ik eigenlijk weer hoop; dit ligt er toch veel te dik bovenop dat Mike dan zal vallen? Zouden ze misschien toch een slim iemand op de spoilers hebben gezet om ons op een dwaalspoor te zetten en Nina alsnog als verrassing te laten kletteren???

Zoja; dan zit Maxime er vast als verrassende dader achter. Zij heeft de sprong bedacht en georganiseerd, in de app werd benadrukt dat Maxime haast had te vertrekken met het vliegtuigje ondanks dat Rick er nog niet was. Daarbij heeft Nina haar enkele keren behoorlijk gekwetst door te zeggen dat ze zelf geen moeder is EN dat wil ze wel graag worden, dus handig als Nola 'vrijkomt'. Leuke verhaallijn ook als Ludo (die van niks weet) samen met Maxime proberen Nola van Mike af te pakken. En hoe zullen Ludo en Maxime daarna tegenover elkaar staan? Misschien ook weer een opening tussen Janine en Ludo als hij erachter komt hoe zijn zus echt in elkaar zit?

Als Nina dus toch maar valt. ~O>
pi_130307376
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:30 schreef Mammietje het volgende:
Vanaf het begin denk ik al dat het Nina is, of eigenlijk hoop ik dat omdat het de mooiste verhaallijnen op kan leveren. Na uitkomst van de spoilers deze week was die hoop eigenlijk teniet gedaan.
Maar nu ik de filmpjes in de app zie, krijg ik eigenlijk weer hoop; dit ligt er toch veel te dik bovenop dat Mike dan zal vallen? Zouden ze misschien toch een slim iemand op de spoilers hebben gezet om ons op een dwaalspoor te zetten en Nina alsnog als verrassing te laten kletteren???

Zoja; dan zit Maxime er vast als verrassende dader achter. Zij heeft de sprong bedacht en georganiseerd, in de app werd benadrukt dat Maxime haast had te vertrekken met het vliegtuigje ondanks dat Rick er nog niet was. Daarbij heeft Nina haar enkele keren behoorlijk gekwetst door te zeggen dat ze zelf geen moeder is EN dat wil ze wel graag worden, dus handig als Nola 'vrijkomt'. Leuke verhaallijn ook als Ludo (die van niks weet) samen met Maxime proberen Nola van Mike af te pakken. En hoe zullen Ludo en Maxime daarna tegenover elkaar staan? Misschien ook weer een opening tussen Janine en Ludo als hij erachter komt hoe zijn zus echt in elkaar zit?

Als Nina dus toch maar valt. ~O>
Ik krijg weer een beetje hoop _O_ _O_ _O_
pi_130307503
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:26 schreef Frey het volgende:

[..]

SPOILER
Eens!
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 21 augustus 2013 @ 12:46:10 #216
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130309430
De eerste maandag inderdaad:

SPOILER
SPOILER
pi_130309468
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:46 schreef Frey het volgende:
De eerste maandag inderdaad:

SPOILER
SPOILER
SPOILER
  woensdag 21 augustus 2013 @ 12:50:58 #218
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130309530
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:47 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

SPOILER
Je speelt niet goed mee. o|O
pi_130309600
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:50 schreef Frey het volgende:

[..]

Je speelt niet goed mee. o|O
Ik blijf liever realistisch in dit geval ;) Er is nog een klein sprankje hoop, maar ik ga maar niet van een geweldige plottwist uit.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 12:57:01 #220
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130309723
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:53 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik blijf liever realistisch in dit geval ;) Er is nog een klein sprankje hoop, maar ik ga maar niet van een geweldige plottwist uit.
Geen plottwist, maar gewoon logica:

SPOILER
Maarja, de combinatie

SPOILER
en
SPOILER
:P
pi_130309820
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:57 schreef Frey het volgende:

[..]

Geen plottwist, maar gewoon logica:

SPOILER
Maarja, de combinatie

SPOILER
en
SPOILER
:P
_O- _O- _O-
  woensdag 21 augustus 2013 @ 13:00:24 #222
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130309827
http://www.bol.com/nl/p/g(...)-9/1002004013389558/

Iemand nog nieuws over de box? Hij staat hier weer op reserveren, maar nog met de oude datum.
pi_130309857
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 13:00 schreef Frey het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)-9/1002004013389558/

Iemand nog nieuws over de box? Hij staat hier weer op reserveren, maar nog met de oude datum.
Nope, maar ik ga zo even langs de Saturn, dus dan zie ik vanzelf wel :P
  woensdag 21 augustus 2013 @ 13:02:14 #224
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130309872
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 13:01 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nope, maar ik ga zo even langs de Saturn, dus dan zie ik vanzelf wel :P
De troepen wachten je daar wel op. :P
pi_130309955
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 13:02 schreef Frey het volgende:

[..]

De troepen wachten je daar wel op. :P
Toch niet de troep van Servies, mag ik hopen? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: