abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 21 augustus 2013 @ 18:53:20 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_130320535

Programmamaker Wilfried de Jong presenteert dit jaar het tv-programma Zomergasten. Een woordvoerder van de VPRO zegt dat voor hem is gekozen omdat hij een uitstekende interviewer is.
De Jong is de opvolger van de Belg Jan Leyers, die het programma één seizoen presenteerde.

Van 28 juli t/m 1 september, elke zondag om 20.15 op Nederland 2.

Te gast zijn:

28 juli
Hans Teeuwen (Budel 1967) is cabaretier, zanger en acteur.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4 augustus
Nelleke Noordervliet (Rotterdam 1945) schrijft romans en publiceert verhalen, essays, lezingen en columns in weekbladen en tijdschriften.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
11 augustus
Beatrice de Graaf (Putten 1976) is als hoogleraar Conflict en veiligheid verbonden aan het Centrum voor Terrorisme en Contraterrorisme van de Universiteit Leiden (Campus Den Haag).
SPOILER
18 augustus
Johan Simons (Heerjansdam 1946) is intendant bij de Münchner Kammerspiele, een van de meest vooraanstaande Duitse theatergezelschappen.
SPOILER
25 augustus
Wouter Bos (Vlaardingen 1963) is de kersverse baas van het VU Medisch Centrum.
SPOILER
1 september
Daan Roosegaarde (Nieuwkoop 1979) is kunstenaar, entrepreneur en ontwerper.
SPOILER
Game on.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_130320755
Ik verwacht veel van Bos. Ondanks dat ik het niet altijd met hem eens ben vind ik het een briljant politicus.Weet ook altijd heel helder te vertellen. De zichtbare twijfel, dat zal zondag ook wel veel naar voren komen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 19:01:14 #3
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  Trouwste user 2022 woensdag 21 augustus 2013 @ 19:33:06 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_130321867
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Zondag kijk ik naar Wouter Bos.
Door het woud ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_130321951
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik verwacht veel van Bos. Ondanks dat ik het niet altijd met hem eens ben vind ik het een briljant politicus.Weet ook altijd heel helder te vertellen. De zichtbare twijfel, dat zal zondag ook wel veel naar voren komen.
Nadeel is natuurlijk wel dat de kans op een spontaan en open gesprek vrij klein is met gemediatrainde gasten.
pi_130323244
zou leuk zijn als de jong deze graaier frontaal aan valt
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 21 augustus 2013 @ 20:12:16 #7
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_130323298
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:10 schreef Klopkoek het volgende:
zou leuk zijn als de jong deze graaier frontaal aan valt
_O_
pi_130323586
Overigens eens met degenen die de afbraak van kunst hekelen.

Andere landen doen er zelfs geld bij om cultuur te steunen.

Overigens is de VVD zelf verantwoordelijk geweest voor de bureaucratisering. Kunst moest immers opeens een nut en doel hebben in de jaren 80 en 90.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  Trouwste user 2022 woensdag 21 augustus 2013 @ 20:24:51 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_130323723
quote:
13s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:12 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

:r
Je kunt echt niet tegen een geintje hè ?

woensdag 21 augustus 2013 @ 20:38:08 #11
359486 geindoctrineerd
dat zijn we allemaal!
pi_130324197
Zit net de aflevering terug te kijken met Beatrice de Graaf. Zeer interessant. Mooie baan heeft zij
Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{
  Trouwste user 2022 woensdag 21 augustus 2013 @ 21:55:53 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_130327720
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:38 schreef geindoctrineerd het volgende:
Zit net de aflevering terug te kijken met Beatrice de Graaf. Zeer interessant. Mooie baan heeft zij
Wat vond je er interessant aan ? Ik vond het vreselijk.

pi_130339345
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:55 schreef tong80 het volgende:

[..]

De onderwerpen waren interessanter dan afgelopen zondag.

Smaken verschillen.
pi_130339461
quote:

[..]

Omdat ze christen is zeker.
  Trouwste user 2022 donderdag 22 augustus 2013 @ 09:51:42 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_130339683
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 09:36 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

De onderwerpen waren interessanter dan afgelopen zondag.

Smaken verschillen.
Ik vond de onderwerpen beide afleveringen interessant. Afgelopen zondag was wel meer in mijn straatje. Maar waar het bij mevrouw van der Putten een monoloog was die me niet kon boeien, was het bij Johan Simons een gesprek.

Trouwste user 2022 donderdag 22 augustus 2013 @ 09:53:25 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_130339726
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 09:41 schreef _dodecahedron_ het volgende:

[..]

Omdat ze christen is zeker.
Al was ze Jehova'sgetuigen, maakt niks uit. Iemand kan boeiend een gesprek aangaan zonder belerend te zijn. Een ander preekt voor eigen parochie en hachje terwijl er geen weerwoord mogelijk is.

donderdag 22 augustus 2013 @ 12:36:38 #17
359486 geindoctrineerd
dat zijn we allemaal!
pi_130343812
quote:

[..]

Omdat ze waanzinnig duidelijk kon vertellen. Het verhaal begon al met de dubieuze media voor wie het nooit goed is, met als voorbeeld de Telegraaf en de AIVD. Daarnaast waren het variërende en interessante filmpjes met als hoogtepunten dat verhaal van de SS-er en diens vrouw en de liedjes van de moslims die voor mij ook een aanstekelijke melodie hadden. Het gesprek duurt een kleine drie uur en het heeft mij eigenlijk continu geboeid. Ze kon goed vertellen, en had duidelijke voorbeelden.
Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{
  Trouwste user 2022 donderdag 22 augustus 2013 @ 12:57:39 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_130344504
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 12:36 schreef geindoctrineerd het volgende:

[..]

Omdat ze waanzinnig duidelijk kon vertellen. Het verhaal begon al met de dubieuze media voor wie het nooit goed is, met als voorbeeld de Telegraaf en de AIVD. Daarnaast waren het variërende en interessante filmpjes met als hoogtepunten dat verhaal van de SS-er en diens vrouw en de liedjes van de moslims die voor mij ook een aanstekelijke melodie hadden. Het gesprek duurt een kleine drie uur en het heeft mij eigenlijk continu geboeid. Ze kon goed vertellen, en had duidelijke voorbeelden.
Het was duidelijk voor haar en dat wilde ze aan de kijkers opdringen. Als Wilfried de Jong een kritische vraag stelde of iets in twijfel trok, zette ze haar klauwen in het zand en begon te steigeren . Daarna raapte ze de draad weer op en werd het alsnog geen gesprek. Als jij dit variërende beelden vond heb je een ander programma gezien dan ik. Het was één en al gruizelig materiaal van 50 jaar geleden. En was het geen materiaal van 50 jaar geleden was het recent materiaal over 50 jaar geleden. Het was een monotone aanslag op mijn netvlies en gehoororganen. Het dreunde maar door, en niks beklijfde.

pi_130346610
Uiteindelijk is het natuurlijk ook een subsidieslaaf en ambtenaartje van de staat
Deuger, Woke & Gutmensch
  donderdag 22 augustus 2013 @ 14:03:15 #20
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_130346873
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 12:36 schreef geindoctrineerd het volgende:

[..]

Hier sluit ik me bij aan. Mij kon de laatste aflevering ook minder boeien.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Trouwste user 2022 zaterdag 24 augustus 2013 @ 00:08:56 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_130403617
Keuzefilm Wouter Bos: Primary Colors
Twee maanden nadat de president van de VS op tv had verklaard dat hij 'geen seks had gehad met die vrouw' verscheen deze politieke satire in de Amerikaanse bios, een nauwelijks verhulde versie van Clinton's verkiezingscampagne in 1992, compleet met seksschandalen, valse beloftes, roddel en achterklap. Scenarist Elaine May baseerde zich op de gelijknamige bestseller van Newsweek-journalist Joe Klein. Travolta zet de presidentskandidaat wat karikaturaal neer als een slinkse womanizer, met veel charme en een innemende 'southern drawl'. Thompson als zijn vrouw en Kathy Bates als campagnemedewerkster geven wat emotionele diepgang aan het verhaal

pi_130404393
Dan had hij beter voor Wag the Dog of The Ides of March kunnen kiezen.
pi_130405500
We gaan het zien
Jusqu'ici tout va bien...
  Trouwste user 2022 zaterdag 24 augustus 2013 @ 06:36:25 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_130408170
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 01:07 schreef Manono het volgende:
We gaan het zien
Kan nergens vinden welke fragmenten ie wil zien.

pi_130411678
quote:

[..]

Ik vond de uitzending met Johan Simons dan weer vreselijk. :P

Ligt er puur aan waar je interesses liggen denk ik.
  Trouwste user 2022 zaterdag 24 augustus 2013 @ 12:38:34 #26
7889 tong80
Spleenheup
pi_130411816
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 12:30 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Ik vond de uitzending met Johan Simons dan weer vreselijk. :P

Ligt er puur aan waar je interesses liggen denk ik.
Heeft er zijdelings mee te maken. Ik ben een kunstliefhebber. Hing aan de lippen van de eerste Zomergast ooi9t, Pierre Jansen. Maar bgen ooko geïnteresseerd in de tweede wereldoorlog. Was als kind al gefascineerd door de charismatische Hitler. Holde zo snel mogelijk naar huis om de jeugd-TV te zien dat over Hitler ging.

Het gaat er om hoe je het brengt. Maak je er een college van ? Dan ga ik naar school. Maaki je er een prettig gesprek van dan schuif ik aan en hou m'n mond.

pi_130417578
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 06:36 schreef tong80 het volgende:

[..]

Kan nergens vinden welke fragmenten ie wil zien.

Laat je verrassen anders
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 17:02:19 #28
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_130417634
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 12:38 schreef tong80 het volgende:

[..]

Heeft er zijdelings mee te maken. Ik ben een kunstliefhebber. Hing aan de lippen van de eerste Zomergast ooi9t, Pierre Jansen. Maar bgen ooko geïnteresseerd in de tweede wereldoorlog. Was als kind al gefascineerd door de charismatische Hitler. Holde zo snel mogelijk naar huis om de jeugd-TV te zien dat over Hitler ging.

Het gaat er om hoe je het brengt. Maak je er een college van ? Dan ga ik naar school. Maaki je er een prettig gesprek van dan schuif ik aan en hou m'n mond.

Biertje gedronken op een terrasje?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_130417906
Ben benieuwd of Bos ook nog wat kritische vragen naar z'n kop geslingerd gaat krijgen. Vragen als "wanneer betaal je die 15 miljard terug, die je van ons afgepikt hebt toen je, zogenaamd namens ons allemaal, die failliete faalbank ABN AMRO per se moest kopen?"

Maar zal wel weer niet gebeuren.
pi_130418056
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 17:15 schreef hpeopjes het volgende:
Ben benieuwd of Bos ook nog wat kritische vragen naar z'n kop geslingerd gaat krijgen. Vragen als "wanneer betaal je die 15 miljard terug, die je van ons afgepikt hebt toen je, zogenaamd namens ons allemaal, die failliete faalbank ABN AMRO per se moest kopen?"

Het programma heeft nog wel enig niveau inderdaad.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_130418293
quote:

:')
  Trouwste user 2022 zaterdag 24 augustus 2013 @ 18:34:08 #32
7889 tong80
Spleenheup
pi_130419639
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 17:02 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Biertje gedronken op een terrasje?
Fles wijn op. Hoe merk je dat :?

Trouwste user 2022 zaterdag 24 augustus 2013 @ 18:35:05 #33
7889 tong80
Spleenheup
pi_130419665
quote:

Lijkt me eerder dat ze als Rotterdammers onder elkaar zich afvragen waar het mis ging met Feyenoord.

pi_130420303
quote:

[..]

Dat ze feitelijke onjuistheden zat te verkondigen zoals de kaping van het vliegtuig maakt dan niet uit....En als ze dan voorbeelden gebruikt waarin ze zelf voorkomt dan heb ik mijn portie putten gehad.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 19:13:07 #35
63302 rockstah
New World Disorder
pi_130420576
Ik heb zojuist de laatste aflevering gezien, en hoewel het interessant genoeg was voel ik me niet voldaan, gefascineerd, wijzer. Ik heb ook het gevoel dat ik heel veel dingen nu alweer aan het vergeten ben.

Simons was een norse, wat depressief aandoende man waar maar weinig charisma in leek te zitten. Waar hij vertelde over grootse werken van theater, film en kunst viel zijn eigen persoon wat weg. Het was te nuchter, gewoon een man die zijn schouders ophaalt: "Ik wou theater voor het volk maken, dat lukte niet. Ik weet niet waarom." "Ik was vroeger heel gelovig, nu niet meer." "Als ik naar het rivierenlandschap kijk dan geeft mij dat troost." "Als je kanker kan voorkomen, dan moet je dat doen." Het was inderdaad een echt gesprek, maar dat is ook wat het zo droog en soms ook zo voorspelbaar maakte. Ook het continu analyseren van de acteurs deed wat af aan de fragmenten zelf, vooral omdat het zo oppervlakkig was. Ik vond het juist wel mooi toen bij een van de vorige gasten (volgens mij Noordervliet) na zo'n opera fragment ze na een vraag van de Jong gewoon zij dat je zoiets niet moet willen analyseren, het is gewoon emotie, viscerale kunst. Deze avond bevatte ook voldoende fragmenten die voor zichzelf spraken, het was vrij duidelijk wat er door die dirigent in een van die laatste fragmenten heenging. Waarom dan dat ouwehoeren erover? Hij kwam zo zelden met diepere inzichten die je zou verwachten van iemand met zo'n achtergrond, ook bij onderwerpen waar hij persoonlijk bij betrokken was kwam er weinig uit. Alsof hij gewoon niet zo'n goede verteller is. Ik vind dat Nelleke Noordervliet het wat dat betreft beter deed. Ze vertelde wat meer over de achtergrond van het stuk, maakte het bereikbaar, bouwde het wat op, vertaalde het naar eigen woorden. Bij Beatrice kreeg je een historische invalshoek te horen. Allerlei redenen waarom ze beter blijven plakken bij mij. Ik kan me van deze avond gewoon weinig voor de geest halen.

Wat Beatrice betreft, ja ze kon ratelen. Maar er was tenminste een boodschap die doorkwam juist omdat het je schedel in geboord werd. Of je het ermee eens bent is een ander verhaal, maar het voelde in ieder geval verrijkend. Dit gehele gesprek, op wat stukken op het einde na waar hij zich meer aan politieke statements ging wagen, voelde gewoon wat oppervlakkig.
  Trouwste user 2022 zaterdag 24 augustus 2013 @ 19:22:47 #36
7889 tong80
Spleenheup
pi_130420867
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:13 schreef rockstah het volgende:

Simons was een norse, wat depressief aandoende man waar maar weinig charisma in leek te zitten.
Toen ben ik gestopt met het lezen van de rest van je post.

zaterdag 24 augustus 2013 @ 19:29:26 #37
63302 rockstah
New World Disorder
pi_130421087
Niet dan? Ik heb geen geen diepzinnige, getergde en onbegrepen kunstenaar gezien. Geen levendig verteller, ja op één moment stond hij op om geloof ik zijn vader na te doen. Dat was het enige. De directie van het interview maakte hem tot een doodgewone appelboer met gouden schoenen.
  Trouwste user 2022 zaterdag 24 augustus 2013 @ 19:40:37 #38
7889 tong80
Spleenheup
pi_130421472
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:29 schreef rockstah het volgende:
Niet dan? Ik heb geen geen diepzinnige, getergde en onbegrepen kunstenaar gezien. Geen levendig verteller, ja op één moment stond hij op om geloof ik zijn vader na te doen. Dat was het enige. De directie van het interview maakte hem tot een doodgewone appelboer met gouden schoenen.
Hij begon met Toon Hermans. Hij ging staan om Toon te laten zien hoe die stond om de aandacht te trekken. Hij vergeleek het met hoe Obama hetzelfde deed. Hij maakte zichzelf tot een doodnormale appelboer met een hardwerkende vader die de eindjes aan elkaar moest knopen. Het mooie was juist dat hij die roots nog steeds in zich had en de kunst onderdeel maakte van zijn leven. Hij had er geen moeite mee dat kunst soms elitair is, en soms voor de fijnproevers is.
Hij heeft hetzelfde als Karel Appel. Kunst is kunst. Je ziet er in wat je wilt. Geen poeha. Erg verfrissend om zo iemand te horen praten. Ik voelde een verwantschap. Houden van kunst wil niet zeggen dat je neer of op kijkt.

zaterdag 24 augustus 2013 @ 20:15:45 #39
63302 rockstah
New World Disorder
pi_130422815
Meh, Ik wil van zo iemand weten hoe hij bepaalde dingen verklaart.
Het kwam zo vaak voor in dit interview dat je de Jong hem zag onderbreken om ergens op door te vragen, waarna er altijd een soort leegte op dook. Hij begint wat te mompelen en komt vervolgens met een of ander voorbeeld of anekdote, waarop de Jong maar een antwoord voor hem formuleert, want zo lief is die ook wel weer. En Simens stemt dan rustig toe en vervolgens is het alweer tijd om naar het volgende fragment te gaan. Een slechte verklaring is nog altijd beter dan geen verklaring. Zo word er continu aan je ballen gekieteld zonder dat er ooit doorgepakt wordt.

Neem nou dat stuk dat de jong initieerde dat ging over het imperfecte, na het stuk over de hazenlip.
Dit deed mij direct denken aan de aflevering met Adriaan Van Dis, waar je door zijn soms bizarre uitlatingen een gecompliceerde en unieke persoonlijkheid voorgeschoteld kreeg.
Hier leidde het eigenlijk tot niets, Simens stemde toe dat hij het wel wat vond hebben. En toen vervolgens later in de aflevering zijn perfectionisme ter sprake kwam deed hij het eerdere onderwerp lacherig af als "Ik ben nou eenmaal paradoxaal."
Vandaar dat ik het zo'n slappe bedoeling vond. Als je met zo'n nuchter persoon te maken hebt, vraag hem dan niet zoveel over zichzelf.
Diezelfde fout maakten ze met Noordervliet, waar ze een heel stuk over haar verleden hebben geluld.
In het begin maakte ze al duidelijk dat ze een intelligent en zenuwachtig meisje was, dan weet je eigenlijk direct al dat er niet veel te halen valt. Zulke mensen maken weinig mee en als ze dat wel doen dan relativeren ze het zo ver dat ze er niet meer levendig over kunnen vertellen.
pi_130425539
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:13 schreef rockstah het volgende:

Wat Beatrice betreft, ja ze kon ratelen. Maar er was tenminste een boodschap die doorkwam juist omdat het je schedel in geboord werd. Of je het ermee eens bent is een ander verhaal, maar het voelde in ieder geval verrijkend.
Maar hoe toets jij of die verrijking legitiem is? Of neem je dat maar blind aan?
pi_130450107
  Trouwste user 2022 zondag 25 augustus 2013 @ 18:11:42 #42
7889 tong80
Spleenheup
pi_130450663
Normaal is er wel ergens iets te lezen over de fragmenten. Nu nergens.

pi_130450709
quote:
9s.gif Op zondag 25 augustus 2013 17:57 schreef Tem het volgende:
[ afbeelding ]
Echt totaal geen zin in, en toch kijken he?
pi_130451302
Wat ik in ieder geval verwacht vanavond:

- Stukje met Den Uijl in actie
- Mijnwerkers stakingen (begin vakbonden)
- Engelse politieke satire (kan zijn Yes minister of misschien zelfs Spitting Image)
- Paar VARA programa's uit de oude doos (Sonja)
- En ik hoop nog een paar goede sprekers die ik nog niet kende over politiek,wereldbeeld en toekomst

Ben bang dat Wouter wel heel erg van het financiën gedeelte afvaart aan het begin van de show om moeilijke vragen te voorkomen. Ik denk zelfs dat het in de eerste 5 minuten zal genoemd worden door Wilfried om een stille dood te genieten rest van de avond.

En ik ben wel benieuwd naar hoe zo'n loopbaan nou echt werkt op de achtergrond. Hoe konden 2 studie genoten (Balkie) op hetzelfde moment afstuderen en op het zelfde moment leiding geven aan 1 van de 3 grootste partijen (CDA nu niet meer) en zelfs uiteindelijk beide voor het premierschap hebben gestreden.

Zelfde bouwblokken en in essentie niet eens heel afwijkend qua gedachten. Balkie had maar 1 ding op Bos. Bos had zijn mening herzien (iets wat ik meer prijs dan koppig aan iets vast houden) en daarmee was de hele draaikont/liegt affaire begonnen en Balkie won.
pi_130451604
quote:
9s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:13 schreef Specularium het volgende:

[..]

Echt totaal geen zin in, en toch kijken he?
Uiteraard, al is het maar voor de ergernis.
pi_130451686
ik denk trouwens ook niet dat er iets over Wim Kok komt. Iets over links lullen en rechts vullen
  Moderator zondag 25 augustus 2013 @ 18:43:42 #47
9859 crew  Karina
Woman
pi_130451741
Fragmenten komen onder meer uit de film Margin Call, over de ondergang van een New Yorkse investeringsbank; Obama die zijn crew toespreekt na de laatste verkiezingen; judoka Dennis van der Geest op de Olympische Spelen in Athene; en uit de U2-documentaire From the Sky Down.

Staat gewoon op de ZG site.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_130451827
Nou en?
  Moderator zondag 25 augustus 2013 @ 18:54:54 #49
9859 crew  Karina
Woman
pi_130452075
Ik dacht behulpzaam te zijn, sorry.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 25 augustus 2013 @ 18:55:02 #50
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_130452078
Ik heb er nu al géén zin in.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zondag 25 augustus 2013 @ 19:00:56 #51
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_130452231
Een PVDA propaganda avondje.... ? Zal af en toe eens een blik werpen.... :+
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_130452261
ik verwacht ook nog beelden van Feijenoord
pi_130452459
quote:
14s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:55 schreef Ringo het volgende:
Ik heb er nu al géén zin in.
Ik ook niet, maar ga toch kijken hoe Bos lastige vragen gaat ontwijken. Mits gesteld.
  † In Memoriam † zondag 25 augustus 2013 @ 19:10:15 #54
137949 Disana
pi_130452515
Ik geef hem een kans, maar vermoed dat ik de fragmenten niet zo interessant zal vinden.
pi_130452526
Ik heb er wel zin in, maar kan niet kijken :')
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_130453538
quote:
14s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:43 schreef Karina het volgende:
Fragmenten komen onder meer uit de film Margin Call, over de ondergang van een New Yorkse investeringsbank; Obama die zijn crew toespreekt na de laatste verkiezingen; judoka Dennis van der Geest op de Olympische Spelen in Athene; en uit de U2-documentaire From the Sky Down.

Staat gewoon op de ZG site.
Spoiler-trien... ~O>

Maar goed dus wel een financieel blok aan de hand van een filmpje, da's al mooi. Maar de rest van de beelden zijn toch vooral "hebben we dat al niet gezien?" Wat ik meestal erg goed aan ZG vond en nog steeds vind soms is de stukjes die niet zo bekend zijn bij de mainstream, net als de films. Wouter kiest een beetje voor het makkelijke pad hier en vraag me ten zeerste af of er wel diepgang gaat plaats vinden.
  † In Memoriam † zondag 25 augustus 2013 @ 19:51:10 #57
137949 Disana
pi_130453812
quote:
2s.gif Op zondag 25 augustus 2013 19:42 schreef waxmask het volgende:

[..]

Spoiler-trien... ~O>

Maar goed dus wel een financieel blok aan de hand van een filmpje, da's al mooi. Maar de rest van de beelden zijn toch vooral "hebben we dat al niet gezien?" Wat ik meestal erg goed aan ZG vond en nog steeds vind soms is de stukjes die niet zo bekend zijn bij de mainstream, net als de films. Wouter kiest een beetje voor het makkelijke pad hier en vraag me ten zeerste af of er wel diepgang gaat plaats vinden.
Diepgang. Ik denk niet dat we dat van Bos kunnen verwachten. Ik denk ook niet dat hij heel spontaan zal zijn. Teveel mediatraining.
  Trouwste user 2022 zondag 25 augustus 2013 @ 19:53:59 #58
7889 tong80
Spleenheup
pi_130453887
Het afzeiken is nu al begonnen.

pi_130454182
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 19:53 schreef tong80 het volgende:
Het afzeiken is nu al begonnen.

Eey er hangt wah an uw lip jungske!
  Trouwste user 2022 zondag 25 augustus 2013 @ 20:10:09 #60
7889 tong80
Spleenheup
pi_130454456
quote:
2s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:03 schreef waxmask het volgende:

[..]

Eey er hangt wah an uw lip jungske!
Dah hedde goe gezien maat. Kank niks an doen, ben der mee geboruh.

Kijk trouwens uitzending gemist of de herhaling. Kan lang niet alles zien vanavond. Is leuker om het in z'n geheel te kijken. Zal wel de SC missen.

pi_130454619
*Wouter snel plasje doen, de reclame is begonnen...* *O*
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:20:51 #62
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_130454784
Begonnen. *O*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Redactie Sport zondag 25 augustus 2013 @ 20:21:44 #63
274204 crew  Mexicanobakker
pi_130454808
Tijd voor een topshow.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_130454813
Knallende binnenkomst...Tja zegt Wilfried.... _O-
pi_130454838
WTF hebben die 2 net een pretsigaret gerookt of zo?
pi_130454844
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor een topshow.
pi_130454854
Wouter, stel me niet teleur.
know'm sayin?
word? word.
pi_130454857
Die halfslappe grijns na iedere zin.

:r.
pi_130454858
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor een topshow.
Dat is morgenavond pas :{w w/
pi_130454945
:O
pi_130454961
Wel een groot MOD topic geworden zo...alhoewel... Specularium als MOD is als een dokter met een Ibn Ghaldoun diploma....
  Moderator zondag 25 augustus 2013 @ 20:26:25 #72
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_130455011
The road not taken.
pi_130455025
We weten nu iig hoe het woord jakkes tot stand gekomen is.
pi_130455087
Is Bos eigenlijk nog steeds lid van de VVD?
pi_130455111
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:28 schreef truthortruth het volgende:
Is Bos eigenlijk nog steeds lid van de VVD?
Hahahaha _O- _O- _O- Nee is alweer overgestapt naar de PVV.... 8)7
pi_130455128
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is morgenavond pas :{w w/
Boskamp _O_
pi_130455148
  Redactie Sport zondag 25 augustus 2013 @ 20:31:02 #79
pi_130455175
Het begint spannend
pi_130455183
quote:
2s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:25 schreef waxmask het volgende:
Wel een groot MOD topic geworden zo...alhoewel... Specularium als MOD is als een dokter met een Ibn Ghaldoun diploma....
Waxmask wil stiekem ook mod worden.
pi_130455204
quote:
9s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:31 schreef Specularium het volgende:

[..]

Waxmask wil stiekem ook mod worden.
Ja, dat zou de degradatie van FOK! compleet maken.... })
pi_130455209
Volksvertegenwoordigers in de Tweede Kamer zijn inderdaad erg armlastig en PvdA'ers schuiven elkaar nooit mooie baantjes toe.
pi_130455216
Dit gaat diep jongens.
pi_130455254
quote:
9s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:32 schreef Specularium het volgende:
Dit gaat diep jongens.
Ik heb al drie keer een beetje in mijn mond overgegeven.
  Moderator zondag 25 augustus 2013 @ 20:33:02 #85
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_130455270
Het mag wel wat luchtiger beginnen, een VI fragmentje bijvoorbeeld.
pi_130455288
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:31 schreef luxerobots het volgende:
Volksvertegenwoordigers in de Tweede Kamer zijn inderdaad erg armlastig en PvdA'ers schuiven elkaar nooit mooie baantjes toe.
En zijn ook zeker niet na de carrière in de molen voor baantjes en commissies (soms wel 25.000 per jaar voor 3 dagen vergaderen)
pi_130455292
Ik denk dat Wilfriet dit niet nog een keer mag doen.
pi_130455340
quote:
9s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:33 schreef Specularium het volgende:
Ik denk dat Wilfriet dit niet nog een keer mag doen.
Teveel bevriend, te weinig belezen op politiek vlak.
pi_130455341
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:33 schreef Slobeend het volgende:
Het mag wel wat luchtiger beginnen, een VI fragmentje bijvoorbeeld.
  † In Memoriam † zondag 25 augustus 2013 @ 20:34:45 #90
137949 Disana
  Redactie Sport zondag 25 augustus 2013 @ 20:35:14 #91
pi_130455385
quote:
9s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:34 schreef Specularium het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Vooral hoe Johan kijkt _O_
  Moderator zondag 25 augustus 2013 @ 20:35:16 #92
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_130455397
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Heb het stukje niet gezien maar zelfs bij de GIF kan ik de geluidjes en gelach zelf invullen onderhand...
pi_130455410
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:34 schreef Disana het volgende:
Marcel van Dam :r
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:36:21 #95
198365 Morendo
The Real Deal
pi_130455445
Marcel van Dam-alert. :r
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_130455462
Wat een domme kut-vragen ook.
pi_130455466
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ik was gister ergens er daar was een dubbelganger van Gijp, ik had een beetje medelijden, die zal dat wel 10 keer per dag horen :')

Er was ook een man die op zijn neusgaten na sprekend op Tom van 't Hek leek :')
know'm sayin?
word? word.
pi_130455484
Ik dacht dat hij met een bevlogen Den Uijl zou komen, niet met een belerend vinger mannetje in de vorm van Van Dam.... }:|
pi_130455490
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:36 schreef alors het volgende:

[..]

Ik was gister ergens er daar was een dubbelganger van Gijp, ik had een beetje medelijden, die zal dat wel 10 keer per dag horen :')

Er was ook een man die op zijn neusgaten na sprekend op Tom van 't Hek leek :')
Je was weer in Drachten?
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:37:30 #100
198365 Morendo
The Real Deal
pi_130455505
Kleuterschooldilemma's. :')
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:38:12 #101
123170 alors
zlata1234
pi_130455528
quote:
9s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:37 schreef Tem het volgende:

[..]

Je was weer in Drachten?
Drachten? Daar kom ik nooit.
know'm sayin?
word? word.
pi_130455550
quote:
9s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:38 schreef alors het volgende:

[..]

Drachten? Daar kom ik nooit.
Jaja Romana.
  † In Memoriam † zondag 25 augustus 2013 @ 20:39:16 #103
137949 Disana
pi_130455581
Die arts kijkt haar niet eens aan.
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:39:48 #104
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_130455606
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:39 schreef Disana het volgende:
Ego'tje
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_130455617
Huisartsen zijn dan ook losers.
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:40:04 #106
123170 alors
zlata1234
pi_130455620
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:39 schreef Disana het volgende:
Dat vingertje ook :')
know'm sayin?
word? word.
  † In Memoriam † zondag 25 augustus 2013 @ 20:40:08 #107
137949 Disana
pi_130455626
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:39 schreef tonja het volgende:

[..]

Egootje
Echt van de oude stempel. Ik ken ze zo niet meer.
pi_130455633
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:39 schreef tonja het volgende:

[..]

Egootje
Autist met narcistische trekjes.
  Redactie Sport zondag 25 augustus 2013 @ 20:40:21 #109
pi_130455640
wat een lastige kwestie.
  † In Memoriam † zondag 25 augustus 2013 @ 20:40:23 #110
137949 Disana
pi_130455642
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:40 schreef alors het volgende:

[..]

Dat vingertje ook :')
Hij is god.
pi_130455651
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:40 schreef Disana het volgende:

[..]

Die zijn inderdaad gelukkig verdwenen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:40:41 #112
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_130455657
quote:

[..]

Ik wel :') Zo'n droplul heeft mijn pa om zeep geholpen.
pi_130455661
quote:

[..]

Hij is god.
Dat is Louis van Gaal.
  † In Memoriam † zondag 25 augustus 2013 @ 20:40:51 #114
137949 Disana
pi_130455665
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:40 schreef pullup het volgende:

[..]

Die zijn inderdaad gelukkig verdwenen
Precies. Ik heb schatten van specialisten.
  † In Memoriam † zondag 25 augustus 2013 @ 20:41:16 #115
137949 Disana
pi_130455691
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:40 schreef tonja het volgende:

[..]

Ik wel :') Zo'n droplul heeft mijn pa om zeep geholpen.
Wat erg. Kortzichtigheid uit ijdelheid?
  † In Memoriam † zondag 25 augustus 2013 @ 20:41:43 #116
137949 Disana
pi_130455711
quote:
9s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:40 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dat is Louis van Gaal.
Ach ja, deze arts is waarschijnlijk inmiddels dood.
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:42:06 #117
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_130455734
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:41 schreef Disana het volgende:

[..]

Wat erg. Kortzichtigheid uit ijdelheid?
Beide. Te overtuigd van zichzelf, teveel neerkijken op zijn patienten en klachten niet serieus nemen.

(maar goed dit is een beetje off topic :P )
  Moderator zondag 25 augustus 2013 @ 20:42:09 #118
249559 crew  Lavenderr
pi_130455741
quote:
2s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:37 schreef waxmask het volgende:
Ik dacht dat hij met een bevlogen Den Uijl zou komen, niet met een belerend vinger mannetje in de vorm van Van Dam.... }:|
Jammer dat hij de lef niet heeft om dat fragment van Marcel van Dam en Pim Fortuin te laten zien .
Hij blijft aan de veilige kant.
pi_130455745
Wouter gaat lekker met ze kaarten.
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:42:22 #120
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_130455747
quote:

[..]

Precies. Ik heb schatten van specialisten.
Wees blij :) ^O^
Musica Español
Come On
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:42:34 #121
198365 Morendo
The Real Deal
pi_130455757
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:42 schreef tonja het volgende:

[..]

Beide. Te overtuigd van zichzelf, teveel neerkijken op zijn patienten en klachten niet serieus nemen.

(maar goed dit is een beetje off topic :P )
Gregory House?
pi_130455763
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jammer dat hij de lef niet heeft om dat fragment van Marcel van Dam en Pim Fortuin te laten zien .
Hij blijft aan de veilige kant.
Volgens mij moest Wouter Pim niet zo.
  Redactie Sport zondag 25 augustus 2013 @ 20:42:52 #123
pi_130455772
Ik snap het punt niet helemaal.

Nouja, ik snap het wel, maar...
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:42:54 #124
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_130455773
quote:
2s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:42 schreef Morendo het volgende:

[..]

Gregory House?
:D
  † In Memoriam † zondag 25 augustus 2013 @ 20:42:56 #125
137949 Disana
pi_130455774
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:42 schreef chufi het volgende:

[..]

Wees blij :) ^O^
Ben ik ook.

Tonja, wat erg.
pi_130455779
Fortuyn :r
  Moderator zondag 25 augustus 2013 @ 20:43:21 #127
249559 crew  Lavenderr
pi_130455789
quote:
9s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:42 schreef Specularium het volgende:

[..]

Nee, dat lijkt me duidelijk .
  Moderator zondag 25 augustus 2013 @ 20:43:24 #128
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_130455796
Hij heeft van te voren geoefend met de voice-recorder.
pi_130455808
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:43 schreef vakkenvuller_nr_39245 het volgende:
Fortuyn :r
Mat Herben, _O_.
pi_130455827
quote:
9s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:42 schreef Specularium het volgende:

[..]

Volgens mij viel dat wel mee. Ze zaten weleens samen bij Harry mens.
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:44:09 #131
198365 Morendo
The Real Deal
pi_130455842
Wat een ophef over het wel of niet aankijken van iemand. Hopelijk komt de holocaust niet ter sprake, want daar zal biljartbal ook wel sterke opvattingen over hebben.
pi_130455861
quote:
9s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:43 schreef Tem het volgende:

[..]

Volgens mij viel dat wel mee. Ze zaten weleens samen bij Harry mens.
Mensen moesten zich daar toch inkopen in de uitzending?

Dan zou ik ook rustig doen.
pi_130455864
Hopelijk keert Bos ooit nog een terug in de Nederlandse politiek :)
pi_130455885
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:44 schreef vakkenvuller_nr_39245 het volgende:
:').
pi_130455890
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:44 schreef vakkenvuller_nr_39245 het volgende:
:')_!
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:45:18 #136
198365 Morendo
The Real Deal
pi_130455907
quote:
Gemeenteraadslid ofzo.
pi_130455911
quote:
9s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:44 schreef Specularium het volgende:

[..]

quote:
9s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:45 schreef Tem het volgende:

[..]

???
  Redactie Sport zondag 25 augustus 2013 @ 20:45:28 #138
pi_130455917
quote:
9s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:44 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik hoop dat Balkenende terugkeert.
pi_130455929
Onderschatte film.
  Moderator zondag 25 augustus 2013 @ 20:45:50 #140
249559 crew  Lavenderr
pi_130455931
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik hoop Jezus.
pi_130455934
quote:
14s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:45 schreef Morendo het volgende:

[..]

Gemeenteraadslid ofzo.
Locoburgemeester
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:46:06 #142
3185 Adelante
To let it go now
pi_130455943
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Die is gevraagd voor Noord Korea, kapsel heeft ie al.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_130455944
Morele vragen? Serieus Wouter? Moreel gezien had die lucht nooit als data mogen bestaan....
pi_130455949
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik hoop Jezus.
Je riep ?
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_130455951
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:45 schreef truthortruth het volgende:
Onderschatte film.
uitstekende film!
pi_130455956
Spacey _O_
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:46:19 #147
198365 Morendo
The Real Deal
pi_130455957
Spacey = god.
pi_130455968
Ik hoop op Sjaak van der Tak voor MP.
pi_130455990
Hopelijk keert Fortuyn weer terug in de politiek. Hij was toch een beetje via een achterdeurtje vertrokken.
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:47:09 #150
45206 Pietverdriet
pi_130456006
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:46 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

uitstekende film!
Welke film heeft wouter? Tv gids doet het niet
pi_130456008
Welke film is dit?
pi_130456024
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:47 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Weet ik niet, bedoelde Margin Call, waaruit deze fragmenten komen
pi_130456027
Margin call
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:47:59 #154
198365 Morendo
The Real Deal
pi_130456040
Komt de nationalisatie van ABN en het verkrachten van 10 miljard euro door boslim nog ter sprake of gaan ze gezellig twee uur doorbabbelen?
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:47:59 #155
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_130456041
quote:

[..]

Primary Colors
pi_130456048
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:46 schreef luxerobots het volgende:
Hopelijk keert Fortuyn weer terug in de politiek. Hij was toch een beetje via een achterdeurtje vertrokken.
Die is nu aan het presenteren toch ? Of is dat Pim niet die aan tafel zit ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:48:26 #157
198365 Morendo
The Real Deal
pi_130456060
quote:

[..]

Primary Colours.
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:48:41 #158
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_130456082
quote:
2s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:47 schreef Morendo het volgende:
Komt de nationalisatie van ABN en het verkrachten van 10 miljard euro door boslim nog ter sprake of gaan ze gezellig twee uur doorbabbelen?
Ik vermoed dat het bij luchtig gebabbel blijft.
pi_130456130
quote:
2s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:47 schreef Morendo het volgende:
Dat zou na deze film moeten komen, als Wilfriet niet te lang vraagt waarom ze zolang over die brug rijden, en waarom Demo Moore in een mantel pakje zat?
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:49:37 #160
45206 Pietverdriet
pi_130456140
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:47 schreef tonja het volgende:

[..]

Primary Colors
Vond Bob Roberts een betere film over verkiezingen
pi_130456171
Net zo goed als House of Cards? Want daarin was Spacey weer op zijn top kunnen....
pi_130456179
Hoe heet deze film?
pi_130456194
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Hoe heet deze film?
Margin Call (2011) - IMDb
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:51:06 #164
45206 Pietverdriet
pi_130456210
quote:
2s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:50 schreef waxmask het volgende:
Net zo goed als House of Cards? Want daarin was Spacey weer op zijn top kunnen....
Beter, en de originele britse versie van House of Cards is dat ook
pi_130456227
Thanks, ga ik die eens kijken.
pi_130456241
Imdb 7.1 is echt veel te laag.
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:51:59 #167
198365 Morendo
The Real Deal
pi_130456252
Spacey gaat toch zometeen uit de kamer lopen en dan blijkt dat hij Kaiser Soze was die de kredietcrisis veroorzaakte, of zoiets...
pi_130456290
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:51 schreef truthortruth het volgende:
Hecht jij echt waarde aan dat cijfer?
pi_130456330
quote:
9s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, het staat toch op de interwebz.
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:53:45 #170
198365 Morendo
The Real Deal
pi_130456338
quote:
9s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:52 schreef Specularium het volgende:

[..]

Niet sinds House of Wax een 5.2 kreeg. Wereldfilm.
  Redactie Sport zondag 25 augustus 2013 @ 20:54:25 #171
pi_130456371
De banken kunnen er niets van.
pi_130456381
Een 2.8 terwijl dit toch een Topshow is.

S.S. Doomtrooper (TV Movie 2006) - IMDb
pi_130456385
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:51 schreef truthortruth het volgende:
Omdat mensen die van actie, romcoms en andere filmgenres ook op die site stemmen. Dit soort films is vaak weg gelegd voor de wat slimmere mens die ook nog in politiek en zakenwereld en dan vooral de USA kant geïnteresseerd zijn, dat zijn er niet veel.
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:54:44 #174
198365 Morendo
The Real Deal
pi_130456389
Wilfried is beter wanneer hij tegen een sporter met een laag voorhoofd zit.
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:54:57 #175
45206 Pietverdriet
pi_130456403
Goh, zie net dat headhunters van Jo Nesbo verfilmd is moet ik ook eens kijken
pi_130456420
quote:
2s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:53 schreef Morendo het volgende:

[..]

Niet sinds House of Wax een 5.2 kreeg. Wereldfilm.
Welcome to my house...
pi_130456427
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:54 schreef Pietverdriet het volgende:
't boek is beter.
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:55:50 #178
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_130456448
quote:
Als je eerst het boek gelezen hebt, valt de film erg tegen. :{
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_130456462
quote:
2s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Omdat mensen die van actie, romcoms en andere filmgenres ook op die site stemmen. Dit soort films is vaak weg gelegd voor de wat slimmere mens die ook nog in politiek en zakenwereld en dan vooral de USA kant geïnteresseerd zijn, dat zijn er niet veel.
Mooiste aan de film vond ik echt de kilheid die er echt bij hoorde.
pi_130456495
quote:
Is dat die Scandinavische versie? Want die zag ik voorbij komen op FILM1, niet slecht hoor. Niet zo goed als Dragon Tattoo maar toch een interessante film.
pi_130456496
Au au , pas op voor de gewone man Wouter!
pi_130456553
Geld moet terugkomen en liefst een beetje meer. ABN Amro, hoe veel geld is er weg, Wouter?
pi_130456587
Gaan we 3 uur college krijgen van Wouter ? Hoop dat ie wel wat leuke fragmenten laat zien.
pi_130456622
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:58 schreef luxerobots het volgende:
Geld moet terugkomen en liefst een beetje meer. ABN Amro, hoe veel geld is er weg, Wouter?
Ik snap het ook niet. Er is toch een plus balans nu? Ze maken winst? Dan is het toch raar dat je het met verlies op de beurs zou knallen terwijl je de komende 20 jaar je geld kan terug verdienen en meer als staatsbank?
pi_130456648
Dus de kennissen van het ministerie hebben voor een omslag gezorgd?

Handig om te zeggen.
  zondag 25 augustus 2013 @ 21:00:22 #186
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_130456674
quote:
9s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:59 schreef Specularium het volgende:
Dus de kennissen van het ministerie hebben voor een omslag gezorgd?

Handig om te zeggen.
Ouwe jongens krentenbrood.
  zondag 25 augustus 2013 @ 21:00:51 #187
198365 Morendo
The Real Deal
pi_130456696
Kijk naar z'n overhemd. Natuurlijk geeft hij niet om luxe.
  Redactie Sport zondag 25 augustus 2013 @ 21:01:14 #188
pi_130456712
Het is allemaal zo overtrokken en naar.
pi_130456729
Gewone jongen Wouter.
pi_130456756
quote:
18s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:00 schreef Morendo het volgende:
Kijk naar z'n overhemd. Natuurlijk geeft hij niet om luxe.
Ik vind dat overhemd een beetje Beau 'Topshow' van Erven Dorens.
pi_130456769
quote:
2s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:59 schreef waxmask het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet. Er is toch een plus balans nu? Ze maken winst? Dan is het toch raar dat je het met verlies op de beurs zou knallen terwijl je de komende 20 jaar je geld kan terug verdienen en meer als staatsbank?
Die winst is ook boekhoudkundig. Er staat ook enorm veel vastgoed op de balans, er is veel onzekerheid en er worden ook hele hoge kosten gemaakt.
pi_130456779
quote:
9s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:02 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik vind dat overhemd een beetje Beau 'Topshow' van Erven Dorens.
Het blijft een Vlaardinger.
pi_130456783
Contouren nieuwe financiële crisis.....Euh.......We zijn deze nog niet uit .
  zondag 25 augustus 2013 @ 21:02:40 #194
198365 Morendo
The Real Deal
pi_130456790
Ga eens ruzie maken Wilfried, bechuldig Bos van de moorden op Fortuyn en Van Gogh o.i.d. De uitzending gaat echt als een nachtkaars uit.
pi_130456809
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:02 schreef Morendo het volgende:
Ga eens ruzie maken Wilfried, bechuldig Bos van de moorden op Fortuyn en Van Gogh o.i.d. De uitzending gaat echt als een nachtkaars uit.
14.gif.
  Redactie Sport zondag 25 augustus 2013 @ 21:03:20 #196
pi_130456821
Financiële crisis is de schuld van de crisis.
  zondag 25 augustus 2013 @ 21:03:53 #197
45206 Pietverdriet
pi_130456843
quote:
2s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:56 schreef waxmask het volgende:

[..]

Is dat die Scandinavische versie? Want die zag ik voorbij komen op FILM1, niet slecht hoor. Niet zo goed als Dragon Tattoo maar toch een interessante film.
Ja, de Noorse.
Zag recent de amerikaanse verfilming van "the girl with the dragon tattoo" en moet tot mijn spijt en alle vooroordelen vooraf dat deze zeker niet slechter was dan de zweedse, nogal anders, maar zeker niet slechter
pi_130456861
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:02 schreef Morendo het volgende:
Bij Kluivert durfde Wifried het wel, ben bang dat er nu geen enkele kritische vraag zal komen.
pi_130456903
Goed voor de rente, wouter.
pi_130456927
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bij Kluivert durfde Wifried het wel, ben bang dat er nu geen enkele kritische vraag zal komen.
secundaire motieven.
pi_130456936
Dit is ook eigenbelang. Als ABN Amro wordt verkocht, wordt bekend hoe veel verlies Bos heeft gemaakt.
  Moderator zondag 25 augustus 2013 @ 21:06:00 #202
362868 crew  Slobeend
of all places
  Redactie Sport zondag 25 augustus 2013 @ 21:06:19 #203
pi_130456959
Hij valt m aan.
  zondag 25 augustus 2013 @ 21:06:22 #204
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_130456962
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:06 schreef Slobeend het volgende:
Wilfried durft eindelijk.
Het helpt alleen niet echt :')
  Moderator zondag 25 augustus 2013 @ 21:06:48 #205
249559 crew  Lavenderr
pi_130456982
Hij gaat echt geen antwoord geven hoor.
pi_130456989
Nu moet Sjek de avond gaan redden zo, kun je nagaan.
pi_130456990
Wouter zal Balkenende wel de schuld geven.
pi_130456992
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:03 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ja, de Noorse.
Zag recent de amerikaanse verfilming van "the girl with the dragon tattoo" en moet tot mijn spijt en alle vooroordelen vooraf dat deze zeker niet slechter was dan de zweedse, nogal anders, maar zeker niet slechter
Volgens mij waren ze beide even lang qua speelduur (niet extended) en had bij de Zweedse versie toch echt het gevoel dat het wat langzamer liep wat ik wel prettiger vond. Ook was die punkchick uit Zweden veel natuurlijker neergezet.
pi_130457003
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:06 schreef Lavenderr het volgende:
Hij gaat echt geen antwoord geven hoor.
Zit er niet in vanavond :)
  Moderator zondag 25 augustus 2013 @ 21:07:34 #210
249559 crew  Lavenderr
pi_130457014
"als je net een bank gered hebt en je komt thuis"
welja
pi_130457030
denk dat dat best wel ijdele hoop is, dat meer banken voortaan gewetensvol aan de belastingbetaler zullen denken, uit zichzelf dan
pi_130457046
Hardcore Pawn, really?
  zondag 25 augustus 2013 @ 21:08:35 #213
198365 Morendo
The Real Deal
pi_130457056
Hij is 93 waard, ik vraag er 95 voor. _O- :W
pi_130457061
Pawnshop Hardcore ja? Hahaha ik kijk het ook wel eens, maar dit is toch niks om over te praten in Zomergasten? Veel van dit soort series zijn trouwens opgezet.
pi_130457072
Wat is dit voor onzin fragment :')
pi_130457077
quote:
9s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:08 schreef Specularium het volgende:
Hardcore Pawn, really?
Valt me ook wat tegen inderdaad.
pi_130457078
quote:
2s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:08 schreef waxmask het volgende:
Pawnshop Hardcore ja? Hahaha ik kijk het ook wel eens, maar dit is toch niks om over te praten in Zomergasten? Veel van dit soort series zijn trouwens opgezet.
Al dat soort shows zijn gescript op VeryDisco en Nat Geo.
  zondag 25 augustus 2013 @ 21:10:11 #218
123170 alors
zlata1234
pi_130457123
Wat een slechte onderhandelaars :')
know'm sayin?
word? word.
pi_130457131
quote:
9s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:09 schreef Specularium het volgende:

[..]

Al dat soort shows zijn gescript op VeryDisco en Nat Geo.
Vergeet History niet he, want hoe zeer je ook denkt de geschiedenis te kennen....het zou ook invloed van buitenaards leven kunnen zijn.... 8)7
  Redactie Sport zondag 25 augustus 2013 @ 21:10:30 #220
pi_130457138
Top onderhandeling.
pi_130457148
Wat is dit voor pulp.
pi_130457149
quote:
2s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:10 schreef waxmask het volgende:

[..]

Vergeet History niet he, want hoe zeer je ook denkt de geschiedenis te kennen....het zou ook invloed van buitenaards leven kunnen zijn.... 8)7
Time Team was ooit een Topshow.
  zondag 25 augustus 2013 @ 21:10:51 #223
198365 Morendo
The Real Deal
pi_130457153
Ik hoop dat Bos daavan niet heeft leren onderhandelingen.
pi_130457177
Nice, 66
  Redactie Sport zondag 25 augustus 2013 @ 21:11:40 #225
pi_130457189
66, nou, nuttig.
pi_130457194
Maak hier maar eens een analyse van Wouter :')
  zondag 25 augustus 2013 @ 21:11:53 #227
198365 Morendo
The Real Deal
pi_130457201
Gaan ze dit echt bespreken?!
pi_130457202
quote:
2s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:10 schreef waxmask het volgende:

[..]

Ancient aliens is geniaal.
pi_130457217
Pfff analyse van deze deal...WILFRIET GA NAAR HUIS EN GA JE DIEP DIEP DIEP SCHAMEN....

Sorry voor de caps, maar misschien luistert hij dan...
pi_130457230
quote:
2s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:10 schreef Morendo het volgende:
Ik hoop dat Bos daavan niet heeft leren onderhandelingen.
Blijkbaar wel dus, :').
pi_130457240
Nummer 4.
  Moderator zondag 25 augustus 2013 @ 21:13:40 #232
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_130457288
quote:
9s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:11 schreef Morendo het volgende:
Gaan ze dit echt bespreken?!
Net zo :') als Hans die een analyse maakt van het vrouwenvoetbal.
pi_130457295
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:11 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ancient aliens is geniaal.
Ja, is net Dora voor volwassenen met die ene met dat rare kapsel die altijd vragen stelt "Could they be aliens? I think they are!" Heerlijk stoned en aangeschoten meedoen met je vrienden op de bank...priceless...
pi_130457301
Zal Wouter zometeen ook RTL Boulevard nog laten zien en het analyseren ?
pi_130457313
Hij beseft toch wel dat dit allemaal scripted is? :')
pi_130457330
Wouter Bos is wereldvreemd wanneer hij hardcore pawn gaat analyseren, alsof het niet in scene is gezet kom op man.
  zondag 25 augustus 2013 @ 21:14:39 #237
198365 Morendo
The Real Deal
pi_130457341
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:14 schreef Hierro het volgende:
Hij is van de PvdA. Die gaan uit van het goede in de mens.
  Redactie Sport zondag 25 augustus 2013 @ 21:14:56 #238
pi_130457354
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:14 schreef hanskraaijjr het volgende:
Wouter Bos is wereldvreemd wanneer hij hardcore pawn gaat analyseren, alsof het niet in scene is gezet kom op man.
Wat een overacting.
pi_130457363
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:14 schreef Hierro het volgende:
Ik vrees het ergste :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_130457370
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:14 schreef hanskraaijjr het volgende:
Ik heb vroeger ruzie gehad met mensen omdat ze niet wilden geloven dat Jerry Springer nep was...
pi_130457394
Lekker dom weer dit.
  zondag 25 augustus 2013 @ 21:16:08 #242
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_130457414
ff niet gekeken , 1 tegen 100 was spannend..
Musica Español
Come On
pi_130457443
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:16 schreef chufi het volgende:
ff niet gekeken , 1 tegen 100 was spannend..
Tensen haar Tenalady weer volgelopen?
  zondag 25 augustus 2013 @ 21:17:06 #244
198365 Morendo
The Real Deal
pi_130457459
Bos probeert het nu te verkopen alsof hij een goed resultaat heeft bereikt. :')
  Moderator zondag 25 augustus 2013 @ 21:17:25 #245
249559 crew  Lavenderr
pi_130457475
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:17 schreef Morendo het volgende:
Ongelofelijk.
pi_130457485
quote:
2s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:16 schreef waxmask het volgende:

[..]

En zijn daar pics van?
pi_130457500
quote:
Was het ook voor de elite...vandaar ook de KPN beloning...
pi_130457503
quote:
Zo te horen zou hij zelf al bij het eerste bod van de Belgen gezwicht zijn.
  Moderator zondag 25 augustus 2013 @ 21:18:00 #249
249559 crew  Lavenderr
pi_130457510
Soms is zijn geheugen ietwat selectief.
pi_130457523
Ik zie het al voor me Bos en Balkenende als hecht team, een soort Peppi en Kokki.
pi_130457525
Komen er nog fragmenten...
  zondag 25 augustus 2013 @ 21:18:18 #252
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_130457526
quote:
2s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:16 schreef waxmask het volgende:

[..]

Ja echt, ze sopt al op een wederzien volgende week met de huidige kandidaat...
Musica Español
Come On
  Redactie Sport zondag 25 augustus 2013 @ 21:20:00 #253
pi_130457614
Feyenoord. :')
  zondag 25 augustus 2013 @ 21:20:03 #254
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_130457616
quote:
9s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:18 schreef Tem het volgende:
Aan het eind komt er nog een filmpje met John Travolta...
Musica Español
Come On
pi_130457629
Wie deed bij jullie het eerste bod - snel en terzake van Wilfried de Jong
pi_130457631
quote:
9s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:18 schreef Tem het volgende:
Vraag ik me ook af. Waarschijnlijk zijn dat hinderlijke onderbrekingen het college wat er gegeven wordt.
pi_130457635
quote:
9s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:17 schreef Specularium het volgende:

[..]

En zijn daar pics van?
Dat niet maar als je op "full tena lady" zoekt krijg je wel heel gekke plaatjes...

pi_130457642
Ik wil ook wel weer een iets te slecht filmpje zien.
  Moderator zondag 25 augustus 2013 @ 21:20:41 #259
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_130457644
Is het toeval dat alle Zomergasten iets met Rotterdam hebben dit jaar?
pi_130457658
8 miljoen :')
Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!
  Redactie Sport zondag 25 augustus 2013 @ 21:21:00 #261
pi_130457661
The Passion

pi_130457667
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:20 schreef Slobeend het volgende:
Is het toeval dat alle Zomergasten iets met Rotterdam hebben dit jaar?
Wat heeft Hans Teeuwen met Rotterdam?
  † In Memoriam † zondag 25 augustus 2013 @ 21:21:10 #263
137949 Disana
  Moderator zondag 25 augustus 2013 @ 21:21:20 #264
249559 crew  Lavenderr
pi_130457677
Judaskus. Mooi.
pi_130457684
Danny de Munck als Jezus ;( Allejezus.
pi_130457688
Godverdomme jongens, hier word ik niet vrolijk van.
pi_130457693
Van alle fragmenten die je kan kiezen.... :'(
  zondag 25 augustus 2013 @ 21:21:40 #268
198365 Morendo
The Real Deal
pi_130457705
Bi-curious?
  Redactie Sport zondag 25 augustus 2013 @ 21:21:52 #269
pi_130457717
Wat is hier nu interessant en uniek aan?
  † In Memoriam † zondag 25 augustus 2013 @ 21:22:09 #270
137949 Disana
pi_130457745
quote:
9s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:21 schreef Tem het volgende:
Van alle fragmenten die je kan kiezen.... :'(
Waardeloos. Het is allemaal zo oppervlakkig.
  zondag 25 augustus 2013 @ 21:22:17 #271
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_130457755
Pffffff wat een kutfragmenten. *mute
pi_130457763
Jezus Christus,wat een bagger.
  Redactie Sport zondag 25 augustus 2013 @ 21:22:44 #273
pi_130457778
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:22 schreef Monolith het volgende:
Jezus Christus,wat een bagger.
leuk grapjen
  zondag 25 augustus 2013 @ 21:22:48 #274
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_130457785
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:22 schreef tonja het volgende:
Pffffff wat een kutfragmenten. *mute
Wat is dit?
Musica Español
Come On
pi_130457791
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:22 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik wacht op de toppers.
pi_130457797
Ik zie hem er ook nog wel voor aan om wat Feyenoord te laten zien. Als het de successen zijn dan zal het wel in zwart-wit zijn.
  Moderator zondag 25 augustus 2013 @ 21:23:12 #277
249559 crew  Lavenderr
pi_130457804
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:22 schreef Disana het volgende:

[..]

Het gaat ook niet dieper vanavond. Blijft om de heikele punten heendraaien.
  zondag 25 augustus 2013 @ 21:23:14 #278
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_130457807
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:22 schreef chufi het volgende:

[..]

Wat is dit?
bagger :P
pi_130457810
Help, m'n oren worden verkracht. ;(
Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!
pi_130457812
Frans Bauer is ook boos.
pi_130457816

Moderator zondag 25 augustus 2013 @ 21:23:21 #282
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_130457820
quote:
9s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:21 schreef Specularium het volgende:

[..]

Wat heeft Hans Teeuwen met Rotterdam?
Die niet inderdaad.
pi_130457839
Frans Bauer, wat een emotie.
  † In Memoriam † zondag 25 augustus 2013 @ 21:23:49 #284
137949 Disana
pi_130457854
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het gaat ook niet dieper vanavond. Blijft om de heikele punten heendraaien.
Hij had ook al verteld dat hij niet veel tv kijkt. Dat is wel duidelijk.
pi_130457857
Moet die politie geen boeven vangen ofzo?
  zondag 25 augustus 2013 @ 21:24:08 #286
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_130457874
Godskolere wat erg dit.
  zondag 25 augustus 2013 @ 21:24:16 #287
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_130457885
Je bent PVDA en laat het wtf hoe heet dat verhaal zien
Musica Español
Come On
  zondag 25 augustus 2013 @ 21:24:20 #288
123170 alors
zlata1234
pi_130457887
The Passion _O_
know'm sayin?
word? word.
  Redactie Sport zondag 25 augustus 2013 @ 21:24:28 #289
pi_130457898
goede beginvraag :')
pi_130457909
Lijkt me wel echt kut als je de hele aflevering moet hoesten...
pi_130457927
Krijgen we weer een uitvaller bij zg?
  Moderator zondag 25 augustus 2013 @ 21:24:54 #292
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_130457930
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:24 schreef vakkenvuller_nr_39245 het volgende:
Moet ie maar geen coke snuiven voor de show.
pi_130457957
Ben je nou gelovig of niet. De tyfus zeg.
  † In Memoriam † zondag 25 augustus 2013 @ 21:25:25 #295
137949 Disana
pi_130457965
Hij geeft niet echt antwoord op de vraag of hij gelovig is.
pi_130457966
Petrus Bauer.
pi_130457973
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:24 schreef vakkenvuller_nr_39245 het volgende:
Is ook kut voor ze dat ze telkens maar 5 minuten hebben tussen de stukjes om een saffie te roken. Dat had Hans beter bekeken.... ^O^
pi_130457977
quote:
9s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:24 schreef Specularium het volgende:

[..]

Moet ie maar geen coke snuiven voor de show.
Ga je daar van hoesten dan ? Zal ie zo ook wel een bloedneus krijgen.
  Redactie Sport zondag 25 augustus 2013 @ 21:25:53 #299
pi_130457992
Hij is fan van Marco.
pi_130457995
tenenkrommend echt
pi_130458020
Geef gewoon antwoord.