SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 augustus
Nelleke Noordervliet (Rotterdam 1945) schrijft romans en publiceert verhalen, essays, lezingen en columns in weekbladen en tijdschriften.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11 augustus
Beatrice de Graaf (Putten 1976) is als hoogleraar Conflict en veiligheid verbonden aan het Centrum voor Terrorisme en Contraterrorisme van de Universiteit Leiden (Campus Den Haag).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 augustus
Johan Simons (Heerjansdam 1946) is intendant bij de Münchner Kammerspiele, een van de meest vooraanstaande Duitse theatergezelschappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.25 augustus
Wouter Bos (Vlaardingen 1963) is de kersverse baas van het VU Medisch Centrum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 september
Daan Roosegaarde (Nieuwkoop 1979) is kunstenaar, entrepreneur en ontwerper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Ik verwacht veel van Bos. Ondanks dat ik het niet altijd met hem eens ben vind ik het een briljant politicus.Weet ook altijd heel helder te vertellen. De zichtbare twijfel, dat zal zondag ook wel veel naar voren komen.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Door het woud ?quote:
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Nadeel is natuurlijk wel dat de kans op een spontaan en open gesprek vrij klein is met gemediatrainde gasten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik verwacht veel van Bos. Ondanks dat ik het niet altijd met hem eens ben vind ik het een briljant politicus.Weet ook altijd heel helder te vertellen. De zichtbare twijfel, dat zal zondag ook wel veel naar voren komen.![]()
zou leuk zijn als de jong deze graaier frontaal aan valtDeuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:10 schreef Klopkoek het volgende:
zou leuk zijn als de jong deze graaier frontaal aan valt![]()
![]()
Overigens eens met degenen die de afbraak van kunst hekelen.
Andere landen doen er zelfs geld bij om cultuur te steunen.
Overigens is de VVD zelf verantwoordelijk geweest voor de bureaucratisering. Kunst moest immers opeens een nut en doel hebben in de jaren 80 en 90.Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."![]()
Je kunt echt niet tegen een geintje hè ?quote:
Zit net de aflevering terug te kijken met Beatrice de Graaf. Zeer interessant. Mooie baan heeft zijHij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{![]()
Wat vond je er interessant aan ? Ik vond het vreselijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:38 schreef geindoctrineerd het volgende:
Zit net de aflevering terug te kijken met Beatrice de Graaf. Zeer interessant. Mooie baan heeft zij
De onderwerpen waren interessanter dan afgelopen zondag.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat vond je er interessant aan ? Ik vond het vreselijk.
Smaken verschillen.![]()
Omdat ze christen is zeker.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat vond je er interessant aan ? Ik vond het vreselijk.![]()
Ik vond de onderwerpen beide afleveringen interessant. Afgelopen zondag was wel meer in mijn straatje. Maar waar het bij mevrouw van der Putten een monoloog was die me niet kon boeien, was het bij Johan Simons een gesprek.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De onderwerpen waren interessanter dan afgelopen zondag.
Smaken verschillen.
Al was ze Jehova'sgetuigen, maakt niks uit. Iemand kan boeiend een gesprek aangaan zonder belerend te zijn. Een ander preekt voor eigen parochie en hachje terwijl er geen weerwoord mogelijk is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:41 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Omdat ze christen is zeker.
Omdat ze waanzinnig duidelijk kon vertellen. Het verhaal begon al met de dubieuze media voor wie het nooit goed is, met als voorbeeld de Telegraaf en de AIVD. Daarnaast waren het variërende en interessante filmpjes met als hoogtepunten dat verhaal van de SS-er en diens vrouw en de liedjes van de moslims die voor mij ook een aanstekelijke melodie hadden. Het gesprek duurt een kleine drie uur en het heeft mij eigenlijk continu geboeid. Ze kon goed vertellen, en had duidelijke voorbeelden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat vond je er interessant aan ? Ik vond het vreselijk.Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{![]()
Het was duidelijk voor haar en dat wilde ze aan de kijkers opdringen. Als Wilfried de Jong een kritische vraag stelde of iets in twijfel trok, zette ze haar klauwen in het zand en begon te steigeren . Daarna raapte ze de draad weer op en werd het alsnog geen gesprek. Als jij dit variërende beelden vond heb je een ander programma gezien dan ik. Het was één en al gruizelig materiaal van 50 jaar geleden. En was het geen materiaal van 50 jaar geleden was het recent materiaal over 50 jaar geleden. Het was een monotone aanslag op mijn netvlies en gehoororganen. Het dreunde maar door, en niks beklijfde.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:36 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
Omdat ze waanzinnig duidelijk kon vertellen. Het verhaal begon al met de dubieuze media voor wie het nooit goed is, met als voorbeeld de Telegraaf en de AIVD. Daarnaast waren het variërende en interessante filmpjes met als hoogtepunten dat verhaal van de SS-er en diens vrouw en de liedjes van de moslims die voor mij ook een aanstekelijke melodie hadden. Het gesprek duurt een kleine drie uur en het heeft mij eigenlijk continu geboeid. Ze kon goed vertellen, en had duidelijke voorbeelden.
Uiteindelijk is het natuurlijk ook een subsidieslaaf en ambtenaartje van de staatDeuger, Woke & Gutmensch
Hier sluit ik me bij aan. Mij kon de laatste aflevering ook minder boeien.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:36 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
Omdat ze waanzinnig duidelijk kon vertellen. Het verhaal begon al met de dubieuze media voor wie het nooit goed is, met als voorbeeld de Telegraaf en de AIVD. Daarnaast waren het variërende en interessante filmpjes met als hoogtepunten dat verhaal van de SS-er en diens vrouw en de liedjes van de moslims die voor mij ook een aanstekelijke melodie hadden. Het gesprek duurt een kleine drie uur en het heeft mij eigenlijk continu geboeid. Ze kon goed vertellen, en had duidelijke voorbeelden.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Keuzefilm Wouter Bos: Primary Colors
Twee maanden nadat de president van de VS op tv had verklaard dat hij 'geen seks had gehad met die vrouw' verscheen deze politieke satire in de Amerikaanse bios, een nauwelijks verhulde versie van Clinton's verkiezingscampagne in 1992, compleet met seksschandalen, valse beloftes, roddel en achterklap. Scenarist Elaine May baseerde zich op de gelijknamige bestseller van Newsweek-journalist Joe Klein. Travolta zet de presidentskandidaat wat karikaturaal neer als een slinkse womanizer, met veel charme en een innemende 'southern drawl'. Thompson als zijn vrouw en Kathy Bates als campagnemedewerkster geven wat emotionele diepgang aan het verhaal
Kan nergens vinden welke fragmenten ie wil zien.quote:
Ik vond de uitzending met Johan Simons dan weer vreselijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat vond je er interessant aan ? Ik vond het vreselijk.![]()
Ligt er puur aan waar je interesses liggen denk ik.![]()
Heeft er zijdelings mee te maken. Ik ben een kunstliefhebber. Hing aan de lippen van de eerste Zomergast ooi9t, Pierre Jansen. Maar bgen ooko geïnteresseerd in de tweede wereldoorlog. Was als kind al gefascineerd door de charismatische Hitler. Holde zo snel mogelijk naar huis om de jeugd-TV te zien dat over Hitler ging.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:30 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik vond de uitzending met Johan Simons dan weer vreselijk.![]()
Ligt er puur aan waar je interesses liggen denk ik.
Het gaat er om hoe je het brengt. Maak je er een college van ? Dan ga ik naar school. Maaki je er een prettig gesprek van dan schuif ik aan en hou m'n mond.
Laat je verrassen andersquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 06:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan nergens vinden welke fragmenten ie wil zien.Jusqu'ici tout va bien...![]()
Biertje gedronken op een terrasje?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heeft er zijdelings mee te maken. Ik ben een kunstliefhebber. Hing aan de lippen van de eerste Zomergast ooi9t, Pierre Jansen. Maar bgen ooko geïnteresseerd in de tweede wereldoorlog. Was als kind al gefascineerd door de charismatische Hitler. Holde zo snel mogelijk naar huis om de jeugd-TV te zien dat over Hitler ging.
Het gaat er om hoe je het brengt. Maak je er een college van ? Dan ga ik naar school. Maaki je er een prettig gesprek van dan schuif ik aan en hou m'n mond.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Ben benieuwd of Bos ook nog wat kritische vragen naar z'n kop geslingerd gaat krijgen. Vragen als "wanneer betaal je die 15 miljard terug, die je van ons afgepikt hebt toen je, zogenaamd namens ons allemaal, die failliete faalbank ABN AMRO per se moest kopen?"
Maar zal wel weer niet gebeuren.![]()
Het programma heeft nog wel enig niveau inderdaad.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:15 schreef hpeopjes het volgende:
Ben benieuwd of Bos ook nog wat kritische vragen naar z'n kop geslingerd gaat krijgen. Vragen als "wanneer betaal je die 15 miljard terug, die je van ons afgepikt hebt toen je, zogenaamd namens ons allemaal, die failliete faalbank ABN AMRO per se moest kopen?"
Maar zal wel weer niet gebeuren.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:15 schreef hpeopjes het volgende:
Maar zal wel weer niet gebeuren.![]()
![]()
Fles wijn op. Hoe merk je datquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Biertje gedronken op een terrasje?
Lijkt me eerder dat ze als Rotterdammers onder elkaar zich afvragen waar het mis ging met Feyenoord.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:15 schreef hpeopjes het volgende:
Maar zal wel weer niet gebeuren.
Dat ze feitelijke onjuistheden zat te verkondigen zoals de kaping van het vliegtuig maakt dan niet uit....En als ze dan voorbeelden gebruikt waarin ze zelf voorkomt dan heb ik mijn portie putten gehad.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:36 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
Omdat ze waanzinnig duidelijk kon vertellen. Het verhaal begon al met de dubieuze media voor wie het nooit goed is, met als voorbeeld de Telegraaf en de AIVD. Daarnaast waren het variërende en interessante filmpjes met als hoogtepunten dat verhaal van de SS-er en diens vrouw en de liedjes van de moslims die voor mij ook een aanstekelijke melodie hadden. Het gesprek duurt een kleine drie uur en het heeft mij eigenlijk continu geboeid. Ze kon goed vertellen, en had duidelijke voorbeelden.Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!![]()
Ik heb zojuist de laatste aflevering gezien, en hoewel het interessant genoeg was voel ik me niet voldaan, gefascineerd, wijzer. Ik heb ook het gevoel dat ik heel veel dingen nu alweer aan het vergeten ben.
Simons was een norse, wat depressief aandoende man waar maar weinig charisma in leek te zitten. Waar hij vertelde over grootse werken van theater, film en kunst viel zijn eigen persoon wat weg. Het was te nuchter, gewoon een man die zijn schouders ophaalt: "Ik wou theater voor het volk maken, dat lukte niet. Ik weet niet waarom." "Ik was vroeger heel gelovig, nu niet meer." "Als ik naar het rivierenlandschap kijk dan geeft mij dat troost." "Als je kanker kan voorkomen, dan moet je dat doen." Het was inderdaad een echt gesprek, maar dat is ook wat het zo droog en soms ook zo voorspelbaar maakte. Ook het continu analyseren van de acteurs deed wat af aan de fragmenten zelf, vooral omdat het zo oppervlakkig was. Ik vond het juist wel mooi toen bij een van de vorige gasten (volgens mij Noordervliet) na zo'n opera fragment ze na een vraag van de Jong gewoon zij dat je zoiets niet moet willen analyseren, het is gewoon emotie, viscerale kunst. Deze avond bevatte ook voldoende fragmenten die voor zichzelf spraken, het was vrij duidelijk wat er door die dirigent in een van die laatste fragmenten heenging. Waarom dan dat ouwehoeren erover? Hij kwam zo zelden met diepere inzichten die je zou verwachten van iemand met zo'n achtergrond, ook bij onderwerpen waar hij persoonlijk bij betrokken was kwam er weinig uit. Alsof hij gewoon niet zo'n goede verteller is. Ik vind dat Nelleke Noordervliet het wat dat betreft beter deed. Ze vertelde wat meer over de achtergrond van het stuk, maakte het bereikbaar, bouwde het wat op, vertaalde het naar eigen woorden. Bij Beatrice kreeg je een historische invalshoek te horen. Allerlei redenen waarom ze beter blijven plakken bij mij. Ik kan me van deze avond gewoon weinig voor de geest halen.
Wat Beatrice betreft, ja ze kon ratelen. Maar er was tenminste een boodschap die doorkwam juist omdat het je schedel in geboord werd. Of je het ermee eens bent is een ander verhaal, maar het voelde in ieder geval verrijkend. Dit gehele gesprek, op wat stukken op het einde na waar hij zich meer aan politieke statements ging wagen, voelde gewoon wat oppervlakkig.![]()
Toen ben ik gestopt met het lezen van de rest van je post.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:13 schreef rockstah het volgende:
Simons was een norse, wat depressief aandoende man waar maar weinig charisma in leek te zitten.
Niet dan? Ik heb geen geen diepzinnige, getergde en onbegrepen kunstenaar gezien. Geen levendig verteller, ja op één moment stond hij op om geloof ik zijn vader na te doen. Dat was het enige. De directie van het interview maakte hem tot een doodgewone appelboer met gouden schoenen.![]()
Hij begon met Toon Hermans. Hij ging staan om Toon te laten zien hoe die stond om de aandacht te trekken. Hij vergeleek het met hoe Obama hetzelfde deed. Hij maakte zichzelf tot een doodnormale appelboer met een hardwerkende vader die de eindjes aan elkaar moest knopen. Het mooie was juist dat hij die roots nog steeds in zich had en de kunst onderdeel maakte van zijn leven. Hij had er geen moeite mee dat kunst soms elitair is, en soms voor de fijnproevers is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:29 schreef rockstah het volgende:
Niet dan? Ik heb geen geen diepzinnige, getergde en onbegrepen kunstenaar gezien. Geen levendig verteller, ja op één moment stond hij op om geloof ik zijn vader na te doen. Dat was het enige. De directie van het interview maakte hem tot een doodgewone appelboer met gouden schoenen.
Hij heeft hetzelfde als Karel Appel. Kunst is kunst. Je ziet er in wat je wilt. Geen poeha. Erg verfrissend om zo iemand te horen praten. Ik voelde een verwantschap. Houden van kunst wil niet zeggen dat je neer of op kijkt.
Meh, Ik wil van zo iemand weten hoe hij bepaalde dingen verklaart.
Het kwam zo vaak voor in dit interview dat je de Jong hem zag onderbreken om ergens op door te vragen, waarna er altijd een soort leegte op dook. Hij begint wat te mompelen en komt vervolgens met een of ander voorbeeld of anekdote, waarop de Jong maar een antwoord voor hem formuleert, want zo lief is die ook wel weer. En Simens stemt dan rustig toe en vervolgens is het alweer tijd om naar het volgende fragment te gaan. Een slechte verklaring is nog altijd beter dan geen verklaring. Zo word er continu aan je ballen gekieteld zonder dat er ooit doorgepakt wordt.
Neem nou dat stuk dat de jong initieerde dat ging over het imperfecte, na het stuk over de hazenlip.
Dit deed mij direct denken aan de aflevering met Adriaan Van Dis, waar je door zijn soms bizarre uitlatingen een gecompliceerde en unieke persoonlijkheid voorgeschoteld kreeg.
Hier leidde het eigenlijk tot niets, Simens stemde toe dat hij het wel wat vond hebben. En toen vervolgens later in de aflevering zijn perfectionisme ter sprake kwam deed hij het eerdere onderwerp lacherig af als "Ik ben nou eenmaal paradoxaal."
Vandaar dat ik het zo'n slappe bedoeling vond. Als je met zo'n nuchter persoon te maken hebt, vraag hem dan niet zoveel over zichzelf.
Diezelfde fout maakten ze met Noordervliet, waar ze een heel stuk over haar verleden hebben geluld.
In het begin maakte ze al duidelijk dat ze een intelligent en zenuwachtig meisje was, dan weet je eigenlijk direct al dat er niet veel te halen valt. Zulke mensen maken weinig mee en als ze dat wel doen dan relativeren ze het zo ver dat ze er niet meer levendig over kunnen vertellen.![]()
Maar hoe toets jij of die verrijking legitiem is? Of neem je dat maar blind aan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:13 schreef rockstah het volgende:
Wat Beatrice betreft, ja ze kon ratelen. Maar er was tenminste een boodschap die doorkwam juist omdat het je schedel in geboord werd. Of je het ermee eens bent is een ander verhaal, maar het voelde in ieder geval verrijkend.Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
Normaal is er wel ergens iets te lezen over de fragmenten. Nu nergens.
Wat ik in ieder geval verwacht vanavond:
- Stukje met Den Uijl in actie
- Mijnwerkers stakingen (begin vakbonden)
- Engelse politieke satire (kan zijn Yes minister of misschien zelfs Spitting Image)
- Paar VARA programa's uit de oude doos (Sonja)
- En ik hoop nog een paar goede sprekers die ik nog niet kende over politiek,wereldbeeld en toekomst
Ben bang dat Wouter wel heel erg van het financiën gedeelte afvaart aan het begin van de show om moeilijke vragen te voorkomen. Ik denk zelfs dat het in de eerste 5 minuten zal genoemd worden door Wilfried om een stille dood te genieten rest van de avond.
En ik ben wel benieuwd naar hoe zo'n loopbaan nou echt werkt op de achtergrond. Hoe konden 2 studie genoten (Balkie) op hetzelfde moment afstuderen en op het zelfde moment leiding geven aan 1 van de 3 grootste partijen (CDA nu niet meer) en zelfs uiteindelijk beide voor het premierschap hebben gestreden.
Zelfde bouwblokken en in essentie niet eens heel afwijkend qua gedachten. Balkie had maar 1 ding op Bos. Bos had zijn mening herzien (iets wat ik meer prijs dan koppig aan iets vast houden) en daarmee was de hele draaikont/liegt affaire begonnen en Balkie won.![]()
Uiteraard, al is het maar voor de ergernis.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Echt totaal geen zin in, en toch kijken he?![]()
Fragmenten komen onder meer uit de film Margin Call, over de ondergang van een New Yorkse investeringsbank; Obama die zijn crew toespreekt na de laatste verkiezingen; judoka Dennis van der Geest op de Olympische Spelen in Athene; en uit de U2-documentaire From the Sky Down.
Staat gewoon op de ZG site.![]()
Ik heb er wel zin in, maar kan niet kijken
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Spoiler-trien...quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:43 schreef Karina het volgende:
Fragmenten komen onder meer uit de film Margin Call, over de ondergang van een New Yorkse investeringsbank; Obama die zijn crew toespreekt na de laatste verkiezingen; judoka Dennis van der Geest op de Olympische Spelen in Athene; en uit de U2-documentaire From the Sky Down.
Staat gewoon op de ZG site.![]()
Maar goed dus wel een financieel blok aan de hand van een filmpje, da's al mooi. Maar de rest van de beelden zijn toch vooral "hebben we dat al niet gezien?" Wat ik meestal erg goed aan ZG vond en nog steeds vind soms is de stukjes die niet zo bekend zijn bij de mainstream, net als de films. Wouter kiest een beetje voor het makkelijke pad hier en vraag me ten zeerste af of er wel diepgang gaat plaats vinden.![]()
Diepgang. Ik denk niet dat we dat van Bos kunnen verwachten. Ik denk ook niet dat hij heel spontaan zal zijn. Teveel mediatraining.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
Spoiler-trien...![]()
Maar goed dus wel een financieel blok aan de hand van een filmpje, da's al mooi. Maar de rest van de beelden zijn toch vooral "hebben we dat al niet gezien?" Wat ik meestal erg goed aan ZG vond en nog steeds vind soms is de stukjes die niet zo bekend zijn bij de mainstream, net als de films. Wouter kiest een beetje voor het makkelijke pad hier en vraag me ten zeerste af of er wel diepgang gaat plaats vinden.![]()
Het afzeiken is nu al begonnen.
Dah hedde goe gezien maat. Kank niks an doen, ben der mee geboruh.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
Eey er hangt wah an uw lip jungske!
Kijk trouwens uitzending gemist of de herhaling. Kan lang niet alles zien vanavond. Is leuker om het in z'n geheel te kijken. Zal wel de SC missen.
Begonnen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Tijd voor een topshow.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Wel een groot MOD topic geworden zo...alhoewel... Specularium als MOD is als een dokter met een Ibn Ghaldoun diploma....![]()
Is Bos eigenlijk nog steeds lid van de VVD?Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
Hahahahaquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:28 schreef truthortruth het volgende:
Is Bos eigenlijk nog steeds lid van de VVD?![]()
![]()
Nee is alweer overgestapt naar de PVV....
![]()
![]()
Het begint spannend[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Waxmask wil stiekem ook mod worden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:25 schreef waxmask het volgende:
Wel een groot MOD topic geworden zo...alhoewel... Specularium als MOD is als een dokter met een Ibn Ghaldoun diploma....![]()
Ja, dat zou de degradatie van FOK! compleet maken....quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waxmask wil stiekem ook mod worden.![]()
![]()
Volksvertegenwoordigers in de Tweede Kamer zijn inderdaad erg armlastig en PvdA'ers schuiven elkaar nooit mooie baantjes toe.![]()
En zijn ook zeker niet na de carrière in de molen voor baantjes en commissies (soms wel 25.000 per jaar voor 3 dagen vergaderen)quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:31 schreef luxerobots het volgende:
Volksvertegenwoordigers in de Tweede Kamer zijn inderdaad erg armlastig en PvdA'ers schuiven elkaar nooit mooie baantjes toe.![]()
Teveel bevriend, te weinig belezen op politiek vlak.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:33 schreef Specularium het volgende:
Ik denk dat Wilfriet dit niet nog een keer mag doen.![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:33 schreef Slobeend het volgende:
Het mag wel wat luchtiger beginnen, een VI fragmentje bijvoorbeeld.![]()
![]()
Vooral hoe Johan kijktquote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heb het stukje niet gezien maar zelfs bij de GIF kan ik de geluidjes en gelach zelf invullen onderhand...quote:![]()
quote:![]()
Ik was gister ergens er daar was een dubbelganger van Gijp, ik had een beetje medelijden, die zal dat wel 10 keer per dag horen
Er was ook een man die op zijn neusgaten na sprekend op Tom van 't Hek leek
know'm sayin?
word? word.![]()
Ik dacht dat hij met een bevlogen Den Uijl zou komen, niet met een belerend vinger mannetje in de vorm van Van Dam....![]()
![]()
Je was weer in Drachten?quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:36 schreef alors het volgende:
[..]![]()
Ik was gister ergens er daar was een dubbelganger van Gijp, ik had een beetje medelijden, die zal dat wel 10 keer per dag horen
Er was ook een man die op zijn neusgaten na sprekend op Tom van 't Hek leek![]()
wat een lastige kwestie.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die zijn inderdaad gelukkig verdwenenquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt van de oude stempel. Ik ken ze zo niet meer.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ik welquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt van de oude stempel. Ik ken ze zo niet meer.Zo'n droplul heeft mijn pa om zeep geholpen.
![]()
Precies. Ik heb schatten van specialisten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad gelukkig verdwenen![]()
Wat erg. Kortzichtigheid uit ijdelheid?quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik welZo'n droplul heeft mijn pa om zeep geholpen.
![]()
Beide. Te overtuigd van zichzelf, teveel neerkijken op zijn patienten en klachten niet serieus nemen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat erg. Kortzichtigheid uit ijdelheid?
(maar goed dit is een beetje off topic)
![]()
Jammer dat hij de lef niet heeft om dat fragment van Marcel van Dam en Pim Fortuin te laten zien .quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:37 schreef waxmask het volgende:
Ik dacht dat hij met een bevlogen Den Uijl zou komen, niet met een belerend vinger mannetje in de vorm van Van Dam....
Hij blijft aan de veilige kant.![]()
Wees blijquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. Ik heb schatten van specialisten.![]()
![]()
![]()
Gregory House?quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Beide. Te overtuigd van zichzelf, teveel neerkijken op zijn patienten en klachten niet serieus nemen.
(maar goed dit is een beetje off topic)
Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Volgens mij moest Wouter Pim niet zo.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jammer dat hij de lef niet heeft om dat fragment van Marcel van Dam en Pim Fortuin te laten zien .
Hij blijft aan de veilige kant.![]()
Ik snap het punt niet helemaal.
Nouja, ik snap het wel, maar...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee, dat lijkt me duidelijk .quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij moest Wouter Pim niet zo.![]()
Volgens mij viel dat wel mee. Ze zaten weleens samen bij Harry mens.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij moest Wouter Pim niet zo.![]()
Wat een ophef over het wel of niet aankijken van iemand. Hopelijk komt de holocaust niet ter sprake, want daar zal biljartbal ook wel sterke opvattingen over hebben.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Mensen moesten zich daar toch inkopen in de uitzending?quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgens mij viel dat wel mee. Ze zaten weleens samen bij Harry mens.
Dan zou ik ook rustig doen.![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:44 schreef vakkenvuller_nr_39245 het volgende:
Hopelijk keert Bos ooit nog een terug in de Nederlandse politiek.
![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:44 schreef vakkenvuller_nr_39245 het volgende:
Hopelijk keert Bos ooit nog een terug in de Nederlandse politiek_!
![]()
Gemeenteraadslid ofzo.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:44 schreef vakkenvuller_nr_39245 het volgende:
Hopelijk keert Bos ooit nog een terug in de Nederlandse politiekDie Lebenslust bringt dich um.![]()
Ik hoop dat Balkenende terugkeert.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Onderschatte film.Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
Ik hoop Jezus.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop dat Balkenende terugkeert.![]()
Die is gevraagd voor Noord Korea, kapsel heeft ie al.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop dat Balkenende terugkeert."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Je riep ?quote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Hopelijk keert Fortuyn weer terug in de politiek. Hij was toch een beetje via een achterdeurtje vertrokken.![]()
Welke film heeft wouter? Tv gids doet het nietquote:In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Weet ik niet, bedoelde Margin Call, waaruit deze fragmenten komenquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Welke film heeft wouter? Tv gids doet het niet![]()
Komt de nationalisatie van ABN en het verkrachten van 10 miljard euro door boslim nog ter sprake of gaan ze gezellig twee uur doorbabbelen?Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Primary Colorsquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Welke film heeft wouter? Tv gids doet het niet![]()
Die is nu aan het presenteren toch ? Of is dat Pim niet die aan tafel zit ?quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:46 schreef luxerobots het volgende:
Hopelijk keert Fortuyn weer terug in de politiek. Hij was toch een beetje via een achterdeurtje vertrokken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Primary Colours.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Welke film heeft wouter? Tv gids doet het nietDie Lebenslust bringt dich um.![]()
Ik vermoed dat het bij luchtig gebabbel blijft.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:47 schreef Morendo het volgende:
Komt de nationalisatie van ABN en het verkrachten van 10 miljard euro door boslim nog ter sprake of gaan ze gezellig twee uur doorbabbelen?![]()
Dat zou na deze film moeten komen, als Wilfriet niet te lang vraagt waarom ze zolang over die brug rijden, en waarom Demo Moore in een mantel pakje zat?quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:47 schreef Morendo het volgende:
Komt de nationalisatie van ABN en het verkrachten van 10 miljard euro door boslim nog ter sprake of gaan ze gezellig twee uur doorbabbelen?![]()
Vond Bob Roberts een betere film over verkiezingenquote:In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Beter, en de originele britse versie van House of Cards is dat ookquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:50 schreef waxmask het volgende:
Net zo goed als House of Cards? Want daarin was Spacey weer op zijn top kunnen....In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Imdb 7.1 is echt veel te laag.Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
Spacey gaat toch zometeen uit de kamer lopen en dan blijkt dat hij Kaiser Soze was die de kredietcrisis veroorzaakte, of zoiets...Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Ja, het staat toch op de interwebz.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hecht jij echt waarde aan dat cijfer?Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
Niet sinds House of Wax een 5.2 kreeg. Wereldfilm.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hecht jij echt waarde aan dat cijfer?Die Lebenslust bringt dich um.![]()
De banken kunnen er niets van.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Omdat mensen die van actie, romcoms en andere filmgenres ook op die site stemmen. Dit soort films is vaak weg gelegd voor de wat slimmere mens die ook nog in politiek en zakenwereld en dan vooral de USA kant geïnteresseerd zijn, dat zijn er niet veel.quote:![]()
Wilfried is beter wanneer hij tegen een sporter met een laag voorhoofd zit.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Goh, zie net dat headhunters van Jo Nesbo verfilmd is moet ik ook eens kijkenIn Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Welcome to my house...quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
Niet sinds House of Wax een 5.2 kreeg. Wereldfilm.![]()
't boek is beter.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Goh, zie net dat headhunters van Jo Nesbo verfilmd is moet ik ook eens kijken![]()
Als je eerst het boek gelezen hebt, valt de film erg tegen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Goh, zie net dat headhunters van Jo Nesbo verfilmd is moet ik ook eens kijken
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Mooiste aan de film vond ik echt de kilheid die er echt bij hoorde.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Omdat mensen die van actie, romcoms en andere filmgenres ook op die site stemmen. Dit soort films is vaak weg gelegd voor de wat slimmere mens die ook nog in politiek en zakenwereld en dan vooral de USA kant geïnteresseerd zijn, dat zijn er niet veel.Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
Is dat die Scandinavische versie? Want die zag ik voorbij komen op FILM1, niet slecht hoor. Niet zo goed als Dragon Tattoo maar toch een interessante film.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Goh, zie net dat headhunters van Jo Nesbo verfilmd is moet ik ook eens kijken![]()
Au au , pas op voor de gewone man Wouter!Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
Gaan we 3 uur college krijgen van Wouter ? Hoop dat ie wel wat leuke fragmenten laat zien.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik snap het ook niet. Er is toch een plus balans nu? Ze maken winst? Dan is het toch raar dat je het met verlies op de beurs zou knallen terwijl je de komende 20 jaar je geld kan terug verdienen en meer als staatsbank?quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:58 schreef luxerobots het volgende:
Geld moet terugkomen en liefst een beetje meer. ABN Amro, hoe veel geld is er weg, Wouter?![]()
Ouwe jongens krentenbrood.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:59 schreef Specularium het volgende:
Dus de kennissen van het ministerie hebben voor een omslag gezorgd?
Handig om te zeggen.![]()
Het is allemaal zo overtrokken en naar.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vind dat overhemd een beetje Beau 'Topshow' van Erven Dorens.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:00 schreef Morendo het volgende:
Kijk naar z'n overhemd. Natuurlijk geeft hij niet om luxe.![]()
Die winst is ook boekhoudkundig. Er staat ook enorm veel vastgoed op de balans, er is veel onzekerheid en er worden ook hele hoge kosten gemaakt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Er is toch een plus balans nu? Ze maken winst? Dan is het toch raar dat je het met verlies op de beurs zou knallen terwijl je de komende 20 jaar je geld kan terug verdienen en meer als staatsbank?![]()
Het blijft een Vlaardinger.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind dat overhemd een beetje Beau 'Topshow' van Erven Dorens.![]()
Contouren nieuwe financiële crisis.....Euh.......We zijn deze nog niet uit .Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
Ga eens ruzie maken Wilfried, bechuldig Bos van de moorden op Fortuyn en Van Gogh o.i.d. De uitzending gaat echt als een nachtkaars uit.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:02 schreef Morendo het volgende:
Ga eens ruzie maken Wilfried, bechuldig Bos van de moorden op Fortuyn en Van Gogh o.i.d. De uitzending gaat echt als een nachtkaars uit..
![]()
Financiële crisis is de schuld van de crisis.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, de Noorse.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Is dat die Scandinavische versie? Want die zag ik voorbij komen op FILM1, niet slecht hoor. Niet zo goed als Dragon Tattoo maar toch een interessante film.
Zag recent de amerikaanse verfilming van "the girl with the dragon tattoo" en moet tot mijn spijt en alle vooroordelen vooraf dat deze zeker niet slechter was dan de zweedse, nogal anders, maar zeker niet slechterIn Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Bij Kluivert durfde Wifried het wel, ben bang dat er nu geen enkele kritische vraag zal komen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:02 schreef Morendo het volgende:
Ga eens ruzie maken Wilfried, bechuldig Bos van de moorden op Fortuyn en Van Gogh o.i.d. De uitzending gaat echt als een nachtkaars uit.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
secundaire motieven.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bij Kluivert durfde Wifried het wel, ben bang dat er nu geen enkele kritische vraag zal komen.Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
Dit is ook eigenbelang. Als ABN Amro wordt verkocht, wordt bekend hoe veel verlies Bos heeft gemaakt.![]()
Hij valt m aan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Volgens mij waren ze beide even lang qua speelduur (niet extended) en had bij de Zweedse versie toch echt het gevoel dat het wat langzamer liep wat ik wel prettiger vond. Ook was die punkchick uit Zweden veel natuurlijker neergezet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, de Noorse.
Zag recent de amerikaanse verfilming van "the girl with the dragon tattoo" en moet tot mijn spijt en alle vooroordelen vooraf dat deze zeker niet slechter was dan de zweedse, nogal anders, maar zeker niet slechter![]()
Zit er niet in vanavondquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:06 schreef Lavenderr het volgende:
Hij gaat echt geen antwoord geven hoor.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
denk dat dat best wel ijdele hoop is, dat meer banken voortaan gewetensvol aan de belastingbetaler zullen denken, uit zichzelf danJusqu'ici tout va bien...![]()
Pawnshop Hardcore ja? Hahaha ik kijk het ook wel eens, maar dit is toch niks om over te praten in Zomergasten? Veel van dit soort series zijn trouwens opgezet.![]()
Al dat soort shows zijn gescript op VeryDisco en Nat Geo.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:08 schreef waxmask het volgende:
Pawnshop Hardcore ja? Hahaha ik kijk het ook wel eens, maar dit is toch niks om over te praten in Zomergasten? Veel van dit soort series zijn trouwens opgezet.![]()
Vergeet History niet he, want hoe zeer je ook denkt de geschiedenis te kennen....het zou ook invloed van buitenaards leven kunnen zijn....quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Al dat soort shows zijn gescript op VeryDisco en Nat Geo.![]()
![]()
Top onderhandeling.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Time Team was ooit een Topshow.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Vergeet History niet he, want hoe zeer je ook denkt de geschiedenis te kennen....het zou ook invloed van buitenaards leven kunnen zijn....![]()
66, nou, nuttig.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maak hier maar eens een analyse van Wouter
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ancient aliens is geniaal.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Vergeet History niet he, want hoe zeer je ook denkt de geschiedenis te kennen....het zou ook invloed van buitenaards leven kunnen zijn....Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Pfff analyse van deze deal...WILFRIET GA NAAR HUIS EN GA JE DIEP DIEP DIEP SCHAMEN....
Sorry voor de caps, maar misschien luistert hij dan...![]()
Blijkbaar wel dus,quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:10 schreef Morendo het volgende:
Ik hoop dat Bos daavan niet heeft leren onderhandelingen..
![]()
Ja, is net Dora voor volwassenen met die ene met dat rare kapsel die altijd vragen stelt "Could they be aliens? I think they are!" Heerlijk stoned en aangeschoten meedoen met je vrienden op de bank...priceless...quote:![]()
Zal Wouter zometeen ook RTL Boulevard nog laten zien en het analyseren ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wouter Bos is wereldvreemd wanneer hij hardcore pawn gaat analyseren, alsof het niet in scene is gezet kom op man.![]()
Hij is van de PvdA. Die gaan uit van het goede in de mens.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:14 schreef Hierro het volgende:
Hij beseft toch wel dat dit allemaal scripted is?Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Wat een overacting.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:14 schreef hanskraaijjr het volgende:
Wouter Bos is wereldvreemd wanneer hij hardcore pawn gaat analyseren, alsof het niet in scene is gezet kom op man.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vrees het ergstequote:Op zondag 25 augustus 2013 21:14 schreef Hierro het volgende:
Hij beseft toch wel dat dit allemaal scripted is?
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik heb vroeger ruzie gehad met mensen omdat ze niet wilden geloven dat Jerry Springer nep was...quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:14 schreef hanskraaijjr het volgende:
Wouter Bos is wereldvreemd wanneer hij hardcore pawn gaat analyseren, alsof het niet in scene is gezet kom op man.![]()
Tensen haar Tenalady weer volgelopen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:16 schreef chufi het volgende:
ff niet gekeken , 1 tegen 100 was spannend..![]()
Bos probeert het nu te verkopen alsof hij een goed resultaat heeft bereikt.
Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Ongelofelijk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:17 schreef Morendo het volgende:
Bos probeert het nu te verkopen alsof hij een goed resultaat heeft bereikt.![]()
En zijn daar pics van?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Tensen haar Tenalady weer volgelopen?![]()
Was het ook voor de elite...vandaar ook de KPN beloning...quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:17 schreef Morendo het volgende:
Bos probeert het nu te verkopen alsof hij een goed resultaat heeft bereikt.![]()
Zo te horen zou hij zelf al bij het eerste bod van de Belgen gezwicht zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:17 schreef Morendo het volgende:
Bos probeert het nu te verkopen alsof hij een goed resultaat heeft bereikt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja echt, ze sopt al op een wederzien volgende week met de huidige kandidaat...quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Tensen haar Tenalady weer volgelopen?![]()
Feyenoord.
Vraag ik me ook af. Waarschijnlijk zijn dat hinderlijke onderbrekingen het college wat er gegeven wordt.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
The Passion_!
Wat heeft Hans Teeuwen met Rotterdam?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:20 schreef Slobeend het volgende:
Is het toeval dat alle Zomergasten iets met Rotterdam hebben dit jaar?![]()
Wat is hier nu interessant en uniek aan?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
leuk grapjenquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik wacht op de toppers.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Waardeloos. Het is allemaal zo oppervlakkig.![]()
Ik zie hem er ook nog wel voor aan om wat Feyenoord te laten zien. Als het de successen zijn dan zal het wel in zwart-wit zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het gaat ook niet dieper vanavond. Blijft om de heikele punten heendraaien.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Waardeloos. Het is allemaal zo oppervlakkig.![]()
Help, m'n oren worden verkracht.
Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!![]()
Die niet inderdaad.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat heeft Hans Teeuwen met Rotterdam?![]()
Hij had ook al verteld dat hij niet veel tv kijkt. Dat is wel duidelijk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het gaat ook niet dieper vanavond. Blijft om de heikele punten heendraaien.![]()
goede beginvraag
Krijgen we weer een uitvaller bij zg?Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
Moet ie maar geen coke snuiven voor de show.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:24 schreef vakkenvuller_nr_39245 het volgende:
Lijkt me wel echt kut als je de hele aflevering moet hoesten...![]()
Is ook kut voor ze dat ze telkens maar 5 minuten hebben tussen de stukjes om een saffie te roken. Dat had Hans beter bekeken....quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:24 schreef vakkenvuller_nr_39245 het volgende:
Lijkt me wel echt kut als je de hele aflevering moet hoesten...![]()
![]()
Ga je daar van hoesten dan ? Zal ie zo ook wel een bloedneus krijgen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet ie maar geen coke snuiven voor de show.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij is fan van Marco.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: