abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130316698

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_130316746
quote:
5s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:37 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Kun jij een beetje acteuren?
Ach, voor een happy end wil ik wel een poging wagen :D En wie weet ontdek ik een nieuw beroep waar ik goed in ben en wat veel leuker overkomt. En wie weet krijg ik zelfs mijn eigen groupies :D
pi_130316758
Niet te hard van stapel lopen he...
pi_130316821
Ik weet dus alleen niet of chicks die soundtrack wel diggen...

It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_130316824
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:41 schreef Kekaa het volgende:
Niet te hard van stapel lopen he...
Voor het eerst sinds anderhalve dag liep ik met een enorme glimlach op mijn gezicht en nu sla je me meteen weer keihard die mooie fantasiewereld uit ;( :'(
pi_130316916
quote:
12s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:43 schreef benzin het volgende:

[..]

Voor het eerst sinds anderhalve dag liep ik met een enorme glimlach op mijn gezicht en nu sla je me meteen weer keihard die mooie fantasiewereld uit ;( :'(
Dat is een grapje hoop ik..
  woensdag 21 augustus 2013 @ 16:46:48 #7
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130316942
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:46 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Zie z'n PI ;)
pi_130316967
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:46 schreef Kekaa het volgende:

[..]

De glimlach en de fantasie waren absoluut echt, maar dat je me er keihard uitsloeg niet hoor.

Het posticoontje niet gezien? ;)
pi_130316999
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:47 schreef benzin het volgende:

[..]

De glimlach en de fantasie waren absoluut echt, maar dat je me er keihard uitsloeg niet hoor.

Nu niet te veel gaan hosselen met je knipogen he
pi_130317016
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:47 schreef benzin het volgende:

[..]

Nee.... Wel die andere smilies... Ach he... internet.
pi_130317080
quote:
12s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:48 schreef Rickario het volgende:

[..]

Nu niet te veel gaan hosselen met je knipogen he

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130318446
Wat gaan jullie snel joh :D
  Moderator / Redactie FP woensdag 21 augustus 2013 @ 18:08:34 #13
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_130319407
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 17:33 schreef PeterPastoor het volgende:
Wat gaan jullie snel joh :D
Je knippert met je ogen en we zijn 3 reeksen verder :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 21 augustus 2013 @ 18:11:32 #14
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_130319474
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 18:08 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Je knippert met je ogen en we zijn 3 reeksen verder :P
Is er ook een tragemensendatingtopic dan?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  Moderator / Redactie FP woensdag 21 augustus 2013 @ 18:16:38 #15
Brabo Bastard
pi_130319577
quote:
6s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 18:11 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Alleen als je heel langzaam leest.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130319743
quote:
6s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 18:11 schreef Murmeli het volgende:

[..]

ja natuurlijk
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #129 -
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_130319780
Ik had bijna meisje mee op date gevraagd, ik weet dat ze het heel druk had, dus ik hintte alleen maar naar een date, (niets bijzonders gewoon terras ofzo :P ) en ik zag haar gewoon blij kijken maar toen chokte ik :') misschien komende week wel echt vragen :@
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  Moderator / Redactie FP woensdag 21 augustus 2013 @ 18:56:37 #18
Brabo Bastard
pi_130320628
Goed, update aan mijn kant (al speelde het wel wat langer).

Mijn 'date/vriendin' is over, voorbij en wat niet al. Na enkele weken dat het goed ging kreeg ik uit het niets een whats-app dat ze niet met het gevoel om kon gaan/niet kon plaatsen dat ze een vriend in haar leven had. Dus ze wilde er over nadenken.

Mij best, maand de tijd gegeven maar ik weet wel beter.

Inmiddels zijn er zo'n 3 weken voorbij en het blijft vrij stil van haar kant (met uitzondering van een felicitatie voor mijn verjaardag een paar dagen terug), dus ik ga er ook geen moeite meer insteken. En als ze bijdraait is het voor mij een afgesloten verhaal en te laat.

Helaas, want het ging vrij goed allemaal.
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 21 augustus 2013 @ 18:58:51 #19
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130320694
Balen!
Het begon in de lente/begin zomer bij iedereen zo goed :D
Nu weer allemaal alleen de winter in met een gluhwein :9
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_130320718
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 18:56 schreef El_Thijs het volgende:

Mijn 'date/vriendin' is over, voorbij en wat niet al. Na enkele weken dat het goed ging kreeg ik uit het niets een whats-app dat ze niet met het gevoel om kon gaan/niet kon plaatsen dat ze een vriend in haar leven had. Dus ze wilde er over nadenken.

Inmiddels zijn er zo'n 3 weken voorbij en het blijft vrij stil van haar kant (met uitzondering van een felicitatie voor mijn verjaardag een paar dagen terug), dus ik ga er ook geen moeite meer insteken. En als ze bijdraait is het voor mij een afgesloten verhaal en te laat.

Balen. Welkom bij de club :P
  Moderator / Redactie FP woensdag 21 augustus 2013 @ 19:00:15 #21
Brabo Bastard
pi_130320742
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 18:58 schreef SilentChaos het volgende:
Balen!
Precies :P
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 18:59 schreef Rickario het volgende:

[..]

Balen. Welkom bij de club :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130320881
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 18:58 schreef SilentChaos het volgende:
Balen!
Zomer en lente is het liefdesseizoen he :+
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_130320893
Volgens mij heb ik net Benzin betrapt op een leuk grapje :)
  woensdag 21 augustus 2013 @ 19:06:11 #24
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130320931
quote:
6s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:04 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Ik heb het tijd omgekeerd gehad :@
Lekker knus in een warme kroeg, sneeuw buiten O+
pi_130320952
quote:
6s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:04 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Het hele jaar.
pi_130321129
Jammer Thijs, maar de maand is nog niet voorbij. Wat als ze volgende week komt dat ze dolgraag verder met je wilt?
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  woensdag 21 augustus 2013 @ 19:21:03 #27
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_130321476
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:11 schreef Wolken het volgende:
Jammer Thijs, maar de maand is nog niet voorbij. Wat als ze volgende week komt dat ze dolgraag verder met je wilt?
volgens mij moest hij na 2,5 date zich al voorstellen bij haar ouders enzo. En nu komt ze niet eens op zijn verjaardag ik weet niet hoeveel weken later. Nope, this is done.
pi_130321503
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 18:56 schreef El_Thijs het volgende:

Balen, Thijs. Net nu je je gvd een hernia aan die bank van haar gesjouwd hebt natuurlijk :(
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_130321838
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 13:40 schreef benzin het volgende:

Nja, ik denk op zich dat het wel kan, maar ik ben het wel met je eens dat het zinvol is om snel af te spreken. Toch wil ik daarmee wachten en als ik probeer de suggestie te planten om eens wat te gaan doen krijg ik vaak een reactie dat ze nog graag even wil wachten, of er komt een excuus. Heb pas één date uit Paiq weten te slepen.

Als jij kennelijk zo'n expert ben in het snel afspreken, hoe doe jij dat dan? Ik ga er niet vanuit dat ze al na 5 minuten praten meteen met je af willen spreken.

You don't wanna know how :D

quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:05 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Juist. En hoe zorg je ervoor dat ze zo snel mogelijk met je wil afpreken? Dumbass.
Heeft niets te maken met aantrekkingskracht, via slechts een chat is het niet mogelijk om een echte (oprechte) aantrekkingskracht te krijgen. Dus chatskillz en dergelijke bestaan niet. Het enige wat je moet doen is niet raar doen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_130322000
quote:
7s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 09:37 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

En Skypen met beeld en geluid dan?
Dat lijkt er een stuk meer op ;)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 19:46:02 #31
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_130322398
Had mn date nog even gegoogled, video gevonden :9 weet niet of Japie haar kan handlen :D :@

Maar goed ik kan me er nu beter op voorbereiden :D :')

Dit wordt denk ik een disaster of heul awesome. Even een zen momentje nodig :+
Grijp ze!
  woensdag 21 augustus 2013 @ 19:47:59 #32
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130322467

...Succes Japieyooo!
Gourmetten of steengrillen?
pi_130322803
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

[..]

Heeft niets te maken met aantrekkingskracht, via slechts een chat is het niet mogelijk om een echte (oprechte) aantrekkingskracht te krijgen. Dus chatskillz en dergelijke bestaan niet. Het enige wat je moet doen is niet raar doen.
Juist ja.. _O-
Man man man :')
pi_130322971
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:57 schreef Rickario het volgende:

[..]

Juist ja.. _O-
Man man man :')
Je leeft in een fantasie dat er met een chat gesprek aantrekkingskracht ontstaat. Je kunt net zo goed met een oude opa praten zonder dat je het door hebt.
pi_130323054
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je leeft in een fantasie dat er met een chat gesprek aantrekkingskracht ontstaat.
Het is gewoon heel goed mogelijk dat je valt op de stijl waarop iemand chat/schrijft. Daar is niks fantasie aan.

quote:
Je kunt net zo goed met een oude opa praten zonder dat je het door hebt.
Daar heb je dan wel weer gelijk in.
pi_130323186
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:03 schreef Rickario het volgende:

[..]

Het is gewoon heel goed mogelijk dat je valt op de stijl waarop iemand chat/schrijft. Daar is niks fantasie aan.

[..]

Daar heb je dan wel weer gelijk in.
Vrouwen die heel goed schrijven en dagenlang er energie in steken zijn het gevaarlijkst en hebben meestal flink wat te compenseren :D
  woensdag 21 augustus 2013 @ 20:14:36 #37
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130323366
Als generaliseren een vak was geweest, zou je met vlag en wimpel slagen firefly!
pi_130323445
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:14 schreef SilentChaos het volgende:
Als generaliseren een vak was geweest, zou je met vlag en wimpel slagen firefly!
_O_
pi_130323739
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:14 schreef SilentChaos het volgende:
Online met slechts een chat kan je niets anders dan generaliseren. Dat doen jullie hier net zo vaak bij vrouwen die online niet normaal praten etc. Kwestie van tijd besparen ipv met elke vrouw dagen lang lopen chatten.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 20:27:21 #40
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130323812
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je leeft in een fantasie dat er met een chat gesprek aantrekkingskracht ontstaat.
Laten we deze uitspraak eens omdraaien.

Jij leeft in een fantasie met al je "adviezen"
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_130323886
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:27 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Laten we deze uitspraak eens omdraaien.

Jij leeft in een fantasie met al je "adviezen"
En weer niet inhoudelijk erop in gaan ^O^ En zelf pas je hetzelfde toe waarbij je ze zo snel mogelijk van de chat wilt hebben :W
pi_130323982
Het is overigens het beste advies dat er is ivm online versieren :') Maar goed, als je het niet wilt aannemen, veel plezier met die dagenlange chats met vrouwen die na verloop van tijd afhaken of niet aantrekkelijk zijn in het echt :W
pi_130324083
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:31 schreef firefly3 het volgende:
Het is overigens het beste advies dat er is ivm online versieren :') Maar goed, als je het niet wilt aannemen, veel plezier met die dagenlange chats met vrouwen die na verloop van tijd afhaken of niet aantrekkelijk zijn in het echt :W
Ik dank u op mijn blote knieën voor uw gratis adviezen. Oh allesweter der versierkunsten, vertel meer!
  woensdag 21 augustus 2013 @ 20:35:36 #44
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130324103
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

En weer niet inhoudelijk erop in gaan ^O^
Als 1 iemand 9 van de 10x nergens inhoudelijk op in gaat ben jij dat wel :D
Maar prima komt die man, je kan prima aantrekkingskracht via tekst genereren. Je kan iemand nieuwsgierig naar je maken, iemand maar je persoonlijkheid laten verlangen. Dat is ook een vorm van aantrekkingskracht.

quote:
En zelf pas je hetzelfde toe waarbij je ze zo snel mogelijk van de chat wilt hebben :W
Klopt, ik vind het prettiger om snel face to face af te spreken omdat ik niet te veel tijd aan chatten kwijt wil zijn. Dat is mijn manier en werkt voor mij het beste. En voor iemand anders kan lang chatten wel werken.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 20:37:20 #45
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130324158
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:31 schreef firefly3 het volgende:
Oh ja, dat waren we even vergeten, jij weet alles en alles wat jij zegt is goed en het enige juiste.

Vraagje, je hekelt online date, je hebt daar de grootste afkeer tegen. Wtf doen je dan in een online dating site?
  woensdag 21 augustus 2013 @ 20:59:58 #46
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130325119
Of in dit topic uberhaupt
  woensdag 21 augustus 2013 @ 21:02:33 #47
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130325218
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:06 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Inderdaad, de wintermaanden zijn juist leuk voor het daten
  woensdag 21 augustus 2013 @ 21:03:31 #48
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130325253
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:02 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Inderdaad, de wintermaanden zijn juist leuk voor het daten
Of nieuwe contacten opdoen :)
Maar idd, het is wat knusser!
pi_130325446
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:06 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

De realiteit is helaas vaker anders in Nederland. Of je gaat op je bek nog voordat de date gestart is, of je komt compleet verregend aan in de kroeg :')

Doe mij maar een terrasje op een warme zomeravond
  woensdag 21 augustus 2013 @ 21:10:59 #50
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_130325586
Eigenlijk moet je nu daten zodat je in de winter tijd heb voor knus en warm. Kan je samen verregenen als je naar de kroeg gaat.

Ik ben alleen te lui om te jagen :')
  Moderator / Redactie FP woensdag 21 augustus 2013 @ 21:11:17 #51
Brabo Bastard
pi_130325600
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:11 schreef Wolken het volgende:
Dan is voor mij de koek allang op. Als ze er zo lang over na moet denken vind ik het eigenlijk al te lang duren. Goed, je kan tijd nodig hebben maar nu ik er aan terugdenk is een maand wel erg lang.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:21 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Balen, Thijs. Net nu je je gvd een hernia aan die bank van haar gesjouwd hebt natuurlijk :(
Allicht, een stel spieren was ik voor d'r. Niets meer en niets minder ;(
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 21 augustus 2013 @ 21:13:04 #52
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130325665
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:11 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dan is voor mij de koek allang op. Als ze er zo lang over na moet denken vind ik het eigenlijk al te lang duren. Goed, je kan tijd nodig hebben maar nu ik er aan terugdenk is een maand wel erg lang.

[..]

Allicht, een stel spieren was ik voor d'r. Niets meer en niets minder ;(
Jammer El_Thijs.. benieuwd of ze nog wat laat horen. Maar zo te lezen ben je er wel klaar mee. Welkom terug dan bij de aanrommelende daters hier ;)
  woensdag 21 augustus 2013 @ 21:13:49 #53
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130325698
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:08 schreef Rickario het volgende:

[..]

De realiteit is helaas vaker anders in Nederland. Of je gaat op je bek nog voordat de date gestart is, of je komt compleet verregend aan in de kroeg :')

Het was ooit tijdens een date wel een geweldig excuus om even een arm vast te grijpen, die gladde wegen. Heeft zo zijn voordelen :)
pi_130325790
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:13 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Het was ooit tijdens een date wel een geweldig excuus om even een arm vast te grijpen, die gladde wegen. Heeft zo zijn voordelen :)
Of een paraplu meenemen wanneer het hoogstwaarschijnlijk gaat regenen :7
  woensdag 21 augustus 2013 @ 21:18:13 #55
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130325899
Samen warme chocomel drinken bij de kachel, of nog liever een open haard O+

* Yuki krijgt visioenen van de winter met De Dokter *;
♥ || Baby catcher in training || ♥
  woensdag 21 augustus 2013 @ 21:20:02 #56
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_130325972
quote:
17s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:18 schreef Yuki het volgende:
Samen warme chocomel drinken bij de kachel, of nog liever een open haard O+

* Yuki krijgt visioenen van de winter met De Dokter *;
O+
  woensdag 21 augustus 2013 @ 21:29:55 #57
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_130326411
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:46 schreef japiedevlugge het volgende:
Had mn date nog even gegoogled, video gevonden :9 weet niet of Japie haar kan handlen :D :@

Maar goed ik kan me er nu beter op voorbereiden :D :')

Dit wordt denk ik een disaster of heul awesome. Even een zen momentje nodig :+
Een Student van de Maand toevallig?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 21:35:20 #58
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130326645
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:08 schreef Rickario het volgende:

[..]

Ik dacht eerder een date opduikelen in de kroeg :P
Terrasjes zijn kut om nieuwe dates te regelen :')
Tenzij je het via internet doet maar dat werkt niet zo goed volgens sommigen uit dit topic :P
  Moderator / Redactie FP woensdag 21 augustus 2013 @ 21:40:13 #59
Brabo Bastard
pi_130326893
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:13 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Jammer El_Thijs.. benieuwd of ze nog wat laat horen. Maar zo te lezen ben je er wel klaar mee. Welkom terug dan bij de aanrommelende daters hier ;)
Ik denk en verwacht van niet. Ik heb inmiddels ook weer PaiQ eens opgestart en eigenlijk al meteen contact met een meid die veel interessanter is. Gesprekken zijn leuk en het komt ook van haar kant in plaats van dat het éénrichtingsverkeer is. Eens kijken waar dit toe zal leiden.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130327100
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:35 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik dacht eerder een date opduikelen in de kroeg :P
Terrasjes zijn kut om nieuwe dates te regelen :')
Tenzij je het via internet doet maar dat werkt niet zo goed volgens sommigen uit dit topic :P
Terrasjes zijn inderdaad wel zwaar kut om dates te regelen :')
Maar daarvoor heb je nog stapavonden :D
pi_130327554
Mannen... als je wat afspreekt en langer moet werken, dan kun je dat wel even laten weten toch?
Ik heb een beetje het idee dat ie niet durft te zeggen dat ie niet wil ofzo. In de hoop dat ik vanzelf wel ophoud te vragen.

Maar misschien heb ik het mis.
  Moderator / Redactie FP woensdag 21 augustus 2013 @ 22:00:51 #62
Brabo Bastard
pi_130328045
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:53 schreef Kekaa het volgende:
Mannen... als je wat afspreekt en langer moet werken, dan kun je dat wel even laten weten toch?
Ik heb een beetje het idee dat ie niet durft te zeggen dat ie niet wil ofzo. In de hoop dat ik vanzelf wel ophoud te vragen.

Vraag het hem gewoon recht voor z'n raap als je echt twijfelt. Of op een subtielere manier.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130328213
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:40 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik denk en verwacht van niet. Ik heb inmiddels ook weer PaiQ eens opgestart en eigenlijk al meteen contact met een meid die veel interessanter is. Gesprekken zijn leuk en het komt ook van haar kant in plaats van dat het éénrichtingsverkeer is. Eens kijken waar dit toe zal leiden.
Nog interessanter. Kan mij herinneren dat de vorige dame toch ook enorm interessant was ?
pi_130328393
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:53 schreef Kekaa het volgende:

Dat zou je zeker wel even aangeven ja, als ie dat wil.. Daarnaast is niet iedere werkgever blij met een telefoon op de werkplek.. Kan van alles zijn.. Direct vragen werkt dan het beste.. Stel de vraag alleen als je kan leven met het antwoord..
pi_130328736
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:07 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat zou je zeker wel even aangeven ja, als ie dat wil.. Daarnaast is niet iedere werkgever blij met een telefoon op de werkplek.. Kan van alles zijn.. Direct vragen werkt dan het beste.. Stel de vraag alleen als je kan leven met het antwoord..
lekker dramatisch. ...als ik kan leven met het antwoord...

Toen ik een half uurtje geleden vroeg of ie nog aan het werk was kon ie dat wel beantwoorden... dus tja.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 22:15:45 #66
402989 japiedevlugge
pi_130328851
quote:
10s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:29 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Een Student van de Maand toevallig?
Neenee
quote:
11s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:47 schreef Silenus het volgende:

...Succes Japieyooo!
Nah ze is niet dik, juist heul leuk, perfect figuurtje :9 :9~

Het ding met online daten is dat je begint met iemands innerlijk ipv uiterlijk. Ookal heb je foto's, iemands uiterlijke essentie is daar niet in gevangen. En dat terwijl dat zoveel zeggend is in hoe je de ander ervaart en ook of je diegene leuk vindt.

De mijne is vrij lief en gevoelig van binnen, en heb ook foto's gezien waarop ik de bijbehorende blikken zie. Alleen als je iemand ziet/hoort praten dan is het even een ander verhaal. Haar buitenkant is een beetje zo'n stoere, paar tattoo's, percings, sigaretje etc. Met twee benen op de grond midden in het leven.

Verder lijken we heel veel op elkaar. Qua sfeer maar ook uiterlijk wel. Ik zag mezelf ook een beetje terug in hoe ze was op die video. Hoe ze reageerde op de ander. En dat terwijl ze zo'n leuk jong meisje is :@ Beetje freaky confronterend :P

Ik ben zelf natuurlijk nog een beetje een fokkende zolderkamer autist, en heb een beetje het idee dat hoe zij over komt ik eigenlijk zelf ben. Bij mn vorige dates ging dat toch anders.

Ik kan ook goed met dr opschieten namelijk, alleen ben ik de afgelopen jaren een beetje te veel binnen gebleven :P

Ik zit eigenlijk al weer veel te veel in mn hoofd waarschijnlijk, maar ik kan er ook niets aan doen. We hebben gewoon normaal gewhappt en vrij veel foto's gestuurd, gewoon van die spontane wat je op dat moment aan het doen bent, dus waar je niet bijzonder mooi op staat.

Maar goed, kzie wel lekker hoe het gaat op de date :D vind zo'n filmpje wel een voordeel in ieder geval, dan weet je meer wat je kan verwachten.

Grijp ze!
pi_130328882
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:13 schreef Kekaa het volgende:

[..]

lekker dramatisch. ...als ik kan leven met het antwoord...

Toen ik een half uurtje geleden vroeg of ie nog aan het werk was kon ie dat wel beantwoorden... dus tja.
Zo was het niet bedoeld..

Ok, als hij normaal gesproken wel antwoord is het enigszins vreemd..
pi_130329359
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:16 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Zo was het niet bedoeld..

Ok, als hij normaal gesproken wel antwoord is het enigszins vreemd..
hij doet ook gewoon antwoorden nu... 22.45 afgesproken. .. raaar.... mijn vertrouwen is laag. I'll take the chance
  woensdag 21 augustus 2013 @ 22:26:16 #69
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130329410
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:15 schreef japiedevlugge het volgende:

[..]

Neenee

[..]

Nah ze is niet dik, juist heul leuk, perfect figuurtje :9 :9~

Het ding met online daten is dat je begint met iemands innerlijk ipv uiterlijk. Ookal heb je foto's, iemands uiterlijke essentie is daar niet in gevangen. En dat terwijl dat zoveel zeggend is in hoe je de ander ervaart en ook of je diegene leuk vindt.

De mijne is vrij lief en gevoelig van binnen, en heb ook foto's gezien waarop ik de bijbehorende blikken zie. Alleen als je iemand ziet/hoort praten dan is het even een ander verhaal. Haar buitenkant is een beetje zo'n stoere, paar tattoo's, percings, sigaretje etc. Met twee benen op de grond midden in het leven.

Verder lijken we heel veel op elkaar. Qua sfeer maar ook uiterlijk wel. Ik zag mezelf ook een beetje terug in hoe ze was op die video. Hoe ze reageerde op de ander. En dat terwijl ze zo'n leuk jong meisje is :@ Beetje freaky confronterend :P

Ik ben zelf natuurlijk nog een beetje een fokkende zolderkamer autist, en heb een beetje het idee dat hoe zij over komt ik eigenlijk zelf ben. Bij mn vorige dates ging dat toch anders.

Ik kan ook goed met dr opschieten namelijk, alleen ben ik de afgelopen jaren een beetje te veel binnen gebleven :P

Ik zit eigenlijk al weer veel te veel in mn hoofd waarschijnlijk, maar ik kan er ook niets aan doen. We hebben gewoon normaal gewhappt en vrij veel foto's gestuurd, gewoon van die spontane wat je op dat moment aan het doen bent, dus waar je niet bijzonder mooi op staat.

Maar goed, kzie wel lekker hoe het gaat op de date :D vind zo'n filmpje wel een voordeel in ieder geval, dan weet je meer wat je kan verwachten.

[ afbeelding ]
Volgens mij ben je een beetje nerveus. Veel plezier vast!
  woensdag 21 augustus 2013 @ 22:26:23 #70
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130329419
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:25 schreef Kekaa het volgende:

[..]

hij doet ook gewoon antwoorden nu... 22.45 afgesproken. .. raaar.... mijn vertrouwen is laag. I'll take the chance
Stuur anders deze gewoon naar hem :@
  woensdag 21 augustus 2013 @ 22:27:00 #71
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130329448
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:25 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Klinkt wel als een booty call zo.
pi_130329457
Hahaha
  woensdag 21 augustus 2013 @ 22:27:45 #73
402989 japiedevlugge
pi_130329499
quote:
12s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:26 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Volgens mij ben je een beetje nerveus. Veel plezier vast!
Klopt :P en thanks. Vrijdag of zaterdag wordt t.
Grijp ze!
pi_130329860
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:37 schreef ook_gek het volgende:

Trouwens, even voor de duidelijkheid, ik heb alsnog die chatlogs gepost gisteren he?

quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

[..]

Tuurlijk wil ik weten hoe, anders vraag ik het je niet. Je zit allemaal te roepen dat ik X moet doen en dat jij daar fantastisch in bent, maar zodra ik vraag hoe je X moet doen of hoe jij X aanpakt dan draai je eromheen.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 22:43:56 #75
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130330243
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:44 schreef Rickario het volgende:

[..]

Terrasjes zijn inderdaad wel zwaar kut om dates te regelen :')
Maar daarvoor heb je nog stapavonden :D
Dat doe ik dan weer zelden :@
Soms rol ik vanuit de kroeg een tent in :') maar dat schiet dan al niet meer op :D
  woensdag 21 augustus 2013 @ 22:59:35 #76
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130330925
_O-
Dit nummer kwam net voorbij terwijl ik aan het strijken was:

Nu wel heel toepasselijk :+
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_130330948
Ohja...dames.. Gebruik geen foto's met gekke bekken/vingers in de oren als profiel foto :')
  woensdag 21 augustus 2013 @ 23:02:13 #78
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130331048
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 23:00 schreef Rickario het volgende:
Ohja...dames.. Gebruik geen foto's met gekke bekken/vingers in de oren als profiel foto :')
Sommige vrouwen kunnen beter helemaal geen foto's gebruiken :{w
Volgende keer bel ik Greenpeace :(
pi_130331087
Ook nog een toepasselijk plaatje voor dit topic :')
  woensdag 21 augustus 2013 @ 23:12:03 #80
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130331555
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:34 schreef benzin het volgende:

Trouwens, even voor de duidelijkheid, ik heb alsnog die chatlogs gepost gisteren he?

Ok, heb ik niet gezien. Ik lees zelden tot nooit terug. Nu ook geen zin denk om dat te doen aangezien je niet zit te wachten op mijn mening / advies.

Hoop voor je dat je wat aan de adviezen gehad hebt en dat je er ook wat mee gaat doen.
pi_130334450
En weer thuis. De roddels gecheckt, bleek toch iets anders in elkaar te zitten. Ik niet boos, hij ook niet. Of het echt relatiemateriaal is weet ik nog niet, maar dat is voor nu ook niet belangrijk.

Ergens volgende week date nr. 3.

Nu zit ik wel een beetje met mn paiq date in mn maag. Daar dinsdag mee afgesproken. Hij is nu nog op vakantie...
  donderdag 22 augustus 2013 @ 00:33:56 #82
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130334494
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 00:32 schreef Kekaa het volgende:
En weer thuis. De roddels gecheckt, bleek toch iets anders in elkaar te zitten. Ik niet boos, hij ook niet. Of het echt relatiemateriaal is weet ik nog niet, maar dat is voor nu ook niet belangrijk.

Ergens volgende week date nr. 3.

Nu zit ik wel een beetje met mn paiq date in mn maag. Daar dinsdag mee afgesproken. Hij is nu nog op vakantie...
Heb je al eerder gedate met je paiq date? Zo nee, gewoon doen! Wie weet is die wel veel leuker :)
pi_130334582
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 00:33 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Heb je al eerder gedate met je paiq date? Zo nee, gewoon doen! Wie weet is die wel veel leuker :)
Nee, nog niet.
Aande ene kant denkk ook zo, maar mn geweten...
  donderdag 22 augustus 2013 @ 01:06:55 #84
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130335327
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 00:36 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Nee, nog niet.
Aande ene kant denkk ook zo, maar mn geweten...
uitzetten en gewoon afspreken. Je bent nu vrijgezel, je bent niks en niemand verplicht dus boeie.
In de kroeg praat en flirt je ook met meerdere mannen. Is precies het zelfde, gewoon voor gaan dus :)
pi_130337813
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:35 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Als 1 iemand 9 van de 10x nergens inhoudelijk op in gaat ben jij dat wel :D
Maar prima komt die man, je kan prima aantrekkingskracht via tekst genereren. Je kan iemand nieuwsgierig naar je maken, iemand maar je persoonlijkheid laten verlangen. Dat is ook een vorm van aantrekkingskracht.

[..]

Klopt, ik vind het prettiger om snel face to face af te spreken omdat ik niet te veel tijd aan chatten kwijt wil zijn. Dat is mijn manier en werkt voor mij het beste. En voor iemand anders kan lang chatten wel werken.
Iemand nieuwsgierig maken is niet de aantrekkingskracht die ik bedoel. Je kunt je neefje ook nieuwsgierig maken. Dus nee, met wat tekst op het beeldscherm kan je niemand verliefd maken, slechts het wanhopige zaadje wat iemand al in zijn/haar hoifd heeft versterken. Een valse fantasie eigenlijk. Pas als ze je echt ziet begint het echt.
pi_130337849
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:34 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

Tuurlijk wil ik weten hoe, anders vraag ik het je niet. Je zit allemaal te roepen dat ik X moet doen en dat jij daar fantastisch in bent, maar zodra ik vraag hoe je X moet doen of hoe jij X aanpakt dan draai je eromheen.
Ik deed het vroeger niet via een datingsite maar wel online via chat sites. Het was heel simpel. Ten eerste opende je vijf gesprekken tegelijk, waarbij soms meer dan de helft hapte voor msn of telefoon nummer. 1 van mijn eerste vragen was waar ze vandaan kwam en hoe ze eruit zag. Je laat haar die foto sturen via msn toen, waarbij ze meestal zelf vroeg of je msn had. Via msn begon ik met cammen, soms met drie of vier tegelijk zonder dat ze het door hadden.
pi_130337933
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 07:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik deed het vroeger niet via een datingsite maar wel online via chat sites. Het was heel simpel. Ten eerste opende je vijf gesprekken tegelijk, waarbij soms meer dan de helft hapte voor msn of telefoon nummer. 1 van mijn eerste vragen was waar ze vandaan kwam en hoe ze eruit zag. Je laat haar die foto sturen via msn toen, waarbij ze meestal zelf vroeg of je msn had. Via msn begon ik met cammen, soms met drie of vier tegelijk zonder dat ze het door hadden.
Stoer verhaal hoor firefly.
pi_130338023
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 07:18 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Stoer verhaal hoor firefly.
Heeft niets te maken met stoer doen te maken, een ander persoon had het zelfde kunnen doen. Dusja, het belangrijkste is dus om zoveel mogelijk vrouwen zo snel mogelijk door te sluizen naar je skype, whatsapp of e-mail. Vanaf daar heb je al een stapje voor op de rest. Filteren/keuren doe je achteraf wel.

Via Paiq in deze tijd zal het wel zoiets zijn als "ik heb geen zin om op de foto te wachten, kan je het naar me sturen?". Het is omdat ik het online gebeuren vaarwel heb gezegd, anders had ik dit hier echt niet gepost :D
  donderdag 22 augustus 2013 @ 08:17:23 #89
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130338253
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 06:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Iemand nieuwsgierig maken is niet de aantrekkingskracht die ik bedoel. Je kunt je neefje ook nieuwsgierig maken. Dus nee, met wat tekst op het beeldscherm kan je niemand verliefd maken, slechts het wanhopige zaadje wat iemand al in zijn/haar hoifd heeft versterken. Een valse fantasie eigenlijk. Pas als ze je echt ziet begint het echt.
Dat het niet is wat jij bedoeld houd niet in dat het onder aantrekking kracht valt.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 07:38 schreef firefly3 het volgende:

Dusja, het belangrijkste is dus om zoveel mogelijk vrouwen zo snel mogelijk door te sluizen naar je skype, whatsapp of e-mail.

:D er zit in deze voorbeelden van je geen enkel verschil met een dating site. Want alle voorbeelden hebben 1 overeenkomst. Het is allemaal geschreven tekst. Waar jij net nog van beweerde dat je er weinig mee kan!

Of denk je dat wanneer je haar skype, email of whatsapp hebt zij zich direct uitschrijft op de dating site :D
  donderdag 22 augustus 2013 @ 08:20:34 #90
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130338278
Zinloze discussie dit. FF zal nooit van z'n standpunt afkomen en de rest hier is het toch niet met hem eens.
pi_130338299
quote:
7s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 08:20 schreef Cue_ het volgende:
Zinloze discussie dit. FF zal nooit van z'n standpunt afkomen en de rest hier is het toch niet met hem eens.
En iedereen maar lekker blijven reageren. Stiekem vinden ze het spannend en leuk
  donderdag 22 augustus 2013 @ 08:31:08 #92
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130338359
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 08:22 schreef Godtje het volgende:

[..]

En iedereen maar lekker blijven reageren. Stiekem vinden ze het spannend en leuk
Ik denk eerder dat het irritatie is ;)
pi_130338363
quote:
2s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 08:31 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat het irritatie is ;)
Van krabben gaat het nog meer jeuken zou je zo langzamerhand wel moeten weten
  donderdag 22 augustus 2013 @ 09:25:09 #94
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_130339134
Als je niet echt supermodel looks hebt en niet een vlotte tekst kan sturen word het erg matig merk ik. Erge standaardteksten en verder dan bekijken profiel komen ze niet hier. :(
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_130339672
quote:
7s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je hoeft niet perse knap te zijn. Beetje goede belichting, geen rare houding, geen mensen afgeknipt, geen zonnebril, niet enkel drank foto's, niet in hetzelfde gekleed op alle foto's, beetje lachen.. dat zijn vaak wel de punten waar men hier iets over te zeggen heeft.
Bij deze wil ik je toch even bedanken. Heb de foto's aangepast, inmiddels 4 foto bewonderaars, 2 one liners gehad, zelfs een battle date is gelukt (best grappig als twee meiden tegelijkertijd wat dingen over zichzelf gaan vertellen) en een foto score van 9.4 op dit moment. :D
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_130340110
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 09:51 schreef iXVI het volgende:

[..]

Bij deze wil ik je toch even bedanken. Heb de foto's aangepast, inmiddels 4 foto bewonderaars, 2 one liners gehad, zelfs een battle date is gelukt (best grappig als twee meiden tegelijkertijd wat dingen over zichzelf gaan vertellen) en een foto score van 9.4 op dit moment. :D
Je snapt dat we nu wel een foto willen voor al die goede adviezen :7
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_130340280
quote:
14s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:13 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Je snapt dat we nu wel een foto willen voor al die goede adviezen :7
Ben er niet echt happig op om mijn foto op DEZE website te plaatsen. :P
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_130340611
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 23:02 schreef Rickario het volgende:
Ook nog een toepasselijk plaatje voor dit topic :')
Arjen Lubach O+
Why do dishes when you can do daiquiris?
  donderdag 22 augustus 2013 @ 10:43:22 #99
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130340788
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 09:51 schreef iXVI het volgende:

Wow :D Leuk!
  donderdag 22 augustus 2013 @ 10:46:12 #100
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130340878
quote:
17s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:36 schreef MissGump het volgende:

[..]

Arjen Lubach O+
Jaa! Als die nou eens op een datingsite stond..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')