Ach, voor een happy end wil ik wel een poging wagenquote:
Voor het eerst sinds anderhalve dag liep ik met een enorme glimlach op mijn gezicht en nu sla je me meteen weer keihard die mooie fantasiewereld uitquote:
Dat is een grapje hoop ik..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds anderhalve dag liep ik met een enorme glimlach op mijn gezicht en nu sla je me meteen weer keihard die mooie fantasiewereld uit![]()
De glimlach en de fantasie waren absoluut echt, maar dat je me er keihard uitsloeg niet hoor.quote:
Nu niet te veel gaan hosselen met je knipogen hequote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:47 schreef benzin het volgende:
[..]
De glimlach en de fantasie waren absoluut echt, maar dat je me er keihard uitsloeg niet hoor.
Het posticoontje niet gezien?
Nee.... Wel die andere smilies... Ach he... internet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:47 schreef benzin het volgende:
[..]
De glimlach en de fantasie waren absoluut echt, maar dat je me er keihard uitsloeg niet hoor.
Het posticoontje niet gezien?
Dat is een grapje hoop ik..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:48 schreef Rickario het volgende:
[..]
Nu niet te veel gaan hosselen met je knipogen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je knippert met je ogen en we zijn 3 reeksen verderquote:
Is er ook een tragemensendatingtopic dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je knippert met je ogen en we zijn 3 reeksen verder
Alleen als je heel langzaam leest.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Is er ook een tragemensendatingtopic dan?
ja natuurlijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Is er ook een tragemensendatingtopic dan?
Balen. Welkom bij de clubquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:56 schreef El_Thijs het volgende:
Goed, update aan mijn kant (al speelde het wel wat langer).
Mijn 'date/vriendin' is over, voorbij en wat niet al. Na enkele weken dat het goed ging kreeg ik uit het niets een whats-app dat ze niet met het gevoel om kon gaan/niet kon plaatsen dat ze een vriend in haar leven had. Dus ze wilde er over nadenken.
Mij best, maand de tijd gegeven maar ik weet wel beter.
Inmiddels zijn er zo'n 3 weken voorbij en het blijft vrij stil van haar kant (met uitzondering van een felicitatie voor mijn verjaardag een paar dagen terug), dus ik ga er ook geen moeite meer insteken. En als ze bijdraait is het voor mij een afgesloten verhaal en te laat.
Helaas, want het ging vrij goed allemaal.
Preciesquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:58 schreef SilentChaos het volgende:
Balen!
Het begon in de lente/begin zomer bij iedereen zo goed![]()
Nu weer allemaal alleen de winter in met een gluhwein
Thanksquote:
Zomer en lente is het liefdesseizoen hequote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:58 schreef SilentChaos het volgende:
Balen!
Het begon in de lente/begin zomer bij iedereen zo goed![]()
Nu weer allemaal alleen de winter in met een gluhwein
Ik heb het tijd omgekeerd gehadquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zomer en lente is het liefdesseizoen he
Het hele jaar.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zomer en lente is het liefdesseizoen he
volgens mij moest hij na 2,5 date zich al voorstellen bij haar ouders enzo. En nu komt ze niet eens op zijn verjaardag ik weet niet hoeveel weken later. Nope, this is done.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:11 schreef Wolken het volgende:
Jammer Thijs, maar de maand is nog niet voorbij. Wat als ze volgende week komt dat ze dolgraag verder met je wilt?
Balen, Thijs. Net nu je je gvd een hernia aan die bank van haar gesjouwd hebt natuurlijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:56 schreef El_Thijs het volgende:
Goed, update aan mijn kant (al speelde het wel wat langer).
Mijn 'date/vriendin' is over, voorbij en wat niet al. Na enkele weken dat het goed ging kreeg ik uit het niets een whats-app dat ze niet met het gevoel om kon gaan/niet kon plaatsen dat ze een vriend in haar leven had. Dus ze wilde er over nadenken.
Mij best, maand de tijd gegeven maar ik weet wel beter.
Inmiddels zijn er zo'n 3 weken voorbij en het blijft vrij stil van haar kant (met uitzondering van een felicitatie voor mijn verjaardag een paar dagen terug), dus ik ga er ook geen moeite meer insteken. En als ze bijdraait is het voor mij een afgesloten verhaal en te laat.
Helaas, want het ging vrij goed allemaal.
You don't wanna know howquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:40 schreef benzin het volgende:
Nja, ik denk op zich dat het wel kan, maar ik ben het wel met je eens dat het zinvol is om snel af te spreken. Toch wil ik daarmee wachten en als ik probeer de suggestie te planten om eens wat te gaan doen krijg ik vaak een reactie dat ze nog graag even wil wachten, of er komt een excuus. Heb pas één date uit Paiq weten te slepen.
Als jij kennelijk zo'n expert ben in het snel afspreken, hoe doe jij dat dan? Ik ga er niet vanuit dat ze al na 5 minuten praten meteen met je af willen spreken.
Heeft niets te maken met aantrekkingskracht, via slechts een chat is het niet mogelijk om een echte (oprechte) aantrekkingskracht te krijgen. Dus chatskillz en dergelijke bestaan niet. Het enige wat je moet doen is niet raar doen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Juist. En hoe zorg je ervoor dat ze zo snel mogelijk met je wil afpreken? Dumbass.
Dat lijkt er een stuk meer opquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En Skypen met beeld en geluid dan?
Juist ja..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
You don't wanna know how
[..]
Heeft niets te maken met aantrekkingskracht, via slechts een chat is het niet mogelijk om een echte (oprechte) aantrekkingskracht te krijgen. Dus chatskillz en dergelijke bestaan niet. Het enige wat je moet doen is niet raar doen.
Je leeft in een fantasie dat er met een chat gesprek aantrekkingskracht ontstaat. Je kunt net zo goed met een oude opa praten zonder dat je het door hebt.quote:
Het is gewoon heel goed mogelijk dat je valt op de stijl waarop iemand chat/schrijft. Daar is niks fantasie aan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je leeft in een fantasie dat er met een chat gesprek aantrekkingskracht ontstaat.
Daar heb je dan wel weer gelijk in.quote:Je kunt net zo goed met een oude opa praten zonder dat je het door hebt.
Vrouwen die heel goed schrijven en dagenlang er energie in steken zijn het gevaarlijkst en hebben meestal flink wat te compenserenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:03 schreef Rickario het volgende:
[..]
Het is gewoon heel goed mogelijk dat je valt op de stijl waarop iemand chat/schrijft. Daar is niks fantasie aan.
[..]
Daar heb je dan wel weer gelijk in.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:14 schreef SilentChaos het volgende:
Als generaliseren een vak was geweest, zou je met vlag en wimpel slagen firefly!
Online met slechts een chat kan je niets anders dan generaliseren. Dat doen jullie hier net zo vaak bij vrouwen die online niet normaal praten etc. Kwestie van tijd besparen ipv met elke vrouw dagen lang lopen chatten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:14 schreef SilentChaos het volgende:
Als generaliseren een vak was geweest, zou je met vlag en wimpel slagen firefly!
Laten we deze uitspraak eens omdraaien.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je leeft in een fantasie dat er met een chat gesprek aantrekkingskracht ontstaat.
En weer niet inhoudelijk erop in gaanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Laten we deze uitspraak eens omdraaien.
Jij leeft in een fantasie met al je "adviezen"
Ik dank u op mijn blote knieën voor uw gratis adviezen. Oh allesweter der versierkunsten, vertel meer!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:31 schreef firefly3 het volgende:
Het is overigens het beste advies dat er is ivm online versierenMaar goed, als je het niet wilt aannemen, veel plezier met die dagenlange chats met vrouwen die na verloop van tijd afhaken of niet aantrekkelijk zijn in het echt
Als 1 iemand 9 van de 10x nergens inhoudelijk op in gaat ben jij dat welquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En weer niet inhoudelijk erop in gaan![]()
Klopt, ik vind het prettiger om snel face to face af te spreken omdat ik niet te veel tijd aan chatten kwijt wil zijn. Dat is mijn manier en werkt voor mij het beste. En voor iemand anders kan lang chatten wel werken.quote:En zelf pas je hetzelfde toe waarbij je ze zo snel mogelijk van de chat wilt hebben
Oh ja, dat waren we even vergeten, jij weet alles en alles wat jij zegt is goed en het enige juiste.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:31 schreef firefly3 het volgende:
Het is overigens het beste advies dat er is ivm online versierenMaar goed, als je het niet wilt aannemen, veel plezier met die dagenlange chats met vrouwen die na verloop van tijd afhaken of niet aantrekkelijk zijn in het echt
Inderdaad, de wintermaanden zijn juist leuk voor het datenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb het tijd omgekeerd gehad
Lekker knus in een warme kroeg, sneeuw buiten
Of nieuwe contacten opdoenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:02 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Inderdaad, de wintermaanden zijn juist leuk voor het daten
De realiteit is helaas vaker anders in Nederland. Of je gaat op je bek nog voordat de date gestart is, of je komt compleet verregend aan in de kroegquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb het tijd omgekeerd gehad
Lekker knus in een warme kroeg, sneeuw buiten
Dan is voor mij de koek allang op. Als ze er zo lang over na moet denken vind ik het eigenlijk al te lang duren. Goed, je kan tijd nodig hebben maar nu ik er aan terugdenk is een maand wel erg lang.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:11 schreef Wolken het volgende:
Jammer Thijs, maar de maand is nog niet voorbij. Wat als ze volgende week komt dat ze dolgraag verder met je wilt?
Allicht, een stel spieren was ik voor d'r. Niets meer en niets minderquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Balen, Thijs. Net nu je je gvd een hernia aan die bank van haar gesjouwd hebt natuurlijk
Jammer El_Thijs.. benieuwd of ze nog wat laat horen. Maar zo te lezen ben je er wel klaar mee. Welkom terug dan bij de aanrommelende daters hierquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan is voor mij de koek allang op. Als ze er zo lang over na moet denken vind ik het eigenlijk al te lang duren. Goed, je kan tijd nodig hebben maar nu ik er aan terugdenk is een maand wel erg lang.
[..]
Allicht, een stel spieren was ik voor d'r. Niets meer en niets minder
Het was ooit tijdens een date wel een geweldig excuus om even een arm vast te grijpen, die gladde wegen. Heeft zo zijn voordelenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:08 schreef Rickario het volgende:
[..]
De realiteit is helaas vaker anders in Nederland. Of je gaat op je bek nog voordat de date gestart is, of je komt compleet verregend aan in de kroeg
Doe mij maar een terrasje op een warme zomeravond
Of een paraplu meenemen wanneer het hoogstwaarschijnlijk gaat regenenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:13 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het was ooit tijdens een date wel een geweldig excuus om even een arm vast te grijpen, die gladde wegen. Heeft zo zijn voordelen
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:18 schreef Yuki het volgende:
Samen warme chocomel drinken bij de kachel, of nog liever een open haard
* Yuki krijgt visioenen van de winter met De Dokter
Een Student van de Maand toevallig?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:46 schreef japiedevlugge het volgende:
Had mn date nog even gegoogled, video gevondenweet niet of Japie haar kan handlen
![]()
![]()
Maar goed ik kan me er nu beter op voorbereiden![]()
Dit wordt denk ik een disaster of heul awesome. Even een zen momentje nodig
Ik dacht eerder een date opduikelen in de kroegquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:08 schreef Rickario het volgende:
[..]
De realiteit is helaas vaker anders in Nederland. Of je gaat op je bek nog voordat de date gestart is, of je komt compleet verregend aan in de kroeg
Doe mij maar een terrasje op een warme zomeravond
Ik denk en verwacht van niet. Ik heb inmiddels ook weer PaiQ eens opgestart en eigenlijk al meteen contact met een meid die veel interessanter is. Gesprekken zijn leuk en het komt ook van haar kant in plaats van dat het éénrichtingsverkeer is. Eens kijken waar dit toe zal leiden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:13 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jammer El_Thijs.. benieuwd of ze nog wat laat horen. Maar zo te lezen ben je er wel klaar mee. Welkom terug dan bij de aanrommelende daters hier
Terrasjes zijn inderdaad wel zwaar kut om dates te regelenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik dacht eerder een date opduikelen in de kroeg
Terrasjes zijn kut om nieuwe dates te regelen
Tenzij je het via internet doet maar dat werkt niet zo goed volgens sommigen uit dit topic
Vraag het hem gewoon recht voor z'n raap als je echt twijfelt. Of op een subtielere manier.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:53 schreef Kekaa het volgende:
Mannen... als je wat afspreekt en langer moet werken, dan kun je dat wel even laten weten toch?
Ik heb een beetje het idee dat ie niet durft te zeggen dat ie niet wil ofzo. In de hoop dat ik vanzelf wel ophoud te vragen.
Maar misschien heb ik het mis.
Nog interessanter. Kan mij herinneren dat de vorige dame toch ook enorm interessant was ?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk en verwacht van niet. Ik heb inmiddels ook weer PaiQ eens opgestart en eigenlijk al meteen contact met een meid die veel interessanter is. Gesprekken zijn leuk en het komt ook van haar kant in plaats van dat het éénrichtingsverkeer is. Eens kijken waar dit toe zal leiden.
Dat zou je zeker wel even aangeven ja, als ie dat wil.. Daarnaast is niet iedere werkgever blij met een telefoon op de werkplek.. Kan van alles zijn.. Direct vragen werkt dan het beste.. Stel de vraag alleen als je kan leven met het antwoord..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:53 schreef Kekaa het volgende:
Mannen... als je wat afspreekt en langer moet werken, dan kun je dat wel even laten weten toch?
Ik heb een beetje het idee dat ie niet durft te zeggen dat ie niet wil ofzo. In de hoop dat ik vanzelf wel ophoud te vragen.
Maar misschien heb ik het mis.
lekker dramatisch. ...als ik kan leven met het antwoord...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:07 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat zou je zeker wel even aangeven ja, als ie dat wil.. Daarnaast is niet iedere werkgever blij met een telefoon op de werkplek.. Kan van alles zijn.. Direct vragen werkt dan het beste.. Stel de vraag alleen als je kan leven met het antwoord..
Neeneequote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:29 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Een Student van de Maand toevallig?
Nah ze is niet dik, juist heul leuk, perfect figuurtjequote:
Zo was het niet bedoeld..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:13 schreef Kekaa het volgende:
[..]
lekker dramatisch. ...als ik kan leven met het antwoord...
Toen ik een half uurtje geleden vroeg of ie nog aan het werk was kon ie dat wel beantwoorden... dus tja.
hij doet ook gewoon antwoorden nu... 22.45 afgesproken. .. raaar.... mijn vertrouwen is laag. I'll take the chancequote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:16 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Zo was het niet bedoeld..
Ok, als hij normaal gesproken wel antwoord is het enigszins vreemd..
Volgens mij ben je een beetje nerveus. Veel plezier vast!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:15 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Neenee
[..]
Nah ze is niet dik, juist heul leuk, perfect figuurtje![]()
![]()
Het ding met online daten is dat je begint met iemands innerlijk ipv uiterlijk. Ookal heb je foto's, iemands uiterlijke essentie is daar niet in gevangen. En dat terwijl dat zoveel zeggend is in hoe je de ander ervaart en ook of je diegene leuk vindt.
De mijne is vrij lief en gevoelig van binnen, en heb ook foto's gezien waarop ik de bijbehorende blikken zie. Alleen als je iemand ziet/hoort praten dan is het even een ander verhaal. Haar buitenkant is een beetje zo'n stoere, paar tattoo's, percings, sigaretje etc. Met twee benen op de grond midden in het leven.
Verder lijken we heel veel op elkaar. Qua sfeer maar ook uiterlijk wel. Ik zag mezelf ook een beetje terug in hoe ze was op die video. Hoe ze reageerde op de ander. En dat terwijl ze zo'n leuk jong meisje isBeetje freaky confronterend
Ik ben zelf natuurlijk nog een beetje een fokkende zolderkamer autist, en heb een beetje het idee dat hoe zij over komt ik eigenlijk zelf ben. Bij mn vorige dates ging dat toch anders.
Ik kan ook goed met dr opschieten namelijk, alleen ben ik de afgelopen jaren een beetje te veel binnen gebleven![]()
Ik zit eigenlijk al weer veel te veel in mn hoofd waarschijnlijk, maar ik kan er ook niets aan doen. We hebben gewoon normaal gewhappt en vrij veel foto's gestuurd, gewoon van die spontane wat je op dat moment aan het doen bent, dus waar je niet bijzonder mooi op staat.
Maar goed, kzie wel lekker hoe het gaat op de datevind zo'n filmpje wel een voordeel in ieder geval, dan weet je meer wat je kan verwachten.
[ afbeelding ]
Stuur anders deze gewoon naar hemquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:25 schreef Kekaa het volgende:
[..]
hij doet ook gewoon antwoorden nu... 22.45 afgesproken. .. raaar.... mijn vertrouwen is laag. I'll take the chance
Klinkt wel als een booty call zo.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:25 schreef Kekaa het volgende:
[..]
hij doet ook gewoon antwoorden nu... 22.45 afgesproken. .. raaar.... mijn vertrouwen is laag. I'll take the chance
Kloptquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een beetje nerveus. Veel plezier vast!
Trouwens, even voor de duidelijkheid, ik heb alsnog die chatlogs gepost gisteren he?quote:
Tuurlijk wil ik weten hoe, anders vraag ik het je niet. Je zit allemaal te roepen dat ik X moet doen en dat jij daar fantastisch in bent, maar zodra ik vraag hoe je X moet doen of hoe jij X aanpakt dan draai je eromheen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
You don't wanna know how
[..]
Heeft niets te maken met aantrekkingskracht, via slechts een chat is het niet mogelijk om een echte (oprechte) aantrekkingskracht te krijgen. Dus chatskillz en dergelijke bestaan niet. Het enige wat je moet doen is niet raar doen.
Dat doe ik dan weer zeldenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:44 schreef Rickario het volgende:
[..]
Terrasjes zijn inderdaad wel zwaar kut om dates te regelen
Maar daarvoor heb je nog stapavonden
Sommige vrouwen kunnen beter helemaal geen foto's gebruikenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:00 schreef Rickario het volgende:
Ohja...dames.. Gebruik geen foto's met gekke bekken/vingers in de oren als profiel foto
Ok, heb ik niet gezien. Ik lees zelden tot nooit terug. Nu ook geen zin denk om dat te doen aangezien je niet zit te wachten op mijn mening / advies.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:34 schreef benzin het volgende:
Trouwens, even voor de duidelijkheid, ik heb alsnog die chatlogs gepost gisteren he?
Heb je al eerder gedate met je paiq date? Zo nee, gewoon doen! Wie weet is die wel veel leukerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:32 schreef Kekaa het volgende:
En weer thuis. De roddels gecheckt, bleek toch iets anders in elkaar te zitten. Ik niet boos, hij ook niet. Of het echt relatiemateriaal is weet ik nog niet, maar dat is voor nu ook niet belangrijk.
Ergens volgende week date nr. 3.
Nu zit ik wel een beetje met mn paiq date in mn maag. Daar dinsdag mee afgesproken. Hij is nu nog op vakantie...
Nee, nog niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb je al eerder gedate met je paiq date? Zo nee, gewoon doen! Wie weet is die wel veel leuker
uitzetten en gewoon afspreken. Je bent nu vrijgezel, je bent niks en niemand verplicht dus boeie.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:36 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Aande ene kant denkk ook zo, maar mn geweten...
Iemand nieuwsgierig maken is niet de aantrekkingskracht die ik bedoel. Je kunt je neefje ook nieuwsgierig maken. Dus nee, met wat tekst op het beeldscherm kan je niemand verliefd maken, slechts het wanhopige zaadje wat iemand al in zijn/haar hoifd heeft versterken. Een valse fantasie eigenlijk. Pas als ze je echt ziet begint het echt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als 1 iemand 9 van de 10x nergens inhoudelijk op in gaat ben jij dat wel
Maar prima komt die man, je kan prima aantrekkingskracht via tekst genereren. Je kan iemand nieuwsgierig naar je maken, iemand maar je persoonlijkheid laten verlangen. Dat is ook een vorm van aantrekkingskracht.
[..]
Klopt, ik vind het prettiger om snel face to face af te spreken omdat ik niet te veel tijd aan chatten kwijt wil zijn. Dat is mijn manier en werkt voor mij het beste. En voor iemand anders kan lang chatten wel werken.
Ik deed het vroeger niet via een datingsite maar wel online via chat sites. Het was heel simpel. Ten eerste opende je vijf gesprekken tegelijk, waarbij soms meer dan de helft hapte voor msn of telefoon nummer. 1 van mijn eerste vragen was waar ze vandaan kwam en hoe ze eruit zag. Je laat haar die foto sturen via msn toen, waarbij ze meestal zelf vroeg of je msn had. Via msn begon ik met cammen, soms met drie of vier tegelijk zonder dat ze het door hadden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Trouwens, even voor de duidelijkheid, ik heb alsnog die chatlogs gepost gisteren he?
[..]
Tuurlijk wil ik weten hoe, anders vraag ik het je niet. Je zit allemaal te roepen dat ik X moet doen en dat jij daar fantastisch in bent, maar zodra ik vraag hoe je X moet doen of hoe jij X aanpakt dan draai je eromheen.
Stoer verhaal hoor firefly.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 07:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik deed het vroeger niet via een datingsite maar wel online via chat sites. Het was heel simpel. Ten eerste opende je vijf gesprekken tegelijk, waarbij soms meer dan de helft hapte voor msn of telefoon nummer. 1 van mijn eerste vragen was waar ze vandaan kwam en hoe ze eruit zag. Je laat haar die foto sturen via msn toen, waarbij ze meestal zelf vroeg of je msn had. Via msn begon ik met cammen, soms met drie of vier tegelijk zonder dat ze het door hadden.
Heeft niets te maken met stoer doen te maken, een ander persoon had het zelfde kunnen doen. Dusja, het belangrijkste is dus om zoveel mogelijk vrouwen zo snel mogelijk door te sluizen naar je skype, whatsapp of e-mail. Vanaf daar heb je al een stapje voor op de rest. Filteren/keuren doe je achteraf wel.quote:
Dat het niet is wat jij bedoeld houd niet in dat het onder aantrekking kracht valt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 06:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Iemand nieuwsgierig maken is niet de aantrekkingskracht die ik bedoel. Je kunt je neefje ook nieuwsgierig maken. Dus nee, met wat tekst op het beeldscherm kan je niemand verliefd maken, slechts het wanhopige zaadje wat iemand al in zijn/haar hoifd heeft versterken. Een valse fantasie eigenlijk. Pas als ze je echt ziet begint het echt.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 07:38 schreef firefly3 het volgende:
Dusja, het belangrijkste is dus om zoveel mogelijk vrouwen zo snel mogelijk door te sluizen naar je skype, whatsapp of e-mail.
En iedereen maar lekker blijven reageren. Stiekem vinden ze het spannend en leukquote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:20 schreef Cue_ het volgende:
Zinloze discussie dit. FF zal nooit van z'n standpunt afkomen en de rest hier is het toch niet met hem eens.
Ik denk eerder dat het irritatie isquote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
En iedereen maar lekker blijven reageren. Stiekem vinden ze het spannend en leuk
Van krabben gaat het nog meer jeuken zou je zo langzamerhand wel moeten wetenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het irritatie is
Bij deze wil ik je toch even bedanken. Heb de foto's aangepast, inmiddels 4 foto bewonderaars, 2 one liners gehad, zelfs een battle date is gelukt (best grappig als twee meiden tegelijkertijd wat dingen over zichzelf gaan vertellen) en een foto score van 9.4 op dit moment.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse knap te zijn. Beetje goede belichting, geen rare houding, geen mensen afgeknipt, geen zonnebril, niet enkel drank foto's, niet in hetzelfde gekleed op alle foto's, beetje lachen.. dat zijn vaak wel de punten waar men hier iets over te zeggen heeft.
Je snapt dat we nu wel een foto willen voor al die goede adviezenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:51 schreef iXVI het volgende:
[..]
Bij deze wil ik je toch even bedanken. Heb de foto's aangepast, inmiddels 4 foto bewonderaars, 2 one liners gehad, zelfs een battle date is gelukt (best grappig als twee meiden tegelijkertijd wat dingen over zichzelf gaan vertellen) en een foto score van 9.4 op dit moment.
Ben er niet echt happig op om mijn foto op DEZE website te plaatsen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:13 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Je snapt dat we nu wel een foto willen voor al die goede adviezen
Arjen Lubachquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:02 schreef Rickario het volgende:
Ook nog een toepasselijk plaatje voor dit topic
Wowquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:51 schreef iXVI het volgende:
Bij deze wil ik je toch even bedanken. Heb de foto's aangepast, inmiddels 4 foto bewonderaars, 2 one liners gehad, zelfs een battle date is gelukt (best grappig als twee meiden tegelijkertijd wat dingen over zichzelf gaan vertellen) en een foto score van 9.4 op dit moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |