Ach, voor een happy end wil ik wel een poging wagenquote:
Voor het eerst sinds anderhalve dag liep ik met een enorme glimlach op mijn gezicht en nu sla je me meteen weer keihard die mooie fantasiewereld uitquote:
Dat is een grapje hoop ik..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds anderhalve dag liep ik met een enorme glimlach op mijn gezicht en nu sla je me meteen weer keihard die mooie fantasiewereld uit![]()
De glimlach en de fantasie waren absoluut echt, maar dat je me er keihard uitsloeg niet hoor.quote:
Nu niet te veel gaan hosselen met je knipogen hequote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:47 schreef benzin het volgende:
[..]
De glimlach en de fantasie waren absoluut echt, maar dat je me er keihard uitsloeg niet hoor.
Het posticoontje niet gezien?
Nee.... Wel die andere smilies... Ach he... internet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:47 schreef benzin het volgende:
[..]
De glimlach en de fantasie waren absoluut echt, maar dat je me er keihard uitsloeg niet hoor.
Het posticoontje niet gezien?
Dat is een grapje hoop ik..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:48 schreef Rickario het volgende:
[..]
Nu niet te veel gaan hosselen met je knipogen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je knippert met je ogen en we zijn 3 reeksen verderquote:
Is er ook een tragemensendatingtopic dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je knippert met je ogen en we zijn 3 reeksen verder
Alleen als je heel langzaam leest.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Is er ook een tragemensendatingtopic dan?
ja natuurlijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Is er ook een tragemensendatingtopic dan?
Balen. Welkom bij de clubquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:56 schreef El_Thijs het volgende:
Goed, update aan mijn kant (al speelde het wel wat langer).
Mijn 'date/vriendin' is over, voorbij en wat niet al. Na enkele weken dat het goed ging kreeg ik uit het niets een whats-app dat ze niet met het gevoel om kon gaan/niet kon plaatsen dat ze een vriend in haar leven had. Dus ze wilde er over nadenken.
Mij best, maand de tijd gegeven maar ik weet wel beter.
Inmiddels zijn er zo'n 3 weken voorbij en het blijft vrij stil van haar kant (met uitzondering van een felicitatie voor mijn verjaardag een paar dagen terug), dus ik ga er ook geen moeite meer insteken. En als ze bijdraait is het voor mij een afgesloten verhaal en te laat.
Helaas, want het ging vrij goed allemaal.
Preciesquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:58 schreef SilentChaos het volgende:
Balen!
Het begon in de lente/begin zomer bij iedereen zo goed![]()
Nu weer allemaal alleen de winter in met een gluhwein
Thanksquote:
Zomer en lente is het liefdesseizoen hequote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:58 schreef SilentChaos het volgende:
Balen!
Het begon in de lente/begin zomer bij iedereen zo goed![]()
Nu weer allemaal alleen de winter in met een gluhwein
Ik heb het tijd omgekeerd gehadquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zomer en lente is het liefdesseizoen he
Het hele jaar.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zomer en lente is het liefdesseizoen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |