abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 augustus 2013 @ 22:59:35 #76
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130330925
_O-
Dit nummer kwam net voorbij terwijl ik aan het strijken was:

Nu wel heel toepasselijk :+
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_130330948
Ohja...dames.. Gebruik geen foto's met gekke bekken/vingers in de oren als profiel foto :')
  woensdag 21 augustus 2013 @ 23:02:13 #78
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130331048
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 23:00 schreef Rickario het volgende:
Ohja...dames.. Gebruik geen foto's met gekke bekken/vingers in de oren als profiel foto :')
Sommige vrouwen kunnen beter helemaal geen foto's gebruiken :{w
Volgende keer bel ik Greenpeace :(
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_130331087
Ook nog een toepasselijk plaatje voor dit topic :')
  woensdag 21 augustus 2013 @ 23:12:03 #80
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130331555
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:34 schreef benzin het volgende:

Trouwens, even voor de duidelijkheid, ik heb alsnog die chatlogs gepost gisteren he?

Ok, heb ik niet gezien. Ik lees zelden tot nooit terug. Nu ook geen zin denk om dat te doen aangezien je niet zit te wachten op mijn mening / advies.

Hoop voor je dat je wat aan de adviezen gehad hebt en dat je er ook wat mee gaat doen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_130334450
En weer thuis. De roddels gecheckt, bleek toch iets anders in elkaar te zitten. Ik niet boos, hij ook niet. Of het echt relatiemateriaal is weet ik nog niet, maar dat is voor nu ook niet belangrijk.

Ergens volgende week date nr. 3.

Nu zit ik wel een beetje met mn paiq date in mn maag. Daar dinsdag mee afgesproken. Hij is nu nog op vakantie...
  donderdag 22 augustus 2013 @ 00:33:56 #82
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130334494
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 00:32 schreef Kekaa het volgende:
En weer thuis. De roddels gecheckt, bleek toch iets anders in elkaar te zitten. Ik niet boos, hij ook niet. Of het echt relatiemateriaal is weet ik nog niet, maar dat is voor nu ook niet belangrijk.

Ergens volgende week date nr. 3.

Nu zit ik wel een beetje met mn paiq date in mn maag. Daar dinsdag mee afgesproken. Hij is nu nog op vakantie...
Heb je al eerder gedate met je paiq date? Zo nee, gewoon doen! Wie weet is die wel veel leuker :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_130334582
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 00:33 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Heb je al eerder gedate met je paiq date? Zo nee, gewoon doen! Wie weet is die wel veel leuker :)
Nee, nog niet.
Aande ene kant denkk ook zo, maar mn geweten...
  donderdag 22 augustus 2013 @ 01:06:55 #84
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130335327
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 00:36 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Nee, nog niet.
Aande ene kant denkk ook zo, maar mn geweten...
uitzetten en gewoon afspreken. Je bent nu vrijgezel, je bent niks en niemand verplicht dus boeie.
In de kroeg praat en flirt je ook met meerdere mannen. Is precies het zelfde, gewoon voor gaan dus :)
pi_130337813
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:35 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Als 1 iemand 9 van de 10x nergens inhoudelijk op in gaat ben jij dat wel :D
Maar prima komt die man, je kan prima aantrekkingskracht via tekst genereren. Je kan iemand nieuwsgierig naar je maken, iemand maar je persoonlijkheid laten verlangen. Dat is ook een vorm van aantrekkingskracht.

[..]

Klopt, ik vind het prettiger om snel face to face af te spreken omdat ik niet te veel tijd aan chatten kwijt wil zijn. Dat is mijn manier en werkt voor mij het beste. En voor iemand anders kan lang chatten wel werken.
Iemand nieuwsgierig maken is niet de aantrekkingskracht die ik bedoel. Je kunt je neefje ook nieuwsgierig maken. Dus nee, met wat tekst op het beeldscherm kan je niemand verliefd maken, slechts het wanhopige zaadje wat iemand al in zijn/haar hoifd heeft versterken. Een valse fantasie eigenlijk. Pas als ze je echt ziet begint het echt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_130337849
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:34 schreef benzin het volgende:

[..]

Trouwens, even voor de duidelijkheid, ik heb alsnog die chatlogs gepost gisteren he?

[..]

Tuurlijk wil ik weten hoe, anders vraag ik het je niet. Je zit allemaal te roepen dat ik X moet doen en dat jij daar fantastisch in bent, maar zodra ik vraag hoe je X moet doen of hoe jij X aanpakt dan draai je eromheen.
Ik deed het vroeger niet via een datingsite maar wel online via chat sites. Het was heel simpel. Ten eerste opende je vijf gesprekken tegelijk, waarbij soms meer dan de helft hapte voor msn of telefoon nummer. 1 van mijn eerste vragen was waar ze vandaan kwam en hoe ze eruit zag. Je laat haar die foto sturen via msn toen, waarbij ze meestal zelf vroeg of je msn had. Via msn begon ik met cammen, soms met drie of vier tegelijk zonder dat ze het door hadden.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_130337933
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 07:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik deed het vroeger niet via een datingsite maar wel online via chat sites. Het was heel simpel. Ten eerste opende je vijf gesprekken tegelijk, waarbij soms meer dan de helft hapte voor msn of telefoon nummer. 1 van mijn eerste vragen was waar ze vandaan kwam en hoe ze eruit zag. Je laat haar die foto sturen via msn toen, waarbij ze meestal zelf vroeg of je msn had. Via msn begon ik met cammen, soms met drie of vier tegelijk zonder dat ze het door hadden.
Stoer verhaal hoor firefly.
pi_130338023
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 07:18 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Stoer verhaal hoor firefly.
Heeft niets te maken met stoer doen te maken, een ander persoon had het zelfde kunnen doen. Dusja, het belangrijkste is dus om zoveel mogelijk vrouwen zo snel mogelijk door te sluizen naar je skype, whatsapp of e-mail. Vanaf daar heb je al een stapje voor op de rest. Filteren/keuren doe je achteraf wel.

Via Paiq in deze tijd zal het wel zoiets zijn als "ik heb geen zin om op de foto te wachten, kan je het naar me sturen?". Het is omdat ik het online gebeuren vaarwel heb gezegd, anders had ik dit hier echt niet gepost :D
  donderdag 22 augustus 2013 @ 08:17:23 #89
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130338253
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 06:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Iemand nieuwsgierig maken is niet de aantrekkingskracht die ik bedoel. Je kunt je neefje ook nieuwsgierig maken. Dus nee, met wat tekst op het beeldscherm kan je niemand verliefd maken, slechts het wanhopige zaadje wat iemand al in zijn/haar hoifd heeft versterken. Een valse fantasie eigenlijk. Pas als ze je echt ziet begint het echt.
Dat het niet is wat jij bedoeld houd niet in dat het onder aantrekking kracht valt.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 07:38 schreef firefly3 het volgende:

Dusja, het belangrijkste is dus om zoveel mogelijk vrouwen zo snel mogelijk door te sluizen naar je skype, whatsapp of e-mail.

:D er zit in deze voorbeelden van je geen enkel verschil met een dating site. Want alle voorbeelden hebben 1 overeenkomst. Het is allemaal geschreven tekst. Waar jij net nog van beweerde dat je er weinig mee kan!

Of denk je dat wanneer je haar skype, email of whatsapp hebt zij zich direct uitschrijft op de dating site :D
  donderdag 22 augustus 2013 @ 08:20:34 #90
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130338278
Zinloze discussie dit. FF zal nooit van z'n standpunt afkomen en de rest hier is het toch niet met hem eens.
pi_130338299
quote:
7s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 08:20 schreef Cue_ het volgende:
Zinloze discussie dit. FF zal nooit van z'n standpunt afkomen en de rest hier is het toch niet met hem eens.
En iedereen maar lekker blijven reageren. Stiekem vinden ze het spannend en leuk
  donderdag 22 augustus 2013 @ 08:31:08 #92
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130338359
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 08:22 schreef Godtje het volgende:

[..]

En iedereen maar lekker blijven reageren. Stiekem vinden ze het spannend en leuk
Ik denk eerder dat het irritatie is ;)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_130338363
quote:
2s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 08:31 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat het irritatie is ;)
Van krabben gaat het nog meer jeuken zou je zo langzamerhand wel moeten weten
  donderdag 22 augustus 2013 @ 09:25:09 #94
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_130339134
Als je niet echt supermodel looks hebt en niet een vlotte tekst kan sturen word het erg matig merk ik. Erge standaardteksten en verder dan bekijken profiel komen ze niet hier. :(
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_130339672
quote:
7s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je hoeft niet perse knap te zijn. Beetje goede belichting, geen rare houding, geen mensen afgeknipt, geen zonnebril, niet enkel drank foto's, niet in hetzelfde gekleed op alle foto's, beetje lachen.. dat zijn vaak wel de punten waar men hier iets over te zeggen heeft.
Bij deze wil ik je toch even bedanken. Heb de foto's aangepast, inmiddels 4 foto bewonderaars, 2 one liners gehad, zelfs een battle date is gelukt (best grappig als twee meiden tegelijkertijd wat dingen over zichzelf gaan vertellen) en een foto score van 9.4 op dit moment. :D
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_130340110
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 09:51 schreef iXVI het volgende:

[..]

Bij deze wil ik je toch even bedanken. Heb de foto's aangepast, inmiddels 4 foto bewonderaars, 2 one liners gehad, zelfs een battle date is gelukt (best grappig als twee meiden tegelijkertijd wat dingen over zichzelf gaan vertellen) en een foto score van 9.4 op dit moment. :D
Je snapt dat we nu wel een foto willen voor al die goede adviezen :7
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_130340280
quote:
14s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:13 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Je snapt dat we nu wel een foto willen voor al die goede adviezen :7
Ben er niet echt happig op om mijn foto op DEZE website te plaatsen. :P
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_130340611
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 23:02 schreef Rickario het volgende:
Ook nog een toepasselijk plaatje voor dit topic :')
Arjen Lubach O+
Why do dishes when you can do daiquiris?
  donderdag 22 augustus 2013 @ 10:43:22 #99
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130340788
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 09:51 schreef iXVI het volgende:

Wow :D Leuk!
  donderdag 22 augustus 2013 @ 10:46:12 #100
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130340878
quote:
17s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:36 schreef MissGump het volgende:

[..]

Arjen Lubach O+
Jaa! Als die nou eens op een datingsite stond..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')