abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130328362
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:05 schreef LXIV het volgende:

[..]

De oorlog zelf was natuurlijk geen hoax. Maar zoals in iedere oorlog waren er wel 2n(nu 3) partijen met ieder hun eigen verhaal. Op een gegeven moment is partij gekozen om het conflict te beeindigen. Initieel was het Westen natuurlijk neutraal (blauwhelmen). Er zijn toen media-campagnes gevoerd om het neutrale beeld van de Westerse bevolking om te vormen in een anti-Servi beeld.
Milosevic heeft het vuurtje toch al heel vroeg, in 1988 of 1989, aangestoken? Die beelden uit het journaal staan mij nog op mijn netvlies gegrift. Dan was dat dus geen nep of ook al nep?

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 21-08-2013 22:20:14 ]
I´m back.
pi_130328436
Ik vind de footage van deze playlist wel redelijk overtuigend voor zover ik kan oordelen.

Maja, de grote vraag is natuurlijk wie de aanval uitgevoerd heeft. Zoals mensen hier al terecht opmerken heeft Assad niet echt een motief omdat Assad momenteel aan de winnende hand is.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 22:10:32 #103
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_130328559
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Milosevic heeft het buurtje toch al heel vroeg, in 1988 of 1989, aangestoken? Die beelden uit het journaal staan mij nog op mijn netvlies gegrift. Dan was dat dus geen nep of ook al nep?
Het gaat er niet om wie wat gedaan heeft, het gaat er om hoe een en ander in de media is uitgelegd aan de Westerse bevolking.
The End Times are wild
pi_130328838
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:10 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het gaat er niet om wie wat gedaan heeft, het gaat er om hoe een en ander in de media is uitgelegd aan de Westerse bevolking.
[ afbeelding ]
En dat klopte niet?
I´m back.
pi_130328910
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:08 schreef Pharmacist het volgende:
Ik vind de footage van deze playlist wel redelijk overtuigend voor zover ik kan oordelen.

Ik ook en dit is het einde voor Assad.
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
pi_130328997
Ik vind de beelden helemaal niet overtuigend. Ik zie wel heel veel kinderen (extra zielig) en ook vind ik slachtoffers er ook niet dood uit zien. Het komt op mij erg in scene gezet over.
pi_130329076
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:18 schreef Bombshell het volgende:
Ik vind de beelden helemaal niet overtuigend. Ik zie wel heel veel kinderen (extra zielig) en ook vind ik slachtoffers er ook niet dood uit zien. Het komt op mij erg in scene gezet over.
Lijkt me ergens wel dat die mensen dood zijn toch... of hebben ze een knock-out drug ingespoten gekregen, die kinderen bijv.?
I´m back.
pi_130329176
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lijkt me ergens wel dat die mensen dood zijn toch... of hebben ze een knock-out drug ingespoten gekregen, die kinderen bijv.?
Het zou zo onlogisch zijn van Assad om chemische wapens in te zetten. Die kinderen kunnen best even stil liggen natuurlijk
pi_130329302
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:21 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Het zou zo onlogisch zijn van Assad om chemische wapens in te zetten. Die kinderen kunnen best even stil liggen natuurlijk
Ja, onlogisch, maar ook niet ondenkbaar...
Kleine kinderen 2 minuten stilhouden, in een groepje? Ja, misschien als ze eerst een stuk of vier keer oefenen en dan heel misschien...
I´m back.
pi_130329319
quote:

Maja, de grote vraag is natuurlijk wie de aanval uitgevoerd heeft. Zoals mensen hier al terecht opmerken heeft Assad niet echt een motief omdat Assad momenteel aan de winnende hand is.
Ik vind hem nog vrij helder uit zn ogen kijken voor iemand die zou liggen schokken. Maar misschien zit ik er naast.
pi_130329468
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:40 schreef Elan het volgende:

[..]

Wtf heeft die kerel in dat tweede filmpje.
Dat filmpje met die kerel lijkt me toch wel zeer zeker in scene gezet. Dat doe je niet als er daadwerkelijk een aanval heeft plaatsgevonden.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 22:27:31 #112
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_130329483
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, onlogisch, maar ook niet ondenkbaar...
Kleine kinderen 2 minuten stilhouden, in een groepje? Ja, misschien als ze eerst een stuk of vier keer oefenen en dan heel misschien...
Het is wel ondenkbaar, want het zou het einde van zijn regime betekenen, het einde van het gematigde Syri en het einde van zijn eigen leven uiteindelijk. Waarom zou hij al zijn glazen ingooien?

Los of dat filmpje echt is of niet. Is het echt, wil nog niet zeggen dat Assad gif inzette.
The End Times are wild
  woensdag 21 augustus 2013 @ 22:28:16 #113
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_130329529
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:24 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Dat denk jij. :) Nog even geduld, Assad heeft Syri binnen mum van tijd weer onder controle. :*
Dat zeiden ze 2 jaar geleden ook.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 21 augustus 2013 @ 22:29:58 #114
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_130329611
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:40 schreef Elan het volgende:

[..]

Wtf heeft die kerel in dat tweede filmpje.
Lijkt wel of er incapacitantia zijn ingezet.
The End Times are wild
pi_130329746
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:16 schreef Opa2012 het volgende:

[..]

Ik ook en dit is het einde voor Assad.
Oh denk je dat? Dan hebben de Amerikanen wel een raar moment gekozen om juist nu te roepen dat militair ingrijpen in Syrie niet in hun belang is.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_130329901
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:29 schreef LXIV het volgende:

[..]

Lijkt wel of er incapacitantia zijn ingezet.
Valt dat onder ' chemische' wapens/oorlogsvoering?
geen goud zonder schuim
  woensdag 21 augustus 2013 @ 22:37:03 #117
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_130329958
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:35 schreef amsoor het volgende:

[..]

Valt dat onder ' chemische' wapens/oorlogsvoering?
Natuurlijk. In principe zijn deze middelen zelf niet dodelijk, bij normale hoeveelheden, maar schakelen ze de mensen wel uit, die dan onmachtig worden zichzelf te verdedigen, waarna ze eenvoudig met bijv. een bajonet omgebracht kunnen worden.

Ook de beruchte gay-bom valt in feite onder deze categorie strijdgassen.
The End Times are wild
  woensdag 21 augustus 2013 @ 22:38:10 #118
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_130330006
Berichtgeving van de NOS is ook weer infantiel. Alsof rebellen die ook een hekel aan elkaar hebben ''figuranten'' nodig hebben om te doen alsof de regering wat heeft uitgespookt. Het zou niet de eerste keer zijn in de geschiedenis dat een stel psychopaten een massamoordje pleegt onder de eigen bevolking voor een beetje goede pers.
pi_130330120
Ok, en dan in verband met Genve/VN conventies?
geen goud zonder schuim
pi_130333383
quote:

Bedankt voor dit posten nu weet ik zeker dat het in scene gezet is.
blablablabla
pi_130334102
Een oorlogverslag gever had net een goed verhaal bij knevel en van den brink. Hij gaf aan dat het westen en de vs zich er niet mee moest bemoeien. iig Geen wapens sturen omdat die bij extrmisten in handen zal vallen. Hij sprak ook van etnische zuiveringen door de rebellen. Christenen en koerden zouden het slachtoffer zijn.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 00:20:31 #122
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_130334104
wat mij betreft beginnen beide kanten met gifgas te gooien, dat ruimt lekker op en versnelt een einde van het hele conflict. Burgeroorlogen houden pas op als 1 partij vernietigd is, en dat gaat zo wel sneller.
opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
pi_130334811
quote:
14s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 00:00 schreef Elan het volgende:

[..]

Nou idd.
pi_130335068
blablablabla
pi_130335155
quote:
Begraaf die mensen in die filmpjes maar onder een dikke laag zand.... en film dat. Dan is er geen onderzoek meer nodig.

Iets zegt mij dat ze dat niet filmen.
pi_130338401
Bij Knevel en van der Brink heeft Arnoud Karskens hier verstandige dingen over gezegd ( de man is een verademing tussen alle napraters, linksdenkers en moslimknuffelaars)

Zenuwgas lijkt hier niet gebruikt te zijn, de kinderen lijken in hun slaap overleden. Eeen gas als CO of blauwzuurgas lijkt waarschijnlijker. Een zenuwgas geeft een afschuwelijke dood met spastische krampen, je ziet dan verwrongen gezichten en ledematen (kijk maar naar de beelden van dode Koerden door S Hoessein in Irak)

Het zou mij niet verbazen als de een of andere moslimgroep hier weer achter zit. :{
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_130338431
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 00:20 schreef Bombshell het volgende:
Een oorlogverslag gever had net een goed verhaal bij knevel en van den brink. Hij gaf aan dat het westen en de vs zich er niet mee moest bemoeien. iig Geen wapens sturen omdat die bij extrmisten in handen zal vallen. Hij sprak ook van etnische zuiveringen door de rebellen. Christenen en koerden zouden het slachtoffer zijn.
Idd daar hoor je de meeste (linkse) media niet over, mensen die qua cultuur veel dichter bij ons staan laten we afslachten en gaan door met moslimknuffelen en willen ze zelfs wapens geven :{
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_130338566
De meeste media/journalisten hebben natuurlijk ook gewoon geen idee en lullen maar wat. Er zit al tijden niemand echt boven op de situatie in Syrie, en de Nederlanders die echt verstand hebben van zaken omtrent zowel chemische wapens n de situatie in Syrie zullen wel op 1 hand te tellen zijn.
Heel hard roepen dat het een hoax is (zoals sommigen op dit forum), zou extreem dom zijn. Net als met zekerheid roepen dat Assad het gedaan heeft. Ik vind dat de media dit item redelijk beschouwend en neutraal belicht....
  donderdag 22 augustus 2013 @ 09:30:29 #130
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_130339233
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 08:48 schreef Fides het volgende:
De meeste media/journalisten hebben natuurlijk ook gewoon geen idee en lullen maar wat. Er zit al tijden niemand echt boven op de situatie in Syrie, en de Nederlanders die echt verstand hebben van zaken omtrent zowel chemische wapens n de situatie in Syrie zullen wel op 1 hand te tellen zijn.
Heel hard roepen dat het een hoax is (zoals sommigen op dit forum), zou extreem dom zijn. Net als met zekerheid roepen dat Assad het gedaan heeft. Ik vind dat de media dit item redelijk beschouwend en neutraal belicht....
Eens. ^O^

Het kn een hoax zijn hoor, alles kan tegenwoordig. Maar als het een hoax, is is het wel een zeer complexe operatie geweest van enkele weken of maanden. Dit is wel even iets anders dan een in scne gezette foto in een krant uit z'n verband rukken.

Vooralsnog ga ik er vanuit dat het echt is.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 22 augustus 2013 @ 09:31:35 #131
53267 TC03
pi_130339256
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:07 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Exactly.

Nog een opmerking van een Youtuber:

[..]

Oh ja, iemand die op een ER werkt heeft natuurlijk perfecte kennis over het gebruik van chemische wapens in oorlogssituaties, enkel afgaande op wat YouTube-filmpjes. Je doet net alsof anderen naef zijn om te geloven dat het echt is, maar de eerste de beste YouTube-ridder geloof je meteen op z'n woord. Wie is hier nou naef? :').
  donderdag 22 augustus 2013 @ 09:43:49 #132
53267 TC03
pi_130339513
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:24 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Ik vind hem nog vrij helder uit zn ogen kijken voor iemand die zou liggen schokken. Maar misschien zit ik er naast.
Dus jij wilt iets als fake bestempelen 'omdat hij te helder uit z'n ogen kijkt'? :{

Zullen we anders gewoon afspreken dat mensen hun mond gaan houden als ze niks zinnigs te melden hebben? Ik ontken niet dat de mogelijkheid op een hoax bestaat, maar je kan daar onmogelijk over oordelen op basis van 'hoe iemand uit z'n ogen kijkt'. Die jongen vertoont met schuim op z'n mond rollend in zijn eigen braaksel minutenlang stuiptrekkingen, en dan zeg jij dat hij te helder uit z'n ogen kijkt? Kom op man. Dit slaat gewoon helemaal nergens op. |:(

[ Bericht 2% gewijzigd door TC03 op 22-08-2013 09:52:54 ]
pi_130339836
quote:
14s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 00:00 schreef Elan het volgende:
Ga je nog met ons delen waarom je zo overtuigd bent? Als je op een discussieforum een andere interpretatie hebt dan iemand, is het gebruikelijk dat te posten zodat er discussie kan ontstaan.
pi_130339890
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 09:43 schreef TC03 het volgende:
Zullen we anders gewoon afspreken dat mensen hun mond gaan houden als ze niks zinnigs te melden hebben? Ik ontken niet dat de mogelijkheid op een hoax bestaat, maar je kan daar onmogelijk over oordelen op basis van 'hoe iemand uit z'n ogen kijkt'. Die jongen vertoont met schuim op z'n mond rollend in zijn eigen braaksel minutenlang stuiptrekkingen, en dan zeg jij dat hij te helder uit z'n ogen kijkt? Kom op man. Dit slaat gewoon helemaal nergens op. |:(
Dit dus. Ik vraag me uberhaubt af hoe je na de stuiptrekkingen met zn hele gezicht (inclusief ogen) die duidelijk te zien zijn op 1:00 kan concluderen dat hij "vrij helder uit zn ogen kijkt", maar mss is dat normaal in Bombshells familie. En als het gas met de ademhaling en niet de hersenen interfereert is er geen reden waarom hij niet helder uit zijn ogen zou kunnen kijken.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 10:11:06 #135
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130340054
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:27 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Dat filmpje met die kerel lijkt me toch wel zeer zeker in scene gezet. Dat doe je niet als er daadwerkelijk een aanval heeft plaatsgevonden.
op BNW is er een forum over gemaakt.
BNW / syrie gas aanval

Met een poll
Daar denkt men dat de rebellen dit inderdaad in scene heeft gezet.
de redenen zijn
- het leger is aan de winnende hand.
- Er is een team onderzoekers naar de 3 vorige lokaties waar vermoedelijk een gas aanval is gebruikt als president weet je dat en ga je niet nog eens een gas aanval uitvoeren.
- de rebellen kunnen het onderling niet eens worden ze gebruiken het op elkaar, met onschuldige burgers als slachtoffers.
- volgens verschillende bronnen zou Al Qaida deze wapens binnen gesmokkeld hebben in syrie.
- doordat de rebellen minder populair word hopen ze zo dat ze op deze manier meer support te krijgen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_130340101
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 09:43 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dus jij wilt iets als fake bestempelen 'omdat hij te helder uit z'n ogen kijkt'? :{

tja je kunt ook iemand met een epileptische aanval filmen en claimen dat er een gifgasaanval in NL geweest is :')
(╯□)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_130341078
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:13 schreef Leipo666 het volgende:
tja je kunt ook iemand met een epileptische aanval filmen en claimen dat er een gifgasaanval in NL geweest is :')
Ja, of je huurt Hollywood in. Die kunnen zelfs een space battle met aliens hoaxen.

Misschien met je de big picture zien ipv op individuele video's te focussen. Er is niet een video. Er zijn honderden video's. Alle betrokken actoren bevestigen de gifgasaanval. Alleen het regime heeft de aanval nog niet bevestigd of ontkend naar mijn weten.

Gelukkig hebben we ook expert opinions (1:24).
pi_130341129
Sommige mensen riepen "fake!" of "false flag!" bij sommige filmpjes waarbij sommige 'doden' helemaal niet dood leken te zijn. Dat schijnt dus een gevolg van het gebruikte gas te zijn:
quote:
Another grim detail has been added to the horrors of yesterday in this account, which the Guardian cannot independently verify, by Damascus based activist Leena al-Shami:

We received news that some of the people affected with the lethal substance are losing consciousness for long hours, which makes those around them think they are dead. So far five people were reported to have "come back to life" before they were buried. However, we do not know how many were actually buried alive while they were unconscious.

The main problem is that there is no professional medical help in the areas where the massacre took place, so rescuers are ordinary people who try their best to help the victims, and they fail sometimes to do the required steps to save lives the right way.
Met andere woorden: Sommige mensen worden levend begraven omdat ze op het eerste oog dood lijken te zijn.

Bron: http://www.theguardian.co(...)ttack-confirmed-live
pi_130341207
quote:
4s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:55 schreef Disorder het volgende:
Sommige mensen riepen "fake!" of "false flag!"
Het kan nog steeds "false flag" zijn toch? Zowel het regime als de terroristen zijn voor geen meter te vertrouwen. Het regime heeft echter geen enkel belang bij een gifgasaanval omdat ze al aan het winnen zijn.

Daarbovenop hebben bepaalde rebellenfacties ook een schijthekel aan elkaar. Dus het zou zelfs kunnen dat Al Nusra ofzo FSA-gebied heeft aangevallen, of andersom.
pi_130341237
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:57 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Het kan nog steeds "false flag" zijn toch? Zowel het regime als de terroristen zijn voor geen meter te vertrouwen. Het regime heeft echter geen enkel belang bij een gifgasaanval omdat ze al aan het winnen zijn.

Daarbovenop hebben bepaalde rebellenfacties ook een schijthekel aan elkaar. Dus het zou zelfs kunnen dat Al Nusra ofzo FSA-gebied heeft aangevallen, of andersom.
Ach. Assad heeft wel vaker vreemde keuzes gemaakt die niet bepaalt productief zijn. Omgekeerd acht ik sommige rebellen daar ook in staat gifgassen te gebruiken. Nu de VN niet mag onderzoeken blijft het waarschijnlijk een grijs gebied.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 10:58:22 #141
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_130341242
Ik weet echt niet meer welk nieuws uit dat land waar is. Denk dat ik er maar gewoon geen aandacht meer aan ga schenken. :')
  donderdag 22 augustus 2013 @ 11:01:43 #142
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130341335
quote:
4s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:55 schreef Disorder het volgende:
Sommige mensen riepen "fake!" of "false flag!" bij sommige filmpjes waarbij sommige 'doden' helemaal niet dood leken te zijn. Dat schijnt dus een gevolg van het gebruikte gas te zijn:

[..]

Met andere woorden: Sommige mensen worden levend begraven omdat ze op het eerste oog dood lijken te zijn.

Bron: http://www.theguardian.co(...)ttack-confirmed-live
:o wow holy crap

btw Frankrijk loopt te blaten dat er ingegrepen moet worden.
nou... ik zou zeggen drop het vreemdelingen legioen er maar neer *O*
  donderdag 22 augustus 2013 @ 11:06:30 #143
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_130341465
De foto's in nrc.next van vanmorgen kunnen als schokkend worden ervaren. Dat is wel degelijk het geval als je kinderen dood ziet liggen die net oud genoeg zijn om te kunnen lopen. Lijkt me alles behalve een hoax dit. "De raketten die zijn afgevuurd om 3 uur vannacht vanaf de berg Qasyoun komen af van de legerbasis iets ten noorden van Damascus. De bewoners die aan de voet van de berg wonen hebben dit bevestigd."
  donderdag 22 augustus 2013 @ 11:14:15 #144
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_130341639
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 11:06 schreef ArtistA het volgende:
De foto's in nrc.next van vanmorgen kunnen als schokkend worden ervaren. Dat is wel degelijk het geval als je kinderen dood ziet liggen die net oud genoeg zijn om te kunnen lopen. Lijkt me alles behalve een hoax dit. "De raketten die zijn afgevuurd om 3 uur vannacht vanaf de berg Qasyoun komen af van de legerbasis iets ten noorden van Damascus. De bewoners die aan de voet van de berg wonen hebben dit bevestigd."
The United States, Britain and France are among around 35 countries that called for chief UN investigator Ake Sellstrom, whose team is currently in Syria, to investigate the incident as soon as possible.
bron
pi_130341659
Hoe is het te verklaren dat er zo absurd veel kinderen liggen? Ik vind het frappant dat er zoveel kinderen bij elkaar (het was niet onder schooltijd ofzo?) bij elkaar te vinden zijn, je zou verwachten dat er ongeveer net zoveel volwassenen als kinderen (of misschien verhouding 2:3) aanwezig zijn in huizen. Iemand met een plausibele verklaring? Zou het gas dodelijker/gevaarlijker zijn voor kinderen? Slapen kinderen op andere plekken dan volwassenen in Syrie?
pi_130341706
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 11:15 schreef Fides het volgende:
Hoe is het te verklaren dat er zo absurd veel kinderen liggen? Ik vind het frappant dat er zoveel kinderen bij elkaar (het was niet onder schooltijd ofzo?) bij elkaar te vinden zijn, je zou verwachten dat er ongeveer net zoveel volwassenen als kinderen (of misschien verhouding 2:3) aanwezig zijn in huizen?
Grote gezinnen en mannen elders aan het front?
pi_130341733
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 11:15 schreef Fides het volgende:
Hoe is het te verklaren dat er zo absurd veel kinderen liggen? Ik vind het frappant dat er zoveel kinderen bij elkaar (het was niet onder schooltijd ofzo?) bij elkaar te vinden zijn, je zou verwachten dat er ongeveer net zoveel volwassenen als kinderen (of misschien verhouding 2:3) aanwezig zijn in huizen. Iemand met een plausibele verklaring? Zou het gas dodelijker/gevaarlijker zijn voor kinderen? Slapen kinderen op andere plekken dan volwassenen in Syrie?
Kinderen bij elkaar leggen voor het "zieligheids" effect.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 11:23:36 #148
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_130341860
Als het echt waar is dat Al-Qaida dit naar binnen heeft gesmokkeld is het alleen maar erger. Waarom zouden ze die dan niet Europa kunnen binnensmokkelen?
pi_130341874
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 11:23 schreef sonnyspek het volgende:
Als het echt waar is dat Al-Qaida dit naar binnen heeft gesmokkeld is het alleen maar erger. Waarom zouden ze die dan niet Europa kunnen binnensmokkelen?
Omdat hier geen bevriende Al-Nusra strijders de grens bewaken misschien :')? En omdat ons opsporingssysteem niet helemaal plat ligt omdat er een oorlog woedt. En omdat ze nog een aantal grenzen over moeten voordat ze met hun bom op de plek zijn waar ze willen zijn.
pi_130341893
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 11:17 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Grote gezinnen en mannen elders aan het front?
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 11:18 schreef Walder_Frey het volgende:

[..]

Kinderen bij elkaar leggen voor het "zieligheids" effect.
Zal het een combinatie van beide zijn, ja. Toch wel apart want je gaat er vanuit dat men de kinderen toch met de ouders wil begraven e.d.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')