Welke periode? Toen Bob-B nog actief was, Erwin V&V deed, clan zijn eigen tanden nog had en BB nog een vieze gedachte was?quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:41 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Welke periode? Toen Bob-B nog actief was, Erwin V&V deed, clan zijn eigen tanden nog had en BB nog een vieze gedachte was?
Die bestaat toch niet (meer)?quote:
DEF / Foxtrot Bravo, DEF-stylequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:41 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Welke periode? Toen Bob-B nog actief was, Erwin V&V deed, clan zijn eigen tanden nog had en BB nog een vieze gedachte was?
Crocksquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:44 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook deze gekocht.
[ afbeelding ]
nadeel van die badslippers van Fila is dat je er zweetkakken van krijgt als je ze te lang draagt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:46 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dat was gekkigheid, heb ze van Fila.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:46 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dat was gekkigheid, heb ze van Fila.
Meestal draag je badslippers ook niet met sokken aan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
nadeel van die badslippers van Fila is dat je er zweetkakken van krijgt als je ze te lang draagt.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:47 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb altijd nog een lid op de man die wel klopt...
Als ik SMEV had deed ik dat gewoon hoor, op het appèl.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Meestal draag je badslippers ook niet met sokken aan.
Net alsof ik ergens welkom ben...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:47 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Huppel jij in de week van 5 september al rond of doe je niet aan intro?
fixedquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:47 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb altijd nog een lid in de man die wel klopt...
Anders de ekte ekte Adidas maar kopen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
nadeel van die badslippers van Fila is dat je er zweetkakken van krijgt als je ze te lang draagt.
Je mag m'n winkelwagentje wel vol proppen 5 sept.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:50 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Net alsof ik ergens welkom ben...
3 maten te groot passen die dingen nog steeds primaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:51 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Anders de ekte ekte Adidas maar kopen.
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Och arme, en nu jij natuurlijk met zaaddragende ogen beweren dat jij altijd gelijk hebt.
Wat de neuk is er 5 september dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je mag m'n winkelwagentje wel vol proppen 5 sept.
Ben ze nu aan het inlopen!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
3 maten te groot passen die dingen nog steeds prima
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Omdat je dan jezelf aanbied als BB voor beltegoed in een Antilliaanse kelderbox...
Wachten... nog meer wachten... hier een dingetje, daar iets, niet op voorraad, kom volgende keer maar terug, oh wacht vergeten... nog meer wachten.... hebben we niet, kunnen we niet, willen we niet, daarom niet...quote:
Ik wel, ik kreeg van Clan toen nog een PM dat ik mede verantwoordelijk zou zijn als Mores er een eind aan zou maken.quote:
Klinkt leuk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wachten... nog meer wachten... hier een dingetje, daar iets, niet op voorraad, kom volgende keer maar terug, oh wacht vergeten... nog meer wachten.... hebben we niet, kunnen we niet, willen we niet, daarom niet...
Damn fucking right, ik heb veel respect voor UN troepn en ik kan me er erg over opwinden hoe Dutchbatters in Nederland behandeld werden/worden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:01 schreef ErwinRommel het volgende:
Oorlog, waarin je niks kan en mag (maar soms stiekum wel doet) gaat je niet in de koude kleren zitten.
Tegenwoordig meer: niet op voorraad, niet op vooraad, niet op voorraad, niet op voorraad, niet op voorraad.. you get the ideaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wachten... nog meer wachten... hier een dingetje, daar iets, niet op voorraad, kom volgende keer maar terug, oh wacht vergeten... nog meer wachten.... hebben we niet, kunnen we niet, willen we niet, daarom niet...
Je wilt er ook niet welkom zijn, trust me, elke avond zuipen met een stelletje 17.5 jarige pretentieuze kutpubers en overdag achterlijke spelletjes doen in de stad waarbij je naakt over een plein moet rennen of een kledingketting moet maken..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:50 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Net alsof ik ergens welkom ben...
Vrij heftig hoe die Mores reageert, ook van voor mijn tijd. Toch een beetje hartbrekend om te zien.quote:
Jezelf uithoereren op de hoek van de straat? :quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:49 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ah, ik was in die periode dingen doen voor geld. Vandaar.
Nog een evenement op 5 september???quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:06 schreef samthegreat5 het volgende:
Je wilt er ook niet welkom zijn, trust me, elke avond zuipen met een stelletje 17.5 jarige pretentieuze kutpubers en overdag achterlijke spelletjes doen in de stad waarbij je naakt over een plein moet rennen of een kledingketting moet maken..
Je kent die intro's wel die universiteiten (en hogescholen volgens mij ook) organiseren of niet, die quote van mij beschrijft wat daar zo over het algemeen gebeurt. Ik heb daar in het eerste jaar van mijn studie ook aan meegedaan, halverwege gezegd ''pleur maar lekker een eind op'' en naar huis afgetaaid..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nog een evenement op 5 september???
Als ik je nou eens vertel dat hij in dat feedback topic nog enigszins rustig overkomt... Hij is in verschillende SC's echt tekeer gegaan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Vrij heftig hoe die Mores reageert, ook van voor mijn tijd. Toch een beetje hartbrekend om te zien.
Dan geloof ik je meteen. Toch apart om over internet te zien hoe iemand zich thuis achter zijn PC moet heeft zitten opwinden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als ik je nou eens vertel dat hij in dat feedback topic nog enigszins rustig overkomt... Hij is in verschillende SC's echt tekeer gegaan.
Nee, ik ken die intro's niet, dat was allemaal te hoog gegrepen voor mij.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je kent die intro's wel die universiteiten (en hogescholen volgens mij ook) organiseren of niet, die quote van mij beschrijft wat daar zo over het algemeen gebeurt. Ik heb daar in het eerste jaar van mijn studie ook aan meegedaan, halverwege gezegd ''pleur maar lekker een eind op'' en naar huis afgetaaid..
Het beste is aan het eind van de dag. Iedereen z'n rotzooi, en dan alles in de bus zien te vrottenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Eerst moet het op de parkeerplaats in de tassen en pluba'squote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:13 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Het beste is aan het eind van de dag. Iedereen z'n rotzooi, en dan alles in de bus zien te vrotten
Ah, laat me raden, ik ben pas s'avonds om 9 klaarquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:13 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Het beste is aan het eind van de dag. Iedereen z'n rotzooi, en dan alles in de bus zien te vrotten
Denken dat VeVa pluba's krijgtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eerst moet het op de parkeerplaats in de tassen en pluba's
Oh ja, dat is natuurlijk wel heel gek om te denken dat je bij je kutzooi ook nog iets mee krijgt om het in te vervoerenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:14 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Denken dat VeVa pluba's krijgt![]()
Niks daarvan, jij gaat gewoon keurig in de avondspits staan !quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ah, laat me raden, ik ben pas s'avonds om 9 klaar
Alles in de woodland, succesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, dat is natuurlijk wel heel gek om te denken dat je bij je kutzooi ook nog iets mee krijgt om het in te vervoeren
Ik mag lijen dat die woodlands niet op voorraad zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:17 schreef Aapsoldaat het volgende:
Alles in de woodland, succesVeel is het toch niet, scheelt weer
Alles in de Rotota, past wel bij BBquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik mag lijen dat die woodlands niet op voorraad zijn.
VeVa met de winkelkarretjes over het parkeerterrein heen en alles in de bus dumpenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik mag lijen dat die woodlands niet op voorraad zijn.
BB trekt gewoon alles aan, 3 pakken over elkaar heen, opsvest erbij en dan ziet hij eruit als Tinus!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alles in de Rotota, past wel bij BB
3 paar sokken aan etc. etc.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
BB trekt gewoon alles aan, 3 pakken over elkaar heen, opsvest erbij en dan ziet hij eruit als Tinus!
3 paarquote:
We'll seequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:23 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
3 paar![]()
Standaard is 12 paar sokken, maar ik zie het al helemaal voor me, net als de Russen in WO2, een pax krijgt de sokken, de ander de kisten, en zodra de eerste VeVa er mee stopt wordt ie gelijk gestript
(en ja er zullen redelijk wat stoppen)
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:23 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
3 paar![]()
Standaard is 12 paar sokken, maar ik zie het al helemaal voor me, net als de Russen in WO2, een pax krijgt de sokken, de ander de kisten, en zodra de eerste VeVa er mee stopt wordt ie gelijk gestript
Dat worden overuren voor de buschauffeur dan...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:27 schreef Rave_NL het volgende:
Gewoon alles op 1 hoop.
It pays to be a winner.
De eerste 10% die volledig aangekleed in het juiste tenue 2km verderop de in bus rent krijgt de stempel "opleidbaar".
De rest mag weer vakkenvullen.
Prins Peppie IIquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
BB trekt gewoon alles aan, 3 pakken over elkaar heen, opsvest erbij en dan ziet hij eruit als Tinus!
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:23 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
3 paar![]()
Ik ben weer schoonquote:
Nou, basically wat het is, 1 week voordat het 1e studiejaar begint organiseren de meeste universiteiten een ''intro'' of ''introweek'' of whatever. Dat houdt in: 5% nuttige informatie over de studie/gebeuren eromheen en 95% procent elke avond onder leiding van een aantal mentoren van je groepje naar een of andere kutclub/café, zuipen, springen, etc. En overdags je kleren uittrekken in een park in het centrum en daar kledingskettingen van maken en dat soort achterlijke mongloiditeit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, ik ken die intro's niet, dat was allemaal te hoog gegrepen voor mij.
Dat zal er ongeveer zo uitzienquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:27 schreef Rave_NL het volgende:
Gewoon alles op 1 hoop.
It pays to be a winner.
De eerste 10% die volledig aangekleed in het juiste tenue 2km verderop de in bus rent krijgt de stempel "opleidbaar".
De rest mag weer vakkenvullen.
zakmesje is altijd leukquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:37 schreef Stroopwafels het volgende:
Het gaat dus volgende week gezellig worden bij het KPU.
Call of Duty 1:quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:34 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dat zal er ongeveer zo uitzien
Die wilde ik eerst posten maar dacht dat vooral de oudjes hem hier niet zouden snappenquote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:39 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Die wilde ik eerst posten maar dacht dat vooral de oudjes hem hier niet zouden snappen![]()
CoD 1 & UO sowieso de beste van de reeks, 't is tegenwoordig niks meer. Volgens mij heb ik zelfs nog een artikel over die missie geschreven, een hele tijd geleden.
Nee, niks verplicht, krijg je gewoon, kwijt is RM of RR.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:39 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Die wilde ik eerst posten maar dacht dat vooral de oudjes hem hier niet zouden snappen![]()
Klopt, ook United Offensive was/is een prima game.quote:CoD 1 & UO sowieso de beste van de reeks, 't is tegenwoordig niks meer. Volgens mij heb ik zelfs nog een artikel over die missie geschreven, een hele tijd geleden.
Wat is er mis met het oude model, daar zit een fatsoenlijke flessenopener op.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat is er mis met het oude model, daar zit een fatsoenlijke flessenopener op.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat is er mis met het oude model, daar zit een fatsoenlijke flessenopener op.
Die dus, maar dan met krijgsmachtlogootje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Heb deze [ afbeelding ]
werkt prima
Doei 40 euroquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:45 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Die dus, maar dan met krijgsmachtlogootje.
En zonder die rechte zaag.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:45 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Die dus, maar dan met krijgsmachtlogootje.
Ik heb pas nog in de Steam Summer Sale de hele Commandos collectie gekocht, toen ik Commandos 2 LAN wou spelen over een VPN lukte het niet..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Volgens mij is dat begin filmpje (zwart wit) van Commandos.
De M1919A6 werd ik wel vochtig van in m'n onderbroekje als ik rondliep te maaien met dat apparaat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Klopt, ook United Offensive was/is een prima game.
CoD1, UO en CoD2 zijn de enige 3 games die ik orgineel heb...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:48 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
De M1919A6 werd ik wel vochtig van in m'n onderbroekje als ik rondliep te maaien met dat apparaat.![]()
Zat net ook weer terug te lezen wat ik 4 jaar geleden aan artikels had geschreven_x oneindig
Die krijg je volgens mij op een gegeven moment in zo'n ardennen missie waar je eerst op de .30 van de jeep zit, en daarna uitstijgt waarna je ook met een mobiele .30 mag rondlopen. UO was echt een fucking bazengame.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:48 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
De M1919A6 werd ik wel vochtig van in m'n onderbroekje als ik rondliep te maaien met dat apparaat.![]()
Zat net ook weer terug te lezen wat ik 4 jaar geleden aan artikels had geschreven_x oneindig
En Commandos ook zo'n heerlijk spel, net als Soldiers Heroes of WW2. Ben eigenlijk benieuwd of die ouwe meuk nog draait op W7, eens effe onderzoeken
Hoe ga jij een knoop, die in je kisten zit met de veters ontplooien?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zit er ook op, laten ze niet zien op de foto.
Commandos draait nog prima hier op Win7 64... Laatst alle delen weer eens gespeeld. Ben nu na Desperados bezig met Desperados 2.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:48 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
En Commandos ook zo'n heerlijk spel, net als Soldiers Heroes of WW2. Ben eigenlijk benieuwd of die ouwe meuk nog draait op W7, eens effe onderzoeken
Desperados was ook baas. Same shit, different era. Dat geile wijf was leukquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Commandos draait nog prima hier op Win7 64... Laatst alle delen weer eens gespeeld. Ben nu na Desperados bezig met Desperados 2.
RM en/ of RR bestaat niet bij VeVa, je bent dan gewoon een stomme lul en heb je pech als er op het ROC niks meer op voorraad isquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, niks verplicht, krijg je gewoon, kwijt is RM of RR.
Rekening manquote:
Hier ook, en CoD3 omdat m'n broertjes het leuk vonden op de PS2. Kan me nog herinneren hoe ik UO voor Sinterklaas kreeg, he-le-maal grijs gespeeldquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
CoD1, UO en CoD2 zijn de enige 3 games die ik orgineel heb...
Vingersquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe ga jij een knoop, die in je kisten zit met de veters ontplooien?
Ik heb die multiplayer map ''Foy'' met die bunkerbust gamemode helemaal grijsgespeeldquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:51 schreef Aapsoldaat het volgende:
Hier ook, en CoD3 omdat m'n broertjes het leuk vonden op de PS2. Kan me nog herinneren hoe ik UO voor Sinterklaas kreeg, he-le-maal grijs gespeeld
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Commandos draait nog prima hier op Win7 64... Laatst alle delen weer eens gespeeld. Ben nu na Desperados bezig met Desperados 2.
Eerst mag je met de .50 gaan rammen nadat zo'n verkennings patrouille uit de hand loopt vanwege tanks, en daarna mag je in de schuttersput gaan liggen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Die krijg je volgens mij op een gegeven moment in zo'n ardennen missie waar je eerst op de .30 van de jeep zit, en daarna uitstijgt waarna je ook met een mobiele .30 mag rondlopen. UO was echt een fucking bazengame.
Kun je geen Tungle gebruiken? Dat werkt prima.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Desperados was ook baas. Same shit, different era. Dat geile wijf was leuk
Maar geeft eens antwoord
Ja, ben echter alleen gecharmeerd van Rising Storm.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:53 schreef Stroopwafels het volgende:
Nog mensen bekend met Red Orchestra 2?
Kan jij serieus fatsoenlijk Commandos 2 LAN spelen (dus niet fysiek in hetzelfde huis LAN) met Tunngle? Hmm.. Kende eens een keer met mij proberen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kun je geen Tungle gebruiken? Dat werkt prima.
Ik bied me bij deze dan ook gelijk aan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kan jij serieus fatsoenlijk Commandos 2 LAN spelen (dus niet fysiek in hetzelfde huis LAN) met Tunngle? Hmm.. Kende eens een keer met mij proberen?
Natte veters, je staat onder tijdsdruk om ander kostuum aan te trekken om op appèl te verschijnenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dank, nooit anders gedaan. Geduld scheelt een hoop
Wel een gave game!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:53 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ja, ben echter alleen gecharmeerd van Rising Storm.
http://www.tunngle.net/index.php?l=enquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kan jij serieus fatsoenlijk Commandos 2 LAN spelen (dus niet fysiek in hetzelfde huis LAN) met Tunngle? Hmm.. Kende eens een keer met mij proberen?
Awesome. Ik wil de gvd Spy spelen, ik heb een beetje een ''verkleed-je-als-SS-Officier'' fetisjquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:54 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ik bied me bij deze dan ook gelijk aan.
Zal ff kijken of ik Commandos kan vinden hier... Moet ik hem ff installen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Awesome. Ik wil de gvd Spy spelen, ik heb een beetje een ''verkleed-je-als-SS-Officier'' fetisj
Dat wisten we alquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Awesome. Ik wil de gvd Spy spelen, ik heb een beetje een ''verkleed-je-als-SS-Officier'' fetisj
Als je teamwork wilt, ren naar de (digitale) winkel, koop BF2 en trek tegelijkertijd Project Reality naar binnen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:55 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Wel een gave game!
Alleen teamwork is soms ver te zoeken..
Nieuw paar veters erinquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Natte veters, je staat onder tijdsdruk om ander kostuum aan te trekken om op appèl te verschijnen
Ja, niet zo gecharmeerd van.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:53 schreef Stroopwafels het volgende:
Nog mensen bekend met Red Orchestra 2?
Denk je dat het kader daar medelijden mee heeft?quote:
Jij kent Project Reality?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:56 schreef AchJa het volgende:
Als je teamwork wilt, ren naar de (digitale) winkel, koop BF2 en trek tegelijkertijd Project Reality naar binnen.
Ja wat dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Denk je dat het kader daar medelijden mee heeft?
Werk, Geldzaken & Rechtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:57 schreef BredeBroeder het volgende:
Wat te doen als een webshop mijn geld niet wilt terugsturen? Retour hebben ze nu anderhalve maand binnen, het zou binnen een maand worden teruggestuurd. Reageren niet op mijn mails
Ah, altijd moeilijk om gecharmeerd te raken van concurrentiequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, niet zo gecharmeerd van.
Heb je ooit Red Orchestra 1 gespeeld? Er is daarvoor een hele populaire mod gemaakt genaamd Darkest Hour: 44-45. Populairste mod voor RO1. Heeft PC Gamer magazine gehaald. Op Darkest Hour wordt nu een vervolg gemaakt genaamd Festung Europa, alleen dan als standalone game op de CryENGINE. Ik ben 1 van de devs
90 seconden tijd krijg je, en dan 2 natte druppels onder je oksels, en klaarstaan in schoon tenue.quote:
Werkt die mod ook met Steam?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:56 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dat wisten we al
[..]
Als je teamwork wilt, ren naar de (digitale) winkel, koop BF2 en trek tegelijkertijd Project Reality naar binnen.
Ben eigenlijk begonnen met deel 2, maar omdat het gros van de spelers aan het campen was had ik er gelijk schijt in. Maar zo te lezen het proberen waard!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, niet zo gecharmeerd van.
Heb je ooit Red Orchestra 1 gespeeld? Er is daarvoor een hele populaire mod gemaakt genaamd Darkest Hour: 44-45. Populairste mod voor RO1. Heeft PC Gamer magazine gehaald. Op Darkest Hour wordt nu een vervolg gemaakt genaamd Festung Europa, alleen dan als standalone game op de CryENGINE. Ik ben 1 van de devs
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij kent Project Reality?Ik ga zo een potje spelen. Heb vrij veel squadlead ervaring, dat doe ik vrijwel uitsluitend
.
quote:
Nee volgens mij niet met Steam. Meestal schiet mijn bloeddruk in FPS games sneller omhoog dan Sam's zwelfrikandel op een geile zaterdagochtend, maar het campen op Rising Storm vond ik niet erg storend aanwezig.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:00 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Werkt die mod ook met Steam?
[..]
Ben eigenlijk begonnen met deel 2, maar omdat het gros van de spelers aan het campen was had ik er gelijk schijt in. Maar zo te lezen het proberen waard!
Jazekerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:00 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Werkt die mod ook met Steam?
Hm, RO2 was voor vrijwel alle RO1 fans die grote verwachtingen hadden een grote teleurstelling. Tripwire heeft vervolgens de community in hun kont genaaid en RO2 is vervolgens doodgebloed.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:00 schreef Stroopwafels het volgende:
Ben eigenlijk begonnen met deel 2, maar omdat het gros van de spelers aan het campen was had ik er gelijk schijt in. Maar zo te lezen het proberen waard!
Ik ben de Composer en Senior Sound Designer. Heb ook recentelijk animatie opgepakt om me wat meer multirole te makenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:58 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ah, altijd moeilijk om gecharmeerd te raken van concurrentieDH ben ik bekend mee, al heb ik het niet gespeeld. Wat is je rol als dev?
FF, Commandos 2 kun je gewoon via internet spelen, moet iemand gewoon ff een game hosten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld hij met het pop up menu met Steam, shift tab zeg maar, maar volgens mij werkt dat niet met PR hoor.quote:
Je zat er dichter op dan ik, maar RO2 was als nieuweling gewoon niks voor mij. Niet alleen het campen, maar het hele mechanisme werkte niet soepel naar mijn mening. Dit is met RS2 stukken beter.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]Hm, RO2 was voor vrijwel alle RO1 fans die grote verwachtingen hadden een grote teleurstelling. Tripwire heeft vervolgens de community in hun kont genaaid en RO2 is vervolgens doodgebloed.
Netjes, stukken beter dan wat ik heb uitgevreten in die 4 jaarquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ben de Composer en Senior Sound Designer. Heb ook recentelijk animatie opgepakt om me wat meer multirole te maken.
Ik heb geprobeerd op IP te connecten, dan kwamen we wel in elkaars game, maar dan na het introfilmpje was het ''waiting for other player'' en daar bleef het ook bij. Game timede gewoon out.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
FF, Commandos 2 kun je gewoon via internet spelen, moet iemand gewoon ff een game hosten.
Of jij moet een andere versie bedoelen...
Oh, hm dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:06 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld hij met het pop up menu met Steam, shift tab zeg maar, maar volgens mij werkt dat niet met PR hoor.
Ja klopt, de hele community is boos op Tripwire, John Gibson (de CEO) is vrij beruchtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:06 schreef Aapsoldaat het volgende:
Je zat er dichter op dan ik, maar RO2 was als nieuweling gewoon niks voor mij. Niet alleen het campen, maar het hele mechanisme werkte niet soepel naar mijn mening. Dit is met RS2 stukken beter.
Dankquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:06 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Netjes, stukken beter dan wat ik heb uitgevreten in die 4 jaar
Misschien deze versie voor jou?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:26 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]![]()
Vind ik deze relatief gezien beter in elkaar gezet
Ik zit hier achter die zure defensie firewall, met tunngle kan ik niet testen...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd op IP te connecten, dan kwamen we wel in elkaars game, maar dan na het introfilmpje was het ''waiting for other player'' en daar bleef het ook bij. Game timede gewoon out.
Hng, kut. Dat was met Hamachi trouwens. Met Tunngle moet ik het nog proberen. Moet ik maar even met Aapsoldaat ofzo proberen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zit hier achter die zure defensie firewall, met tunngle kan ik niet testen...
Het ziet er niet uit dat programma, maar het werkt wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hng, kut. Dat was met Hamachi trouwens. Met Tunngle moet ik het nog proberen. Moet ik maar even met Aapsoldaat ofzo proberen.
Die hep je van mij gejat, jatterd!!!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:26 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]![]()
Haha, de Russische Domonique Vos...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:26 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:45 schreef BredeBroeder het volgende:
Nog 10 euro om de maand door te komen na al die inkopen
En deze voor jouquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:29 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Misschien deze versie voor jou?
Ik had heel YT al gezien nog voordat je om de hoek kwam kijken op het internetquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die hep je van mij gejat, jatterd!!!
Heb een map in elkaar geschroefd, en me voornamelijk bezig gehouden met research. Heb me in allerlei bochten moeten wringen soms om alternatieve plannen op te zetten, of om het zo autentiek mogelijk te houden, of als de community uitrusting gerelateerde vragen ging stellen (waarom tank X en niet Y) er op antwoorden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:27 schreef samthegreat5 het volgende:
Dank. Wat heb jij allemaal gedaan?
Lekker makkelijk om te beantwoorden zo'n vraagquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:46 schreef ErwinRommel het volgende:
BB, wat heb jij geleerd over de koude oorlog?
Beantwoord mijn vraag maarquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om te beantwoorden zo'n vraag
Daar roken ze allemaal wiet, toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Beantwoord mijn vraag maar
Cuba?
Goed gereedschap hangt onder een afdak, maar hij bouwt er een schuur omheen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:47 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
En deze voor jou
Effe bukken lieverd
En ze zijn allemaal PSV fan iddquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:52 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Daar roken ze allemaal wiet, toch?
Ook nice. We hebben nog wel wat mappers nodigquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:34 schreef AchJa het volgende:
Heb een map in elkaar geschroefd, en me voornamelijk bezig gehouden met research. Heb me in allerlei bochten moeten wringen soms om alternatieve plannen op te zetten, of om het zo autentiek mogelijk te houden, of als de community uitrusting gerelateerde vragen ging stellen (waarom tank X en niet Y) er op antwoorden.
SU had kernwapens geplaatst daarquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Beantwoord mijn vraag maar
Cuba?
Is dat zo?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
SU had kernwapens geplaatst daar
Hehe, nee nee, begin ik niet meer aan. Had meerdere jaren geleden mappen gemaakt, Stalingrad Docksite & Townsquare, verschrikkelijk lelijk maar op de een of andere manier is het bij elkaar opgeteld 50.000 keer gedownloadquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ook nice. We hebben nog wel wat mappers nodig
Leer je snel en zien je maps er fatsoenlijk uit?
En vooral: heb je ervaring met CryENGINE, Unity, UDK?
Eerlijk is eerlijk, hij heeft wel volledig schijt door zo op TV te gaanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:52 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Goed gereedschap hangt onder een afdak, maar hij bouwt er een schuur omheen.
Nee hoor, ik heb hem liefquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:03 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Loop je die jongen weer te pesten?
Ik vond het grappig tijdens de film dat ze hun baretten naar links hebben ipv naar rechts..quote:
Volgens mij heeft hij het zelf niet door.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:01 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, hij heeft wel volledig schijt door zo op TV te gaan
Dat is gezichtbedrog ivm de opnames denk ik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik vond het grappig tijdens de film dat ze hun baretten naar links hebben ipv naar rechts..
Jammerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:05 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Pfff. Koude oorlog is voor zover ik weet nauwelijks meer een issue in de geschiedenisles op het middelbaar. Was ook meer een ding in jouw tijd ER
terwijl er eigenlijk niks gebeurdequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jammer![]()
Het is wel een deel van de geschiedenis.
Nah, is wel for real volgens mij. Anders zou de rest toch ook gespiegeld moeten zijn?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is gezichtbedrog ivm de opnames denk ik.
Bazentraining, in kolonne over het strand joggen.quote:
Bazennummer, echt een klassieker.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jammer![]()
Het is wel een deel van de geschiedenis.
Doen ze bij KL ook...iets met muscle memory dacht ik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:09 schreef samthegreat5 het volgende:
En die training met die dumbells waar ze alsof ze hun wapen onder een hoek van 45 graden naar boven richten houden. Slim bedacht die workout, om je spieren aan die houding te laten wennen!
Ah ok, ja exact muscle memory.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:15 schreef Schild het volgende:
[..]
Doen ze bij KL ook...iets met muscle memory dacht ik.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:13 schreef samthegreat5 het volgende:
Net in de tijd dat mijn pa in het rode leger diende.
''And I watched my friends go off to war'', precies wat hem overkwam. Hij mocht thuisblijven in de toeterband van zijn eenheid. Mijn oom heeft wel in Afghanistan gediend.
Oh ja? Nou, bewijs van het feit dat je alleen maar specifieke schietgroepenspiergroepen hoeft te trainen om een goed schutter te zijnquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:18 schreef Schild het volgende:
Hoorde later dat zij ook hele tijd op het ISK heeft gewerkt en daar z'n beetje fulltime SI was.
Altijd weer die kut artilleristen...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah ok, ja exact muscle memory.
Precies de reden waarom onze vrij plompe, blubberige Wachtmeester(es) van de Artjerie op de AMO wel geweldig schoot en lang en zonder vermoeidheid in een schiethouding kon biljven liggen/zitten/staan en wij niet.
Ik heb een goed idee: gooi jullie dikke konten in een paar MB'tjes of Laro's en rijd van statische positie naar statische positie. Optimale benutting van jullie geweldige schietkunsten, ze zouden me generaal moeten maken met mijn geweldige ideeënquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Altijd weer die kut artilleristen...
die met het vra'tje baard toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
.
Heb je trouwens nog weten te gokken welke pax ik was op het bataljonsappel?
iddquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Altijd weer die kut artilleristen...
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:23 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
die met het vra'tje baard toch?
Optiefen, dan moet ik veel te dicht bij de vijand komen, veel te gevaarlijk en daar doet mijn koffiezetapparaat het niet...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb een goed idee: gooi jullie dikke konten in een paar MB'tjes of Laro's en rijd van statische positie naar statische positie. Optimale benutting van jullie geweldige schietkunsten, ze zouden me generaal moeten maken met mijn geweldige ideeën.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Optiefen, dan moet ik veel te dicht bij de vijand komen, veel te gevaarlijk en daar doet mijn koffiezetapparaat het niet...![]()
Gewoon 15 mile sniper....
Liep ook na de MOR nog een week rond met een compleet schrale huid rond mijn mond met schilfers en roodheid. Meteen na de MOR toen ik moest schieten vroeg mijn SI aan mij wat ik had gegeten vanochtend, hij dacht dat er Filet Americain op mijn mondhoeken zat, maar dat was de schraalheid van de MOR kwam ik later achterquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]![]()
Elke ochtend scheren is wel een PITA voor mensen met een gevoelige kuthuid zoals ik.
Ja, wat een verschrikkelijke baas is die man. ''Ik ben wel klaar om SM te worden'' zei hijquote:
De jonge autoritaire net-van-de-KMS Sgt. ja. Ook een baas, heb hem de lamlendige teringtyfus laten schrikken toen ik 's nachts toen ik op wacht stond terwjil mijn buddy aan 't pissen/kakken was in het veld verdekt stond opgesteld en hij me niet zag totdat hij 0.5 meter van me af stondquote:
23 van die tabletten in die ruimte gedonderd zekerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Liep ook na de MOR nog een week rond met een compleet schrale huid rond mijn mond met schilfers en roodheid. Meteen na de MOR toen ik moest schieten vroeg mijn SI aan mij wat ik had gegeten vanochtend, hij dacht dat er Filet Americain op mijn mondhoeken zat, maar dat was de schraalheid van de MOR kwam ik later achter.
Heb nog met hormoonzalf moeten smeren om het weg te laten gaan gvdkuthuid.
GVD ouwe, je mag weer aan de bak?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:29 schreef AchJa het volgende:
Oh ja... morgen het JMT weer in...
Eens kijken of ik nog ergens een heule oude IK kan opduikelen...
Liever een raket in Volkel dan een Rus in mijn achtertuin vsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:05 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Pfff. Koude oorlog is voor zover ik weet nauwelijks meer een issue in de geschiedenisles op het middelbaar. Was ook meer een ding in jouw tijd ER
Die hippies heb ik nog van het hek afgeslagenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Liever een raket in Volkel dan een Rus in mijn achtertuin vs
Liever een Rus in mijn keuken dan een raket in mijn achtertuin
Koude oorlog jongere meldt
Ja, weer een beetje pienter doen...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
GVD ouwe, je mag weer aan de bak?
Ja, leuk is dat. Zat daar op de AMO in Januari/Februari, die Lumbl lui met wapen en al over de Hiba. Respect hoor, met die ijzel en sneeuw. Ik had gevreesd voor m'n fucking leven.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Rondje Hiba met dit, altijd gezellig![]()
[ afbeelding ]
Jij trekt het wel, lachend doe je het, met aan het einde dat jij je peuk op de grond flikkerdquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, weer een beetje pienter doen...
Mijn vader ook, maar mijn oudste broer zei toen, "Maar ruszinnen kunnen wél goed koken hoor!"quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die hippies heb ik nog van het hek afgeslagen
Soljanka is best ged te vreten jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn vader ook, maar mijn oudste broer zei toen, "Maar ruszinnen kunnen wél goed koken hoor!"
Roken met masker op, peuk past precies in de NBC dop van de veldfles, kun je door het slangetje roken...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij trekt het wel, lachend doe je het, met aan het einde dat jij je peuk op de grond flikkerd
Dat kan ik beamen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
"Maar ruszinnen kunnen wél goed koken hoor!"
Hm, heel eerlijk gezegd, vind ik mijn schoonzus helemaal niet zo goed kokenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Soljanka is best ged te vreten ja
Ik tel altijd, 4 minuten, binnen de norm, als mijn peuk dan al op is hep ik iets verkeerds gedaan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Roken met masker op, peuk past precies in de NBC dop van de veldfles, kun je door het slangetje roken...
Op google vind je alles, slechte kokin dusquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hm, heel eerlijk gezegd, vind ik mijn schoonzus helemaal niet zo goed koken
totdat er weer 1 op z'n taas dondertquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, leuk is dat. Zat daar op de AMO in Januari/Februari, die Lumbl lui met wapen en al over de Hiba. Respect hoor, met die ijzel en sneeuw. Ik had gevreesd voor m'n fucking leven.
Dan moet je hem meenemen, met draagbaar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
totdat er weer 1 op z'n taas dondert
Vanaf 1900 tot 2000 hadden we een boek van, ongeveer 20 A4 over de koude oorlog daarvan. Gaat ook over voor 1900, KNIL, WOI, uitvindingen etc.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
log, waar gaat de hedendaagse geschiedenis dan wél over?
De koude oorlog besloeg de zo'n beetje d
dat egytenaren vroagah potten konden bakken, en de rest is ww2 filmpjes kijkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
Maar even een vraagje aan de jongeren alhier. Als er nu nog maar amper één pagina in de geschiedenisboeken wordt besteed aan de koude oorlog, waar gaat de hedendaagse geschiedenis dan wél over?
De koude oorlog besloeg de zo'n beetje de helft van de vorige eeuw, wordt WO II nu in 2 alineas behandeld?
En het boek was 80 A4 dik?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:41 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Vanaf 1900 tot 2000 hadden we een boek van, ongeveer 20 A4 over de koude oorlog daarvan. Gaat ook over voor 1900, KNIL, WOI, uitvindingen etc.
Ja, europees parlement en invoering euro etc. Verder niet echt veel vanaf 2000quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En het boek was 80 A4 dik?
En vanaf 2000 dan? Dat is echt hedendaagse geschiedenis (zoals de koude oorlog voor mij was)
Oh, maar dat de Romeinen de centrale verwarming al hadden uitgevonden leerden wij ook op schoolquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:42 schreef m.k het volgende:
[..]
dat egytenaren vroagah potten konden bakken, en de rest is ww2 filmpjes kijken
Ben benieuwd wat voor prutsboek dat dan is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
Maar even een vraagje aan de jongeren alhier. Als er nu nog maar amper één pagina in de geschiedenisboeken wordt besteed aan de koude oorlog, waar gaat de hedendaagse geschiedenis dan wél over?
De koude oorlog besloeg de zo'n beetje de helft van de vorige eeuw, wordt WO II nu in 2 alineas behandeld?
Oh, ook een goede vraag hoeveel pagina's beslaat de beschrijving van WO II tegenwoordig in de geschiedenisboeken?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:47 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor prutsboek dat dan is.
Wat bedoel je met de geschiedenisboeken? Schoolboeken?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ook een goede vraag hoeveel pagina's beslaat de beschrijving van WO II tegenwoordig in de geschiedenisboeken?
Ik had er een apart boek voor
Ow, soms vergeet ik even hoe jong en jeugdig je nog bent.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:48 schreef m.k het volgende:
In groep 7 wel "the pianist" gezien op school, briljante keuze![]()
Ja, schoolboeken voor vmbo tuigquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:49 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wat bedoel je met de geschiedenisboeken? Schoolboeken?
Totdat oudejaars de rolstoelscene naspeelden met een gehandicapte brugpieper...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:48 schreef m.k het volgende:
In groep 7 wel "the pianist" gezien op school, briljante keuze![]()
Ik piste bijna in m'n broekquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Totdat oudejaars de rolstoelscene naspeelden met een gehandicapte brugpieper...
Welcome to the realm of voortgezet onderwijsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:47 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor prutsboek dat dan is.
Groep 7 is nog voor je naar de middelbare school gaatquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Totdat oudejaars de rolstoelscene naspeelden met een gehandicapte brugpieper...
Bedankt, totaal nieuwe ervaring voor mij.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Welcome to the realm of voortgezet onderwijs
Dat weet ik niet, heb nooit op school gezeten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Groep 7 is nog voor je naar de middelbare school gaat
Ik dacht dat jij als child prodigy het voortgezet onderwijs had overgeslagen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:55 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Bedankt, totaal nieuwe ervaring voor mij.
Doe deze dan maar in je ipad:quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Welcome to the realm of voortgezet onderwijs
Groep 7 is de ouderwetse 5e klas lagere school, maar ergens heb ik de indruk dat jij ook weer niet zoooooo oud bent dat jij je de klassen nog kan herinnerenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:56 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, heb nooit op school gezeten.
quote:
Uitgepoept door de baas. Rave werd als marinier geboren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:56 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, heb nooit op school gezeten.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Uitgepoept door de baas. Rave werd als marinier geboren.
Dat was Pumaatjequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Uitgepoept door de baas. Rave werd als marinier geboren.
Ik zat op het VWO, ik weet nog net dat WO II van 1939 t/m 1945 duurdequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Doe deze dan maar in je ipad:
http://www.luisterrijk.nl/luisterboek/1/de-koude-oorlog
Geen Dr Dré Beats??quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:03 schreef BredeBroeder het volgende:
Leuk zo'n overstap naar Earpods als je CX400II's gewend bent
Dan weet je al meer dan 80% van de < Nederlandse 18e jarigen die (nee ga mij niet om een wetenschappelijk onderbouwing vragen want ik vrees dat ik die nog ga vinden ook) rustig '40-'45 zeggenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zat op het VWO, ik weet nog net dat WO II van 1939 t/m 1945 duurde
gejat in de trein?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Houd je bek, begin er nou niet over gvd!!!!![]()
Jazeker wel, van ene "wigger" die het had laten liggen in de trein. Ik luisteren, kut kwaliteit en toen maar weggemieterd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:05 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]Je hebt er waarschijnlijk nog nooit 1 op je kop gehad
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jazeker wel, van ene "wigger" die het had laten liggen in de trein. Ik luisteren, kut kwaliteit en toen maar weggemieterd.
Goede burgerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jazeker wel, van ene "wigger" die het had laten liggen in de trein. Ik luisteren, kut kwaliteit en toen maar weggemieterd.
Not truequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, kutste kutkoptelefoons die er zijn
En er dan tig Euros voor neertellenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, kutste kutkoptelefoons die er zijn
Gelukkig ben je optimistisch.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan weet je al meer dan 80% van de < Nederlandse 18e jarigen die (nee ga mij niet om een wetenschappelijk onderbouwing vragen want ik vrees dat ik die nog ga vinden ook) rustig '40-'45 zeggen
quote:
Liever dit, en kut weer komt er weer aanquote:
Eindelijk, nog een zomerse week, die overleef ik wel weer, heb de tropische weken ook overleeft (ter nauwernoodquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Liever dit, en kut weer komt er weer aan![]()
Neeee ik wil nog varenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eindelijk, nog een zomerse week, die overleef ik wel weer, heb de tropische weken ook overleeft (ter nauwernood) Koelte, herfst, de geur van pasgevallen bladeren, ik wordt er bijna poetisch van
Voor varen heb je wind nodig, juist beter in herfstquote:
Boot zonder zijlquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor varen heb je wind nodig, juist beter in herfst
Oh, een mobo dus, maakt het weer al helemaal niet meer uitquote:
Mij maakt het geen donder uit maar degene die mee gaat denkt er allicht anders overquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, een mobo dus, maakt het weer al helemaal niet meer uit
Als het een leuke meid is die niet tegen regen kan als jullie samen uit varen gaanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:23 schreef m.k het volgende:
[..]
Mij maakt het geen donder uit maar degene die mee gaat denkt er allicht anders over
Ik heb nu 5 minute geprobeerd iets van deze zin te maken maar ik snap hem nog steeds nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als het een leuke meid is die niet tegen regen kan als jullie samen uit varen gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |