Welke periode? Toen Bob-B nog actief was, Erwin V&V deed, clan zijn eigen tanden nog had en BB nog een vieze gedachte was?quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:41 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Welke periode? Toen Bob-B nog actief was, Erwin V&V deed, clan zijn eigen tanden nog had en BB nog een vieze gedachte was?
Die bestaat toch niet (meer)?quote:
DEF / Foxtrot Bravo, DEF-stylequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:41 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Welke periode? Toen Bob-B nog actief was, Erwin V&V deed, clan zijn eigen tanden nog had en BB nog een vieze gedachte was?
Crocksquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:44 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook deze gekocht.
[ afbeelding ]
nadeel van die badslippers van Fila is dat je er zweetkakken van krijgt als je ze te lang draagt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:46 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dat was gekkigheid, heb ze van Fila.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:46 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dat was gekkigheid, heb ze van Fila.
Meestal draag je badslippers ook niet met sokken aan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
nadeel van die badslippers van Fila is dat je er zweetkakken van krijgt als je ze te lang draagt.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:47 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb altijd nog een lid op de man die wel klopt...
Als ik SMEV had deed ik dat gewoon hoor, op het appèl.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Meestal draag je badslippers ook niet met sokken aan.
Net alsof ik ergens welkom ben...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:47 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Huppel jij in de week van 5 september al rond of doe je niet aan intro?
fixedquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:47 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb altijd nog een lid in de man die wel klopt...
Anders de ekte ekte Adidas maar kopen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
nadeel van die badslippers van Fila is dat je er zweetkakken van krijgt als je ze te lang draagt.
Je mag m'n winkelwagentje wel vol proppen 5 sept.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:50 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Net alsof ik ergens welkom ben...
3 maten te groot passen die dingen nog steeds primaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:51 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Anders de ekte ekte Adidas maar kopen.
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Och arme, en nu jij natuurlijk met zaaddragende ogen beweren dat jij altijd gelijk hebt.
Wat de neuk is er 5 september dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je mag m'n winkelwagentje wel vol proppen 5 sept.
Ben ze nu aan het inlopen!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
3 maten te groot passen die dingen nog steeds prima
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Omdat je dan jezelf aanbied als BB voor beltegoed in een Antilliaanse kelderbox...
Wachten... nog meer wachten... hier een dingetje, daar iets, niet op voorraad, kom volgende keer maar terug, oh wacht vergeten... nog meer wachten.... hebben we niet, kunnen we niet, willen we niet, daarom niet...quote:
Ik wel, ik kreeg van Clan toen nog een PM dat ik mede verantwoordelijk zou zijn als Mores er een eind aan zou maken.quote:
Klinkt leuk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wachten... nog meer wachten... hier een dingetje, daar iets, niet op voorraad, kom volgende keer maar terug, oh wacht vergeten... nog meer wachten.... hebben we niet, kunnen we niet, willen we niet, daarom niet...
Damn fucking right, ik heb veel respect voor UN troepn en ik kan me er erg over opwinden hoe Dutchbatters in Nederland behandeld werden/worden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:01 schreef ErwinRommel het volgende:
Oorlog, waarin je niks kan en mag (maar soms stiekum wel doet) gaat je niet in de koude kleren zitten.
Tegenwoordig meer: niet op voorraad, niet op vooraad, niet op voorraad, niet op voorraad, niet op voorraad.. you get the ideaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wachten... nog meer wachten... hier een dingetje, daar iets, niet op voorraad, kom volgende keer maar terug, oh wacht vergeten... nog meer wachten.... hebben we niet, kunnen we niet, willen we niet, daarom niet...
Je wilt er ook niet welkom zijn, trust me, elke avond zuipen met een stelletje 17.5 jarige pretentieuze kutpubers en overdag achterlijke spelletjes doen in de stad waarbij je naakt over een plein moet rennen of een kledingketting moet maken..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:50 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Net alsof ik ergens welkom ben...
Vrij heftig hoe die Mores reageert, ook van voor mijn tijd. Toch een beetje hartbrekend om te zien.quote:
Jezelf uithoereren op de hoek van de straat? :quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:49 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ah, ik was in die periode dingen doen voor geld. Vandaar.
Nog een evenement op 5 september???quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:06 schreef samthegreat5 het volgende:
Je wilt er ook niet welkom zijn, trust me, elke avond zuipen met een stelletje 17.5 jarige pretentieuze kutpubers en overdag achterlijke spelletjes doen in de stad waarbij je naakt over een plein moet rennen of een kledingketting moet maken..
Je kent die intro's wel die universiteiten (en hogescholen volgens mij ook) organiseren of niet, die quote van mij beschrijft wat daar zo over het algemeen gebeurt. Ik heb daar in het eerste jaar van mijn studie ook aan meegedaan, halverwege gezegd ''pleur maar lekker een eind op'' en naar huis afgetaaid..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nog een evenement op 5 september???
Als ik je nou eens vertel dat hij in dat feedback topic nog enigszins rustig overkomt... Hij is in verschillende SC's echt tekeer gegaan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Vrij heftig hoe die Mores reageert, ook van voor mijn tijd. Toch een beetje hartbrekend om te zien.
Dan geloof ik je meteen. Toch apart om over internet te zien hoe iemand zich thuis achter zijn PC moet heeft zitten opwinden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als ik je nou eens vertel dat hij in dat feedback topic nog enigszins rustig overkomt... Hij is in verschillende SC's echt tekeer gegaan.
Nee, ik ken die intro's niet, dat was allemaal te hoog gegrepen voor mij.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je kent die intro's wel die universiteiten (en hogescholen volgens mij ook) organiseren of niet, die quote van mij beschrijft wat daar zo over het algemeen gebeurt. Ik heb daar in het eerste jaar van mijn studie ook aan meegedaan, halverwege gezegd ''pleur maar lekker een eind op'' en naar huis afgetaaid..
Het beste is aan het eind van de dag. Iedereen z'n rotzooi, en dan alles in de bus zien te vrottenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Eerst moet het op de parkeerplaats in de tassen en pluba'squote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:13 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Het beste is aan het eind van de dag. Iedereen z'n rotzooi, en dan alles in de bus zien te vrotten
Ah, laat me raden, ik ben pas s'avonds om 9 klaarquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:13 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Het beste is aan het eind van de dag. Iedereen z'n rotzooi, en dan alles in de bus zien te vrotten
Denken dat VeVa pluba's krijgtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eerst moet het op de parkeerplaats in de tassen en pluba's
Oh ja, dat is natuurlijk wel heel gek om te denken dat je bij je kutzooi ook nog iets mee krijgt om het in te vervoerenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:14 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Denken dat VeVa pluba's krijgt![]()
Niks daarvan, jij gaat gewoon keurig in de avondspits staan !quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ah, laat me raden, ik ben pas s'avonds om 9 klaar
Alles in de woodland, succesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, dat is natuurlijk wel heel gek om te denken dat je bij je kutzooi ook nog iets mee krijgt om het in te vervoeren
Ik mag lijen dat die woodlands niet op voorraad zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:17 schreef Aapsoldaat het volgende:
Alles in de woodland, succesVeel is het toch niet, scheelt weer
Alles in de Rotota, past wel bij BBquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik mag lijen dat die woodlands niet op voorraad zijn.
VeVa met de winkelkarretjes over het parkeerterrein heen en alles in de bus dumpenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik mag lijen dat die woodlands niet op voorraad zijn.
BB trekt gewoon alles aan, 3 pakken over elkaar heen, opsvest erbij en dan ziet hij eruit als Tinus!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alles in de Rotota, past wel bij BB
3 paar sokken aan etc. etc.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
BB trekt gewoon alles aan, 3 pakken over elkaar heen, opsvest erbij en dan ziet hij eruit als Tinus!
3 paarquote:
We'll seequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:23 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
3 paar![]()
Standaard is 12 paar sokken, maar ik zie het al helemaal voor me, net als de Russen in WO2, een pax krijgt de sokken, de ander de kisten, en zodra de eerste VeVa er mee stopt wordt ie gelijk gestript
(en ja er zullen redelijk wat stoppen)
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:23 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
3 paar![]()
Standaard is 12 paar sokken, maar ik zie het al helemaal voor me, net als de Russen in WO2, een pax krijgt de sokken, de ander de kisten, en zodra de eerste VeVa er mee stopt wordt ie gelijk gestript
Dat worden overuren voor de buschauffeur dan...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:27 schreef Rave_NL het volgende:
Gewoon alles op 1 hoop.
It pays to be a winner.
De eerste 10% die volledig aangekleed in het juiste tenue 2km verderop de in bus rent krijgt de stempel "opleidbaar".
De rest mag weer vakkenvullen.
Prins Peppie IIquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
BB trekt gewoon alles aan, 3 pakken over elkaar heen, opsvest erbij en dan ziet hij eruit als Tinus!
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:23 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
3 paar![]()
Ik ben weer schoonquote:
Nou, basically wat het is, 1 week voordat het 1e studiejaar begint organiseren de meeste universiteiten een ''intro'' of ''introweek'' of whatever. Dat houdt in: 5% nuttige informatie over de studie/gebeuren eromheen en 95% procent elke avond onder leiding van een aantal mentoren van je groepje naar een of andere kutclub/café, zuipen, springen, etc. En overdags je kleren uittrekken in een park in het centrum en daar kledingskettingen van maken en dat soort achterlijke mongloiditeit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, ik ken die intro's niet, dat was allemaal te hoog gegrepen voor mij.
Dat zal er ongeveer zo uitzienquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:27 schreef Rave_NL het volgende:
Gewoon alles op 1 hoop.
It pays to be a winner.
De eerste 10% die volledig aangekleed in het juiste tenue 2km verderop de in bus rent krijgt de stempel "opleidbaar".
De rest mag weer vakkenvullen.
zakmesje is altijd leukquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:37 schreef Stroopwafels het volgende:
Het gaat dus volgende week gezellig worden bij het KPU.
Call of Duty 1:quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:34 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dat zal er ongeveer zo uitzien
Die wilde ik eerst posten maar dacht dat vooral de oudjes hem hier niet zouden snappenquote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:39 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Die wilde ik eerst posten maar dacht dat vooral de oudjes hem hier niet zouden snappen![]()
CoD 1 & UO sowieso de beste van de reeks, 't is tegenwoordig niks meer. Volgens mij heb ik zelfs nog een artikel over die missie geschreven, een hele tijd geleden.
Nee, niks verplicht, krijg je gewoon, kwijt is RM of RR.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:39 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Die wilde ik eerst posten maar dacht dat vooral de oudjes hem hier niet zouden snappen![]()
Klopt, ook United Offensive was/is een prima game.quote:CoD 1 & UO sowieso de beste van de reeks, 't is tegenwoordig niks meer. Volgens mij heb ik zelfs nog een artikel over die missie geschreven, een hele tijd geleden.
Wat is er mis met het oude model, daar zit een fatsoenlijke flessenopener op.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat is er mis met het oude model, daar zit een fatsoenlijke flessenopener op.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat is er mis met het oude model, daar zit een fatsoenlijke flessenopener op.
Die dus, maar dan met krijgsmachtlogootje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Heb deze [ afbeelding ]
werkt prima
Doei 40 euroquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:45 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Die dus, maar dan met krijgsmachtlogootje.
En zonder die rechte zaag.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:45 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Die dus, maar dan met krijgsmachtlogootje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |