Welke periode? Toen Bob-B nog actief was, Erwin V&V deed, clan zijn eigen tanden nog had en BB nog een vieze gedachte was?quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:41 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Welke periode? Toen Bob-B nog actief was, Erwin V&V deed, clan zijn eigen tanden nog had en BB nog een vieze gedachte was?
Die bestaat toch niet (meer)?quote:
DEF / Foxtrot Bravo, DEF-stylequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:41 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Welke periode? Toen Bob-B nog actief was, Erwin V&V deed, clan zijn eigen tanden nog had en BB nog een vieze gedachte was?
Crocksquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:44 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook deze gekocht.
[ afbeelding ]
nadeel van die badslippers van Fila is dat je er zweetkakken van krijgt als je ze te lang draagt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:46 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dat was gekkigheid, heb ze van Fila.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:46 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dat was gekkigheid, heb ze van Fila.
Meestal draag je badslippers ook niet met sokken aan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
nadeel van die badslippers van Fila is dat je er zweetkakken van krijgt als je ze te lang draagt.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:47 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb altijd nog een lid op de man die wel klopt...
Als ik SMEV had deed ik dat gewoon hoor, op het appèl.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Meestal draag je badslippers ook niet met sokken aan.
Net alsof ik ergens welkom ben...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:47 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Huppel jij in de week van 5 september al rond of doe je niet aan intro?
fixedquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:47 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb altijd nog een lid in de man die wel klopt...
Anders de ekte ekte Adidas maar kopen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
nadeel van die badslippers van Fila is dat je er zweetkakken van krijgt als je ze te lang draagt.
Je mag m'n winkelwagentje wel vol proppen 5 sept.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:50 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Net alsof ik ergens welkom ben...
3 maten te groot passen die dingen nog steeds primaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:51 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Anders de ekte ekte Adidas maar kopen.
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Och arme, en nu jij natuurlijk met zaaddragende ogen beweren dat jij altijd gelijk hebt.
Wat de neuk is er 5 september dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je mag m'n winkelwagentje wel vol proppen 5 sept.
Ben ze nu aan het inlopen!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
3 maten te groot passen die dingen nog steeds prima
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Omdat je dan jezelf aanbied als BB voor beltegoed in een Antilliaanse kelderbox...
Wachten... nog meer wachten... hier een dingetje, daar iets, niet op voorraad, kom volgende keer maar terug, oh wacht vergeten... nog meer wachten.... hebben we niet, kunnen we niet, willen we niet, daarom niet...quote:
Ik wel, ik kreeg van Clan toen nog een PM dat ik mede verantwoordelijk zou zijn als Mores er een eind aan zou maken.quote:
Klinkt leuk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wachten... nog meer wachten... hier een dingetje, daar iets, niet op voorraad, kom volgende keer maar terug, oh wacht vergeten... nog meer wachten.... hebben we niet, kunnen we niet, willen we niet, daarom niet...
Damn fucking right, ik heb veel respect voor UN troepn en ik kan me er erg over opwinden hoe Dutchbatters in Nederland behandeld werden/worden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:01 schreef ErwinRommel het volgende:
Oorlog, waarin je niks kan en mag (maar soms stiekum wel doet) gaat je niet in de koude kleren zitten.
Tegenwoordig meer: niet op voorraad, niet op vooraad, niet op voorraad, niet op voorraad, niet op voorraad.. you get the ideaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wachten... nog meer wachten... hier een dingetje, daar iets, niet op voorraad, kom volgende keer maar terug, oh wacht vergeten... nog meer wachten.... hebben we niet, kunnen we niet, willen we niet, daarom niet...
Je wilt er ook niet welkom zijn, trust me, elke avond zuipen met een stelletje 17.5 jarige pretentieuze kutpubers en overdag achterlijke spelletjes doen in de stad waarbij je naakt over een plein moet rennen of een kledingketting moet maken..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:50 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Net alsof ik ergens welkom ben...
Vrij heftig hoe die Mores reageert, ook van voor mijn tijd. Toch een beetje hartbrekend om te zien.quote:
Jezelf uithoereren op de hoek van de straat? :quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:49 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ah, ik was in die periode dingen doen voor geld. Vandaar.
Nog een evenement op 5 september???quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:06 schreef samthegreat5 het volgende:
Je wilt er ook niet welkom zijn, trust me, elke avond zuipen met een stelletje 17.5 jarige pretentieuze kutpubers en overdag achterlijke spelletjes doen in de stad waarbij je naakt over een plein moet rennen of een kledingketting moet maken..
Je kent die intro's wel die universiteiten (en hogescholen volgens mij ook) organiseren of niet, die quote van mij beschrijft wat daar zo over het algemeen gebeurt. Ik heb daar in het eerste jaar van mijn studie ook aan meegedaan, halverwege gezegd ''pleur maar lekker een eind op'' en naar huis afgetaaid..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nog een evenement op 5 september???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |