Welke periode? Toen Bob-B nog actief was, Erwin V&V deed, clan zijn eigen tanden nog had en BB nog een vieze gedachte was?quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:41 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Welke periode? Toen Bob-B nog actief was, Erwin V&V deed, clan zijn eigen tanden nog had en BB nog een vieze gedachte was?
Die bestaat toch niet (meer)?quote:
DEF / Foxtrot Bravo, DEF-stylequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:41 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Welke periode? Toen Bob-B nog actief was, Erwin V&V deed, clan zijn eigen tanden nog had en BB nog een vieze gedachte was?
Crocksquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:44 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook deze gekocht.
[ afbeelding ]
nadeel van die badslippers van Fila is dat je er zweetkakken van krijgt als je ze te lang draagt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:46 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dat was gekkigheid, heb ze van Fila.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:46 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dat was gekkigheid, heb ze van Fila.
Meestal draag je badslippers ook niet met sokken aan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
nadeel van die badslippers van Fila is dat je er zweetkakken van krijgt als je ze te lang draagt.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:47 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb altijd nog een lid op de man die wel klopt...
Als ik SMEV had deed ik dat gewoon hoor, op het appèl.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Meestal draag je badslippers ook niet met sokken aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |