Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chillen muziekmixje bij de eigen Stu:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Van die pillen waar je lief van gaat doen zekerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ts heeft pillen nodig, zowaar.
Gebruik de alternatieve melk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:25 schreef Typisch het volgende:
ik heb net tegen mijn koelkast gescholden
cornflakes in mijn kommetje gedaan, lepeltje er bij. IS ER GEEN MELK MEER
Yoghurt. En als je dat niet heb dan spuit je het er maar in.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:25 schreef Typisch het volgende:
Koelkast naar de winkel gestuurd?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:25 schreef Typisch het volgende:
Ik las gescheten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:25 schreef Typisch het volgende:
Nu je teen nog stoten en het is compleet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:25 schreef Typisch het volgende:
hardop uitgelachenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:25 schreef Typisch het volgende:
Of normaal, of een blijf hier maar weg pilletje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:25 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Van die pillen waar je lief van gaat doen zeker
Ik wil gewoon wakker worden met een bak koffie en stonerperikelen lezen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
dit ja
voorbij de grenzen, zelfs in stonertopic.
Ahahahahaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik las gescheten.Dit niveau tast mijn hersenen aan.
pil van drionquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Of normaal, of een blijf hier maar weg pilletje.
Geef het goede voorbeeld: post zelf een stonerperikelelenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik wil gewoon wakker worden met een bak koffie en stonerperikelen lezen.
Iemand die het goed zegtquote:
En ik zou ze ook graag aan een enkeling aanreiken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
pil van drionDie zouden ze veel vrijelijker moeten verstrekken
Stonertopic is toch niet meer. Al die fucking nachtbaggeraars hier.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik wil gewoon wakker worden met een bak koffie en stonerperikelen lezen.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
En ik zou ze ook graag aan een enkeling aanreiken.
Ik voel je.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat is het gekke, alleen maar stoner PI hier.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Stonertopic is toch niet meer. Al die fucking nachtbaggeraars hier.Beetje irritant soms wel.
Buiten dat ik vannacht wakker werd met klamme kleding, heb ik nog niks meegemaakt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geef het goede voorbeeld: post zelf een stonerperikelelen
Dat niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken ? Niet nodig
Je zou ze maar voorgeschreven krijgenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, sommige stoners zie ik bijna niet meer posten. Dus veel wordt er dan ook niet gedaan aan onderhouden ervanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Stonertopic is toch niet meer. Al die fucking nachtbaggeraars hier.Beetje irritant soms wel.
He?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat is het gekke, alleen maar stoner PI hier.
Klopt ook wel, maar dat is mede omdat die nachtbaggeraars hier allemaal kwamen. En Mono en Moira hebben het te druk met elkaar, en daar geef ik ze gelijk in johquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, sommige stoners zie ik bijna niet meer posten. Dus veel wordt er dan ook niet gedaan aan onderhouden ervan
Wel alweer gesmoked of dat ook nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat is het gekke, alleen maar stoner PI hier.
[..]
Buiten dat ik vannacht wakker werd met klamme kleding, heb ik nog niks meegemaakt.
Of ze zijn weggejaagd. Maar dit soort discussies maken een topic niet leuker/stonender/whateverquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, sommige stoners zie ik bijna niet meer posten. Dus veel wordt er dan ook niet gedaan aan onderhouden ervan
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
sow ja echt kk panja mangquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat wonen daar voor analfabeten in assen? Dat is toch niet zo moeilijk om goed te schrijven?quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel alweer gesmoked of dat ook niet
Assenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wat wonen daar voor analfabeten in assen? Dat is toch niet zo moeilijk om goed te schrijven?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
sow ja echt kk panja mang
piecie van de kaart wel, morgen brokko
appels zijn echt spacend hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nouja opzich hoeft iemand zich niet te laten wegjagen. Stonerpraat kan er nog steeds bijquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt ook wel, maar dat is mede omdat die nachtbaggeraars hier allemaal kwamen. En Mono en Moira hebben het te druk met elkaar, en daar geef ik ze gelijk in joh
Vooruit dan kom ik over 2 uur terug, dan hoor ik graag wat perikelen onder het genot van een kopje thee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:33 schreef Sardu het volgende:
[..]ik ben nog maar 15 minuten wakker oid. Geef me een uurtje.
Dat klopt. Ook de enige reden dat ik af en toe in assen kom.quote:
En dat zeg je verkeerd. Stonerpraat kan er niet bij, het moet om stonerpraat gaan,quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nouja opzich hoeft iemand zich niet te laten wegjagen. Stonerpraat kan er nog steeds bij.
Niksquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Maar Snow wat is nou jauw rulaasjie met Groningen dan ?
Dat is wel zo, maar soms gaat het zo snel allemaal terwijl er eigenlijk helemaal niets gezegd wordt, alleen maar baggeren en bitchen. Dan is voor mij de lol er wel een beetje af..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nouja opzich hoeft iemand zich niet te laten wegjagen. Stonerpraat kan er nog steeds bij.
Nee dat is dus niet zo, die posts worden overgeslagen en het gebagger overheerstquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vooruit dan kom ik over 2 uur terug, dan hoor ik graag wat perikelen onder het genot van een kopje thee.
Rijd je zelf?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat klopt. Ook de enige reden dat ik af en toe in assen kom.
Mja dan proberen we toch gewoon meer stoners praat te creëren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee dat is dus niet zo, die posts worden overgeslagen en het gebagger overheerst
Iemand moet het doen. Vergeet in je dankbetuiging niet mijn naam te noemen, ik heb je immers hier heen gestuurd toen je ging blowen op een nacht.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:36 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Nu moet ik het topique op sleeptouw gaan nemen.
Met bob marley uit de speakers en een joint op de lip.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik wil een keer op een snorfiets het circuit onveilig maken.
Nergens, gewoon rondquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Met bob marley uit de speakers en een joint op de lip.![]()
Waar gaan we naartoe?
Dat klopt helemaal.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iemand moet het doen. Vergeet in je dankbetuiging niet mijn naam te noemen, ik heb je immers hier heen gestuurd toen je ging blowen op een nacht.
Hoe wil je dat doen als je niet blowt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mja dan proberen we toch gewoon meer stoners praat te creëren.
Maar zijn we ook allemaal schuldig aanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat zeg je verkeerd. Stonerpraat kan er niet bij, het moet om stonerpraat gaan,
1 in het half jaar ja!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen als je niet blowt?
Donder, 's ochtends moeite met opstaan zeker.quote:
Ja, soms zeggen mensen: "I could care less," maar dat slaat natuurlijk nergens op.quote:
Dat gaan we binnenkort even veranderen.quote:
Supervet! Ben wel moeilijk hard naar de klote nu, 17 uur geslapen sinds gister ookquote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Supervet! Ben wel moeilijk hard naar de klote nu, 17 uur geslapen sinds gister ookVan donderdagavond tot maandagochtend ook niet gedoucht, superlekker
Fucking vet, 't zal wel een actie zijn als je dat doetquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:38 schreef Mano_ het volgende:
[..]![]()
Op Zolder kan je na 18u met de fiets rond, snorfiets moet ook wel lukken
Wat had het stonertopic geweest zonder jouw aanwezigheid en wat had het topic geweest zonder mij als tussenpersoon.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal.![]()
Was alweer vergeten wie die barmhartige samaritaan was die me op het goede pad heeft gebracht.![]()
En eigenlijk ook alleen hier ben blijven hangen sinsdien.
Welke artiesten heb je eigenlijk gezien?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Supervet! Ben wel moeilijk hard naar de klote nu, 17 uur geslapen sinds gister ookVan donderdagavond tot maandagochtend ook niet gedoucht, superlekker
Nicequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel lekker even.quote:
Met je Spartametquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Fucking vet, 't zal wel een actie zijn als je dat doet
Euhm, Seasick steve, the opposites, de jeugd van tegenwoordig, verscheidene artiesten die het Album Nevermind naspeelden, Fall Out Boy, Major Lazer, Moderat, Nina Kraviz (half want toen kwam iedereen naar de tent omdat het ging regenenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:44 schreef Flippiee het volgende:
Welke artiesten heb je eigenlijk gezien?
Wat is weinig?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:46 schreef krullenbolletje het volgende:
Eens met vas over de sfeerOndanks dat ik ook weinig stoned ben maar verplichtingen en alles
Dikke boomboxen er op en Rinus pompe OETAH OETAH ZONDER DIE DIKKE OP GEEN SCOOTAHquote:
Seasick Stevequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Euhm, Seasick steve, the opposites, de jeugd van tegenwoordig, verscheidene artiesten die het Album Nevermind naspeelden, Fall Out Boy, Major Lazer, Moderat, Nina Kraviz (half want toen kwam iedereen naar de tent omdat het ging regenen), Empire of the Sun, Black Sun Empire, Araabmuzik, en ik vergeet er vast nog een hele hoop maargoed
Araabmuzikquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Euhm, Seasick steve, the opposites, de jeugd van tegenwoordig, verscheidene artiesten die het Album Nevermind naspeelden, Fall Out Boy, Major Lazer, Moderat, Nina Kraviz (half want toen kwam iedereen naar de tent omdat het ging regenen), Empire of the Sun, Black Sun Empire, Araabmuzik, en ik vergeet er vast nog een hele hoop maargoed
Geen idee. Of zo'n stonede tukker een waardevolle toevoeging is aan dit topic laat ik even in het midden. Wat ik wel weet is dat er nu verschillende mensen in nederland mijn kop herkennen als ik over straat wil lopen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat had het stonertopic geweest zonder jouw aanwezigheid en wat had het topic geweest zonder mij als tussenpersoon.
Major Lazerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat is echt een ouwe rot, fucking geniaal met z'n eigengemaakte instrumenten, die hele zaal ging wel echt losquote:
Vond Araabmuzik beetje tegenvallen man.. Het knalde nietquote:
Niet Great Minds.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee was ik vergetenquote:
Neequote:
picsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:50 schreef Snowbells het volgende:
Vas, je had leuke jurkjes aan spotte ik op fb!
Ah balen, heb hem bij 5 days off in de melkweg gezien, was wel hard toenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat is echt een ouwe rot, fucking geniaal met z'n eigengemaakte instrumenten, die hele zaal ging wel echt los
[..]
Vond Araabmuzik beetje tegenvallen man.. Het knalde niet
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:50 schreef Snowbells het volgende:
Vas, je had leuke jurkjes aan spotte ik op fb!
Oh ja! Daar stond ik idd ook nog hehe. Maar die deden het ook niet zo goed, vriendin van me is daar fan van en vond het zelf ook niksquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:50 schreef Sardu het volgende:
Geen nine inch nails gezien Vas?
Dat zou voor mij de enige reden zijn om naar lowlands te gaan.
Waren vrij vroeg volgens mij. Als ik mijn maten moet geloven. Maar die vonden 7 uur s'avonds ook in de ochtend, dus wat ik daar van moet geloven.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee was ik vergetenKan me overigens niet eens herinneren dat ik die op het programma heb zien staan maarja wanneer was ik nou nuchter
.
Ik ga elk jaar naar Paaspop, maar kan me alleen Peterpan Speed Rock herinneren altijdquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee was ik vergetenKan me overigens niet eens herinneren dat ik die op het programma heb zien staan maarja wanneer was ik nou nuchter
.
Mja jammer, kon me er ook weinig bij voorstellen..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
.
[..]
NeeAlleen Elle Bandita knalde daar echt mee, die neger van the opposites deed smells like teen spirit maar dat klonk dan gewoon echt bagger
quote:
Blij dat je mij nog niet gevonden hebt anders krijg ik nog commentaar op mijn jurkjesquote:
Hmm wel balen. Hoewel ik op lowlands wel vaker heb dat de artiesten die ik graag wil zien het beroerd doen en daar waar je per ongeluk terecht komt het helemaal awesome is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja! Daar stond ik idd ook nog hehe. Maar die deden het ook niet zo goed, vriendin van me is daar fan van en vond het zelf ook niks
Wat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:54 schreef Snowbells het volgende:
Ella Bandita.. Is dat die rare vrouw die haar tepels heeft laten weghalen?
Whuuuuuut??quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:54 schreef Snowbells het volgende:
Commentaar? Compliment was hetquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Blij dat je mij nog niet gevonden hebt anders krijg ik nog commentaar op mijn jurkjes
[..]
Hmm wel balen. Hoewel ik op lowlands wel vaker heb dat de artiesten die ik graag wil zien het beroerd doen en daar waar je per ongeluk terecht komt het helemaal awesome is.
Nee de vriendin van Christina Curry, die androgyn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:54 schreef Snowbells het volgende:
Mee eens, dat was dus zo met oa seasick stevequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:54 schreef Sardu het volgende:
Hmm wel balen. Hoewel ik op lowlands wel vaker heb dat de artiesten die ik graag wil zien het beroerd doen en daar waar je per ongeluk terecht komt het helemaal awesome is.
Ja, maar ik heb niet van die mooie jurkjes dus compliment zit er vast niet in.quote:
Jou weigerenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:54 schreef Unscrewed het volgende:
Maar eens Vas toevoegen op FB
inb4 geweigerd vriendenverzoek
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:54 schreef Unscrewed het volgende:
quote:
Die van mij is geaccepteerdquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:54 schreef Unscrewed het volgende:
Ja weet ik toch niet! Ik ben niet zo van de Weekend en de Privéquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is toch de vriendin van die dochter van Patricia Paaijijij?
quote:
WRAAAUWW.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Die van mij is geaccepteerd![]()
Die jurk met die kat![]()
Ga via Moira naar Vas.quote:
Want blowen helpt met namen onthouden?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Moest je maar blowen en naar de meet komen
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zie jou aan de zijkant staan met voorgestelde vrienden juist. Met je babyface.
Ik heb vas blondiequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet. Heb volgens mij 4 FOK!ers ofzo.
Ik stelde me voor met m'n echte naam maar achteraf kwamen mensen alweer wat was je naam ookalweer dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nee, maar hij blowt niet, dáárom moet hij gaan blowenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Want blowen helpt met namen onthouden?
Ik heb Moira ook niet, maar ben gewoon via x naar moira naar vas.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet. Heb volgens mij 4 FOK!ers ofzo.
Jouw vrienden zijn onzichtbaar.quote:
Ja maar jij hebt ook een vet moeilijke naamquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik stelde me voor met m'n echte naam maar achteraf kwamen mensen alweer wat was je naam ookalweer dan?
Mijn fb is fok!ker vrij.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb Moira ook niet, maar ben gewoon via x naar moira naar vas.
Nee man, veel te veel mensen. Dat kan mijn brein niet aan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Facebook is watching.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zie jou aan de zijkant staan met voorgestelde vrienden juist. Met je babyface.
Hehe, ik weet jouw naam nog en die van Ama, Mur, Mono en Moiraquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik stelde me voor met m'n echte naam maar achteraf kwamen mensen alweer wat was je naam ookalweer dan?
Komt omdat je geen neger naam hebt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ohjaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jouw vrienden zijn onzichtbaar.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Komt omdat je geen neger naam hebt.
dit klinkt triester dan ik het bedoel
Kunta Kintequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Godverdommequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Helemaal niet, gewoon Nederlandsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:01 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt ook een vet moeilijke naam
Nu wil ik het weten ook! Link?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Godverdomme
[..]
Helemaal niet, gewoon Nederlands
quote:
Wat, link naar m'n FB?quote:
Ik weet de jouwe al niet eens meer, maar ik vroeg ook 2x wie jij nou was. Had je nooit gezien op TC, denk ik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:01 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hehe, ik weet jouw naam nog en die van Ama, Mur, Mono en Moirarest niet meer... :p
Mag, of naar het nationale namenregister. Wat voor jou het makkelijkst is.quote:
Alleen maar mooi, denk dat niemand mn naam nog weet :p kan niemand me ook op fb vindenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat, link naar m'n FB?
[..]
Ik weet de jouwe al niet eens meer, maar ik vroeg ook 2x wie jij nou was. Had je nooit gezien op TC, denk ik.![]()
Maar dat wil toch niet zeggen dat ik dat gespuis toelaat op mijn maagdelijke fb pagina.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
en op dezelfde pagina nog haar fb vragen
Fb maagdelijk houden wat een nep fokker ben je danquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar dat wil toch niet zeggen dat ik dat gespuis toelaat op mijn maagdelijke fb pagina.
MENSEN.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:07 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Alleen maar mooi, denk dat niemand mn naam nog weet :p kan niemand me ook op fb vinden
Ik heb 'm alleen zodat ik mee kan doen met de echte wereld.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fb maagdelijk houden wat een nep fokker ben je dan
preuts zegquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar dat wil toch niet zeggen dat ik dat gespuis toelaat op mijn maagdelijke fb pagina.
Ik ben trots op de 3 vrienden die ik heb.
Kom dan, jou kan ik wel hebben. Jij valt vast niet op tussen die andere 3.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kom dan, jou kan ik wel hebben. Jij valt vast niet op tussen die andere 3.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
+achternaam ? Ik denk niemand.
ik weet geen enkele naam die ik nog niet wist daarvoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:12 schreef OllieWilliams het volgende:
Weet dientje zn naam ook nog trouwens
Huhquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
+achternaam ? Ik denk niemand.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik weet geen enkele naam die ik nog niet wist daarvoor
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:13 schreef Sardu het volgende:
Verdomme, toch overstag gegaan en Vas gefriend. Damn you, peer pressure.
Dit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:14 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wat een peer pressure... "Vas, stuur eens een link maar je fb"
en dan zo stoer doenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:14 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Mijn naam vergetenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:14 schreef Snowbells het volgende:
Ik zou denk ik zowat alle namen weten
quote:
Die kattenjurkjes man. Onweerstaanbaar enzo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:14 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Kattenjurkjesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die kattenjurkjes man. Onweerstaanbaar enzo.
wat is mijn naamquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:14 schreef Snowbells het volgende:
Ik zou denk ik zowat alle namen weten
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kom dan, jou kan ik wel hebben. Jij valt vast niet op tussen die andere 3.
Je wilt wel dat poesje aaien, geef toe.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die kattenjurkjes man. Onweerstaanbaar enzo.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:18 schreef OllieWilliams het volgende:
nu dan eindelijk maar eens uit m'n nest komen en een jointje rollen
definieer buiten spelenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jesperrrrrrr kom je buiten spelen
Ik doe met je mee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:18 schreef OllieWilliams het volgende:
nu dan eindelijk maar eens uit m'n nest komen en een jointje rollen
Niks gaat boven mijn halve cartoon kat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je wilt wel dat poesje aaien, geef toe.
kattenjurkjes zijn het nieuwe 3 howling moonquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:19 schreef Snowbells het volgende:
To buy or not to buy? Ik twijfel want ik draag nooit jurkjes maar deze![]()
http://www.hm.com/nl/product/16133?article=16133-C
Leuk als je 12 bent.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:19 schreef Snowbells het volgende:
Die vind ik dus niet zo, zag hem ook hangen in de H&M toen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:19 schreef Snowbells het volgende:
Ik wilde serieus een wolvenshirt kopen om aan te doen naar meetsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
kattenjurkjes zijn het nieuwe 3 howling moon
Three wolf moon?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
kattenjurkjes zijn het nieuwe 3 howling moon
Kenserquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wilde serieus een wolvenshirt kopen om aan te doen naar meets
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb een maat die zo'n shirt heeft. 3 maanden later moest ie naar het ziekenhuis een gezwel uit zijn been laten halen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gewoon doen. Nog nooit zo high wakker geworden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:23 schreef OllieWilliams het volgende:
en een pure j roken is ook wat overdreven voor een wake n bake
Leuk als je 16 bent ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:24 schreef Snowbells het volgende:
Oh en overknee sokken. Kunnen met een oversized shirt zo leuk staan/kinda sexy maar wanneer doe ik die nou aan
gvd.
Nee manquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gewoon doen. Nog nooit zo high wakker geworden.
Meiden in te grote shirtsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:24 schreef Snowbells het volgende:
Oh en overknee sokken. Kunnen met een oversized shirt zo leuk staan/kinda sexy maar wanneer doe ik die nou aan
gvd.
wtf am i readingquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:24 schreef Snowbells het volgende:
gvd.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:24 schreef Snowbells het volgende:
gvd.
Stormlooptopic zal dat wordenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
snow als ik jou was zou ik je eigen topic openen
Snow's kledingstruggles
Ik heb zulke Chille overknee sokken van de topshopquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:24 schreef Snowbells het volgende:
gvd.
Idd, te groot shirt (liefst eentje van mij) zonder bh, zo'n vrouwenboxer en verder nietsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:26 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Verdomme mooi beeld wat je hier schetst.
Jup. Zo'n wit overhemd of een american football jersey.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:27 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Idd, te groot shirt (liefst eentje van mij) zonder bh, zo'n vrouwenboxer en verder niets
Gewoon Engelse sletjes stylo. Hotpants en zo'n shirt die eigenlijk te klein is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
gaat het niet om. kun je allemaal hitsige fokkers om kledingadvies vragen
Weet ik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Heeft ze al een triljoen keer gezegd
Het is zo klein dat we het steeds kwijtrakenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Heeft ze al een triljoen keer gezegd
Ik heb nog een honkbal jersey met m'n naam er op, uit m'n sportieve jarenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jup. Zo'n wit overhemd of een american football jersey.![]()
Of gewoon een badjas.
ik doe dan gewoon niet openquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:29 schreef Snowbells het volgende:
Godverdomme, komen buren opeens langs om sleutels op te halen. Doe ik daar de deur open in al m'n lelijkheid en rode badjasschaam me dood
Alsof je buren je nog nooit eerder in die toestand hebben gezien.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:29 schreef Snowbells het volgende:
Godverdomme, komen buren opeens langs om sleutels op te halen. Doe ik daar de deur open in al m'n lelijkheid en rode badjasschaam me dood
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Alsof je buren je nog nooit eerder in die toestand hebben gezien.![]()
Gewoon naakt voor de ramen droogdansen als je net uit de douche komt.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jup. Zo'n wit overhemd of een american football jersey.![]()
Of gewoon een badjas.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:30 schreef OllieWilliams het volgende:
Sokken aan doen blijft ook echt een kankerwerkhad verdomme een uur geleden al met een joint in m'n bek willen zitten...
Shirts van mannen aantrekkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:27 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Idd, te groot shirt (liefst eentje van mij) zonder bh, zo'n vrouwenboxer en verder niets
Ze zijn gay, gelukkig.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik doe dan gewoon niet open
zo stoer doen over 3 vrienden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Alsof je buren je nog nooit eerder in die toestand hebben gezien.![]()
Gewoon naakt voor de ramen droogdansen als je net uit de douche komt.
[Scorpionmode]get over here[/scorpionmode]quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh fuck. Stalker.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
zo stoer doen over 3 vrienden.
71 bitch
quote:
Oh, ik loop altijd in hun behaatjes rond en trek dan hoge hakken aan terwijl ik mijn penis zo tussen mijn benen klem.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
Als meiden mijn kleren jatten klap ik ze
zit toch ook niet hun kleren te nakken
Jonge, je zou je vereerd moeten voelen als ze dat doen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
Stiekem haar bh aan doen als ze nog slaaptquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
Dat ben ik nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:34 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ben je zo lang of heb je kleine voetjes?
quote:
en dan de halve dag janken omdat mijne nooit zo groot zullen zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:35 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Stiekem haar bh aan doen als ze nog slaapt
Dus.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh, ik loop altijd in hun behaatjes rond en trek dan hoge hakken aan terwijl ik mijn penis zo tussen mijn benen klem.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:35 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nee ik voel me dan bestolenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jonge, je moet je vereerd voelen dan.
XXL is een beetje té oversizedquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
zo vaak gehad dat ik een chille trui aan wilde doen, maar dat ze dan bij haar thuis lagenquote:
Kleding jatten zodat je in het weekend anders gekleed kan tochquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:35 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ook datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |