Ze zijn gay, gelukkig.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik doe dan gewoon niet open
zo stoer doen over 3 vrienden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Alsof je buren je nog nooit eerder in die toestand hebben gezien.![]()
Gewoon naakt voor de ramen droogdansen als je net uit de douche komt.
[Scorpionmode]get over here[/scorpionmode]quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh fuck. Stalker.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
zo stoer doen over 3 vrienden.
71 bitch
quote:
Oh, ik loop altijd in hun behaatjes rond en trek dan hoge hakken aan terwijl ik mijn penis zo tussen mijn benen klem.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
Als meiden mijn kleren jatten klap ik ze
zit toch ook niet hun kleren te nakken
Jonge, je zou je vereerd moeten voelen als ze dat doen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
Stiekem haar bh aan doen als ze nog slaaptquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
Dat ben ik nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:34 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ben je zo lang of heb je kleine voetjes?
quote:
en dan de halve dag janken omdat mijne nooit zo groot zullen zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:35 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Stiekem haar bh aan doen als ze nog slaapt
Dus.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh, ik loop altijd in hun behaatjes rond en trek dan hoge hakken aan terwijl ik mijn penis zo tussen mijn benen klem.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:35 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nee ik voel me dan bestolenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jonge, je moet je vereerd voelen dan.
XXL is een beetje té oversizedquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
zo vaak gehad dat ik een chille trui aan wilde doen, maar dat ze dan bij haar thuis lagenquote:
Kleding jatten zodat je in het weekend anders gekleed kan tochquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:35 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ook datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |