wtf am i readingquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:24 schreef Snowbells het volgende:
Oh en overknee sokken. Kunnen met een oversized shirt zo leuk staan/kinda sexy maar wanneer doe ik die nou aan
gvd.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:24 schreef Snowbells het volgende:
Oh en overknee sokken. Kunnen met een oversized shirt zo leuk staan/kinda sexy maar wanneer doe ik die nou aan
gvd.
Stormlooptopic zal dat wordenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
snow als ik jou was zou ik je eigen topic openen
Snow's kledingstruggles
Ik heb zulke Chille overknee sokken van de topshopquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:24 schreef Snowbells het volgende:
gvd.
Idd, te groot shirt (liefst eentje van mij) zonder bh, zo'n vrouwenboxer en verder nietsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:26 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Verdomme mooi beeld wat je hier schetst.
Jup. Zo'n wit overhemd of een american football jersey.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:27 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Idd, te groot shirt (liefst eentje van mij) zonder bh, zo'n vrouwenboxer en verder niets
Gewoon Engelse sletjes stylo. Hotpants en zo'n shirt die eigenlijk te klein is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
gaat het niet om. kun je allemaal hitsige fokkers om kledingadvies vragen
Weet ik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Heeft ze al een triljoen keer gezegd
Het is zo klein dat we het steeds kwijtrakenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Heeft ze al een triljoen keer gezegd
Ik heb nog een honkbal jersey met m'n naam er op, uit m'n sportieve jarenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jup. Zo'n wit overhemd of een american football jersey.![]()
Of gewoon een badjas.
ik doe dan gewoon niet openquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:29 schreef Snowbells het volgende:
Godverdomme, komen buren opeens langs om sleutels op te halen. Doe ik daar de deur open in al m'n lelijkheid en rode badjasschaam me dood
Alsof je buren je nog nooit eerder in die toestand hebben gezien.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:29 schreef Snowbells het volgende:
Godverdomme, komen buren opeens langs om sleutels op te halen. Doe ik daar de deur open in al m'n lelijkheid en rode badjasschaam me dood
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Alsof je buren je nog nooit eerder in die toestand hebben gezien.![]()
Gewoon naakt voor de ramen droogdansen als je net uit de douche komt.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jup. Zo'n wit overhemd of een american football jersey.![]()
Of gewoon een badjas.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:30 schreef OllieWilliams het volgende:
Sokken aan doen blijft ook echt een kankerwerkhad verdomme een uur geleden al met een joint in m'n bek willen zitten...
Shirts van mannen aantrekkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:27 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Idd, te groot shirt (liefst eentje van mij) zonder bh, zo'n vrouwenboxer en verder niets
Ze zijn gay, gelukkig.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik doe dan gewoon niet open
zo stoer doen over 3 vrienden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Alsof je buren je nog nooit eerder in die toestand hebben gezien.![]()
Gewoon naakt voor de ramen droogdansen als je net uit de douche komt.
[Scorpionmode]get over here[/scorpionmode]quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh fuck. Stalker.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
zo stoer doen over 3 vrienden.
71 bitch
quote:
Oh, ik loop altijd in hun behaatjes rond en trek dan hoge hakken aan terwijl ik mijn penis zo tussen mijn benen klem.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
Als meiden mijn kleren jatten klap ik ze
zit toch ook niet hun kleren te nakken
Jonge, je zou je vereerd moeten voelen als ze dat doen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
Stiekem haar bh aan doen als ze nog slaaptquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
Dat ben ik nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:34 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ben je zo lang of heb je kleine voetjes?
quote:
en dan de halve dag janken omdat mijne nooit zo groot zullen zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:35 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Stiekem haar bh aan doen als ze nog slaapt
Dus.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh, ik loop altijd in hun behaatjes rond en trek dan hoge hakken aan terwijl ik mijn penis zo tussen mijn benen klem.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:35 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nee ik voel me dan bestolenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jonge, je moet je vereerd voelen dan.
XXL is een beetje té oversizedquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
zo vaak gehad dat ik een chille trui aan wilde doen, maar dat ze dan bij haar thuis lagenquote:
Kleding jatten zodat je in het weekend anders gekleed kan tochquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:35 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ook datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |