Want blowen helpt met namen onthouden?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Moest je maar blowen en naar de meet komen
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zie jou aan de zijkant staan met voorgestelde vrienden juist. Met je babyface.
Ik heb vas blondiequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet. Heb volgens mij 4 FOK!ers ofzo.
Ik stelde me voor met m'n echte naam maar achteraf kwamen mensen alweer wat was je naam ookalweer dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nee, maar hij blowt niet, dáárom moet hij gaan blowenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Want blowen helpt met namen onthouden?
Ik heb Moira ook niet, maar ben gewoon via x naar moira naar vas.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet. Heb volgens mij 4 FOK!ers ofzo.
Jouw vrienden zijn onzichtbaar.quote:
Ja maar jij hebt ook een vet moeilijke naamquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik stelde me voor met m'n echte naam maar achteraf kwamen mensen alweer wat was je naam ookalweer dan?
Mijn fb is fok!ker vrij.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb Moira ook niet, maar ben gewoon via x naar moira naar vas.
Nee man, veel te veel mensen. Dat kan mijn brein niet aan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Facebook is watching.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zie jou aan de zijkant staan met voorgestelde vrienden juist. Met je babyface.
Hehe, ik weet jouw naam nog en die van Ama, Mur, Mono en Moiraquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik stelde me voor met m'n echte naam maar achteraf kwamen mensen alweer wat was je naam ookalweer dan?
Komt omdat je geen neger naam hebt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ohjaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jouw vrienden zijn onzichtbaar.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Komt omdat je geen neger naam hebt.
dit klinkt triester dan ik het bedoel
Kunta Kintequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Godverdommequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Helemaal niet, gewoon Nederlandsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:01 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt ook een vet moeilijke naam
Nu wil ik het weten ook! Link?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Godverdomme
[..]
Helemaal niet, gewoon Nederlands
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |