Euhm, Seasick steve, the opposites, de jeugd van tegenwoordig, verscheidene artiesten die het Album Nevermind naspeelden, Fall Out Boy, Major Lazer, Moderat, Nina Kraviz (half want toen kwam iedereen naar de tent omdat het ging regenenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:44 schreef Flippiee het volgende:
Welke artiesten heb je eigenlijk gezien?
Wat is weinig?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:46 schreef krullenbolletje het volgende:
Eens met vas over de sfeerOndanks dat ik ook weinig stoned ben maar verplichtingen en alles
Dikke boomboxen er op en Rinus pompe OETAH OETAH ZONDER DIE DIKKE OP GEEN SCOOTAHquote:
Seasick Stevequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Euhm, Seasick steve, the opposites, de jeugd van tegenwoordig, verscheidene artiesten die het Album Nevermind naspeelden, Fall Out Boy, Major Lazer, Moderat, Nina Kraviz (half want toen kwam iedereen naar de tent omdat het ging regenen), Empire of the Sun, Black Sun Empire, Araabmuzik, en ik vergeet er vast nog een hele hoop maargoed
Araabmuzikquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Euhm, Seasick steve, the opposites, de jeugd van tegenwoordig, verscheidene artiesten die het Album Nevermind naspeelden, Fall Out Boy, Major Lazer, Moderat, Nina Kraviz (half want toen kwam iedereen naar de tent omdat het ging regenen), Empire of the Sun, Black Sun Empire, Araabmuzik, en ik vergeet er vast nog een hele hoop maargoed
Geen idee. Of zo'n stonede tukker een waardevolle toevoeging is aan dit topic laat ik even in het midden. Wat ik wel weet is dat er nu verschillende mensen in nederland mijn kop herkennen als ik over straat wil lopen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat had het stonertopic geweest zonder jouw aanwezigheid en wat had het topic geweest zonder mij als tussenpersoon.
Major Lazerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat is echt een ouwe rot, fucking geniaal met z'n eigengemaakte instrumenten, die hele zaal ging wel echt losquote:
Vond Araabmuzik beetje tegenvallen man.. Het knalde nietquote:
Niet Great Minds.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee was ik vergetenquote:
Neequote:
picsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:50 schreef Snowbells het volgende:
Vas, je had leuke jurkjes aan spotte ik op fb!
Ah balen, heb hem bij 5 days off in de melkweg gezien, was wel hard toenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat is echt een ouwe rot, fucking geniaal met z'n eigengemaakte instrumenten, die hele zaal ging wel echt los
[..]
Vond Araabmuzik beetje tegenvallen man.. Het knalde niet
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:50 schreef Snowbells het volgende:
Vas, je had leuke jurkjes aan spotte ik op fb!
Oh ja! Daar stond ik idd ook nog hehe. Maar die deden het ook niet zo goed, vriendin van me is daar fan van en vond het zelf ook niksquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:50 schreef Sardu het volgende:
Geen nine inch nails gezien Vas?
Dat zou voor mij de enige reden zijn om naar lowlands te gaan.
Waren vrij vroeg volgens mij. Als ik mijn maten moet geloven. Maar die vonden 7 uur s'avonds ook in de ochtend, dus wat ik daar van moet geloven.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee was ik vergetenKan me overigens niet eens herinneren dat ik die op het programma heb zien staan maarja wanneer was ik nou nuchter
.
Ik ga elk jaar naar Paaspop, maar kan me alleen Peterpan Speed Rock herinneren altijdquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee was ik vergetenKan me overigens niet eens herinneren dat ik die op het programma heb zien staan maarja wanneer was ik nou nuchter
.
Mja jammer, kon me er ook weinig bij voorstellen..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
.
[..]
NeeAlleen Elle Bandita knalde daar echt mee, die neger van the opposites deed smells like teen spirit maar dat klonk dan gewoon echt bagger
quote:
Blij dat je mij nog niet gevonden hebt anders krijg ik nog commentaar op mijn jurkjesquote:
Hmm wel balen. Hoewel ik op lowlands wel vaker heb dat de artiesten die ik graag wil zien het beroerd doen en daar waar je per ongeluk terecht komt het helemaal awesome is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja! Daar stond ik idd ook nog hehe. Maar die deden het ook niet zo goed, vriendin van me is daar fan van en vond het zelf ook niks
Wat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:54 schreef Snowbells het volgende:
Ella Bandita.. Is dat die rare vrouw die haar tepels heeft laten weghalen?
Whuuuuuut??quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:54 schreef Snowbells het volgende:
Commentaar? Compliment was hetquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Blij dat je mij nog niet gevonden hebt anders krijg ik nog commentaar op mijn jurkjes
[..]
Hmm wel balen. Hoewel ik op lowlands wel vaker heb dat de artiesten die ik graag wil zien het beroerd doen en daar waar je per ongeluk terecht komt het helemaal awesome is.
Nee de vriendin van Christina Curry, die androgyn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:54 schreef Snowbells het volgende:
Mee eens, dat was dus zo met oa seasick stevequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:54 schreef Sardu het volgende:
Hmm wel balen. Hoewel ik op lowlands wel vaker heb dat de artiesten die ik graag wil zien het beroerd doen en daar waar je per ongeluk terecht komt het helemaal awesome is.
Ja, maar ik heb niet van die mooie jurkjes dus compliment zit er vast niet in.quote:
Jou weigerenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:54 schreef Unscrewed het volgende:
Maar eens Vas toevoegen op FB
inb4 geweigerd vriendenverzoek
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:54 schreef Unscrewed het volgende:
quote:
Die van mij is geaccepteerdquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:54 schreef Unscrewed het volgende:
Ja weet ik toch niet! Ik ben niet zo van de Weekend en de Privéquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is toch de vriendin van die dochter van Patricia Paaijijij?
quote:
WRAAAUWW.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Die van mij is geaccepteerd![]()
Die jurk met die kat![]()
Ga via Moira naar Vas.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |