Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chillen muziekmixje bij de eigen Stu:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Van die pillen waar je lief van gaat doen zekerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ts heeft pillen nodig, zowaar.
Gebruik de alternatieve melk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:25 schreef Typisch het volgende:
ik heb net tegen mijn koelkast gescholden
cornflakes in mijn kommetje gedaan, lepeltje er bij. IS ER GEEN MELK MEER
Yoghurt. En als je dat niet heb dan spuit je het er maar in.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:25 schreef Typisch het volgende:
Koelkast naar de winkel gestuurd?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:25 schreef Typisch het volgende:
Ik las gescheten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:25 schreef Typisch het volgende:
Nu je teen nog stoten en het is compleet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:25 schreef Typisch het volgende:
hardop uitgelachenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:25 schreef Typisch het volgende:
Of normaal, of een blijf hier maar weg pilletje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:25 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Van die pillen waar je lief van gaat doen zeker
Ik wil gewoon wakker worden met een bak koffie en stonerperikelen lezen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
dit ja
voorbij de grenzen, zelfs in stonertopic.
Ahahahahaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik las gescheten.Dit niveau tast mijn hersenen aan.
pil van drionquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Of normaal, of een blijf hier maar weg pilletje.
Geef het goede voorbeeld: post zelf een stonerperikelelenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik wil gewoon wakker worden met een bak koffie en stonerperikelen lezen.
Iemand die het goed zegtquote:
En ik zou ze ook graag aan een enkeling aanreiken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
pil van drionDie zouden ze veel vrijelijker moeten verstrekken
Stonertopic is toch niet meer. Al die fucking nachtbaggeraars hier.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik wil gewoon wakker worden met een bak koffie en stonerperikelen lezen.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
En ik zou ze ook graag aan een enkeling aanreiken.
Ik voel je.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat is het gekke, alleen maar stoner PI hier.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Stonertopic is toch niet meer. Al die fucking nachtbaggeraars hier.Beetje irritant soms wel.
Buiten dat ik vannacht wakker werd met klamme kleding, heb ik nog niks meegemaakt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geef het goede voorbeeld: post zelf een stonerperikelelen
Dat niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken ? Niet nodig
Je zou ze maar voorgeschreven krijgenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, sommige stoners zie ik bijna niet meer posten. Dus veel wordt er dan ook niet gedaan aan onderhouden ervanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Stonertopic is toch niet meer. Al die fucking nachtbaggeraars hier.Beetje irritant soms wel.
He?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat is het gekke, alleen maar stoner PI hier.
Klopt ook wel, maar dat is mede omdat die nachtbaggeraars hier allemaal kwamen. En Mono en Moira hebben het te druk met elkaar, en daar geef ik ze gelijk in johquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, sommige stoners zie ik bijna niet meer posten. Dus veel wordt er dan ook niet gedaan aan onderhouden ervan
Wel alweer gesmoked of dat ook nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat is het gekke, alleen maar stoner PI hier.
[..]
Buiten dat ik vannacht wakker werd met klamme kleding, heb ik nog niks meegemaakt.
Of ze zijn weggejaagd. Maar dit soort discussies maken een topic niet leuker/stonender/whateverquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, sommige stoners zie ik bijna niet meer posten. Dus veel wordt er dan ook niet gedaan aan onderhouden ervan
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
sow ja echt kk panja mangquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat wonen daar voor analfabeten in assen? Dat is toch niet zo moeilijk om goed te schrijven?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |