quote:Op zondag 29 december 2013 12:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon fijner. Mijn baas kijkt er wel eens op of ik zit te appen tijdens het werk helaas
Verder leuk werk hoorquote:
je kan je baas ook gewoon blokkenquote:Op zondag 29 december 2013 12:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon fijner. Mijn baas kijkt er wel eens op of ik zit te appen tijdens het werk helaas
Nee want whatsapp word wel daadwerkelijk gebruikt somsquote:
dan deblokkeer je hem na einde werktijdquote:Op zondag 29 december 2013 13:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee want whatsapp word wel daadwerkelijk gebruikt soms
Laat hem je dan een telefoon geven.quote:Op zondag 29 december 2013 13:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee want whatsapp word wel daadwerkelijk gebruikt soms
Ben er inmiddels al achter dat het alleen het geval lijkt te zijn bij verbinding via Wifi....quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:36 schreef sanger het volgende:
Ik heb een probleempje met het binnanhalen van de berichten via WA. Ik krijg de berichten pas binnen als ik de app zelf open... OP Google vind allemaal berichten dat het aan de pushinstellingen moet liggen, maar deze staan goed. Hij heeft dit pas sinds mijn update naar Android 4.2.2 (Huawei G615).
Het lijkt er dus op alsof WA pas weer online is als ik de app zelf start....
Iemand een idee waar het aan kan liggen?
Ik heb het ook nog steeds, op wifi komen berichten soms 15 minuten later binnen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:19 schreef skunkasaur het volgende:
Bij wifi -> advanced even kijken of je wifi uitgaat bij slaapstand.
Al gedaanquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:19 schreef skunkasaur het volgende:
Bij wifi -> advanced even kijken of je wifi uitgaat bij slaapstand.
Bij mij dus pas echt als ik kijk..... Vannacht dus een paar uurquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog steeds, op wifi komen berichten soms 15 minuten later binnen.
De instelling staat gewoon goed.. niet op slapen.
Het kan natuurlijk geen kwaad het te checken.
Is dat altijd? Vliegtuig stand aan en uitzetten wil nog wel eens werken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:32 schreef sanger het volgende:
[..]
Bij mij dus pas echt als ik kijk..... Vannacht dus een paar uur
quote:Op zondag 29 december 2013 13:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan deblokkeer je hem na einde werktijd
Is een bekend probleem, vooral bij Ziggo (met een Cisco of Ubee wifi-modem/router). Enige oplossingen zijn geen wifi gebruiken maar altijd op 3G laten staan... of de routerfunctie uit laten schakelen door Ziggo en er zelf een eigen router achter hangen. Irritant probleem...quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:14 schreef Nizno het volgende:
probleem is bij mij en lief al langer, op de wifi meer dan op mobiel data.
Gelukkig heb ik nog een smsbundeltje van 1000 smsjes voor een euro dus dan stuur ik even een smsje dat ik een appje heb gestuurd en andersom doet lief dat dus ook...
ik heb in het Noorden thuis KPN, met een ST780. Ook op de ziggo van de buren met een oud kabelmodem en een linksys router komt het voor. Op het werk heb ik XS4all en een KPN Hotspots.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is een bekend probleem, vooral bij Ziggo (met een Cisco of Ubee wifi-modem/router). Enige oplossingen zijn geen wifi gebruiken maar altijd op 3G laten staan... of de routerfunctie uit laten schakelen door Ziggo en er zelf een eigen router achter hangen. Irritant probleem...
Wat gebeurd er als je whatsapp verwijderd en weer opnieuw installeert?quote:Op woensdag 22 januari 2014 04:40 schreef andreas612 het volgende:
ej, ik krijg sinds kort een melding dat m'n whatsapp verlopen is en dat ik een update 'moet' installeren. Echter als ik deze update wil downloaden krijg ik de melding 'pakketbestand ongeldig'. Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Geen idee, wil 't eigenlijk niet doen omdat ik dan zonder whatsapp zit als t faalt. Ik zou sowieso een nieuwe telefoon halen volgende week dus ik wacht wel even en dan installeer ik 'm daar opnieuw. Tot die tijd heb ik de datum van m'n telefoon 10 dagen terug gezet dus nu denkt ie dat ie pas over 10 dagen verlooptquote:Op woensdag 22 januari 2014 06:53 schreef editoor het volgende:
[..]
Wat gebeurd er als je whatsapp verwijderd en weer opnieuw installeert?
Gewoon in de instellingen..zo moeilijk is het niet, wijst zich vanzelf.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:21 schreef DeMessias het volgende:
Hoe kan ik op iPhone geluid uit, trillen aan zetten?
Berichtgeving => Nieuw bericht => Meldingstonen => Geenquote:Op maandag 27 januari 2014 19:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gewoon in de instellingen..zo moeilijk is het niet, wijst zich vanzelf.
Dat eerste sowieso niet, dat tweede weet ik niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:28 schreef Emm16 het volgende:
Ik heb iemand geblokkeerd op whatsapp maar krijgt hij dan nogsteeds mijn "laatst gezien" te zien dan?
En als ik diegene deblokkeer krijg ik dan oude berichtjes binnen?
Dit heb ik laatst uitgetest, het antwoord is neequote:Op maandag 27 januari 2014 22:28 schreef Emm16 het volgende:
En als ik diegene deblokkeer krijg ik dan oude berichtjes binnen?
Blokkeer die Marijke is snelquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:21 schreef Mirel het volgende:
Hebben jullie zelfgemaakte Whatsapp+ themes? Wat vinden jullie van de mijne?https://www.dropbox.com/sh/lb9laisa9pzcexv/AsuqPRoAET
[ afbeelding ]
hoe heb je dat gedaan? wil ik ook hebbon!quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:21 schreef Mirel het volgende:
Hebben jullie zelfgemaakte Whatsapp+ themes? Wat vinden jullie van de mijne?https://www.dropbox.com/sh/lb9laisa9pzcexv/AsuqPRoAET
[ afbeelding ]
Ik heb een hele toffe maar ik wil hem niet posten zonder van alles te blurren dus dan blijft er vrijwel niks meer overquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:21 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die jaloers zijn dat ze geen whatsapp+ kunnen hebbenquote:
Nee een note2, dan word ie automatisch groter hequote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:28 schreef djkoelkast het volgende:
Toetsenbord voor mensen met dikke vingers?
Ok, als jij dat vind. Maar elk toetsenbord lijkt groot op een note2, dit is overigens fleksy.quote:
Ik vind de letters gigantisch.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok, als jij dat vind. Maar elk toetsenbord lijkt groot op een note2, dit is overigens fleksy.
Grappig hoe dit overkomt, dit is fleksy (small) de rest valt nog veel groter uit:quote:
Haha die link naar wow dogquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:56 schreef alwaysonhold het volgende:
Je kunt nu voor anderen betalen![]()
![]()
![]()
![]()
http://androidworld.nl/ni(...)widgets-android-app/
Download Whatsapp+ www.whatsapp-plus.net/download.php En in het Plus editschermpje ga je naar More > Load (load themes stored on sdcard) en dan zoek je mijn bestandje op.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:34 schreef Anushaar het volgende:
[..]
hoe heb je dat gedaan? wil ik ook hebbon!
Van Google? Bron van je artikel?quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:13 schreef Flitskikker het volgende:
De Android-versie krijgt zo te zien ook de mogelijkheid om Laatst gezien te verbergen.
[ afbeelding ]
Je kunt ook de zichtbaarheid daarnaast ook instellen voor je profielfoto en status.
[ afbeelding ]
Vertaalplatform van WhatsApp.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:50 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Van Google? Bron van je artikel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |