Als we allemaal een tientje storten kan ie zo weg.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:55 schreef Yamcha het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)ffer-jim-naar-het-ek
ja dag, hij heeft nou al verband om z'n kniequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als we allemaal een tientje storten kan ie zo weg.
Ik ook. Aan de ene kant moet ik het nog zien: Pumping Iron is een legende die niet snel evenaart zal worden, aan de andere kant: wie doen er mee:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:59 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Vet, de nieuwe generatie pumping iron... ben zeer benieuwd!
Het werkt wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel het aan mijn gripquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:54 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat beschouw jij als voortekenen?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:26 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het werkt wel.Klopt, dat opschuiven. Vroeger vond ik Brad Pitt in Fight Club dik gespierd en was het een mooi doel. Nu denk ik "did he even lift?". Helemaal na het zien van die zieke powerlifters enz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die 1500 kcal is echt waar. Leefde echt alleen op een half stokbrood, een havermout-shake met whey en dan avondeten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:38 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
[..]
[..]
Wellicht vocht verloren. Gebruikte je pre-work-out of creatine voor je vakantie?
Voor zover ik weet is stoppen achterhaald (evenals oplaadfase). Het idee achter stoppen is dat je lichaam het dan zelf weer aan gaat maken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:29 schreef Beach het volgende:
Moet je creatine nou een maandje stopzetten of kan je gewoon door blijven nemen? Ik lees overal wat anders.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:57 schreef 1517 het volgende:
Ik stop zelf wel af en toe met creatine. Zit geen wetenschappelijke onderbouwing achter maar vind het een fijn gevoel.
Tricep tear:
[ afbeelding ]
https://sphotos-a.xx.fbcd(...)6356_184634805_n.jpg
Damn, hoe is dat gebeurt?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:57 schreef 1517 het volgende:
Ik stop zelf wel af en toe met creatine. Zit geen wetenschappelijke onderbouwing achter maar vind het een fijn gevoel.
Tricep tear:
[ afbeelding ]
https://sphotos-a.xx.fbcd(...)6356_184634805_n.jpg
Ah, ok.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:07 schreef 1517 het volgende:
[..]
Ik train niet 'bb' style, ik ben een gewichtheffer. Mijn trainingscycli is vaak 6 weken lang en op het einde zit er vaak een deload/taper/afbouw/rustig weekje in voor of na het test moment.
Omdat ik veel hoge percentages til vind ik het fijn om vaak een deload te pakken.
In die deload ga ik nog steeds naar de gym en til nog steeds zwaar maar anders en andere oefeningen of andere rep ranges.
Hij doet het inderdaad puur voor de kracht, aesthetics kunnen hem gestolen worden. Hij voelde zich daar(hij woog zo'n 120kg daar) een meisje.. zijn z'n eigen woorden lolquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
jammer dat hij niet zo blijft, staat hem veel beter. Maar wss is hij dan minder sterk.
Beter een mooi meisje dan een lelijke man.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:56 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Hij doet het inderdaad puur voor de kracht, aesthetics kunnen hem gestolen worden. Hij voelde zich daar(hij woog zo'n 120kg daar) een meisje.. zijn z'n eigen woorden lol
Ik heb het vandaag gekocht bij Ekoplaza in Groningen (zit schuin tegenover de Pathe). Ik weet dat er veel Groningers in het topic zitten dus ik dacht; ik noem het even.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:43 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
echt serieus lekker voor over de patatjes o.a.
Bedankt voor de tip bro.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:02 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag gekocht bij Ekoplaza in Groningen (zit schuin tegenover de Pathe). Ik weet dat er veel Groningers in het topic zitten dus ik dacht; ik noem het even.
Nee, er staan helemaal geen E-nummers op vermeld. Voor de liefhebbers zie ik net dat er meerdere vestegingen door het land verspreid zijnquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip bro.
Zit er E621 in trouwens?
SPOILER: ingredientenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:05 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nee, er staan helemaal geen E-nummers op vermeld. Voor de liefhebbers zie ik net dat er meerdere vestegingen door het land verspreid zijnNetjes, bedankt voor het uittikken. Ik ga hem denk ik ook maar halen als ik toevallig in de buurt van de Ekoplaza ben, zal het wel goed doen op mijn eitjes.SPOILER: ingredientenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:02 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag gekocht bij Ekoplaza in Groningen (zit schuin tegenover de Pathe). Ik weet dat er veel Groningers in het topic zitten dus ik dacht; ik noem het even.
Letop:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Netjes, bedankt voor het uittikken. Ik ga hem denk ik ook maar halen als ik toevallig in de buurt van de Ekoplaza ben, zal het wel goed doen op mijn eitjes.
Heerlijk toch! Ik train nu met een dude die altijd op kracht getraind heeft, pffft dan wordt je ff aan het werk gezet zeg!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:26 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nu in een hardcoregym ben ik weer een van de kleineren, maar het referentiekader schuift op die manier steeds weer op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |