abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130375538
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 19:55 schreef Yamcha het volgende:
Ik wil ff een deload doen om dan vanaf 1 september weer vol te gaan bulken en zo weer mooie progressie te kunnen boeken. Met hoeveel % van jullie huidige lifts verminderen jullie het gewicht meestal voor een deload?
Ik pak iedere 5 weken een week-deload.
In die deload week trek ik meestal 25% af van mijn lifts maar vaak vervang ik lifts door een andere oefening die ik bijna nooit doe.
Bijvoorbeeld push press in de deload wordt press, front squat -> lunge, RDL -> bent over row.
Een deload is voor mij altijd weer een teleurstelling en voelt niet satisfying
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:49:14 #252
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_130376159
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 03:10 schreef Levolution het volgende:
Die hamstrings in zijn cut.
bizar idd
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_130376401
@dreamerbulk: goede posts.
En voor iedereen die Pain and Gain matig vond: nog heel even geduld a.u.b.
pi_130377118
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:13 schreef 1517 het volgende:

[..]

Hm, dat is wel snel of niet? Ik doe het zelf alleen als ik een lange tijd niet meer hoger kan.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:49:31 #255
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_130377433
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:35 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Hm, dat is wel snel of niet? Ik doe het zelf alleen als ik een lange tijd niet meer hoger kan.
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:13 schreef 1517 het volgende:

[..]

In die deload week trek ik meestal 25% af van mijn lifts maar vaak vervang ik lifts door een andere oefening die ik bijna nooit doe.
Bijvoorbeeld push press in de deload wordt press, front squat -> lunge, RDL -> bent over row.
Een deload is voor mij altijd weer een teleurstelling en voelt niet satisfying
'k heb nu sinds bijna een jaar 4, 5, of 6 dagen/week knallen elke week, voor het eerst een hele week off gedaan, en ik voel me serieus als herboren. Vanmiddag mag ik gelukkig weer, maar ik ga me d'r nu echt aan houden elke 8 weken een week deload, of helemaal niet komen...
pi_130377641
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:49 schreef RaymondK het volgende:

[..]

[..]

'k heb nu sinds bijna een jaar 4, 5, of 6 dagen/week knallen elke week, voor het eerst een hele week off gedaan, en ik voel me serieus als herboren. Vanmiddag mag ik gelukkig weer, maar ik ga me d'r nu echt aan houden elke 8 weken een week deload, of helemaal niet komen...
Ik heb geen vaste termijn, maar gebruik vakanties als deload. Ben in september nog een weekje weg. Van te voren goed slopen en dan 8 dagen helemaal niets.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:24:16 #257
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_130378374
Vroeg het me van de week ook af: werkt dat nu echt, zo'n 2/3 weken helemaal geen zak doen?

Het was dus laatst zo tyfus heet en toen ben ik ook nog op vakantie gegaan. Geen overmatig drankgebruikt, maar ook echt standaard 1500 kcal te weinig per dag. Ik vreesde dus een enorme terugval.

Nu weer een weekje flink aan de gang en van de week vroeg mijn poppetje of ik even mijn broek en onderbroek wilde uittrekken en omdraaien. Dus ik dacht ze in mijn ass wilde knijpen (of een vinger in mijn reet steken) ofzo.

Zegt ze ineens: hmm, nee ok, toch niet. Wat dan, vraag ik?

Nee of je soms een spuit ofzo gezet hebt, je ziet er ineens heel vol en buff uit.

Hoe kan dat dan? Veel vocht verloren en geen spiermassa?
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:30:11 #258
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_130378538
Omdat je minder hebt gegeten ben je misschien wat vet kwijt, en minder bloated. Heb wel vaker 2 weken niet getrained, ondervind er weinig gevolgen van. Had trouwens hetzelfde na vakantie, afgevallen en iets strakker. Over gains die je verliest maak ik me nooit zorgen. En anders train je het net zo snel weer er bij.
pi_130378559
Misschien vet kwijt en daardoor meer definitie, dan lijk je sowieso groter.
pi_130378762
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:24 schreef BeamofLight het volgende:
Vroeg het me van de week ook af: werkt dat nu echt, zo'n 2/3 weken helemaal geen zak doen?

Het was dus laatst zo tyfus heet en toen ben ik ook nog op vakantie gegaan. Geen overmatig drankgebruikt, maar ook echt standaard 1500 kcal te weinig per dag. Ik vreesde dus een enorme terugval.
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
quote:
Nu weer een weekje flink aan de gang en van de week vroeg mijn poppetje of ik even mijn broek en onderbroek wilde uittrekken en omdraaien. Dus ik dacht ze in mijn ass wilde knijpen (of een vinger in mijn reet steken) ofzo.
:')
quote:

Nee of je soms een spuit ofzo gezet hebt, je ziet er ineens heel vol en buff uit.

Wellicht vocht verloren. Gebruikte je pre-work-out of creatine voor je vakantie?
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:45:49 #261
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_130378954
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:31 schreef Sapstengel het volgende:
Misschien vet kwijt en daardoor meer definitie, dan lijk je sowieso groter.
That's my plan for now
})
pi_130379133
quote:
Om de een af andere reden wordt vaak gedacht dat je lichaam na een paar dagen niet trainen flink aan de gang gaat met spiermassa afbreken, maar dat is onzin. Zoals hierboven gezegd heb je waarschijnlijk gewoon wat water verloren.
pi_130379187
quote:

ONZ / [DE GYM #184] Roken is cool
pi_130379212
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:49 schreef RaymondK het volgende:

[..]

[..]

Ik zal na deze maand, wanneer ik squat pr heb gezet ook waarschijnlijk een weekje gaan deloaden.. ik begin al wat kleine voortekenen te ervaren... dus lijkt me verstandig.
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_130379214
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:45 schreef RaymondK het volgende:

[..]

That's my plan for now
})
Ja, nee: jij moet echt (nog) groter lijken :')
pi_130379229
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:53 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Ik zal na deze maand, wanneer ik squat pr heb gezet ook waarschijnlijk een weekje gaan deloaden.. ik begin al wat kleine voortekenen te ervaren... dus lijkt me verstandig.
Wat beschouw jij als voortekenen?
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:55:47 #267
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_130379272
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:53 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Ja, nee: jij moet echt (nog) groter lijken :')
lol nou ja het liefst wel. Vind het i.i.g. wel weer een nieuwe uitdaging. Om in de buurt van dreambulk z'n rippedheid te komen bijv. zonder massa te verliezen.
Plus dat ik dan tenminste een flinke aanloop heb weer voor een nieuw bulek.
pi_130379324
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:54 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Wat beschouw jij als voortekenen?
Bij mij begint het voornamelijk geestelijk, het vuur brand niet meer zo hard dan, lichtelijk depressief/snel aangebrand.. en ook iets onzekerder met bepaalde lifts(teveel nadenken over dingen). Als ik dan nog lang erna doorga verlies ik grip kracht en explosiviteit.

Soms heb ik na 3 maanden zo'n gevoel, soms 6 maanden, soms nog langer.. kwestie van zeer goed luisteren naar mijn geest en lichaam.
pi_130379375
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:55 schreef RaymondK het volgende:

[..]

lol nou ja het liefst wel. Vind het i.i.g. wel weer een nieuwe uitdaging. Om in de buurt van dreambulk z'n rippedheid te komen bijv. zonder massa te verliezen.
Je moet jezelf constant uitdagen, zo komt de meeste progressie.
pi_130379383
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:02 schreef CarbonC het volgende:
@dreamerbulk: goede posts.
En voor iedereen die Pain and Gain matig vond: nog heel even geduld a.u.b.
Vet, de nieuwe generatie pumping iron... ben zeer benieuwd!
pi_130379448
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 07:15 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Daar moet je yakety sax onder zetten :D
Deze gast mocht niet meer deadliften van zijn ouders in de kelder omdat er na lange tijd de het beton eronder een gat was ontstaan en allerlei scheuren :D
pi_130379631
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:35 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Ik train niet 'bb' style, ik ben een gewichtheffer. Mijn trainingscycli is vaak 6 weken lang en op het einde zit er vaak een deload/taper/afbouw/rustig weekje in voor of na het test moment.

Omdat ik veel hoge percentages til vind ik het fijn om vaak een deload te pakken.
In die deload ga ik nog steeds naar de gym en til nog steeds zwaar maar anders en andere oefeningen of andere rep ranges.
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_130379812
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:55 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Het neigt wat naar bigorexia (niets mis mee; het helpt je wel om groter te worden).
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:13:28 #275
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')