97% van mijn vrienden deelt deze mening niet, maar het is Rutte zijn sgult!quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:46 schreef Knevelt het volgende:
Wat is dezen, zomaar het topic dichtgooien. DURF JE WEL HE. [ afbeelding ]
Nee,quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
97% van mijn vrienden deelt deze mening niet, maar het is Rutte zijn sgult!
Ik vind m zoals ie nu is wel mooi.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:07 schreef Marie30 het volgende:
TT veranderd, anders houdt het nooit op. Stoppen met verwijzen naar de privégegevens van die twee. Als de TS een andere TT wil dan stuur me maar een dm.
Oh, dit niet gelezen. Laat maar zitten.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:07 schreef Marie30 het volgende:
TT veranderd, anders houdt het nooit op. Stoppen met verwijzen naar de privégegevens van die twee. Als de TS een andere TT wil dan stuur me maar een dm.
Wat is dat nou weer. Ik zie gebakken aardappelen, saaie sla en een afgehakte penis?quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:31 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[ afbeelding ]
Nou heeeeerlijk![]()
![]()
![]()
x100000
Misschien een slavink maar echt goed gebakken ziet die er niet uitquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:34 schreef HSG het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer. Ik zie gebakken aardappelen, saaie sla en een afgehakte penis?
Dat koken noemen hahahaquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:31 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[ afbeelding ]
Nou heeeeerlijk![]()
![]()
![]()
x100000
quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:31 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[ afbeelding ]
Nou heeeeerlijk![]()
![]()
![]()
x100000
Oftewel gewoon voor kk luie mensen die niet willen opruimen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:51 schreef ntm het volgende:
Is deze al voorbij gekomen?![]()
[ afbeelding ]
Als het nou nog een bijzonder gerecht was.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:31 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[ afbeelding ]
Nou heeeeerlijk![]()
![]()
![]()
x100000
Deze poste iemand terwijl ik weet dat er geen kinderen bij haar thuis wonenquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:51 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb altijd het gevoel dat dit soort pulp door Belgen wordt geschreven.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:51 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ]
Maar is het ook een grote teringzooi bij haar thuis?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:42 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Deze poste iemand terwijl ik weet dat er geen kinderen bij haar thuis wonen
Omdat nog te weinig mensen op Google+ zittenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:38 schreef Szura het volgende:
Als iedereen zich hier zo kapot ergert aan Facebook, waarom kom je er dan nog op?
Fuck FB, verzamelplaats van alle huisvrouwen die het leuk vinden foto's van hun baby of eten te posten.
''me vrouw''quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:27 schreef DroogDok het volgende:
Te verwachten en makkelijk scoren natuurlijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:42 schreef exile79 het volgende:
[..]
Hij heeft z'n eigen status nog geliked ook.
Wat als je de het in het verkeerde schuifje doet , nou denk daar eens over naquote:
Is ook van Peter van Opdorp volgens mij.quote:
Extra gratis tip: edit je iPhone screenshots voordat je ze plaatst, zodat je alleen het belangrijkste hier toont. Niemand hoeft te weten dat je batterij op 59 procent zit.quote:
Oja, want die halve centimeter aan informatie bovenin is echt superstorend natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Extra gratis tip: edit je iPhone screenshots voordat je ze plaatst, zodat je alleen het belangrijkste hier toont. Niemand hoeft te weten dat je batterij op 59 procent zit.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:31 schreef Queens het volgende:
[..]
Oja, want die halve centimeter aan informatie bovenin is echt superstorend natuurlijk.
Ik vind dat je zeikt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
De rest natuurlijk ook, dumbass.
wel voor AD(H)D-'ersquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:31 schreef Queens het volgende:
[..]
Oja, want die halve centimeter aan informatie bovenin is echt superstorend natuurlijk.
Zo?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Extra gratis tip: edit je iPhone screenshots voordat je ze plaatst, zodat je alleen het belangrijkste hier toont. Niemand hoeft te weten dat je batterij op 59 procent zit.
Beter.quote:
Jaydenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:12 schreef Messina het volgende:
https://www.facebook.com/(...)51369&type=1&theater
Daar zat ik écht op te wachten, maarnieheus.
*Edit*
Dit is geen linkje naar privéprofiel, en ik vind het ongepast om er een printscreen van te maken.
Is geen Iphone dus ook niet storend.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hee kan je niet even dat lege grijze stuk weg editen of zo?? Is superstorend dat ik nu verder moet scrollen. Denk eens aan ons joh!quote:
Al die mensen ook die even moeten reageren met dat het in deze gevallen niet uitmaakt voor welke voetbalclub je bentquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:22 schreef Messina het volgende:
Alles hierboven dus...
Ik snap best dat het vreselijk is om je kindje te verliezen, maar om daar nou LIKES voor te gaan vragen... Godsamme zeg..
"Nu nog te jong om de hersentjes in te slaan, maar als 'ie 16 was geweest hadden we hard gelachen. Groetjes, $insert random kutvoetbalclub"quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:26 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Al die mensen ook die even moeten reageren met dat het in deze gevallen niet uitmaakt voor welke voetbalclub je bentBedankt voor het heldere inzicht
het is haast een religiequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:20 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Doen alsof een baby een voetbalsupporter kan zijn
Kinderen indoctrineren
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:28 schreef Messina het volgende:
[..]
"Nu nog te jong om de hersentjes in te slaan, maar als 'ie 16 was geweest hadden we hard gelachen. Groetjes, $insert random kutvoetbalclub"
En een rasechte Ajacied die niet weet hoe je Ajacied schrijftquote:Ook ik als ras echte ajaxied wensen jullie heel veel sterkte toe..R.I.P Jayden
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:21 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Hee kan je niet even dat lege grijze stuk weg editen of zo?? Is superstorend dat ik nu verder moet scrollen. Denk eens aan ons joh!
Met een lach en een traan ->quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:37 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Delen allemaal
Oh ja , berichtje van Karin
[..]
Ben blij dat ik dit nu weet , ik zal een stuk beter slapen nu
Gewoon uit respect, jwz.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:22 schreef Messina het volgende:
Alles hierboven dus...
Ik snap best dat het vreselijk is om je kindje te verliezen, maar om daar nou LIKES voor te gaan vragen... Godsamme zeg..
Ik LIKE dat uw kind overleden is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:56 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Gewoon uit respect, jwz.
Feyenoord is niet me club, maar het is toch zielig!
Ik heb ook de pagina 'child slavery' geliked, puur om reacties te peilenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:09 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik LIKE dat uw kind overleden is.
Nou joepie.
Mensen zullen er wel vanuit gaan dat het 'medeleven' betekent ofzo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:11 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb ook de pagina 'child slavery' geliked, puur om reacties te peilen
klopt ook wel, maarquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:16 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Mensen zullen er wel vanuit gaan dat het 'medeleven' betekent ofzo.
Dat is zeker leukquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
klopt ook wel, maar
'Ceased2be likes child-slavery' Is gewoon leuk als status.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:11 schreef picodealion het volgende:
Mooie fail compilatie:Goeie postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie fail compilatie:Die laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom zou je dat er op zettten..:P
PSN: Metal_Akilla
Ik zie anders niemand in de kerk de voorganger uitschelden voor hondenlul omdat het koor een tikje uit de toon zingt.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:37 schreef Queens het volgende:
[..]
Ik vind dat je zeikt.
Ik ga er niet meer tijd aan besteden dan nodig, ik bescherm de privacy van degenen die posten en dat is zat.
Doet me denken aan hyves, waar er in 'wiewatwaars' ineens een kleur stond. Bleek dat dat de kleur was van de bh van de hyver in kwestiequote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:20 schreef A.Jensen het volgende:
Mede Fok!ers.
Ik waarschuw alvast: Er zijn weer vrouwen ontsnapt uit de keuken of sommige moeten nog ontsnappen, die vervolgens weer speciaal gaan doen met elkaar op Facebook...je kent de borstkanker actie nog?...Nou nu gaan ze (volgens mij voor de 2e keer) weer een vakantieland met datum erop zetten gebaseerd op hun verjaardagsdatum.
Zodat wij mannen denken van..huh? wat de neuk?!
Leuk toch?
NOICE!quote:
ik zag ook al iemand verkondigen dat ze 31 dagen hawaii ging bezoeken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:20 schreef A.Jensen het volgende:
Mede Fok!ers.
Ik waarschuw alvast: Er zijn weer vrouwen ontsnapt uit de keuken of sommige moeten nog ontsnappen, die vervolgens weer speciaal gaan doen met elkaar op Facebook...je kent de borstkanker actie nog?...Nou nu gaan ze (volgens mij voor de 2e keer) weer een vakantieland met datum erop zetten gebaseerd op hun verjaardagsdatum.
Leuk toch?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:31 schreef Queens het volgende:
[..]
Mooie fail compilatie:Klasse.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Heb vandaag me geld gehad,dus kan ze de sleutels terug krygen. Fyne dag allemaal:-)
quote:ja dat is waar dat is karin heel goet in xx
quote:de credit card van mijn vrouw is gejat.
ik heb nog geen aangifte gedaan want tot nu toe geeft ie minder uit dan zij!!
Ik heb er ook alweer eentje gespot jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:20 schreef A.Jensen het volgende:
Mede Fok!ers.
Leuk toch?
Die grap heeft een baard.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:24 schreef VeerEli het volgende:
Iemand uit m'n lijst post dit:
[..]![]()
Vind 'm wel mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |