SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 19-08-2013 09:10:50 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
la tromposa, veel success met je trainingsloop vandaag.!
nog een keer door het water en dan nog een paar honderd meter naar de finish samen met Stream'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
In de OP mag mijn naam veranderd worden in LadyOracle vwb waar mensen een PM/DM naartoe moeten sturen voor toegang tot de EndomondogroepF means you're fucked![]()
donequote:Op zondag 18 augustus 2013 08:24 schreef YUR het volgende:
In de OP mag mijn naam veranderd worden in LadyOracle vwb waar mensen een PM/DM naartoe moeten sturen voor toegang tot de Endomondogroep'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb gisteren middag trouwens nog gemaild naar de organisatie van de 7^^, dat ik spijt heb en toch een t-shirt wil. Kreeg ik dezelfde avond nog een mailtje terug, dat het t-shirt aan m'n inschrijving was toegevoegd. En dat op zaterdag![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 08:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb gisteren middag trouwens nog gemaild naar de organisatie van de 7^^, dat ik spijt heb en toch een t-shirt wil. Kreeg ik dezelfde avond nog een mailtje terug, dat het t-shirt aan m'n inschrijving was toegevoegd. En dat op zaterdag![]()
![]()
![]()
Ik heb al een week niet hardgelopenMorgen ga ik vliegen, en kom dinsdag weer in Nederland aan. Ga woensdag denk ik weer lopen.
We waren aan het begin van de week op familiebezoek in een dorp 250km van de stad, en daar nemen ze het niet zo nauw met hygiëne enzo, maarja, je moet toch eten he...Dus last van mijn buik gehad. Ik durfde niet te gaan lopen omdat ik bang was voor ongelukken.
Ben benieuwd hoe het zal zijn om weer in NL te lopen![]()
![]()
Mooie fotoquote:Op zondag 18 augustus 2013 08:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
la tromposa, veel success met je trainingsloop vandaag.!
[ afbeelding ]
nog een keer door het water en dan nog een paar honderd meter naar de finish samen met Stream
Gisteren zei ik dat ik (vanavond) met mijn vrouw haar eerstvolgende training mee zal lopen. Zij als training, ik om alles los te lopen. Leek gisteren een mooi plan...
Wordt interessant vanavond. Ik voel me bil spieren toch wel![]()
Maar het was het waard. Net nog onbeten met z'n vieren (Jero, miss Jero, miss Stream en ik) en nu opruimen en richting huis.![]()
Man wat lag dat bed lekker!
Toch in mijn kloffie voor een eigen trainingsrondje, daarna mr Q binnenhalen bij de Kerkpolderloop.
Heb wel gewoon 20sec van de tempo's in mijn trainingsschema afgehaald. Past beter: draven is nu 6:20. En dat ga ik nu doen *hinnik*![]()
Evy les 19 gelopen met voor het eerst een stuk van 10 minuten. Halverwege dat stuk hoor je Evy zeggen: "Goedzo, je bent al op de helft!" Waaaaaaahhhhhh, op de helft pas
. Maar goed wel uitgelopen en de laatste run van 8 minuten ging eigenlijk best makkelijk
.
Volgens Endo heb ik er op 20m na ook een 5km opzitten deze training, maar als ik het nameet op GoogleMaps kom ik aan 4,3km![]()
http://www.endomondo.com/workouts/232280390/4776103![]()
Wowww lang niks laten horen, ben nu bijna een jaar aan het klo...., maar het gaat nu goed denk, na fysio, sportarts, enz nu eindelijk weer on route.
Doe nu 3x per week sportschool, en 3x per week lopen, zit weer op week 7, en die gaat perfect, hoop dat het zo blijft.
Heb genoeg elende gehad , nu moet het goed gaan.![]()
Zo, 7km non-stop zit ook weer in de benen![]()
52.44 over gedaan, dus nét de 7.30 niet gehaald... Volgende week 8kmOp naar de Vredesloop!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:05 schreef E.T. het volgende:
52.44 over gedaan, dus nét de 7.30 niet gehaald... Volgende week 8kmOp naar de Vredesloop!
Netjes.
Die 10 gaat helemaal goed komen![]()
![]()
Gaat dus echt wel helemaal goedkomen ETquote:Op zondag 18 augustus 2013 11:05 schreef E.T. het volgende:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zondagochtendLDL
Buren waren om half 5 nog niet uitgefeest, en om het compleet te maken om half 8 alweer wakker door het alarm van de school tegenover ons die weer eens loos af ging.
Ben ge-bro-ken![]()
Nu eerst maar klussen en kijken of het vanavond wat wordt; het is nu te warm in elk geval, zo vol in de zon met bijna 20 graden.. oh, en ik ben verre van wakker...
Had me echt al dagen op dit ochtendloopje verheugdMaargoed... hopelijk gewoon een goed avondloopje dan.
Ja doei.![]()
Gaat je makkelijk lukkenquote:Op zondag 18 augustus 2013 11:05 schreef E.T. het volgende:
!
![]()
Voor dat soort dingen heb ik dus altijd een setje oordoppen in huisquote:Op zondag 18 augustus 2013 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
![]()
zondagochtendLDL
Buren waren om half 5 nog niet uitgefeest, en om het compleet te maken om half 8 alweer wakker door het alarm van de school tegenover ons die weer eens loos af ging.
Ben ge-bro-ken![]()
Nu eerst maar klussen en kijken of het vanavond wat wordt; het is nu te warm in elk geval, zo vol in de zon met bijna 20 graden.. oh, en ik ben verre van wakker...hebben de buren een feestje? *plop* die dingen in m'n oren en ik heb nergens last van
Ik had oordoppen inquote:Op zondag 18 augustus 2013 11:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Voor dat soort dingen heb ik dus altijd een setje oordoppen in huishebben de buren een feestje? *plop* die dingen in m'n oren en ik heb nergens last van
die hielden de 'beat' helaas niet tegen... lekker onregelmatige beat! varierend van een soort gabber tot weetikveelwat, en lekker hard meeblèren. Ramen en deuren dicht om nog wát te dempen, maar dat maakte het ook bloedverziekend heet.
Ben een érg lichte slaper.
Ja doei.![]()
Ik heb uiteindelijk 5k en een beetje met een gemiddelde van 6:18 min/km gelopen (plan was 6:20) en dat ging lekker op het gemakje. Dat was mijn 4e x lopen deze week
![]()
Erna lekker naar de club gelopen, lag toch op de route en mrQ binnengehaald met een 5k tijd van 22:06Het was weer loaded met regionale lopers en er werd weer bere-hard gerend!
Nu als de donder opschieten, want een dagje schoonfamilie @Friesland. Dagje zitten![]()
![]()
Wat voor heb je? Ik hoor echt niks meer hoor, met die van mijquote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
M'n motoroordoppen. Nou ja, hè? Klussen dan maar en *checkt* rond een uurtje of 6 á 7 lopen. Ze voorspellen regen, dus dat zou de boel wel af moeten laten koelen.
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:05 schreef E.T. het volgende:
![]()
Netjes. Die vredesloop komt wel goed![]()
![]()
Ik haal trouwens voor de korte trainingsrondjes mijn gloednieuwe Asics maar weer eens van stal. Kocht ze vlak voor mijn blessure en bracht de minimale demping toen in verband met mijn klachten. Weet je nooit zeker natuurlijk, en aangezien ze prima lopen nu maar even proberen
En Mo, uitgelezen kans om je valse start van de dag even goed te maken met een loopje![]()
![]()
Haal als je toch in NL bent deze bij de HEMA, die dempen als een malle:quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
M'n motoroordoppen. Nou ja, hè? Klussen dan maar en *checkt* rond een uurtje of 6 á 7 lopen. Ze voorspellen regen, dus dat zou de boel wel af moeten laten koelen.
En hoe gaat t met jou, the day after?? Spierpijn??quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:29 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
Netjes. Die vredesloop komt wel goed
Was er met die Asics niet ook iets met antipronatie? Want ik meen me te herinneren dat je toen naar een andere winkel was gegaan en die zeiden dat je helemaal geen antipronatie nodig had en thuis kwam met die Nimbusjes toch?quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:30 schreef Quoi het volgende:
Ik haal trouwens voor de korte trainingsrondjes mijn gloednieuwe Asics maar weer eens van stal. Kocht ze vlak voor mijn blessure en bracht de minimale demping toen in verband met mijn klachten. Weet je nooit zeker natuurlijk, en aangezien ze prima lopen nu maar even proberen
En Mo, uitgelezen kans om je valse start van de dag even goed te maken met een loopje![]()
Gisteravond meegedaan aan de Runnersworldloop in Apeldoorn. De hele dag was het warm en winderig. Geen ideale omstandigheden dus en om 18:00 uur was de zon ook nog volop aanwezig.
De start ging goed en ik liep de eerste paar honderd meter redelijk vooraan. Ik kon goed het tempo vasthouden, maar had helaas weinig over. In de tweede ronde water aangepakt op snelheid zonder problemen, maar daarna werd het lastig. Ik heb 2 minibreaks gehad van ongeveer 10 seconden in de derde ronde. Al met al ging het best goed, maar ik kon in de laatste kilometer niet meer versnellen en ook een eindsprint zat er niet in. Ik had hier ook geen andere lopers rond mij lopen dus voor een positie maakte het ook niet uit.
Waarschijnlijk was donderdag toch een te zware training geweest, want ik kwam niet in de buurt van de 25 minuten.
Wat betreft constant lopen zit het wel goed. Met een tijd van 26:27 precies dezelfde tijd gelopen als 2 jaar geleden![]()
![]()
Ja, maar dan wel vanavondquote:Op zondag 18 augustus 2013 11:30 schreef Quoi het volgende:
En Mo, uitgelezen kans om je valse start van de dag even goed te maken met een loopjeik ken mezelf/mijn lichaam, en nu wordt dat niets, met deze gaarheid én volle zon.
Zal 's kijkenquote:Op zondag 18 augustus 2013 11:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Haal als je toch in NL bent deze bij de HEMA:
[ afbeelding ]Zoals ik al postte gisteravond gebeurt het eigenlijk NOOIT dat we last van ze hebben, dus ben ook niet gaan azijnzeiken, en misschien was de buurman wel 50 of is een van de kinderen aangenomen op de universiteit van zijn/haar keuze (resultsday was de 15e hier). Maar kan geen kwaad, misschien nog eens voor op een camping ofzo
Thanks!
Ja doei.![]()
Ik gebruik ze ook maar zelden, maar voor dat geld ligt er altijd een setje in m'n nachtkastje. Laatst lagen ze ook bij de AH, dus ik heb voor de komende jaren weer genoegquote:Op zondag 18 augustus 2013 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
Zal 's kijkenZoals ik al postte gisteravond gebeurt het eigenlijk NOOIT dat we last van ze hebben, dus ben ook niet gaan azijnzeiken, en misschien was de buurman wel 50 of is een van de kinderen aangenomen op de universiteit van zijn/haar keuze (resultsday was de 15e hier). Maar kan geen kwaad, misschien nog eens voor op een camping ofzo
Thanks!
En om hier ook niet te blijven azijnzeiken:
Positief: nu hebben m'n voeten nog IETS langer om te blaar-herstellen![]()
Positief: nu kan ik éérst klussen/verven, nog zweten, daarna nog harder zweten met hardlopen, en dan douchen, ipv hardlopen, douchen, klussen, douchen. Red het milieu! Ofzo.
Zie je, het is allemaal zo gek nog niet!
*zon-in-water-zien-schijnen*Ja doei.![]()
Yes, klopt. Misschien wel niet verstandig, gezien het verschil tussen de schoenen, maar ik heb ze niet teruggebracht toendertijd, dus nu staan ze maarquote:Op zondag 18 augustus 2013 11:32 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Was er met die Asics niet ook iets met antipronatie? Want ik meen me te herinneren dat je toen naar een andere winkel was gegaan en die zeiden dat je helemaal geen antipronatie nodig had en thuis kwam met die Nimbusjes toch?Nu ik het zo intik is dat een kulreden, maar voor de korte rondjes misschien dan...
![]()
Een beetje in mijn bilspierenquote:Op zondag 18 augustus 2013 11:30 schreef Guppyfriend het volgende:
En hoe gaat t met jou, the day after?? Spierpijn??![]()
![]()
en ik voel mijn bovenbenen een beetje.
Maar die loop ik hopelijk vanavond eruit wanneer ik met miss stream mee loop.
Nu trainen voor de 25. Eerst informeren waar je lekker kan lopen in Limburg en dan maar eens met Guard die kant op gaan om heuvel training te doen.
Als er dan meer gegadigde zijn die dan mee willen laat het maar weten.![]()
Heb je iets te doen als de Posbankloop is? Daar zit ook een leuke heuvel in om te oefenenquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:06 schreef streamnl het volgende:
[..]
Een beetje in mijn bilspieren![]()
Nu trainen voor de 25. Eerst informeren waar je lekker kan lopen in Limburg en dan maar eens met Guard die kant op gaan om heuvel training te doen.
Als er dan meer gegadigde zijn die dan mee willen laat het maar weten.weliswaar verhard, maar toch.
En kom gerust hier een weekendje trainen! Zoals ik gisteren al zei: ik weet nog wel wat loopjes/routes waar je dat soort klimmen wel kunt oefenenquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:06 schreef streamnl het volgende:
[..]
Een beetje in mijn bilspieren![]()
Als er dan meer gegadigde zijn die dan mee willen laat het maar weten.
Wordt druk op de 25 volgend jaar!
Ja doei.![]()
Postbank? Waar waneer en hoeveel?quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heb je iets te doen als de Posbankloop is? Daar zit ook een leuke heuvel in om te oefenenweliswaar verhard, maar toch.
(Klinkt bekend maar ben nu mobiel, hardloopkleren checken in Roermond, outlet)![]()
POSbankquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:10 schreef streamnl het volgende:
[..]
Postbank? Waar waneer en hoeveel?
(Klinkt bekend maar ben nu mobiel, hardloopkleren checken in Roermond, outlet)Bij Arnhem
http://posbankloop.nl/Ja doei.![]()
Posbankloopquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:10 schreef streamnl het volgende:
[..]
Postbank? Waar waneer en hoeveel?
(Klinkt bekend maar ben nu mobiel, hardloopkleren checken in Roermond, outlet)zonder t. 29 september in Velp (naast Arnhem)
Ik weet ook niet of het echt niet kan, met antipronatieschoenen lopen terwijl je het niet nodig hebt. Welke zijn het eigenlijk? Ik heb ook eigenlijk niet echt het idee dat je er heel veel mee opschiet om ze voor korte rondjes te gebruiken, behalve dan dat het zonde is dat ze zo in de kast staan. Ze zijn waarschijnlijk net zo zwaar als je neutrale schoenen..quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:59 schreef Quoi het volgende:
[..]
Yes, klopt. Misschien wel niet verstandig, gezien het verschil tussen de schoenen, maar ik heb ze niet teruggebracht toendertijd, dus nu staan ze maarNu ik het zo intik is dat een kulreden, maar voor de korte rondjes misschien dan...
![]()
Heuveltraining ga ik hier ook doen, na de HM. Ik zou gek zijn om er geen gebruik van te maken. Wil dan heuveltraining per week afwisselen met interval/fartlekjes.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:06 schreef streamnl het volgende:
Eerst informeren waar je lekker kan lopen in Limburg en dan maar eens met Guard die kant op gaan om heuvel training te doen.
Als er dan meer gegadigde zijn die dan mee willen laat het maar weten.
Dus. Week 1: Heuveltje op en af rennen.
Week 2: Intervallen/fartlekken.
Dat zal me wat sterker & sneller maken, hoop ikMaar first things first!
![]()
Dat waarschijnlijk. Volgens mij Asics GT 2170.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:12 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of het echt niet kan, met antipronatieschoenen lopen terwijl je het niet nodig hebt. Welke zijn het eigenlijk? Ik heb ook eigenlijk niet echt het idee dat je er heel veel mee opschiet om ze voor korte rondjes te gebruiken, behalve dan dat het zonde is dat ze zo in de kast staan. Ze zijn waarschijnlijk net zo zwaar als je neutrale schoenen..![]()
Heuvels!![]()
Gisteren in het Reichswald heb ik ze genoeg gezien. Het valt me trouwens mee hoe mijn benen aanvoelen. De laatste keer dat ik 30 liep, was ik de volgende dag half kreupel, nu heb ik geen centje pijn (althans, niet aan mijn voeten/benen).
![]()
Heeft iemand trouwens een video / linkje van de marathon van gisteren? Het is hier gisteren helemaal niet uitgezondenZe bleven de hele tijd IN het stadion, dus baanrennen, speerwerpen, etc. etc. Maar geen marathon
![]()
![]()
Helemaal of samenvatting?quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:41 schreef Levitas het volgende:
Heeft iemand trouwens een video / linkje van de marathon van gisteren? Het is hier gisteren helemaal niet uitgezondenZe bleven de hele tijd IN het stadion, dus baanrennen, speerwerpen, etc. etc. Maar geen marathon
In het tweede geval: youtube.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Liefst helemaal.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:48 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Helemaal of samenvatting?
In het tweede geval: youtube.
Maar ik kan natuurlijk gewoon Studio Sport op uitzendinggemist.nl terug kijken!![]()
Nee, ik zie niet echt een reden om dan juist die voor kortere stukjes te gebruiken. Kun je ze niet proberen te verkopen?quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:24 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat waarschijnlijk. Volgens mij Asics GT 2170.![]()
Iemand al de incasso gehad voor de 7heuvelenloop? Vind het erg lang duren namelijk.
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Nee maar het wordt voor mij betaalt, ben pro proquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:02 schreef _MvN_ het volgende:
Iemand al de incasso gehad voor de 7heuvelenloop? Vind het erg lang duren namelijk.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:03 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee maar het wordt voor mij betaalt, ben pro promag ik een handtekening?
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Komt voor sommige loopjes pas in de week voorafgaand aan de loop.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:02 schreef _MvN_ het volgende:
![]()
Nee, ik loop naast m'n schoenen pro barefootquote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Laatst zelfs twee maanden na een loopje.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:04 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Komt voor sommige loopjes pas in de week voorafgaand aan de loop.
[ Bericht 0% gewijzigd door mosselmossel op 18-08-2013 13:14:05 ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Aha.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:06 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Laatst zelfs twee maanden loopje.![]()
Volgens site in de eerste week van oktober.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:02 schreef _MvN_ het volgende:
![]()
Slecht gelezen dusquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:27 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Volgens site in de eerste week van oktober.![]()
Danku
Heeft iemand tips voor een lange hardloopbroek voor mannen?
Z'n strakke tight vind ik helemaal niks (gay) , en z'n trainingsbroek ziet er zo sloeberig uit.
![]()
Trail pants.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:08 schreef Schild het volgende:
Z'n strakke tight vind ik helemaal niks (gay) , en z'n trainingsbroek ziet er zo sloeberig uit.
Bijvoorbeeld van Ron Hill.
Overigens..een man met goede benen in een tightAlles behalve gay.
[ Bericht 1% gewijzigd door GotC op 18-08-2013 14:15:17 ]![]()
Er is weinig anders denk ik. Je kan ook nog een schaatstenue kopen of honkbalbroeken om daarin te gaan lopen. Soms moet je gewoon je gayness omarmen en een roze tight kopen, met roze singlets en je oksels scheren, lippenstift op en wat mascara. Voor je het weet loop je op een gaypride je beste 10km ooit.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:08 schreef Schild het volgende:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Z'n trail pants ziet er wel tof uitNu alleen nog een betaalbare vinden, die Ron Hill zijn flink aan de prijs.
![]()
![]()
en Winterstorm (of was dat Semmie?) haar roze compressiesokken lenenquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:52 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Er is weinig anders denk ik. Je kan ook nog een schaatstenue kopen of honkbalbroeken om daarin te gaan lopen. Soms moet je gewoon je gayness omarmen en een roze tight kopen, met roze singlets en je oksels scheren, lippenstift op en wat mascara. Voor je het weet loop je op een gaypride je beste 10km ooit.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Winterstorm heeft die idd.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
24 km in 2:32.
Trek in bier!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Al die mensen die in een enkel loopje zo even m'n weektotaal voorbij lopen...
Er zijn weer veel mensen goed bezig geweest dit weekend!
Hier lekker geklust. Morgen weer lekker met de club op pad.
Bedankt voor de succeswensen en endomondo-likes!
Ik zal even een verslagje doen van mijn oefenloop!
Het was om 09.00 verzamelen in het Olympisch Stadion, toen regende het nog vrij hard. Ik hoopte dat het op zou houden want met regen was ik erg bang voor blaren.. gelukkig deed dat het ook zo ongeveer toen we begonnen. Ik vond het lopen in een groepje en met een pacer erg tegenvallen, het was veel zwaarder dan wanneer ik zelf in dit tempo liep doordat je de hele tijd moet inhouden en weer optrekken. Ik zat nu ook op hartslag 160 gemiddeld terwijl ik normaal rond de 148 zit op dit tempo. Er zaten ook wel veel kleine heuveltjes/bruggetjes en modderpaadjes in, maar dan nog. We hadden 2 pacers, en de eerste pacer liep ook zo onregelmatig en slecht.. Hij had 4 marathons gelopen zei hij, maar hij was na 1 km al aan het hijgen. Dat ging helemaal nergens over en was super irritant, hij was ook steeds de weg kwijt. Toen heb ik na 2 drankposten aan de andere pacer gevraagd of zij voorop wilde, dat was een vrouw die veel ultra's en trails deed en dat ging een stuk beter.
Maar alsnog moesten we veel over bruggetjes en smalle paadjes, en met een groepje van ongeveer 20 ben je dan nog steeds veel voor elkaar's voeten aan het lopen.
Ik denk ook dat de tempogroep iets te langzaam voor mij was, ik liep net niet in een lekker tempo. Toen ze de laatste 2/3 km zei: nu mogen jullie nog een stukje sneller gaan als je wil, hoefde ik niet eens aan te zetten. Ik merkte dat er echt nog iets uit moest of zo, dus heb toen zonder moeite de laatste 2,5 km niet meer onder de 5.30 gelopen (moest wel af en toe inhouden omdat ik de weg niet meer wist en liep als enige ver voorop hehe).
Eten was ook nog een dingetje, ik had geprobeerd veel te eten (2 speltboterhammen met jam, mueslireep en banaan), maar ik kon weer eens niet poepen en het bleef me dwarszitten. Lopen voor het ontbijt blijft toch het chillst, maar daarvoor is 25 te lang.
Verder vond ik het erg goed georganiseerd, en het was zeker leuk om een vaste route te lopen en een gelletje te proberen (minder vies dan ik had verwacht, maar nog steeds wel vies). De pacers waren erg aardig en ervaren (behalve die éne dus) en de organisatie was zeer behulpzaam.
Er zit trouwens nogal een verschil in mijn routes: Stappenteller zegt 24.3, Endomondo 24.6 en Strava 25.0. Het zou 25.0 moeten zijn. In 2 uur 45 ongeveer.
Foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door La_Tramposa op 18-08-2013 16:06:22 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Oh ja lichamelijke ongemakken update; ik had geen blaren, alleen wat gevoelige huid. Maar toen besloten dat we van Olympisch Stadion naar Station Zuid wel konden lopen (2km). Eerst dacht ik dat mijn sleehakken juist heel lekker liepen, maar na 10 min. kregen we toch wel spijt van dit idee en heb nu een paar blaartjes. Verder wat stijve kuiten maar valt alles mee.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nou ik ging vanochtend ook vol goede moed, bleek zo'n typische ochtend waarop echt niets wilde. Ontbijten ging al niet want de honden waren er met het brood vandoor gegaan, dus maar wat ochtendrink naar binnen geklokt en wat fruit. Eenmaal op weg naar m'n loopgroepje bleken die een uurtje eerder gestart te zijn dan mij was medegedeeld (subtiel hoor haha) waardoor ik alleen kon gaan lopen.
Eenmaal op weg ga ik eerst half door m'n enkel op ongelijk pad vol kleine steentjes, krijg ik steken in m'n zij, had ik wat last in m'n rechtervoet bij het neerkomen en was ik nog vergeten om drinken mee te nemen ook.![]()
FML-dagje qua lopen dus. Uiteindelijk maar 3 korte loopjes gedaan met pauzes tussendoor en met moeite de 10km volgemaakt voor vandaag.![]()
![]()
Ah, dat klinkt als mijn donderdag.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:04 schreef Lastpost het volgende:
Nou ik ging vanochtend ook vol goede moed, bleek zo'n typische ochtend waarop echt niets wilde. Ontbijten ging al niet want de honden waren er met het brood vandoor gegaan, dus maar wat ochtendrink naar binnen geklokt en wat fruit. Eenmaal op weg naar m'n loopgroepje bleken die een uurtje eerder gestart te zijn dan mij was medegedeeld (subtiel hoor haha) waardoor ik alleen kon gaan lopen.
Eenmaal op weg ga ik eerst half door m'n enkel op ongelijk pad vol kleine steentjes, krijg ik steken in m'n zij, had ik wat last in m'n rechtervoet bij het neerkomen en was ik nog vergeten om drinken mee te nemen ook.![]()
FML-dagje qua lopen dus. Uiteindelijk maar 3 korte loopjes gedaan met pauzes tussendoor en met moeite de 10km volgemaakt voor vandaag.fijne loopjes zijn dat [/sarcasme] Maar, daarna kan het alleen maar beter worden
Ja doei.![]()
Wat was dit voor iets? Niet dat ik tijd ervoor had, maar ik heb het compleet gemist.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zal even een verslagje doen van mijn oefenloop!
Het was om 09.00 verzamelen in het Olympisch StadionIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
http://www.trainingslopen.info/quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:08 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wat was dit voor iets? Niet dat ik tijd ervoor had, maar ik heb het compleet gemist.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Haha dat mag ik inderdaad wel hopen, ben toch maar gewoon doorgegaan met het idee, iedere kilometer die ik nu loop helpt toch maar weer qua conditie, afvallen en verdere doelen. Maar het liefst had ik wat lopen kankeren en weer m'n bed in gestapt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt als mijn donderdag.fijne loopjes zijn dat [/sarcasme] Maar, daarna kan het alleen maar beter worden
![]()
![]()
Aha! Dat ken ik wel ja. Je ziet er soms affiches van hier in de buurt.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ghehe, herkenbaar. Ik had de 9km volgemaakt. 10 had ook nog wel gelukt, maar ik kwam wel mooi uit bij de 9, en daarna nog even over hekjes klauteren om weer terug in de bewoonde wereld te komenquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:09 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Haha dat mag ik inderdaad wel hopen, ben toch maar gewoon doorgegaan met het idee, iedere kilometer die ik nu loop helpt toch maar weer qua conditie, afvallen en verdere doelen. Maar het liefst had ik wat lopen kankeren en weer m'n bed in gestapt.![]()
Ben nu aan het wachten tot de zon weggaat.Ja doei.![]()
Even een noob-vraagje, wat te doen met eelt? De buitenkant van beiden voeten+hiel vormen steeds meer eelt maar ik heb geen idee of je daar nog iets bij/mee moet doen.![]()
Heb er geen last van ofzo trouwens.![]()
Je kan het wegvijlen met een eeltvijl? Maar het voorkomt ook weer nieuwe blaren..quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:18 schreef Lastpost het volgende:
Even een noob-vraagje, wat te doen met eelt? De buitenkant van beiden voeten+hiel vormen steeds meer eelt maar ik heb geen idee of je daar nog iets bij/mee moet doen.![]()
Heb er geen last van ofzo trouwens.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
![]()
eelt
alleen ging bij mij er op een gegeven moment een blaar groeien onder m'n eeltlaagje rond de arches, en toen was de hele eeltlaag ineens weg. Dus ben weer opnieuw aan 't kweken.
Ja doei.![]()
Niks, lekker laten zitten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:18 schreef Lastpost het volgende:
Heb er geen last van ofzo trouwens.![]()
Zooo ik ben thuis van een erg geslaagd weekend.
Ik zal in kort proberen te vertellen hoe ik het ervaren heb en daarna houd ik erover op want er is al weer genoeg TdF geweld geweest hierSPOILER: Mijn excuses voor de spel fouten ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Stappenteller zegt 24.3, Endomondo 24.6 en Strava 25.0. Het zou 25.0 moeten zijn. In 2 uur 45 ongeveer.
Foto's:25K in 2uur 45 . Erg netjes!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/232301575/11367364 Linkje vergeten dus ja :pIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja ik zie dat endomondo er 2.49 van heeft gemaakt, heeft hem niet echt braaf stilgezet toen ik stilstondquote:
Ter vergelijking: http://www.strava.com/activities/75554026Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:43 schreef streamnl het volgende:
Ik zal in kort proberen te vertellen hoe ik het ervaren heb en daarna houd ik erover op want er is al weer genoeg TdF geweld geweest hierDie wateroversteek ziet er echt cool uit! En ik vind het groene shirt mooier hoorSPOILER: Mijn excuses voor de spel fouten ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik zal in kort proberen te vertellen hoe ik het ervaren heb en daarna houd ik erover op want er is al weer genoeg TdF geweld geweest hierSPOILER: Mijn excuses voor de spel fouten ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik het blauwe....maar dat laten we voor over twee jaarquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Die wateroversteek ziet er echt cool uit! En ik vind het groene shirt mooier hoor'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Die kilometer stijging zal wel niet helemaal kloppen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:46 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/232301575/11367364 Linkje vergeten dus ja :p
Verder een prima loop trouwens!
Thanksquote:Ik denk dat ik volgend jaar idd beter voor de 50 kan gaan. Dat vloekt minder met mijn haren dan oranjequote:Op zondag 18 augustus 2013 16:50 schreef La_Tramposa het volgende:
Die wateroversteek ziet er echt cool uit! En ik vind het groene shirt mooier hoor
O ja, ik wil nog iemand qouten voor het nageslacht
Ik hoop het voor je maar zelf de meeste ervaren trailers vonden die laatste heuvel erg zwaarquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:21 schreef motorbloempje het volgende:
Tof!Had nu ook met gemak de 13 wel gered, maar kwam niet zo mooi uit met het reizen naar het continent dit keer. Volgend jaar kan het dan makkelijker ingepland worden, en doen we er een vakantie aan vast ofzo, misschien maar weer's naar de Alpen ofzo
En dit onthoud ik. Thanks voor het aanbodquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
En kom gerust hier een weekendje trainen! Zoals ik gisteren al zei: ik weet nog wel wat loopjes/routes waar je dat soort klimmen wel kunt oefenen
Wordt druk op de 25 volgend jaar!![]()
Haha nee vaag idd!quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:00 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Die kilometer stijging zal wel niet helemaal kloppen.
Verder een prima loop trouwens!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Die vrouwelijke pacer van onze groep had 2x de 50 van TDF gelopen
Stream, heb je trouwens auto stop op je garmin?
want mijn tijd op mijn garmin was ook veel optimistischer dan mijn werkelijke eindtijd'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Geen idee. Volgens mij niet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
Stream, heb je trouwens auto stop op je garmin?
want mijn tijd op mijn garmin was ook veel optimistischer dan mijn werkelijke eindtijd
Zal eens kijken.![]()
eindbazin!!quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:02 schreef La_Tramposa het volgende:
Die vrouwelijke pacer van onze groep had 2x de 50 van TDF gelopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Autostop, de aids van de garmininstellingen. Gewoon recorden wat je daadwerkelijk doet! Ook als dat rusten is
Ja doei.![]()
die wordt ook niet voor niets "de muur" genoemdquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:01 schreef streamnl het volgende:
Ik hoop het voor je maar zelf de meeste ervaren trailers vonden die laatste heuvel erg zwaar
[..]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zal in kort proberen te vertellen hoe ik het ervaren heb en daarna houd ik erover op want er is al weer genoeg TdF geweld geweest hierEn die duimpjesSPOILER: Mijn excuses voor de spel fouten ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar tof verslag! En goed doel, volgend jaar de 25. Hopelijk hebben ze dan een ander kleur shirt, want oranje is niet erg jouw kleur![]()
![]()
Met mijn 'met gemak' bedoel ik dan ook niet op m'n sloffen, maar met gewoon prima te halen, inclusief het zwaar hebben, zoals dat hoort bij dat soort trailruns.Ja doei.![]()
wel vet als je eenmaal boven staat.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
die wordt ook niet voor niets "de muur" genoemd
Maar auto stop staat uit.
Voor degene die wil weten waar dat staat (610):
training>opties>auto pause![]()
Jaaa zeker. En ze zag er nu supergrof uit, maar vertelde dat ze ooit 100kg woog! Dus wel een mooie bevestiging dat je geen talent of goede uitgangspositie hoeft te hebben maar gewoon hard blijven trainen!quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ok, dan hebben we duidelijk een andere definitie van 'met gemak'. Voor mij betekent het iets in de richting van 'fluitend'.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:06 schreef motorbloempje het volgende:
Met mijn 'met gemak' bedoel ik dan ook niet op m'n sloffen, maar met gewoon prima te halen, inclusief het zwaar hebben, zoals dat hoort bij dat soort trailruns.![]()
Ik heb een Swetsje gedaan
Distance: 20.97 km
Time: 2:22:34
Avg Speed: 8.8 km/h
Calories: 1,616 CKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Wow nice!quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:10 schreef SEMTEX het volgende:
Calories: 1,616 CIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik kan niet wachten tot het leaderboard is bijgewerkt met al deze km-knallers
Mensen, ik wil toch wel héél erg de Zevenheuvelenloop gaan doen bij nader inzien.. maar mijn eega is de drukte de vorige keer niet zo goed bevallen. Zou een van de Zevenheuvelers uit (omg.) Brabant het een probleem vinden als ik meerij met hem/haar? Wil event. ook wel benzinegeld mee betalen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Die is echt traaaaag de laatste tijdquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:13 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik kan niet wachten tot het leaderboard is bijgewerkt met al deze km-knallers
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Tof Streamnl!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Mij ook. Maar het nadeel van online "praten" is dat het vaak anders wordt opgepakt dan degene het bedoeld heeft.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:09 schreef hatsaflats het volgende:
Ok, dan hebben we duidelijk een andere definitie van 'met gemak'. Voor mij betekent het iets in de richting van 'fluitend'.
En ik ben het met je eens dat oranje niet mijn kleur is. Dat wordt OF de 50OF de Buff op mijn hoofd OF een petje
![]()
![]()
Nou ja, misschien wel voor deze dame:quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
Dat soort trailruns kent geen standje 'fluitend'
Ja doei.![]()
het is vooral een kwestie van "hoe snel ben je weer hestelt van een zware klim of moeilijk technisch stuk " zodat je wer snel daarna kunt hardlopen, maar dat is gewoon puur trainen...quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:06 schreef motorbloempje het volgende:
Met mijn 'met gemak' bedoel ik dan ook niet op m'n sloffen, maar met gewoon prima te halen, inclusief het zwaar hebben, zoals dat hoort bij dat soort trailruns.
hill repeats bijv...en dan niet 2 keer maar gedisciplineerd een uur of nog langer het viaduct op en af bij gebrek aan heuvels'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik had het er vanmiddag nog over met die pacer dat het eigenlijk bizar is dat de top bij vrouwen op de marathon maar 10 min. van de mannen vandaan zit. Zij zei dat bij hele lange trails zelfs vaak een vrouw wint. Terwijl er nog maar heel weinig onderzoek gedaan is qua voeding, type training, hormonen etc. over hoe vrouwen het beste kunnen trainen. Zouden over een paar decennia de vrouwen dan in absolute tijd harder gaan dan de mannen op de marathon en langer? Ik denk dat het wel kan!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dan ben je wel echt specifiek aan het trainen. Lijkt mij niet erg spannend (als in: eentonig).quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
hill repeats bijv...en dan niet 2 keer maar gedisciplineerd een uur of nog langer het viaduct op en af bij gebrek aan heuvels
Dan liever een lekker rondje met wat heuveltjes en wat minder snel zijn.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
enne, Tramposa Jump en Semmie
ik zit een beetje met mijn schema te prieken deze week, lopen en ook nog (werk)veplichtingen
maar gelukkig morgen rust dus "koetel de koet" op de meet aan'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik loop elke training langs dezelfde wegquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:17 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Dan ben je wel echt specifiek aan het trainen. Lijkt mij niet erg spannend (als in: eentonig).
Dan liever een lekker rondje met wat heuveltjes en wat minder snel zijn.
ik heb laatst hierover een artikel gelezen (volgens mij is dat hier ook gepost) waaruit idd blijkt dat vrouwen ook lichamelijk beter zijn gebouwd voor "100+ km ultra'squote:Op zondag 18 augustus 2013 17:17 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik had het er vanmiddag nog over met die pacer dat het eigenlijk bizar is dat de top bij vrouwen op de marathon maar 10 min. van de mannen vandaan zit. Zij zei dat bij hele lange trails zelfs vaak een vrouw wint. Terwijl er nog maar heel weinig onderzoek gedaan is qua voeding, type training, hormonen etc. over hoe vrouwen het beste kunnen trainen. Zouden over een paar decennia de vrouwen dan in absolute tijd harder gaan dan de mannen op de marathon en langer? Ik denk dat het wel kan!
stond ook in dat om de marthontijd te evenaren er nog een lange weg te gaan is voor de dames'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
training is niet altijd leuk...quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:17 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Dan ben je wel echt specifiek aan het trainen. Lijkt mij niet erg spannend (als in: eentonig).
wat wel leuk is als je heuvel op het erg zwaar heb maar zo snel hersteld ben dat je fluitend weer naar beneden ga'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
RD kan jij mij verwijderen bij de Vredesloop (Den Haag)
alvast dank.
Mijn schoonpa krijgt dan een surprise party op dezelfde dag. En dat vind ik belangrijker.quote:Dus ik heb (gratis) een inschrijfbewijs over.
Als er iemand nog mee wilt doen maar twijfelde, dit is je kans.![]()
Bij de Run van Winschoten zit er vaak nog veel verschil in, in 2006 was het maar 4 minuten. Maar wel een interessant iets.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb laatst hierover een artikel gelezen (volgens mij is dat hier ook gepost) waaruit idd blijkt dat vrouwen ook lichamelijk beter zijn gebouwd voor "100+ km ultra's
stond ook in dat om de marthontijd te evenaren er nog een lange weg te gaan is voor de dames![]()
![]()
Zijn HM's "Een Swetsje" tegenwoordig??quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:10 schreef SEMTEX het volgende:
Calories: 1,616 C
Goed gedaan!![]()
Als je ze tijdens een training doet, welquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zijn HM's "Een Swetsje" tegenwoordig??
Goed gedaan!
Dat ligt natuurlijk ook weer aan je doel. Maar vooruitgang is natuurlijk wel iets wat altijd fijn is.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
training is niet altijd leuk...
wat wel leuk is als je heuvel op het erg zwaar heb maar zo snel hersteld ben dat je fluitend weer naar beneden ga
Maar als ik (regelmatig) training zou doen waarvan ik van te voren al weet dat ik er weinig aan zou vinden, zou ik het denk ik niet zo lang volhouden.
Ieder z'n eigen ding dus.
Hopelijk zit hij niet op fok.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:26 schreef streamnl het volgende:
RD kan jij mij verwijderen bij de Vredesloop (Den Haag)
alvast dank.
Mijn schoonpa krijgt dan een surprise party op dezelfde dag. En dat vind ik belangrijker.
[..]
Whehehequote:Op zondag 18 augustus 2013 17:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Als je ze tijdens een training doet, wel![]()
Endomondovraagje:
Volgens Endomondo heb ik 1 kilometer gelopen in 19 seconden vandaag.![]()
Kan ik dat ergens corrigeren? Ik kan 'm ook gewoon uit m'n statistieken wissen natuurlijk, maar dan tellen m'n kilometers niet op.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Oe, ik mag dinsdag meteen lekker weer knallen met 15x 300 meter in 4:20/km. Leuke intervalletjes vind ik dat altijd, lekker explosief. Ik ben benieuwd hoe dat gaat na bijna 2 maanden geen baantraining. Ik ben wel bang dat m'n snelheid echt prut is geworden, dus ik hoop maar dat dat snel weer op het oude niveau is.![]()
Ik zal in kort proberen te vertellen hoe ik het ervaren heb en daarna houd ik erover op want er is al weer genoeg TdF geweld geweest hierGoed zoSPOILER: Mijn excuses voor de spel fouten ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En zonder diehad ik het niet geloofd!
Die trailverhalen werken behoorlijk aanstekelijk. Ik krijg echt zin om de heuvels in te gaan.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2013 18:58:12 ]![]()
Ik zal in kort proberen te vertellen hoe ik het ervaren heb en daarna houd ik erover op want er is al weer genoeg TdF geweld geweest hierHaSPOILER: Mijn excuses voor de spel fouten ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even de duimpjes midden in de rivier. Mooi
![]()
![]()
semtex waar woon je? ik woon in cuijk en ga naar de 7hills.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik woon in Eindhovenquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:20 schreef winterstorm666 het volgende:
semtex waar woon je? ik woon in cuijk en ga naar de 7hills.Ligt niet echt op je route geloof ik
En als je al vrij vroeg met de trein gaat, misschien dat het dan nog meevalt met de drukte? Nu stap ik al in Alkmaar in, dus ik verwacht daar gewoon chill te gaan zitten en in Nijmegen pas weer op te staan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik woon in EindhovenLigt niet echt op je route geloof ik
Zoals naar de CPC was het ook wel druk in de trein, maar was het ook weer niet afgeladen vol.![]()
Het scheelt dat je gewoon een rechtstreekse trein hebt vanuit Alkmaarquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:24 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
En als je al vrij vroeg met de trein gaat, misschien dat het dan nog meevalt met de drukte? Nu stap ik al in Alkmaar in, dus ik verwacht daar gewoon chill te gaan zitten en in Nijmegen pas weer op te staan.
Zoals naar de CPC was het ook wel druk in de trein, maar was het ook weer niet afgeladen vol.
Gelukkig welquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het scheelt dat je gewoon een rechtstreekse trein hebt vanuit AlkmaarZitten en wachten tot ik er ben. iPod en Nintendo DS mee en ik vermaak me die 2 uurtjes wel (er is een reden waarom ik tassenafgifte niet heel chill vind, het liefst had ik ook nog een iPad mee
)
Als er geen rechtstreekse trein naar Arnhem was gegaan had ik denk ik ook niet meegedaan met de BtB, trouwens![]()
![]()
Echt niet?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:51 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Gelukkig welZitten en wachten tot ik er ben. iPod en Nintendo DS mee en ik vermaak me die 2 uurtjes wel (er is een reden waarom ik tassenafgifte niet heel chill vind, het liefst had ik ook nog een iPad mee
)
Als er geen rechtstreekse trein naar Arnhem was gegaan had ik denk ik ook niet meegedaan met de BtB, trouwensOverstappen is niet zo erg als het lijkt hoor. Tenminste, ik vind het geen probleem.
Ik ging rennen en de zon ging net weg. Voetjes en benen voelden supergoed en ben echt heel rustig begonnenzelfde rondje als donderdag, toen het zo kut ging, maar het ging nu echt als een zonnetje, als een geoliede machine! Op km 8 kon ik wéér het pad niet vinden dat ik had moeten hebben. Beetje moeten zoeken met waar ik nou heen moest/kon, en ben maar gewoon gelopen, en uiteindelijk helemaal verkeerd uitgekomen. Wist gelukkig wel waar ik was, dat scheelde, maar was een flink stuk om/uit de buurt. Terug en op zoek naar het tweede pad, wat ik ook niet kon vinden
de bordjes Public Footpath waren er niet eens meer.. dus toen maar gewoon doorgaande weg naar Billingley gepakt, steil omhoog en toen was 't eigenlijk een kwestie van doorlopen. Benen werden wel wat zwaar (en die zal ik morgen écht wel voelen
) en de blaartjes her en der waren ook wel duidelijk aanwezig (oh my, ik heb echt een gigantische bloedblaar op m'n kleine teen, maar die ziet er erger uit dan hij voelde in m'n schoenen
) maar toen was ik er!
Dacht ik.
Had ik niet opgelet, en 21.01 gerend![]()
dus nog éven snel terug en even dat laatste stukkie gedaan zodat ik ook in Endomondo m'n bekertje zou krijgen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_!
Dus.
Hoi.
Ik heb ook een Swetsje gedaan.
Maar mijn Swetsje is mijneerste HM ooit
![]()
![]()
![]()
![]()
21.12km
6.33min/km
2h18m41s
Gem hartslag: 175
http://www.endomondo.com/workouts/232647680/881511Ja doei.![]()
Ik begin me ook al druk te maken over de BtB, of het vervoer dan.Kan ik er makkelijk parkeren, waar laat ik mijn spullen, enz enz....
![]()
![]()
Wat je kunt doen, is je auto aan de Zuid-kant van de John Frost brug zetten. Daar kun je gratis parkeren, en je hoeft alleen maar de brug over te wandelen en dan ben je er al bijnaquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:57 schreef Muis84 het volgende:
Ik begin me ook al druk te maken over de BtB, of het vervoer dan.Kan ik er makkelijk parkeren, waar laat ik mijn spullen, enz enz....
anders gewoon je auto in de garage bij het station zetten. Plek zat en lekker makkelijk.
Oh en wat betreft spullen, mijn moeder loopt de 10EM, dus je kunt je tas prima bij haar laten. Maar er is ook gewoon een tassenafgifte, bij het gemeentehuis[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
@MoBlo
Mooie afstand gelopen
Jij druk maken?? Doe jij dat ooit?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:57 schreef Muis84 het volgende:
![]()
Niet nodig dat komt wel goed![]()
![]()
Wow MoBlo, even ongemerkt een halve marathon lopenPetje af
Gek dat het de ene keer ronduit kut kan gaan en twee dagen erna totaal andersom. Gelukkig maar, dat maakt het ook zo leuk
Ik net ook weer een rondje gedaan van zes kilometer. Mijn uithoudingsvermogen is prima maar na die twee en halve minuut rennen die ik nu doe dan zijn mijn benen echt weer aan dat wandelminuutje toe. Ik wil wel meer en sneller maar het gaat gewoon niet. Ik ga dit dus nog maar even herhalen totdat mijn benen niet meer verkrampen. Knie gaat redelijk, blijft gevoelig maar wordt niet erger. Met lopen eigenlijk bijna geen last van, moet meer uitkijken voor mijn kuit. Tubes voelen wel fijn aan, die blijf ik voorlopig ook dragen
En dan nu tijd voor een ongezond broodje frikandel, heb ik in ene trek in
This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Ik? Druk maken? Noooooooooooooit.....quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:02 schreef streamnl het volgende:
@MoBlo
Mooie afstand gelopen
[..]
Jij druk maken?? Doe jij dat ooit?![]()
Niet nodig dat komt wel goed
Gup: bedankt voor de tips!![]()
![]()
Op de metro overstappen vind ik niet zo heel erg, want die gaat (normaalgesproken) erg vaak. Overstappen op de lift bij de VU is ergerquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Echt niet?Overstappen is niet zo erg als het lijkt hoor. Tenminste, ik vind het geen probleem.
Maar ik heb ook een jaar in Hilversum op school gezeten, en dan haalde ik met 5 minuten vertraging m'n overstap op Amsterdam net niet en moest ik via Utrecht. Trauma's! Maar ik zit dan gewoon niet lekker ontspannen in de trein en het duurt toch weer nog wat langer. Dan had ik denk ik een loopje wat meer in de buurt uitgekozen.
Lekker hoor MoBlo! Gefeliciteerd met je erste HM![]()
![]()
Thanks! Ben ook echt megablij. Was het helemaal niet van plan vandaag, maar het klopte gewoon allemaalondanks die klotenacht van vannacht...
Nu: bangers, mash and beer
Ja doei.![]()
Wat een prestatie ja, lekker na zo'n minder loopje!quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:20 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks! Ben ook echt megablij. Was het helemaal niet van plan vandaag, maar het klopte gewoon allemaalondanks die klotenacht van vannacht...
Nu: bangers, mash and beer
Lula en SEMTEX ook lekker bezig!![]()
![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:56 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ging rennen en de zon ging net weg.
[...]
21.12km
6.33min/km
2h18m41s
Gem hartslag: 175![]()
![]()
![]()
Hier net terug van een rondje van net geen uur. Door het bos naar Nijmegen en verhard terug:
10,7 km, voor een weekendtotaal van 40,7 km. Die extra anderhalf om de 42,2 voor het weekend vol te maken droom ik er vannacht wel bij.![]()
![]()
Ik ben een tijdje alweer bezig begonnen met sporten nadat ik kanker heb gehad, en sinds een weekje of 5-6 ook weer aan het hardlopen. Vandaag 30 minuten non stop gelopenmijlpaaltje voor mij! 4km weten te overbruggen. Is dat een beetje oke qua snelheid?
![]()
Ja waarom niet? De meesten hier lopen voor hun plezier en omdat ze zich er lekker bij voelen. Snelheid boeit minder, alhoewel het altijd leuk is om een PR te lopen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2013 21:58:26 ]![]()
Voelde het goed? Dan is de snelheid prima!quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:56 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik ben een tijdje alweer bezig begonnen met sporten nadat ik kanker heb gehad, en sinds een weekje of 5-6 ook weer aan het hardlopen. Vandaag 30 minuten non stop gelopenmijlpaaltje voor mij! 4km weten te overbruggen. Is dat een beetje oke qua snelheid?
In dit stadium moet je je daar nog niet zo druk om maken, gewoon lekker lopen en dan komt de snelheid vanzelf.![]()
Mooi man, heerlijk om dan eindelijk te kunnen sporten he!quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:56 schreef TC_Artemis het volgende:
![]()
En focus je in het begin nou niet teveel op de tijden, begin gewoon lekker te lopen, geniet van het bezig zijn en let op je lijf en dan komt de snelheid/afstand vanzelf wel.![]()
O fuck yes.. ik ben ook megatrots op dit momentquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:58 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Voelde het goed? Dan is de snelheid prima!. En in wat je hier zegt dat klinkt een soort van wijs dus ik zal het goed onthouden. Ik volgde eigenlijk een schema maar fitness ernaast ook nog dus ik gok dat je conditie dan wat sneller omhoog gaat dan als je alleen maar hardloopt. Ik dacht vandaag eens kijken hoe ver ik kom
. Ik zat nog niet aan de max maar het leek me verstandig bij 30 te stoppen. Maar dit is wel even een hele goeie motivator
.
![]()
Spuit 11 hierquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:56 schreef TC_Artemis het volgende:
Welkom en wat de andere boven mij zeggen![]()
![]()
Welkom TC
Nu heb ik ook een goed excuus om mijn cardio morgen over te slaan. Ik snuif veel liever boslucht dan dat ik op zo'n stomme loopband moet.
![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:56 schreef TC_Artemis het volgende:
![]()
Niks mis met je snelheid. Als je snelle wil, komt dat vanzelf wel. De eerste stap is de tijd aankunnen, de snelheid komt er daarna vanzelf wel in (nou ja, vanzelf, wel blijven trainen natuurlijk...).NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Stoer.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:56 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ging rennen en de zon ging net weg. Voetjes en benen voelden supergoed en ben echt heel rustig begonnenzelfde rondje als donderdag, toen het zo kut ging, maar het ging nu echt als een zonnetje, als een geoliede machine! Op km 8 kon ik wéér het pad niet vinden dat ik had moeten hebben. Beetje moeten zoeken met waar ik nou heen moest/kon, en ben maar gewoon gelopen, en uiteindelijk helemaal verkeerd uitgekomen. Wist gelukkig wel waar ik was, dat scheelde, maar was een flink stuk om/uit de buurt. Terug en op zoek naar het tweede pad, wat ik ook niet kon vinden
de bordjes Public Footpath waren er niet eens meer.. dus toen maar gewoon doorgaande weg naar Billingley gepakt, steil omhoog en toen was 't eigenlijk een kwestie van doorlopen. Benen werden wel wat zwaar (en die zal ik morgen écht wel voelen
) en de blaartjes her en der waren ook wel duidelijk aanwezig (oh my, ik heb echt een gigantische bloedblaar op m'n kleine teen, maar die ziet er erger uit dan hij voelde in m'n schoenen
) maar toen was ik er!
Dacht ik.
Had ik niet opgelet, en 21.01 gerend![]()
dus nog éven snel terug en even dat laatste stukkie gedaan zodat ik ook in Endomondo m'n bekertje zou krijgen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_!
Dus.
Hoi.
Ik heb ook een Swetsje gedaan.
Maar mijn Swetsje is mijneerste HM ooit
![]()
![]()
![]()
![]()
21.12km
6.33min/km
2h18m41s
Gem hartslag: 175
http://www.endomondo.com/workouts/232647680/881511![]()
Wat cool! En je was dus helemaal niet van plan om een HM te rennen?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:56 schreef motorbloempje het volgende:
Voetjes en benen voelden supergoed en ben echt heel rustig begonnen zelfde rondje als donderdag, toen het zo kut ging, maar het ging nu echt als een zonnetje, als een geoliede machine! Op km 8 kon ik wéér het pad niet vinden dat ik had moeten hebben. Beetje moeten zoeken met waar ik nou heen moest/kon, en ben maar gewoon gelopen, en uiteindelijk helemaal verkeerd uitgekomen. Wist gelukkig wel waar ik was, dat scheelde, maar was een flink stuk om/uit de buurt. Terug en op zoek naar het tweede pad, wat ik ook niet kon vinden de bordjes Public Footpath waren er niet eens meer.. dus toen maar gewoon doorgaande weg naar Billingley gepakt, steil omhoog en toen was 't eigenlijk een kwestie van doorlopen. Benen werden wel wat zwaar (en die zal ik morgen écht wel voelen ) en de blaartjes her en der waren ook wel duidelijk aanwezig (oh my, ik heb echt een gigantische bloedblaar op m'n kleine teen, maar die ziet er erger uit dan hij voelde in m'n schoenen ) maar toen was ik er!
Dacht ik.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nee, ging eigenlijk voor een km of 15. Had mooi rondje uitgezet vóór een HM, met wat escapes voor tijdens de opbouw, maar toen was ik én helemaal ergens anders uitgekomen waardoor ik dacht sowieso wel meer dan 15 zou lopen als ik in één lijn naar huis zou lopen (wat op zich achteraf mee bleek te vallen, ik hád precies die 15 gehaald gok ik zo als ik nu op 't kaartje terug zie), en het ging gewoon zó ontzettend lekker dat ik dacht: fuck it, ik loop gewoon door. En het was echt puur genietenquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat cool! En je was dus helemaal niet van plan om een HM te rennen?Het weer, de uitzichten,
. Ja, de blaren deden wel wat pijn, zeker na km 19 was het wel even doorbijten, maargoed, dan is 't ook nog maar 2km.
Niet eens echt gestopt onderweg voor drinken of eten, alleen af en toe hekjes over/door en lekker doorgehobbeld.
Ben zó trots én zó blij dat ik het nu eindelijk een keer gedaan heb. Heb er altijd een beetje angst voor gehad, omdat ik bang was dat ik het niet zo redden. En wilde het sowieso een keer doen voor m'n echte evenement-HM, en vandaag waren de omstandigheden gewoon perfect om het gewoon eens te doen.
Ja doei.![]()
Vandaag weer gelopen door albufeira maar na 10 min was ik kapot van de warmte, mijn snelheid en de heuvels. Wel ff lekker om je gewoon in 10min kapot te lopen om daarna in het zwembad te springen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
![]()
Mo
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hoeveel harder denk je dat je nog kan op een echte HM? Hartslag 175 is al best hoog voor zo'n lange training maar hangt ook van jouw normale hartslag en de omstandigheden af..quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, ging eigenlijk voor een km of 15. Had mooi rondje uitgezet vóór een HM, met wat escapes voor tijdens de opbouw, maar toen was ik én helemaal ergens anders uitgekomen waardoor ik dacht sowieso wel meer dan 15 zou lopen als ik in één lijn naar huis zou lopen (wat op zich achteraf mee bleek te vallen, ik hád precies die 15 gehaald gok ik zo als ik nu op 't kaartje terug zie), en het ging gewoon zó ontzettend lekker dat ik dacht: fuck it, ik loop gewoon door. En het was echt puur genietenHet weer, de uitzichten,
. Ja, de blaren deden wel wat pijn, zeker na km 19 was het wel even doorbijten, maargoed, dan is 't ook nog maar 2km.
Niet eens echt gestopt onderweg voor drinken of eten, alleen af en toe hekjes over/door en lekker doorgehobbeld.
Ben zó trots én zó blij dat ik het nu eindelijk een keer gedaan heb. Heb er altijd een beetje angst voor gehad, omdat ik bang was dat ik het niet zo redden. En wilde het sowieso een keer doen voor m'n echte evenement-HM, en vandaag waren de omstandigheden gewoon perfect om het gewoon eens te doen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Voor mij is 175 best wel 'normaal', pas boven de 180 is het écht doorwerken. Zodra ik m'n veters strik zit ik al op 100En het scheelt ook wel van dag tot dag. Laatst ook een heel stuk 5.45min/km gelopen met diezelfde hartslag.
De HM die ik ga lopen is vooral 'naar beneden', en schijnt een goed snel parcours te zijn verder, en fijne zachte trail-ondergrond, dus goed voor de spiertjes. Ik hoop in de buurt van de 2.05 te komen met nog de weken training die ik heb en de wetenschap dat ik me wel wat meer 'dood' mag lopen: conditioneel had ik vandaag nog wel verder gekund op dit tempo, al moeten m'n beentjes ook de kans krijgen om natuurlijk mee te komen![]()
Ik hoop op 6 oktober op een graad of 13/15, dat zou mijn ideale temperatuur zijn.maar we zien 't ook allemaal wel. Ben al lang blij dat ik 'm nu op m'n dooie akkertje met deze tijd en heel wat hekjes en weg zoeken heb gered!
Ja doei.![]()
Ah klinkt goed! Met beter weer en nog 2 maanden trainen kun je zeker naar die 2 uur dan!quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
Voor mij is 175 best wel 'normaal', pas boven de 180 is het écht doorwerken. Zodra ik m'n veters strik zit ik al op 100En het scheelt ook wel van dag tot dag. Laatst ook een heel stuk 5.45min/km gelopen met diezelfde hartslag.
De HM die ik ga lopen is vooral 'naar beneden', en schijnt een goed snel parcours te zijn verder, en fijne zachte trail-ondergrond, dus goed voor de spiertjes. Ik hoop in de buurt van de 2.05 te komen met nog de weken training die ik heb en de wetenschap dat ik me wel wat meer 'dood' mag lopen: conditioneel had ik vandaag nog wel verder gekund op dit tempo, al moeten m'n beentjes ook de kans krijgen om natuurlijk mee te komen![]()
Ik hoop op 6 oktober op een graad of 13/15, dat zou mijn ideale temperatuur zijn.maar we zien 't ook allemaal wel. Ben al lang blij dat ik 'm nu op m'n dooie akkertje met deze tijd en heel wat hekjes en weg zoeken heb gered!
Mo te gekTrainen tot een paar km's voor je HM afstand is blijkbaar zó 2012
![]()
Zegguh.... Arquero, ik was benieuwd: verband eraf en al gelopen?![]()
Holy fuck ik lees jouw stukje ook nu pas.. een halve marathon is mijn doelquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:46 schreef motorbloempje het volgende:
En TC_Artemis, nogmaals, echt, geniet ervan. Zo stoer dat je ook weer loopt!! Geniet!. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik die ga doen!
![]()
Oei, loop ik weer achter de feiten aan met m'n 17,5km in training voor de HM.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:17 schreef Quoi het volgende:
![]()
Zegguh.... Arquero, ik was benieuwd: verband eraf en al gelopen?
Ah, top, purrmonster van schoot: bedtijd!![]()
Vanavond voor het eerst weer gegaan. Maar het was alsof ik door dikke gelatine heen moestquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:17 schreef Quoi het volgende:
![]()
Zegguh.... Arquero, ik was benieuwd: verband eraf en al gelopen?
Qua ademhaling geen probleem, maar alles voelde zo slap. Zuster had het vorige week al gezegd dat het herstel veel energie zou gaan kosten. Heb ook redelijk wat in comateuze toestand doorgebracht deze afgelopen 2 weken.
Dus misschien toch te snel weer gegaan, maar soit
Ik heb nu in m'n oksel nog een paar korstjes zitten en nog wat gevoelige plekjes, maar daar had ik weinig last van gelukkig. Dat moet na m'n vakantie wel over zijn dus dan weer vol aan de bak
Trainer had samen met mij als doel gesteld halve onder de 2 uur te lopen in Linschoten in december.
Leuk om de verslagen te lezen van alle trailers, HM-ers, 25 km-ers en meer, top!![]()
![]()
Helemaal goed! Eventuele snelheid komt later wel met trainen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:56 schreef TC_Artemis het volgende:
![]()
Balenquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:46 schreef Arquero het volgende:
[..]
Vanavond voor het eerst weer gegaan. Maar het was alsof ik door dikke gelatine heen moest
Qua ademhaling geen probleem, maar alles voelde zo slap. Zuster had het vorige week al gezegd dat het herstel veel energie zou gaan kosten. Heb ook redelijk wat in comateuze toestand doorgebracht deze afgelopen 2 weken.
Ik heb nu in m'n oksel nog een paar korstjes zitten en nog wat gevoelige plekjes, maar daar had ik weinig last van gelukkig. Dat moet na m'n vakantie wel over zijn dus dan weer vol aan de bak
Trainer had samen met mij als doel gesteld halve onder de 2 uur te lopen in Linschoten in december.
Leuk om de verslagen te lezen van alle trailers, HM-ers, 25 km-ers en meer, top!![]()
Máár: komt gewoon weer goedMooi doel, onder de 2 uur.
![]()
Mijn God, wat een trails hierIk denk dat de trailrunners van hier prima uit de voeten zouden kunnen:
Totale afstand: 9,7km
Totale klim: 245m (valt opsich wel mee)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het fijn om te horen dat alles achteraf "mee valt" en dat alles goed geneest.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:46 schreef Arquero het volgende:
Vanavond voor het eerst weer gegaan. Maar het was alsof ik door dikke gelatine heen moest
Leuk om de verslagen te lezen van alle trailers, HM-ers, 25 km-ers en meer, top!
Fijn dat je weer kan gaan lopen.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:27 schreef Levitas het volgende:
Mijn God, wat een trails hierIk denk dat de trailrunners van hier prima uit de voeten zouden kunnen:
Totale afstand: 9,7km
Totale klim: 245m (valt opsich wel mee)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooie foto's.
Geniet maar flink van de periode dat je daar zit. Dat ga je missen hier![]()
![]()
Dit zijn trouwens niet mijn foto's! Ik ben nog niet gaan trailen hier.. Maar deze staat toch wel op m'n verlanglijstje voor ergens heel binnenkortquote:Op maandag 19 augustus 2013 06:32 schreef streamnl het volgende:
mooie foto's.
Geniet maar flink van de periode dat je daar zit. Dat ga je missen hier![]()
![]()
Dat geloof ik graag. De natuur leren kennen op een mooi en leuk (en sportief) manier.quote:Op maandag 19 augustus 2013 06:43 schreef Levitas het volgende:
Dit zijn trouwens niet mijn foto's! Ik ben nog niet gaan trailen hier.. Maar deze staat toch wel op m'n verlanglijstje voor ergens heel binnenkort![]()
MoBlo
benen voelen afgelopen weekend fantastisch, goede hoop voor de LDL die morgen op het programma staat
en mooie trailomgeving Levitas!!
[ Bericht 9% gewijzigd door rechtsedirecte op 19-08-2013 08:13:52 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik snap de vredesloop niet:De mogelijkheid om je nummer om te catten naar een ander persoon wordt niet eens aangeboden. Veiligheid, echt, slap gelul van de bovenste plank.quote:Wij willen alle deelnemers erop wijzen dat i.v.m. de persoonlijke gegevens het startnummer strikt persoonlijk en niet overdraagbaar is. Dit om redenen van veiligheid. Als een startnummer namelijk zonder kennisgeving aan een ander wordt gegeven kan de organisatie bij calamiteiten niet adequaat reageren omdat de persoonlijke gegevens van de loper dan niet meer met het startnummer overeenkomen. Het is dus ook in je eigen belang. Bovendien kan het overdragen van een startnummer van invloed zijn op de uitslag én op de prijsuitreiking. Zie ook ' Medisch advies' en ' Startnummer'.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
inderdaad Slacker, als er iemand een hartaanval gwoon de defib er op en niet zuren hoe of wat, verder even bandje om met medische gegevens mocht je evt. bijv. suikerziekte hebben, wat kan je dan nog gebeuren??!!quote:Op maandag 19 augustus 2013 08:15 schreef slacker_nl het volgende:
Ik snap de vredesloop niet:
[..]
De mogelijkheid om je nummer om te catten naar een ander persoon wordt niet eens aangeboden. Veiligheid, echt, slap gelul van de bovenste plank.
Ik denk dat de organisatie zich gewoon aan alle kanten probeert in te dekken'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ach, gewoon doorverkopen. Ik liep in Egmond ook met de voornaam van GotC op mijn buikquote:Op maandag 19 augustus 2013 08:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
De mogelijkheid om je nummer om te catten naar een ander persoon wordt niet eens aangeboden. Veiligheid, echt, slap gelul van de bovenste plank.Dat gemiep over veiligheid...
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Die opmerking staat er bij de CPC ook altijd op. Zal we standaard van de organisatie zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2013 08:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
De mogelijkheid om je nummer om te catten naar een ander persoon wordt niet eens aangeboden. Veiligheid, echt, slap gelul van de bovenste plank.
Aan de ene kant snap ik het wel, want als ik met het nummer van m'n moeder ga lopen, klopt het niet meer. Maar aan de andere kant, die gegevens op de achterkant vul je toch pas als laatste in.
En bied dan inderdaad de mogelijkheid om je nummer over te dragen, zoals bij de 7^^[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
en dan nog het stukje over de invloed op de prijsuitreiking..
er zullen misschien zo'n 20 dames en heren echt op de prijzen strijden en die vewacht ik nu niet met een omgecat nummer lopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat zou inderdaad de minste van mijn zorgen zijn, de prijsuitreiking
Endomondo doet echt gek. Er staat dat het leaderboard 5 uur geleden geupdate is maar de afstanden kloppen voor geen meter.
Offtopic: Zo naar het Amerikaanse consulaat voor een visum, ben een beetje zenuwachtig en hoop dat alles klopt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
zo lang je niet op de most wanted list staat zal het toch wel een beetje meevallen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 08:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Offtopic: Zo naar het Amerikaanse consulaat voor een visum, ben een beetje zenuwachtig en hoop dat alles klopt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja, want je kan op je startnummer vaak niks opschrijven... (want dat moet je ook nog doen). Wat nou als je gezocht wordt door de politie, dan pakken ze de verkeerde op (fzo).quote:Op maandag 19 augustus 2013 08:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad Slacker, als er iemand een hartaanval gwoon de defib er op en niet zuren hoe of wat, verder even bandje om met medische gegevens mocht je evt. bijv. suikerziekte hebben, wat kan je dan nog gebeuren??!!
Ik denk dat de organisatie zich gewoon aan alle kanten probeert in te dekken
Voor de vrouwmensjes onder ons: http://www.prorun.nl/gezo(...)-en-gezond-hardlopenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Vanavond alweer les 11 van evy (2006).
Ben benieuwd of ik al een verbetering merk ten opzichte van les 8 (zelfde schema).
Anyway, wat is een realistische doelstelling qua tijden op de 3, 5 en 10km?
Ik wil namelijk doelen stellen die aan de ene kant haalbaar zijn en waar ik aan de andere kant wel echt voor moeten werken.
Zit zelf te denken aan
3 km in 15 minuten
5 km in 26 minuten
10 km in 55 minuten
Zie hier mijn loopjes tot nu toe:
http://www.endomondo.com/workouts/231273215![]()
die tijden zouden te doen moeten zijn maar lekker lopen is op dit moment lijkt me het belangrijkste'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat zie ik weer een aantal mooie prestaties voorbij komen hier in afgelopen weekend. Top allemaal!
HM, wat zou ik dat graag eens gaan lopen. En ook mij gaat dat lukken, ik weet het zeker. Het gaat nog even duren, maar ik kom er ook.![]()
blij dat het hier een rustdag is,wat een hondenweer, regen, onweer....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Welkom in Nederland.quote:Op maandag 19 augustus 2013 08:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
blij dat het hier een rustdag is,wat een hondenweer, regen, onweer....In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wat een heerlijke weekend prestaties allemaal, toppers!
Hier een mooie hoosbui nu, ben blij dat ik vanmorgen voor de hoosbui al vertrokken en terug was van een rondje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GodsSon op 19-08-2013 09:18:27 ]All management is Strategic Management.![]()
Het is maar goed dat jullie niet kunnen zien hoe ik uit bed kom na mijn indrukwekkende drie kilometer.![]()
Meteen extra respect voor alle trailers en HMers.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Laatste werkweek is begonnen![]()
En misschien dat ik er 2 daagjes afsnoep...
@RD wil je bij de Bradelierloop bij mij 10k neerzetten?![]()
Ooh, hier ook laatste werkweek voor de vakantie, aftellen is echt begonnen nu.. Heb de vrijdag er alvast afgehaald, die trek ik niet meerquote:Op maandag 19 augustus 2013 09:07 schreef Quoi het volgende:
Laatste werkweek is begonnen![]()
En misschien dat ik er 2 daagjes afsnoep...
@RD wil je bij de Bradelierloop bij mij 10k neerzetten?
Nog 4 te gaan!![]()
ik vraag me af hoe we vroeger routes planden zonder TomTom oid.....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
die kant moet ik nu juist op, en we hadden nog wel het plan om buiten te zitten op een terrasjequote:Op maandag 19 augustus 2013 09:05 schreef GodsSon het volgende:
Wat een heerlijke weekend prestaties allemaal toppers!
Hier een mooie hoosbui nu, ben blij dat ik vanmorgen voor de hoosbui al vertrokken en terug was van een rondje
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Terrasweer is het hier nog niet echt, zeg ik met gevoel voor understatement.quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
die kant moet ik nu juist op, en we hadden nog wel het plan om buiten te zitten op een terrasje
Dacht dat het weer deze week wel beter zou beginnen.All management is Strategic Management.![]()
Dit weekend heb ik eens lekker toegegeven aan het "ik heb geen zin om te gaan lopen"-syndroom. Om dat goed te maken heb ik vanmiddag een intake en fittest bij mn oude vertrouwde sportschool
F means you're fucked![]()
Ik heb al een week niet gelopen. Al meer zelfs. Misschien moet ik vanmiddag weer eens gaan, want nu heb ik nog geen zin.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb na de Vooroeverloop alleen dinsdag nog een klein rondje gedaan, en daarna niet meer. Ik moet zeggen dat het me erg goed is bevallen. Het begint eindelijk weer eens een beetje te kriebelen en heb eigenlijk best wel zin om morgen op de baan te gaan knallen.![]()
![]()
thanks!
Benen voelen goed! Heb natuurlijk wel flink wat gelopen en dat merken m'n benen, maar zou zo weer kunnen voor m'n gevoel; de blaren doen meer pijnen ook dat valt nog wel mee. Vanavond klein rondje uitlopen denk ik, en dan woensdag weer rennen voordat we naar NL gaan.
De camelbak is overigens écht écht écht geweldigVoel 'm amper op m'n rug en had toch 2 pints aanmaaklimo bij me. Tijdens het rennen zo af en toe een paar goeie slokken, en zó fijn dat ik direct ná de run gewoon meteen wat bij kon tanken: rietje in de mond en zoeven! Dat was zó lekker! Beste aankoop in tijden dit.
Ja doei.![]()
Klinkt positief!quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:52 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb na de Vooroeverloop alleen dinsdag nog een klein rondje gedaan, en daarna niet meer. Ik moet zeggen dat het me erg goed is bevallen. Het begint eindelijk weer eens een beetje te kriebelen en heb eigenlijk best wel zin om morgen op de baan te gaan knallen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:05 schreef GodsSon het volgende:
Wat een heerlijke weekend prestaties allemaal, toppers!
Mooie lap times. Steeds iets sneller (zie hier niet-ingelogd alleen laps per mijl). Grafiekje is wel wiebelig, maar dat zie je aan de lap times niet af. En zou ook gewoon de meting zelf kunnen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na een weekend klussen weer lekker lopen met de club vanavond!
Proeflidmaatschap was afgelopen, dus heb wat formuliertjes ingevuld en ben sinds vorige week volwaardig lid van de club.
Zaterdag 7.91 km gelopen aan een stuk, m'n vorige langste afstand was 5km![]()
Ik weet niet hoe het kwam, was een golf aan motivatie ofzo, maar ging geweldig. Hopenlijk kan ik dat deze week evenarenOp zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
Hier ookquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
thanks!
Benen voelen goed! Heb natuurlijk wel flink wat gelopen en dat merken m'n benen, maar zou zo weer kunnen voor m'n gevoel; de blaren doen meer pijnen ook dat valt nog wel mee. Vanavond klein rondje uitlopen denk ik, en dan woensdag weer rennen voordat we naar NL gaan.
Vroeger zou ik vandaag een stramme paspop zijn geweest, nu is er niks aan de hand
Hoe bevalt het lopen bij een club?quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:08 schreef Wolve000 het volgende:
Na een weekend klussen weer lekker lopen met de club vanavond!
Proeflidmaatschap was afgelopen, dus heb wat formuliertjes ingevuld en ben sinds vorige week volwaardig lid van de club.
Heb je dan niet teveel variatie qua voorkeurssnelheid / afstand binnen een groep?![]()
Mij bevalt het erg goed. Behalve puur het lopen is het ook erg goed voor de sociale contacten (altijd handig als je bent verhuisd).quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:26 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Hoe bevalt het lopen bij een club?
Heb je dan niet teveel variatie qua voorkeurssnelheid / afstand binnen een groep?
Maar bij trainingen wordt de meute altijd opgedeeld in groepen van verschillend niveau. Bij normale bezetting hebben we 4 groepen:
• Improvers: 4-5 mijl (7-8km)
• Lower medium: 6 mijl (9-10km)
• Upper medium: 7 mijl (11-12km)
• Fast: 8-9 mijl (13-15km)
En we lopen zo rond een uurtje, dus dan is er voor iedereen die het een tijdje vol kan houden wel een groep te vinden. En er zijn natuurlijk per groep altijd wel wat verschillen, maar er wordt dan gewoon gewacht op mensen die iets minder vlot zijn. Er wordt sowieso niet aan een stuk door gelopen, maar men staat wel eens stil en/of wandelt ook stukjes.
En dat werkt prima. De verschillen tussen de groepen zijn ook weer niet zo groot dat je vast komt te zitten in een bepaalde groep. Zelf zit ik nu een beetje tussen de twee langzamere groepen in. Dus de ene keer push ik iets meer en ga ik mee met de lower medium groep, de andere keer wil ik het wat rustiger aan doen en ga ik met de improvers mee.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
geen spierpijn
bizar
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Zo fijn hè?quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hier ookVroeger zou ik vandaag een stramme paspop zijn geweest, nu is er niks aan de hand
En dan te bedenken dat ik een paar jaar geleden na de 7^^ 4 dagen niet kon lopen, en nu heb ik ook aardig wat van die heuvels in m'n HM van gisteren gehad. Wat me óók nog eens optimistischer maakt voor een vlakkere/mijn geplande downhill HM: 6.30min/km op 't dooie akkertje volgehouden gedurende de hele loop, ondanks flinke heuvels, en ook heuvelaf niet meer gas gegeven; doel was zo constant mogelijk rustig rennen. Kan alleen nog maar beter worden nu!
Ja doei.![]()
Bedankt! Ga als ik evy klaar heb eens rondkijken hier in de buurt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:34 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Mij bevalt het erg goed. Behalve puur het lopen is het ook erg goed voor de sociale contacten (altijd handig als je bent verhuisd).
Maar bij trainingen wordt de meute altijd opgedeeld in groepen van verschillend niveau. Bij normale bezetting hebben we 4 groepen:
• Improvers: 4-5 mijl (7-8km)
• Lower medium: 6 mijl (9-10km)
• Upper medium: 7 mijl (11-12km)
• Fast: 8-9 mijl (13-15km)
En we lopen zo rond een uurtje, dus dan is er voor iedereen die het een tijdje vol kan houden wel een groep te vinden. En er zijn natuurlijk per groep altijd wel wat verschillen, maar er wordt dan gewoon gewacht op mensen die iets minder vlot zijn. Er wordt sowieso niet aan een stuk door gelopen, maar men staat wel eens stil en/of wandelt ook stukjes.
En dat werkt prima. De verschillen tussen de groepen zijn ook weer niet zo groot dat je vast komt te zitten in een bepaalde groep. Zelf zit ik nu een beetje tussen de twee langzamere groepen in. Dus de ene keer push ik iets meer en ga ik mee met de lower medium groep, de andere keer wil ik het wat rustiger aan doen en ga ik met de improvers mee.![]()
En als je dan straks wat langere loopjes wilt doen en eens zin hebt om niet alleen te gaan, dan zijn er altijd wel mensen om je te vergezellen.
Ja doei.![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:41 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Bedankt! Ga als ik evy klaar heb eens rondkijken hier in de buurt.![]()
Meeste clubs zullen ook wel een soort "proeflidmaadschap" hebben of er open voor staan dat je een keertje mee loopt om eens te kijken. En als je dan aangeeft hoe veel/lang/snel je loopt, dan weten zij wel met welke groep je het beste mee kan hobbelen (de meeste clubs hebben wel groepen van verschillende niveaus, anders zijn ze wel erg klein).NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Lekker!quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
thanks!
De camelbak is overigens écht écht écht geweldigVoel 'm amper op m'n rug en had toch 2 pints aanmaaklimo bij me. Tijdens het rennen zo af en toe een paar goeie slokken, en zó fijn dat ik direct ná de run gewoon meteen wat bij kon tanken: rietje in de mond en zoeven! Dat was zó lekker! Beste aankoop in tijden dit.
Bij mij is het iets anders, vooral vandaag erg veel moeite om trappen af te lopen of afdalingen te nemen. Gisteren met mijn vriendin nog even de 1e 4km van de trail gelopen, maar zelfs wandelend is het ontzettend zwaar, zóveel klimmen in de eerste kilometers. Geen wonder dat ik er meteen in het begin zo doorheen zat.
Camelbak is ook een van mijn betere aankopen ja, tijdens de trail helemaal geen last van gehad, kon er ook nog gelletjes in kwijt en ik had genoeg drinken! Heerlijk om gewoon wat slokken te kunnen nemen als je wat nodig hebt.
Ik moet trouwens zeggen dat ik na de 25km op de VFF minder last heb van mijn tenen dan na de Vooroeverloop op de Kinvara's. Wat wel apart is. Denk dat mijn voeten er toch echt aan beginnen te wennen. En dat met 2x een water oversteek.![]()
Straf begin hakt er in ja![]()
Maar kon je op de 2km erna (even StreamNL's grafiek bekijkend, die van jou staat er (nog) niet op? ) wel weer een beetje bijkomen?
Ja doei.![]()
Zo, net terug van de sportschool. In overleg met de fysio (verbonden aan sportschool) m'n trainingsprogramma omgegooid naar krachttraining ipv cardio. Volgens hem is de 3x per week hardlopen genoeg cardiotraining. Nu dus vooral bezig om de core stabiliteit te verhogen. Ik had daar vooral tijdens mijn laatste loopje nogal wat problemen mee (lees: zwalkend lopen).
Eens kijken wat dit precies gaat opleveren.![]()
Die van mij is er nog niet nee, zit nog in de Ardennen. Nu onderweg naar huisquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
Straf begin hakt er in ja![]()
Maar kon je op de 2km erna (even StreamNL's grafiek bekijkend, die van jou staat er (nog) niet op? ) wel weer een beetje bijkomen?
. Vanavond ook even kijken of ik een uitgebreider verslag kan schrijven. Volgens mij zijn de 1e 6km van die van stream hetzelfde.
Maar gelukkig kon ik wel redelijk bijkomen inderdaad, vooral met de afdalingen kreeg ik snel weer nieuwe energie. Klimmetjes bleven zwaar maar die deed ik gewoon wat rustiger. Sneller wandelen enzo.![]()
Inderdaad, wel gewoon tempo erin houden, maar dan niet rennend. Had je ook niet enorme last van de kuiten bij de héle steile gedeeltes? Conditioneel is het natuurlijk ook geen eitje, zo'n stijging, maar wat er bij mij het meeste inhakt zijn de kuiten; die moet ik écht nog meer trainen om dat soort 'klappen' op te kunnen vangen. Maar als ik de lokale 'Trunce' hier volgend jaar elke maand ga doen (is eigenlijk vanavond weer, maar ik laat even verstek gaanquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:00 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Die van mij is er nog niet nee, zit nog in de Ardennen. Nu onderweg naar huis. Vanavond ook even kijken of ik een uitgebreider verslag kan schrijven. Volgens mij zijn de 1e 6km van die van stream hetzelfde.
Maar gelukkig kon ik wel redelijk bijkomen inderdaad, vooral met de afdalingen kreeg ik snel weer nieuwe energie. Klimmetjes bleven zwaar maar die deed ik gewoon wat rustiger. Sneller wandelen enzo.) dan komt die training/opbouw wel goed.
Ben benieuwd naar je route/grafiekje!Ja doei.![]()
Op zulke bulten ga je ook wel kapot als je aardig fit bent. Maar als je inderdaad fit bent, herstel je er ook weer snel van, waardoor je toch gewoon verder kan en dan weer energie hebt opgebouwd voor de volgende bult.
Hoe dan ook een indrukwekkende prestatie. Als iemand die niet (vaak) trailt even 25km doen, waarbij het zelfs voor een trail nog een pittige route was. En dan ook nog in zo'n tijd.
Lijkt me ook wel wat om tzt te doen (gelukkig is het trailen hier makkelijker te trainen), maar voorlopig ben ik blij met wat ik nu kan.
Nee dat viel nog mee, meer last gehad van mijn bovenbenen. Ik kreeg pas last van de kuiten toen de kramp er begon in te schieten, maar gelukkig toen geen klimmen meer. Maar zodra ik begon te wandelen duwde ik ook met mijn handen op mijn knieën. En zodra het echt steil werd ging ik op handen en voetenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Inderdaad, wel gewoon tempo erin houden, maar dan niet rennend. Had je ook niet enorme last van de kuiten bij de héle steile gedeeltes? Conditioneel is het natuurlijk ook geen eitje, zo'n stijging, maar wat er bij mij het meeste inhakt zijn de kuiten; die moet ik écht nog meer trainen om dat soort 'klappen' op te kunnen vangen. Maar als ik de lokale 'Trunce' hier volgend jaar elke maand ga doen (is eigenlijk vanavond weer, maar ik laat even verstek gaan) dan komt die training/opbouw wel goed.
Ben benieuwd naar je route/grafiekje!. Maar zelfs wandelend ging mijn hartslag door het dak ja, pff, ik ga proberen om hier ook wat meer heuveltraining te doen, en meer corewerk. Bij dit soort dingen merk je goed dat dat echt nodig is.
Die Trunce zag er ook echt geweldig uit! Jaloers dat je die zo vaak hebt en zeker een goede training! Volgend jaar iets eerder naar NL komen dan, doe je ook mee met de TdF!![]()
![]()
Die kramp ja, huuuquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:10 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Nee dat viel nog mee, meer last gehad van mijn bovenbenen. Ik kreeg pas last van de kuiten toen de kramp er begon in te schieten, maar gelukkig toen geen klimmen meer. Maar zodra ik begon te wandelen duwde ik ook met mijn handen op mijn knieën. En zodra het echt steil werd ging ik op handen en voeten. Maar zelfs wandelend ging mijn hartslag door het dak ja, pff, ik ga proberen om hier ook wat meer heuveltraining te doen, en meer corewerk. Bij dit soort dingen merk je goed dat dat echt nodig is.
Die Trunce zag er ook echt geweldig uit! Jaloers dat je die zo vaak hebt en zeker een goede training! Volgend jaar iets eerder naar NL komen dan, doe je ook mee met de TdF!vooral op de hele steile stukken! Maar dat moet te trainen zijn, vind ik
![]()
ik heb je niet op FB, maar ik had al gelinked naar RD en Stream dat ik 'm volgend jaar ook ga doen, ook de 25
mooie aanloop, als het meezit, naar de Causeway Coast eind september volgend jaar!
Ja doei.![]()
Idd!quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
Once you go trail, roads won't prevail! Ofzo.En top dat je ook gaat lopen daar! Erg gaaf! Heel misschien ga ik dan al wel de 50 doen, maar eerst even kijken hoe de andere Trails gaan. Hoge Veluwe eerst, en als dat goed gaat de 50km Sallandtrail
.
![]()
Hier in Apeldoorn heb je ook best wel wat heuvels als je goed zoekt. Ik ga de komende weken ook nog wat meer heuvelwerk meenemen in de trainingen als voorbereiding op de Posbankloop.
Ik neem vandaag een extra dag rust na een zware trainingsperiode en de wedstrijd van afgelopen zaterdag.![]()
Heuvelwerk doet het trouwens sowieso ook goed als je wat snelheid wilt opbouwen. Spieren worden er sterker van, en als je dan op een vlak stuk loopt, kan je jezelf extra hard vooruit stuwen.
Toen ik vrijdag een vlak stuk ging lopen, wisten m'n benen niet wat ze overkwamen.
Viaducten e.d. doen het trouwens ook prima als vervanging voor mensen die geen heuvels in de buurt hebben. Is alleen iets minder spannend om telkens hetzelfde stuje op en neer te ploegen.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Doe jij volgend jaar dan ook mee met de TdF? De 13 moet dan zeker lukken, of gewoon nog even hard trainen dat de 25 wel kan?quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:34 schreef Wolve000 het volgende:
Heuvelwerk doet het trouwens sowieso ook goed als je wat snelheid wilt opbouwen. Spieren worden er sterker van, en als je dan op een vlak stuk loopt, kan je jezelf extra hard vooruit stuwen.
Toen ik vrijdag een vlak stuk ging lopen, wisten m'n benen niet wat ze overkwamen.
Viaducten e.d. doen het trouwens ook prima als vervanging voor mensen die geen heuvels in de buurt hebben. Is alleen iets minder spannend om telkens hetzelfde stuje op en neer te ploegen.![]()
![]()
Is nog (bijna) een jaar, dus de 13 moet dan een eitje zijn. Eerst maar eens kijken hoe het allemaal loopt (:P) en dan tzt beslissen wat verstandig is. Eerst maar eens aanstande zondag overleven, en dan wellicht de zevenheuvelen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:39 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Doe jij volgend jaar dan ook mee met de TdF? De 13 moet dan zeker lukken, of gewoon nog even hard trainen dat de 25 wel kan?
Ik neem aan dat de inschrijvingen voor de TdF volgend jaar nog wel even duren?
Nou ze laten iedereen zich voelen alsof je op de most wanted list staat. Was echt zenuwslopend, je moet een uur staand wachten, uitgebreid door de security check, 100 formulieren invullen en als je dan na 2 uur bij de balie staat is het 3 vragen en is je visum goedgekeurd..quote:Op maandag 19 augustus 2013 08:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zo lang je niet op de most wanted list staat zal het toch wel een beetje meevallen?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik word ook altijd zenuwachtig van visum-shizzle. Ben altijd bang dat ik iets vergeten ben, of over het hoofd gezien hebquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nou ze laten iedereen zich voelen alsof je op de most wanted list staat. Was echt zenuwslopend, je moet een uur staand wachten, uitgebreid door de security check, 100 formulieren invullen en als je dan na 2 uur bij de balie staat is het 3 vragen en is je visum goedgekeurd..
Lekker koel was het na die regenbuien zeg. 8km gelopen met even drie kilometer buiten comfortzone. Bleek ik uiteindelijk een 4:34 p/km gelopen te hebbenWas wel lekker na een belabberde training op vrijdag.
![]()
Achja Amerika he..quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nou ze laten iedereen zich voelen alsof je op de most wanted list staat. Was echt zenuwslopend, je moet een uur staand wachten, uitgebreid door de security check, 100 formulieren invullen en als je dan na 2 uur bij de balie staat is het 3 vragen en is je visum goedgekeurd..Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Je kwam zeker met de trein..quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nou ze laten iedereen zich voelen alsof je op de most wanted list staat. Was echt zenuwslopend, je moet een uur staand wachten, uitgebreid door de security check, 100 formulieren invullen en als je dan na 2 uur bij de balie staat is het 3 vragen en is je visum goedgekeurd..In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
21km is een klein stapje naar 25quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die kramp ja, huuuvooral op de hele steile stukken! Maar dat moet te trainen zijn, vind ik
![]()
ik heb je niet op FB, maar ik had al gelinked naar RD en Stream dat ik 'm volgend jaar ook ga doen, ook de 25
mooie aanloop, als het meezit, naar de Causeway Coast eind september volgend jaar!
.
Zo, het heeft even geduurd, aangezien de vorige twee zendingen van Wiggle niet aankwamen (verder wel goed afgehandeld), maar expres delivery bezorgde net deze:
Nieuwe schoenen zijn altijd goed, incl. felgele zolen ook nog eens.Zelfde model als de schoenen die ik had, zag weinig reden om te switchen, minder drop is niet per se een doel op zich en heb probleemloos voor een marathon getraind op dit model.
Jammer dat het merk weinig bekend is en weinig te verkrijgen in Nederlandse winkels, want ze hebben echt ook veel goede trailmodellen!
En terug van vakantie, dus deze week de training ri. de Damloop maar weer goed oppakken.
Jack does it in real time...![]()
Inov8 is hier best bekend/populairWil er ook nog eens een paar van hebben, later als ik groot ben
Ja doei.![]()
Afgelopen zaterdag weer gelopen, interval van 1km wandelen en 1km hard. Totaal 8 KM;
http://www.endomondo.com/workouts/231880041/11508370
Ging goed, af een toe een rare steek in m'n rechterknie, maar die zakt telkens na 2 stappen alweer af. Morgenavond een korte loop om het even aan te zien.
Maar... het goed nieuws is dat ik geen last meer van mijn schenen heb! Het bleek aan mijn gewone schoenen te liggen! Ik loop normaal altijd op Ecco's maar ik had een tijdje geleden een keer een ander merk schoenen gekocht, le coq sportif. Ze zitten opzich wel goed, maar toen ik ze laatst naast mijn oude schoenen had staan, viel me op dat ze een heel stuk smaller zijn. Daarom loop ik nu al anderhalf week op mijn oude schoenen en ik heb nergens meer last van!
Ik vond het ook al zo typisch dat ik er tijdens het hardlopen geen last van had.![]()
![]()
Ja, in G-B prima te verkrijgen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:46 schreef motorbloempje het volgende:
Inov8 is hier best bekend/populairWil er ook nog eens een paar van hebben, later als ik groot ben
Daar ook wel iets betere markt qua ondergrond en landschap als ik jouw hardloopavonturen zo af en toe lees.
Heb ook een paar met Goretex en een 'light' trailzool, die hebben mij van de winter hier perfect door de sneeuw geholpen.
Jack does it in real time...![]()
Mijn lopersknie werd ook veroorzaakt door iets buiten het hardlopen: teveel verkrampt met mijn benen over elkaar heen zitten. Sinds ik daarop let, is het weg. Ik draag ook veel minder hoge schoenen dan vroeger.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:48 schreef BroesWillems het volgende:
Afgelopen zaterdag weer gelopen, interval van 1km wandelen en 1km hard. Totaal 8 KM;
http://www.endomondo.com/workouts/231880041/11508370
Ging goed, af een toe een rare steek in m'n rechterknie, maar die zakt telkens na 2 stappen alweer af. Morgenavond een korte loop om het even aan te zien.
Maar... het goed nieuws is dat ik geen last meer van mijn schenen heb! Het bleek aan mijn gewone schoenen te liggen! Ik loop normaal altijd op Ecco's maar ik had een tijdje geleden een keer een ander merk schoenen gekocht, le coq sportif. Ze zitten opzich wel goed, maar toen ik ze laatst naast mijn oude schoenen had staan, viel me op dat ze een heel stuk smaller zijn. Daarom loop ik nu al anderhalf week op mijn oude schoenen en ik heb nergens meer last van!
Ik vond het ook al zo typisch dat ik er tijdens het hardlopen geen last van had.
Doorgezakte schoenen zijn ook zo funest
Goretex ben ik wat huiverig voor. Of nou ja, huiverig, als ik wegzak in een diepe plas modder dan loopt het er wel via de bovenkant inquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:49 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, in G-B prima te verkrijgen.Daar ook wel iets betere markt qua ondergrond en landschap als ik jouw hardloopavonturen zo af en toe lees.
Heb ook een paar met Goretex en een 'light' trailzool, die hebben mij van de winter hier perfect door de sneeuw geholpen.dan heeft goretex niet zoveel nut!
Ja doei.![]()
Zo, ouders op het vliegtuig gezet en ik heb de komende 9 dagen een autoMisschien zondag dan toch maar weer eens door de bossen/duinen lopen.
![]()
Cool. Mijn Garmin doet het niet. Dus ik een harde reset gedaan. Zet hem weer aan, zegt-ie low battery. Ik aan de lader doen, staat er 100%. Ik hem eraf, gaat-ie meteen weer uit. Nu zit-ie weer aan de lader en nu telt hij af: 96%, 95%, 94, 93 en nu al 86...
Schiet mij maar lek.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Batterij zo goed als dood? Of misschien ergens een slecht contact waardoor hij wat meer weerstand heeft en wat spanning verliest (wat voor het apparaat voelt als een lege batterij).NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Geen idee. Hoe kan ik dat zien?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:55 schreef Wolve000 het volgende:
Batterij zo goed als dood? Of misschien ergens een slecht contact waardoor hij wat meer weerstand heeft en wat spanning verliest (wat voor het apparaat voelt als een lege batterij).Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hmm eerste groepstraining gaat dan toch niet door, iets met al 2 dagen in bed liggen en buiten adem van naar het toilet te lopen. Verhuis ik toch wel naar de winter, stomme virussen!Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Is het er een waar je zelf de batterij kan vervangen? Dan zou je dat kunnen proberen. (Waarschijnlijk niet, want de meeste Garmins zijn waterdicht gemaakt en dan willen ze niet graag dat je 'm opent.)quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:56 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Geen idee. Hoe kan ik dat zien?
Anders kon het wel eens lastig zijn er iets aan te doen. Of laat 'm eens langer aan de lader hangen, en kijk morgen nog eens?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Mijn fysio heeft vandaag een schema gebouwd voor me voor de komende 10 weken, als ik het zou volgen dan zit ik als het goed is op 10km. Ik ben benieuwd! Ik ga vanaf volgende week dan ma/wo/vr lopen en di en do naar de sportschool.
Misschien moet ik toch ook maar eens gaan kijken naar wat beter schoenen want mijn voeten zijn heel 'hol' en mijn voet wordt daardoor niet zo goed ondersteund in deze schoenen.![]()
Dat ligt niet alleen aan de hoogte van je 'arch' (kan even het Nederlandse woord niet herinneren...quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:11 schreef TC_Artemis het volgende:
Mijn fysio heeft vandaag een schema gebouwd voor me voor de komende 10 weken, als ik het zou volgen dan zit ik als het goed is op 10km. Ik ben benieuwd! Ik ga vanaf volgende week dan ma/wo/vr lopen en di en do naar de sportschool.
Misschien moet ik toch ook maar eens gaan kijken naar wat beter schoenen want mijn voeten zijn heel 'hol' en mijn voet wordt daardoor niet zo goed ondersteund in deze schoenen.). Ligt er ook aan in hoeveer de spieren er omheen zijn ontwikkeld. Kan zijn dat je inderdaad inzakt, maar msischien valt het ook mee. Maar als je het gevoel hebt dat je niet goed ondersteurd wordt, dan zou ik er wel naar kijken ja. Zou wellicht met zooltjes kunnen zonder meteen hele nieuwe schoenen nodig te hebben. Kan sowieso geen kwaad er bij een hardloopwinkel eens advies over te vragen.
Ja die ja!quote:.
Ik merk wel dat ik er veel minder last van had als eerst. Spieren doen zijn werk dus wel. Zal er inderdaad even naar vragen!
![]()
Ik heb het zelf per km staan, dan is het iets wisselvalliger in tempo:quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:28 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Mooie lap times. Steeds iets sneller (zie hier niet-ingelogd alleen laps per mijl). Grafiekje is wel wiebelig, maar dat zie je aan de lap times niet af. En zou ook gewoon de meting zelf kunnen zijn.
6:32 / 6:57 / 6:31 / 6:11 / 6:17 / 6:01 / 5:57
Die grafiek kan ik niet geheel verklaren, had het idee dat ik redelijk constant liep, waarbij het einde inderdaad bewust sneller was. Loop met telefoon, dat helpt iig niet altijd evengoed voor de precisie heb ik al gemerkt, maar zie toch vaak zat een stuk vlakkere lijntjes dan vandaag
All management is Strategic Management.![]()
Telefoons zijn meestal inderdaad wat minder nauwkeurig, dus dan wiebelt de grafiek inderdaad wat meer. Maar ook in kilometers valt het best mee vind ik, alleen de tweede kilometer schiet er wat uit, verder ligt het toch vrij dicht bij elkaar met een lichte versnelling in de laatste twee kilometers.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:41 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Ik heb het zelf per km staan, dan is het iets wisselvalliger in tempo:
6:32 / 6:57 / 6:31 / 6:11 / 6:17 / 6:01 / 5:57
Die grafiek kan ik niet geheel verklaren, had het idee dat ik redelijk constant liep, waarbij het einde inderdaad bewust sneller was. Loop met telefoon, dat helpt iig niet altijd evengoed voor de precisie heb ik al gemerkt, maar zie toch vaak zat een stuk vlakkere lijntjes dan vandaagNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Hij laadde omgekeerd tot 57%, nu laadt-ie weer op, 64% inmiddels. Lijkt dus onderstaande:quote:There is a issue with the fuel gauge calibration that can occur if you allow the device to run down to 0% and shut off. When this occurs, there is a chance that the device will show a charge state of 50-100% when it is reconnected to the charger. When this occurs, the charge state will decrease slowly until it matches the true charge state and will then increase until the device reaches 100% charge. We are unfortunately not able to resolve this issue, but it will not affect the performance of the unit in any way.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Na de hele tijd meelezen dan toch maar meedoen in de hardloop-topics.
Na bijna een jaar niet te hebben gesport vorige maand weer begonnen met hardlopen. Rustig begonnen met 4 km per keer en ondertussen doe ik alweer 8 km per keer. Sinds ik nieuwe hardloopschoenen heb aangeschaft, Asics Gel Nimbus 15 loop ik nog beter.
Komende periode ga ik deelnemen aan Vlietloop 1 september (10,4 Km), Dam tot Dam 22 september (10 EM) en als toetje de halve marathon van Amsterdam in oktober.
Heerlijk om weer te lopen en er plezier in te hebben!![]()
In een maand naar 8 kilometer is snel. Goede basisconditie? Andere sporten als basis?quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:13 schreef AtseBenjamin het volgende:
de periode ga ik deelnemen aan Vlietloop 1 september (10,4 Km), Dam tot Dam 22 september (10 EM) en als toetje de halve marathon van Amsterdam in oktober.
Verder is je wedstrijdschema ook redelijk ambitieus, in 3 maanden tijd van 0 naar 21 km?
Wel leuk, succes in ieder geval!
Toevallig ook een Endomondo profiel, dan kan je onderdeel worden van de grote loopgroep
Heb idd een goede basisconditie. Loop nu 8 km binnen 37:30. Ik zelf gebruik Runkeeper maar ga kijken of ik endomondo ook ernaast kan gebruiken.![]()
Klimmen en afdalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die tweede kilomter kan ik ook niet direct thuisbrengen, er zat wel de gehele oploop van een viaduct in, maar dat moet niet zo'n verschil maken dacht ik. Misschien dat + kleine hik in gps bereik op verkeerde moment voor de telling van de afstand/tijd.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:49 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Telefoons zijn meestal inderdaad wat minder nauwkeurig, dus dan wiebelt de grafiek inderdaad wat meer. Maar ook in kilometers valt het best mee vind ik, alleen de tweede kilometer schiet er wat uit, verder ligt het toch vrij dicht bij elkaar met een lichte versnelling in de laatste twee kilometers.
Voelde verder in ieder geval heerlijk vanmorgenNog twee weken in Nederland lopen en dan tijd maken op vakantie voor een loopje of 2 in de week
quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:24 schreef Jero_nimo het volgende:
Klimmen en afdalenGave foto's! Damn wat een klim zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk wel uit dat je niet te veel te snel wilt. Je conditie kan wel goed zijn, maar je spieren, pezen en botten zijn het misschien niet meer gewend om die belasting te dragen. Hierdoor krijgen veel mensen blessures en houden ze het weer voor gezien, dat zou natuurlijk niet leuk zijn!quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:24 schreef AtseBenjamin het volgende:
Heb idd een goede basisconditie. Loop nu 8 km binnen 37:30. Ik zelf gebruik Runkeeper maar ga kijken of ik endomondo ook ernaast kan gebruiken.![]()
Je kan de .gpx files vaak ook importeren, net zo makkelijk. Scheelt iig twee programma's tegelijk draaienquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:24 schreef AtseBenjamin het volgende:
Heb idd een goede basisconditie. Loop nu 8 km binnen 37:30. Ik zelf gebruik Runkeeper maar ga kijken of ik endomondo ook ernaast kan gebruiken.All management is Strategic Management.![]()
Klimmen en afdalenWoohooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja doei.![]()
Zo net laatste keer getraind voor de beekloop van woensdag. Ik loop de 4km. Mag ik in de OP?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Klimmen en afdalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik doe de volgende keer ook mee!
Duidelijk stukken waar door (bijna) niemand meer gerend wordt. Is stevig klauterwerkt. En zelfs een stuk met een ketting er naast!
Deze stukken zitten wel alleen in de 25km. De 13 heeft vooral de eerste en de laatste klim die het erg zwaar maakt. Bij de eerste klim rent eigenlijk al bijna niemand meer, misschien alleen de echte toppers, maar die zijn mafquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:33 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Duidelijk stukken waar door (bijna) niemand meer gerend wordt. Is stevig klauterwerkt. En zelfs een stuk met een ketting er naast!.
1e stukje van 1e klim, daarboven is het nog veel steiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:33 schreef Wolve000 het volgende:
Duidelijk stukken waar door (bijna) niemand meer gerend wordt. Is stevig klauterwerkt. En zelfs een stuk met een ketting er naast!![]()
Die ketting zat niet in de 13K route![]()
Als ik de foto's op facebook langzaam voorbij zie komen dan is de 25 echt veel zwaarder dan de 13. En dan niet alleen door de afstand.
Veel respect voor de lopers die hem uitgelopen hebben. Zowel de 25 en zeker de 50.
O en de uitslag is binnen. Mijn netto tijd is 1:23:19 en kwam als 62ste binnen van de 187 deelnemer aan de 13k.
Dus ik zit bij de voorste 30%! En dat voor mijn eerste trail!![]()
(Nu houd ik er echt over op)
![]()
Klimmen en afdalenGrr dat wil ik ook! wat gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn Endomondo profiel is http://www.endomondo.com/profile/12057138 ga zo rest van mijn loopactiviteiten toevoegen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:22 schreef GodsSon het volgende:
[..]
In een maand naar 8 kilometer is snel. Goede basisconditie? Andere sporten als basis?
Verder is je wedstrijdschema ook redelijk ambitieus, in 3 maanden tijd van 0 naar 21 km?
Wel leuk, succes in ieder geval!
Toevallig ook een Endomondo profiel, dan kan je onderdeel worden van de grote loopgroep![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:39 schreef Jero_nimo het volgende:
...
1e stukje van 1e klim, daarboven is het nog veel steiler.
Heb je enig idee hoeveel % dat is en hoe lang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo, inschrijving voor de Bridge to Bridge ook geregeld
Wel stom dat het startnummer niet wordt opgestuurd.![]()
Ophouden? Er kan niet genoeg over trails worden gepostquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:41 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ja![]()
Die ketting zat niet in de 13K route![]()
Als ik de foto's op facebook langzaam voorbij zie komen dan is de 25 echt veel zwaarder dan de 13. En dan niet alleen door de afstand.
Veel respect voor de lopers die hem uitgelopen hebben. Zowel de 25 en zeker de 50.
O en de uitslag is binnen. Mijn netto tijd is 1:23:19 en kwam als 62ste binnen van de 187 deelnemer aan de 13k.
Dus ik zit bij de voorste 30%! En dat voor mijn eerste trail!![]()
(Nu houd ik er echt over op)
![]()
![]()
Ja doei.![]()
Oh ja, ik heb eenlieverd
van een chauffeur, ik kom 7-heuvelen
Tof!quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:47 schreef SEMTEX het volgende:
Oh ja, ik heb eenlieverd
van een chauffeur, ik kom 7-heuvelen
Ja doei.![]()
Ik zie dat je in de buurt van Den Haag zit. Mocht je zin/tijd hebben, zondag gaan er een aantal naar De Lier voor een loopje (5 of 10km).quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:43 schreef AtseBenjamin het volgende:
[..]
Mijn Endomondo profiel is http://www.endomondo.com/profile/12057138 ga zo rest van mijn loopactiviteiten toevoegen.
Mag ik erbij in de lijst van Zevenheuvelers? 15km of course
Euhm, als ik het zo kan zien ongeveer 500 meter lang en 80 meter omhoog. Maar weet niet of dat echt klopt. Daarna komt een hele korte afdaling en dan nog een heel stuk klimmen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoeveel % dat is en hoe lang?Anders moet je even de Garminlogs van Stream bekijken.
De laatste klim, 'De Muur' is iets langer dan een kilometer en stijgt ongeveer 180 meter.![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:55 schreef Jero_nimo het volgende:
Euhm, als ik het zo kan zien ongeveer 500 meter lang en 80 meter omhoog. Maar weet niet of dat echt klopt. Daarna komt een hele korte afdaling en dan nog een heel stuk klimmen.Anders moet je even de Garminlogs van Stream bekijken.
Garmin blijft hier weg
Endo, prima. Garmin is privè![]()
De fokkertjes mogen mijn Garminlogjes wel lezen, dit selecte clubje zal denk ik geen enge stalkers herbergenquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:59 schreef streamnl het volgende:
[..]
Garmin blijft hier weg
Endo, prima. Garmin is privè
My bad, je endo dan inderdaadquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:59 schreef streamnl het volgende:
[..]
Garmin blijft hier weg
Endo, prima. Garmin is privè.
![]()
Dit is natuurlijk vragen om een opmerkingquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:00 schreef SEMTEX het volgende:
De fokkertjes mogen mijn Garminlogjes wel lezen, dit selecte clubje zal denk ik geen enge stalkers herbergen
All management is Strategic Management.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: