SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 19-08-2013 09:10:50 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
la tromposa, veel success met je trainingsloop vandaag.!
nog een keer door het water en dan nog een paar honderd meter naar de finish samen met Stream'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
In de OP mag mijn naam veranderd worden in LadyOracle vwb waar mensen een PM/DM naartoe moeten sturen voor toegang tot de EndomondogroepF means you're fucked![]()
donequote:Op zondag 18 augustus 2013 08:24 schreef YUR het volgende:
In de OP mag mijn naam veranderd worden in LadyOracle vwb waar mensen een PM/DM naartoe moeten sturen voor toegang tot de Endomondogroep'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb gisteren middag trouwens nog gemaild naar de organisatie van de 7^^, dat ik spijt heb en toch een t-shirt wil. Kreeg ik dezelfde avond nog een mailtje terug, dat het t-shirt aan m'n inschrijving was toegevoegd. En dat op zaterdag![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 08:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb gisteren middag trouwens nog gemaild naar de organisatie van de 7^^, dat ik spijt heb en toch een t-shirt wil. Kreeg ik dezelfde avond nog een mailtje terug, dat het t-shirt aan m'n inschrijving was toegevoegd. En dat op zaterdag![]()
![]()
![]()
Ik heb al een week niet hardgelopenMorgen ga ik vliegen, en kom dinsdag weer in Nederland aan. Ga woensdag denk ik weer lopen.
We waren aan het begin van de week op familiebezoek in een dorp 250km van de stad, en daar nemen ze het niet zo nauw met hygiëne enzo, maarja, je moet toch eten he...Dus last van mijn buik gehad. Ik durfde niet te gaan lopen omdat ik bang was voor ongelukken.
Ben benieuwd hoe het zal zijn om weer in NL te lopen![]()
![]()
Mooie fotoquote:Op zondag 18 augustus 2013 08:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
la tromposa, veel success met je trainingsloop vandaag.!
[ afbeelding ]
nog een keer door het water en dan nog een paar honderd meter naar de finish samen met Stream
Gisteren zei ik dat ik (vanavond) met mijn vrouw haar eerstvolgende training mee zal lopen. Zij als training, ik om alles los te lopen. Leek gisteren een mooi plan...
Wordt interessant vanavond. Ik voel me bil spieren toch wel![]()
Maar het was het waard. Net nog onbeten met z'n vieren (Jero, miss Jero, miss Stream en ik) en nu opruimen en richting huis.![]()
Man wat lag dat bed lekker!
Toch in mijn kloffie voor een eigen trainingsrondje, daarna mr Q binnenhalen bij de Kerkpolderloop.
Heb wel gewoon 20sec van de tempo's in mijn trainingsschema afgehaald. Past beter: draven is nu 6:20. En dat ga ik nu doen *hinnik*![]()
Evy les 19 gelopen met voor het eerst een stuk van 10 minuten. Halverwege dat stuk hoor je Evy zeggen: "Goedzo, je bent al op de helft!" Waaaaaaahhhhhh, op de helft pas
. Maar goed wel uitgelopen en de laatste run van 8 minuten ging eigenlijk best makkelijk
.
Volgens Endo heb ik er op 20m na ook een 5km opzitten deze training, maar als ik het nameet op GoogleMaps kom ik aan 4,3km![]()
http://www.endomondo.com/workouts/232280390/4776103![]()
Wowww lang niks laten horen, ben nu bijna een jaar aan het klo...., maar het gaat nu goed denk, na fysio, sportarts, enz nu eindelijk weer on route.
Doe nu 3x per week sportschool, en 3x per week lopen, zit weer op week 7, en die gaat perfect, hoop dat het zo blijft.
Heb genoeg elende gehad , nu moet het goed gaan.![]()
Zo, 7km non-stop zit ook weer in de benen![]()
52.44 over gedaan, dus nét de 7.30 niet gehaald... Volgende week 8kmOp naar de Vredesloop!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:05 schreef E.T. het volgende:
52.44 over gedaan, dus nét de 7.30 niet gehaald... Volgende week 8kmOp naar de Vredesloop!
Netjes.
Die 10 gaat helemaal goed komen![]()
![]()
Gaat dus echt wel helemaal goedkomen ETquote:Op zondag 18 augustus 2013 11:05 schreef E.T. het volgende:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zondagochtendLDL
Buren waren om half 5 nog niet uitgefeest, en om het compleet te maken om half 8 alweer wakker door het alarm van de school tegenover ons die weer eens loos af ging.
Ben ge-bro-ken![]()
Nu eerst maar klussen en kijken of het vanavond wat wordt; het is nu te warm in elk geval, zo vol in de zon met bijna 20 graden.. oh, en ik ben verre van wakker...
Had me echt al dagen op dit ochtendloopje verheugdMaargoed... hopelijk gewoon een goed avondloopje dan.
Ja doei.![]()
Gaat je makkelijk lukkenquote:Op zondag 18 augustus 2013 11:05 schreef E.T. het volgende:
!
![]()
Voor dat soort dingen heb ik dus altijd een setje oordoppen in huisquote:Op zondag 18 augustus 2013 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
![]()
zondagochtendLDL
Buren waren om half 5 nog niet uitgefeest, en om het compleet te maken om half 8 alweer wakker door het alarm van de school tegenover ons die weer eens loos af ging.
Ben ge-bro-ken![]()
Nu eerst maar klussen en kijken of het vanavond wat wordt; het is nu te warm in elk geval, zo vol in de zon met bijna 20 graden.. oh, en ik ben verre van wakker...hebben de buren een feestje? *plop* die dingen in m'n oren en ik heb nergens last van
Ik had oordoppen inquote:Op zondag 18 augustus 2013 11:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Voor dat soort dingen heb ik dus altijd een setje oordoppen in huishebben de buren een feestje? *plop* die dingen in m'n oren en ik heb nergens last van
die hielden de 'beat' helaas niet tegen... lekker onregelmatige beat! varierend van een soort gabber tot weetikveelwat, en lekker hard meeblèren. Ramen en deuren dicht om nog wát te dempen, maar dat maakte het ook bloedverziekend heet.
Ben een érg lichte slaper.
Ja doei.![]()
Ik heb uiteindelijk 5k en een beetje met een gemiddelde van 6:18 min/km gelopen (plan was 6:20) en dat ging lekker op het gemakje. Dat was mijn 4e x lopen deze week
![]()
Erna lekker naar de club gelopen, lag toch op de route en mrQ binnengehaald met een 5k tijd van 22:06Het was weer loaded met regionale lopers en er werd weer bere-hard gerend!
Nu als de donder opschieten, want een dagje schoonfamilie @Friesland. Dagje zitten![]()
![]()
Wat voor heb je? Ik hoor echt niks meer hoor, met die van mijquote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
M'n motoroordoppen. Nou ja, hè? Klussen dan maar en *checkt* rond een uurtje of 6 á 7 lopen. Ze voorspellen regen, dus dat zou de boel wel af moeten laten koelen.
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:05 schreef E.T. het volgende:
![]()
Netjes. Die vredesloop komt wel goed![]()
![]()
Ik haal trouwens voor de korte trainingsrondjes mijn gloednieuwe Asics maar weer eens van stal. Kocht ze vlak voor mijn blessure en bracht de minimale demping toen in verband met mijn klachten. Weet je nooit zeker natuurlijk, en aangezien ze prima lopen nu maar even proberen
En Mo, uitgelezen kans om je valse start van de dag even goed te maken met een loopje![]()
![]()
Haal als je toch in NL bent deze bij de HEMA, die dempen als een malle:quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
M'n motoroordoppen. Nou ja, hè? Klussen dan maar en *checkt* rond een uurtje of 6 á 7 lopen. Ze voorspellen regen, dus dat zou de boel wel af moeten laten koelen.
En hoe gaat t met jou, the day after?? Spierpijn??quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:29 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
Netjes. Die vredesloop komt wel goed
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: