SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klik op Matchcenter en dan op Gisteren?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leg me dan maar uit hoe ik bijvoorbeeld de wedstrijden van gisteren zie.
Klinkt als onkruidverdelgerquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:40 schreef Cavaliers het volgende:
Ik kijk ze gewoon allebei. FOX Go.Ben wel benieuwd naar die Piazon.
Lambiekje? Waar?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lambiek kan wel goed acteren dat hij moet lachen.
Lik m'n pik, flikker.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Crewbash: die dikke homo van een Drizzt is modjon![]()
Die knop is er dus niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Klik op Matchcenter en dan op Gisteren?
Bij mij welquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die knop is er dus niet.
Ze mag meedoen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat mag niet van de vriendin.
Neerlandsch:quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:43 schreef Toto69 het volgende:
Oh god, Engelse commentator.
"EN IE SIE versus PEECEE ZWOLLUH"
Dank u, maar deze links mag je hier niet neerzetten helaasquote:
Mwa, buurtfeest hier recht achter, moet uiteraard gepaard gaan met harde muziek, veel hard gepraat en geschreeuw van kinderenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, dan wel.
Alles goed dan jonge?
Ik slowchat als ik dat wil.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, buurtfeest hier recht achter, moet uiteraard gepaard gaan met harde muziek, veel hard gepraat en geschreeuw van kinderen
/einde slowchat nu 14.gif
Hup PEC
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik voorspel een huilende Pastoor na de wedstrijd.
Ik had het over die dikke guitarist.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik slowchat als ik dat wil.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij mij niet. Waar moet dat zitten dan? Rechts, links? Boven, onder?
Ik vind het een grijze muis, niet bijzondere club. Net als NAC de laatste paar jaren.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:47 schreef Momo... het volgende:
Bij NEC krijg ik een beetje een Willem II gevoel
Bij jou krijg ik een beetje een keuken gevoel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:47 schreef Momo... het volgende:
Bij NEC krijg ik een beetje een Willem II gevoel
Ja, ik had nog de oude link in mijn favorieten staan en die verwijst automatisch naar de popup variant.quote:
NAC heeft nog wel wat cults. Avondje NAC is toch bij vlagen speciaal. Nee, dan RKC en Roda.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het een grijze muis, niet bijzondere club. Net als NAC de laatste paar jaren.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Bij jou krijg ik een beetje een keuken gevoel.
Nac heeft tenminste nog sfeer en echte supporters.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het een grijze muis, niet bijzondere club. Net als NAC de laatste paar jaren.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik had nog de oude link in mijn favorieten staan en die verwijst automatisch naar de popup variant.
Die voor een groot deel in een cafe zittenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nac heeft tenminste nog sfeer en echte supporters.
Vandaag iig niet denk ik.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer zal de kansloze reeks van NEC ten einde komen?
NAC is toch een stuk meer cult dan NEC, vind ikquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nederlands voetbal is heerlijk.
Geen geweldig hoog niveau, wel spannend.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nederlands voetbal is heerlijk.
Gossie toch. Moeten ze hier ook maar clubs gaan overnemen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nederlands voetbal is slecht zo lang alle goede spelers door oliesjeiks worden opgekocht of door clubs uit het buitenland die miljoenen in het rood staan.
Jij hebt er geen last van. Heracles is namelijk een gezonde club.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gossie toch. Moeten ze hier ook maar clubs gaan overnemen.
Maar dan ook niet veel talent op Duarte na.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt er geen last van. Heracles is namelijk een gezonde club.
Kopt een prima voorzet verkeerd in (naast dus).quote:
Kwam van RKC? Of is dat zijn broer?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:00 schreef Pedroso het volgende:
Leuk spelertje, die Drost. Komt ook uit het niets,
quote:
Henrico is naar NAC.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:01 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Kwam van RKC? Of is dat zijn broer?
Uit dejeugd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:01 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat is Jeroen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:01 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Rieks ja.quote:
Misschien moeten ze uit een ander vaatje gaan tappen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat laat NEC zich simpel aftroeven in de duels.
Ditquote:
Waar zijn die punten op gebaseerd?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
9 Mokotjo
9 van der Werff
9 Lachman
9 van Hintum
10 Begois
5 Klich
Virtueel, woohoo.
Ik ditquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
9 Mokotjo
9 Lachman
10 Begois
5 Klich
Virtueel, woohoo.
http://managers.fok.nl/voetbal/2013-2014/puntentellingquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:05 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Waar zijn die punten op gebaseerd?
Wat een inkopper die oddquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:04 schreef HulkHeld het volgende:
In de vijfde minuut op Pec ingezet ( 25 euro op een odd van 2.60 ) Toch wel een leuke binnenkomer weer!
Moet Feyenoord met minstens 7-0 verliezen, niet onrealistisch.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:05 schreef Pedroso het volgende:
Feyenoord zal na morgen in ieder geval niet laatste staan.
Die gozer van jouw plaatje gaat iig daar niet voor zorgenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet Feyenoord met minstens 7-0 verliezen, niet onrealistisch.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg nooit nooitquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:06 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Die gozer van jouw plaatje gaat iig daar niet voor zorgen
Tuurlijk is dat onrealistisch. Je denkt er veel te makkelijk over.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
was een geintje joh.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat onrealistisch. Je denkt er veel te makkelijk over.
Die vent is echt een aanfluiting. Wordt je met veel bombari naar Amsterdam gehaald als een 'eeuwig' talent van Barca, val je nog niet eens op bij een club als Ajax, dan mag je dat woord talent wel weglaten.quote:
Inderdaad een waardeloze speler. Bakte er in Italië ook niks van.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:07 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Die vent is echt een aanfluiting. Wordt je met veel bombari naar Amsterdam gehaald als een 'eeuwig' talent van Barca, val je nog niet eens op bij een club als Ajax, dan mag je dat woord talent wel weglaten.
Hij doet het al wel beter dan Cuencaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:07 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Die vent is echt een aanfluiting. Wordt je met veel bombari naar Amsterdam gehaald als een 'eeuwig' talent van Barca, val je nog niet eens op bij een club als Ajax, dan mag je dat woord talent wel weglaten.
RKC lijkt me toch wel een pak sterker als team nu in ieder geval.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Zullen ze dan volgende week tegen RKC punten pakken, dat NEC?
Ach, Castelen in de oldtimer.
Ik vind m toch behoorlijk opvallen bij Ajax, de doelpunten blijven echter uit... als je de techniek ziet van Bojan zie je toch dat het een ver bovengemiddelde speler is. Maar goed... bij Ajax komt zijn spel sowieso niet tot recht, ondanks Cruijff (quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:07 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Lukt ze wel. Nac,Heracles, Nec, Utrecht, Cambuur, Go ahead, RKC en Ado zijn minder.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:08 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Sterk team dat PEC. Erg goede voetballers lopen daar, slim ingekocht ook. Zou niet eens gek zijn als ze play-offs Europees halen.
Twente, Heerenveen en Groningen beter. Dan kunnen ze met Utrecht en een a 2 omgevallen clubs duelleren.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lukt ze wel. Nac,Heracles, Nec, Utrecht, Cambuur, Go ahead, RKC en Ado zijn minder.
Niemand?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Koop een lolly en vier het, niemand geeft een neuk.
Ik dus van Grunn, AZ en PECquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben alleen afhankelijk van PEC vandaag.
gr gr
weinigquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gebeurt er eigenlijk nog wat bij Roda - Vitas?
Cambuur 7equote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:04 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
PEC gaat de CL in, duuuh
Lijkt me typisch zo'n saaie wedstrijd. 2e helft zal Vitesse wel met 3 verdedigers gaan spelen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gebeurt er eigenlijk nog wat bij Roda - Vitas?
Ik heb ook drie spelers van Heerenveen, verwacht veel gols van Finnbogason morgen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik dus van Grunn, AZ en PEC
Jawel hoor, alleen jij niet. Maar gelukkig doet jouw mening mij niks.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hebt hem zien opvallen? Ik heb hem vorige week niet gezien hoor tegen AZ. En een overwinninkje tegen Roda thuis mag je toch wel verwachten dat je af en toe wat voorbij ziet komen van 'm.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:09 schreef baaart het volgende:
[..]
Ik vind m toch behoorlijk opvallen bij Ajax, de doelpunten blijven echter uit... als je de techniek ziet van Bojan zie je toch dat het een ver bovengemiddelde speler is. Maar goed... bij Ajax komt zijn spel sowieso niet tot recht, ondanks Cruijff (![]()
![]()
)
Mooi. Wederzijds.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen jij niet. Maar gelukkig doet jouw mening mij niks.
Ik heb voor morgen nog Finnbogason en Martina, al zal die laatste vast niet spelen... is ook maar een filler van 4 ton ofzo.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ook drie spelers van Heerenveen, verwacht veel gols van Finnbogason morgen.
Laten we niet té voorbarig worden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:14 schreef TLC het volgende:
Volgende week is het PEC-Cambuur, dat worden dus 12 punten uit 4 duels voor PEC![]()
ik 4 als je de keeper ook tot verdediging rekentquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:15 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk houdt Zwolle de 0. Ik heb 3 verdedigers van Zwolle in m'n team.
Das saai voor de wedstrijd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:15 schreef GGMM het volgende:
Jij bent toch voor Almelo?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Laten we niet té voorbarig worden.
Beide kunstgras he.. zijn niet zomaar 3 punten, al is Zwolle thuis wel aan een sterke reeks bezig.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:14 schreef TLC het volgende:
Volgende week is het PEC-Cambuur, dat worden dus 12 punten uit 4 duels voor PEC![]()
Wie zegt dat.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:14 schreef TLC het volgende:
Ja, maar ik heb niet zo veel meer met Heracles. Heb jaren in het stadion gezeten maar vind het wel mooi geweest. Daarnaast heb ik wel sympathie voor PECquote:
Ach, Cambuur maakt niet zo'n indruk als een NEC. Die hebben echt wel kans tegen PEC,quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:15 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Beide kunstgras he.. zijn niet zomaar 3 punten, al is Zwolle thuis wel aan een sterke reeks bezig.
Jans is een uitstekende trainer voor een club als PEC idd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:16 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
PEC zoekt ook de voetballende oplossing, leuk om te zien. Kudo's naar Jans daarvoor, ideale trainer ook voor dit team.
Groningen netquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:15 schreef GGMM het volgende:
Ik wel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, dat. Had ik niet verwacht trouwens.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:16 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
PEC zoekt ook de voetballende oplossing, leuk om te zien. Kudo's naar Jans daarvoor, ideale trainer ook voor dit team.
Dat zeg ik toch ook..quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ach, Cambuur maakt niet zo'n indruk als een NEC. Die hebben echt wel kans tegen PEC,
De bal is rond en het veld rechthoekig.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:17 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook..Ik zeg dat het niet zomaar 3 punten zijn voor PEC.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:18 schreef GGMM het volgende:
Oeiii
Dat hadden Pino en ik niet leuk gevonden als NEC daar had gescoord.
En als je niet scoort, kan je ook niet winnen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De bal is rond en het veld rechthoekig.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:18 schreef GGMM het volgende:
Oeiii
Dat hadden Pino en ik niet leuk gevonden als NEC daar had gescoord.
Blijf het raar vinden hoe snel herstel is ingezetquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Eigenlijk heeft Zwolle beleid om structureel langzaam te groeien ingezet na het bitterballen incident. Na die tijd zie je dat het steeds ook ietsje beter gaat. Qua organisatie en uitslagen.
Goede speler inderdaad. Regelmatig zien spelen als invaller bij Chelsea, paar x basis tegen wat mindere clubs, kan leuk ballen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:19 schreef Cavaliers het volgende:
Die Piazon kan wel voetballen, mooi zeg.
Dortmund zat ook aan de afgrond, en nu...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Blijf het raar vinden hoe snel herstel is ingezet
Bij judo wel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En als je niet scoort, kan je ook niet winnen.
Goeie vergelijking.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dortmund zat ook aan de afgrond, en nu...
Bizar toch. En dat Twente kampioen zou worden had ook niemand verwacht en dat AZ niet helemaal naar de klote is gegaan na het drama met Scheringa vind ik ook bizar.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dortmund zat ook aan de afgrond, en nu...
Zeker snel gegaan, ook sneller dan ze hadden gepland. Maar kan ook zo weer weg zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Blijf het raar vinden hoe snel herstel is ingezet
Het balletje kan raar rollen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bizar toch. En dat Twente kampioen zou worden had ook niemand verwacht en dat AZ niet helemaal naar de klote is gegaan na het drama met Scheringa vind ik ook bizar.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bizar toch. En dat Twente kampioen zou worden had ook niemand verwacht en dat AZ niet helemaal naar de klote is gegaan na het drama met Scheringa vind ik ook bizar.
2 mei 2010quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Wat een mooie dag was dat
Assistje of golaso? Ik was ff gaan rokenquote:
Verschrikkelijk kutweer toenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Wat een mooie dag was dat
twitter:woutdejong twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 21:21:10RT @noordernieuws Voetbalrellen in #Leeuwarden Cambuur supporters zijn nogal slaags en gooien met alles wat ze kunnen pakken naar politie. reageer retweet
quote:
Assist.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Assistje of golaso? Ik was ff gaan roken
Beunhazenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:woutdejong twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 21:21:10RT @noordernieuws Voetbalrellen in #Leeuwarden Cambuur supporters zijn nogal slaags en gooien met alles wat ze kunnen pakken naar politie. reageer retweet
Logische reactie na een 4-1 overwinningquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:woutdejong twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 21:21:10RT @noordernieuws Voetbalrellen in #Leeuwarden Cambuur supporters zijn nogal slaags en gooien met alles wat ze kunnen pakken naar politie. reageer retweet
Dat wordt gezellig tegen de horken van Heerenveenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja jij wel..quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:24 schreef Momo... het volgende:
Op unibet odd 12.00 voor meer dan 7.5 doelpunten
Dat zal wel niet lukken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:24 schreef Momo... het volgende:
Op unibet odd 12.00 voor meer dan 7.5 doelpunten
Rellennnnquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat wordt gezellig tegen de horken van Heerenveen
Bedankt. Ik moet zeggen dat ik er heel blij mee ben.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent alweer meer dan een jaar gestopt, gefeliciteerd.
Ze zijn daar niet zo snel, binnen een uurtje dringt het wel tot ze door dat ze net met 4-1 hebben gewonnen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
Het zijn ook van die tokkies hequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Bedankt dat je zo met me meeleeft.
"Supporters"quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
De magie van jansquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:26 schreef debeterebob het volgende:
Benson, Mokotjo en Drost waren afgelopen jaren ook maar beunspelers
was te verwachtenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:26 schreef HulkHeld het volgende:
Wat een kneuzen daar in CambuurSoort van hoolies..
Ook niks mis mee, heb Mokhtar ook in m'n teamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |