Ik vind het een grijze muis, niet bijzondere club. Net als NAC de laatste paar jaren.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:47 schreef Momo... het volgende:
Bij NEC krijg ik een beetje een Willem II gevoel
Bij jou krijg ik een beetje een keuken gevoel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:47 schreef Momo... het volgende:
Bij NEC krijg ik een beetje een Willem II gevoel
Ja, ik had nog de oude link in mijn favorieten staan en die verwijst automatisch naar de popup variant.quote:
NAC heeft nog wel wat cults. Avondje NAC is toch bij vlagen speciaal. Nee, dan RKC en Roda.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het een grijze muis, niet bijzondere club. Net als NAC de laatste paar jaren.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Bij jou krijg ik een beetje een keuken gevoel.
Nac heeft tenminste nog sfeer en echte supporters.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het een grijze muis, niet bijzondere club. Net als NAC de laatste paar jaren.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik had nog de oude link in mijn favorieten staan en die verwijst automatisch naar de popup variant.
Die voor een groot deel in een cafe zittenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nac heeft tenminste nog sfeer en echte supporters.
Vandaag iig niet denk ik.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer zal de kansloze reeks van NEC ten einde komen?
NAC is toch een stuk meer cult dan NEC, vind ikquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |