SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klik op Matchcenter en dan op Gisteren?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leg me dan maar uit hoe ik bijvoorbeeld de wedstrijden van gisteren zie.
Klinkt als onkruidverdelgerquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:40 schreef Cavaliers het volgende:
Ik kijk ze gewoon allebei. FOX Go.Ben wel benieuwd naar die Piazon.
Lambiekje? Waar?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lambiek kan wel goed acteren dat hij moet lachen.
Lik m'n pik, flikker.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Crewbash: die dikke homo van een Drizzt is modjon![]()
Die knop is er dus niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Klik op Matchcenter en dan op Gisteren?
Bij mij welquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die knop is er dus niet.
Ze mag meedoen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat mag niet van de vriendin.
Neerlandsch:quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:43 schreef Toto69 het volgende:
Oh god, Engelse commentator.
"EN IE SIE versus PEECEE ZWOLLUH"
Dank u, maar deze links mag je hier niet neerzetten helaasquote:
Mwa, buurtfeest hier recht achter, moet uiteraard gepaard gaan met harde muziek, veel hard gepraat en geschreeuw van kinderenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, dan wel.
Alles goed dan jonge?
Ik slowchat als ik dat wil.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, buurtfeest hier recht achter, moet uiteraard gepaard gaan met harde muziek, veel hard gepraat en geschreeuw van kinderen
/einde slowchat nu 14.gif
Hup PEC
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik voorspel een huilende Pastoor na de wedstrijd.
Ik had het over die dikke guitarist.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik slowchat als ik dat wil.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij mij niet. Waar moet dat zitten dan? Rechts, links? Boven, onder?
Ik vind het een grijze muis, niet bijzondere club. Net als NAC de laatste paar jaren.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:47 schreef Momo... het volgende:
Bij NEC krijg ik een beetje een Willem II gevoel
Bij jou krijg ik een beetje een keuken gevoel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:47 schreef Momo... het volgende:
Bij NEC krijg ik een beetje een Willem II gevoel
Ja, ik had nog de oude link in mijn favorieten staan en die verwijst automatisch naar de popup variant.quote:
NAC heeft nog wel wat cults. Avondje NAC is toch bij vlagen speciaal. Nee, dan RKC en Roda.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het een grijze muis, niet bijzondere club. Net als NAC de laatste paar jaren.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Bij jou krijg ik een beetje een keuken gevoel.
Nac heeft tenminste nog sfeer en echte supporters.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het een grijze muis, niet bijzondere club. Net als NAC de laatste paar jaren.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik had nog de oude link in mijn favorieten staan en die verwijst automatisch naar de popup variant.
Die voor een groot deel in een cafe zittenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nac heeft tenminste nog sfeer en echte supporters.
Vandaag iig niet denk ik.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer zal de kansloze reeks van NEC ten einde komen?
NAC is toch een stuk meer cult dan NEC, vind ikquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nederlands voetbal is heerlijk.
Geen geweldig hoog niveau, wel spannend.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nederlands voetbal is heerlijk.
Gossie toch. Moeten ze hier ook maar clubs gaan overnemen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nederlands voetbal is slecht zo lang alle goede spelers door oliesjeiks worden opgekocht of door clubs uit het buitenland die miljoenen in het rood staan.
Jij hebt er geen last van. Heracles is namelijk een gezonde club.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gossie toch. Moeten ze hier ook maar clubs gaan overnemen.
Maar dan ook niet veel talent op Duarte na.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt er geen last van. Heracles is namelijk een gezonde club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |