Hij doet het al wel beter dan Cuencaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:07 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Die vent is echt een aanfluiting. Wordt je met veel bombari naar Amsterdam gehaald als een 'eeuwig' talent van Barca, val je nog niet eens op bij een club als Ajax, dan mag je dat woord talent wel weglaten.
RKC lijkt me toch wel een pak sterker als team nu in ieder geval.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Zullen ze dan volgende week tegen RKC punten pakken, dat NEC?
Ach, Castelen in de oldtimer.
Ik vind m toch behoorlijk opvallen bij Ajax, de doelpunten blijven echter uit... als je de techniek ziet van Bojan zie je toch dat het een ver bovengemiddelde speler is. Maar goed... bij Ajax komt zijn spel sowieso niet tot recht, ondanks Cruijff (quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:07 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Die vent is echt een aanfluiting. Wordt je met veel bombari naar Amsterdam gehaald als een 'eeuwig' talent van Barca, val je nog niet eens op bij een club als Ajax, dan mag je dat woord talent wel weglaten.
Lukt ze wel. Nac,Heracles, Nec, Utrecht, Cambuur, Go ahead, RKC en Ado zijn minder.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:08 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Sterk team dat PEC. Erg goede voetballers lopen daar, slim ingekocht ook. Zou niet eens gek zijn als ze play-offs Europees halen.
Twente, Heerenveen en Groningen beter. Dan kunnen ze met Utrecht en een a 2 omgevallen clubs duelleren.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lukt ze wel. Nac,Heracles, Nec, Utrecht, Cambuur, Go ahead, RKC en Ado zijn minder.
Niemand?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Koop een lolly en vier het, niemand geeft een neuk.
Ik dus van Grunn, AZ en PECquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben alleen afhankelijk van PEC vandaag.
gr gr
weinigquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gebeurt er eigenlijk nog wat bij Roda - Vitas?
Cambuur 7equote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:04 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
PEC gaat de CL in, duuuh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |