Ik denk ook dat als hij Nederlands probeert te praten hier, wij meteen uit beleefdheid overgaan op het Engels. Dan leert zo iemand het ook nooitquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:47 schreef Greenpeas het volgende:
Hij had gewoon lekker steenkolen Nederlands moeten praten.
quote:
Die lijkt me toch niet fit genoeg om zich nog te kunnen verbeterenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:49 schreef Max23 het volgende:
Echt balen dat Martina morgen baan 1 heeft in de finale
Dan had je tenminste voor een beter TT gezorgdquote:
Hij zei dat die in baan 7 of 8 minder last had van zijn blessure. Dus dat was het enige minieme kansje.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Die lijkt me toch niet fit genoeg om zich nog te kunnen verbeteren
Wat is er zuur aan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:51 schreef franklop het volgende:
[WK] Verrassend zilver Nederlander Gaisah bij verspringen
hier ook al zure reacties
Valt best mee.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:51 schreef franklop het volgende:
Hij kan ook wel Nederlands, dat zei ie in de repo vanmiddag. Alleen nog niet goed genoeg voor tijdens interviews.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:53 schreef marcodej het volgende:
Volgens mij kan Gaisah ook bestwel Nederlands, maar kan hij zich (nog) beter uitdrukken in het Engels.
Ik snap het echt niet. Die man is zo dankbaar voor allesquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:51 schreef franklop het volgende:
Wat is straks het verschil tussen het WK en de champions league? Het land dat het meeste geld wil uitgeven wint dan gewoon..quote:
Real Madrid heeft hem de afgelopen jaren niet gewonnen hoor.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:54 schreef Rickario het volgende:
[..]
Wat is straks het verschil tussen het WK en de champions league? Het land dat het meeste geld wil uitgeven wint dan gewoon..
Het is toch een soort uithangbord voor de Nederlandse atletiek op deze manier. Als je dat bijvoorbeeld parallel trekt aan bijvoorbeeld voetbal zou dat hetzelfde zijn als een Martins Indi, geboren in Portugal, interviews in het Engels zou gaan geven omdat hij dat beter kan. Dat is allemaal leuk en aardig, maar je bent wel een Nederlander.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:53 schreef marcodej het volgende:
Volgens mij kan Gaisah ook bestwel Nederlands, maar kan hij zich (nog) beter uitdrukken in het Engels.
Klopt, maar waar ligt de grens?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Real Madrid heeft hem de afgelopen jaren niet gewonnen hoor.
En hier is geen cent aan te pas gekomen..
Nederland heeft Gaisah niet gekocht. Dat deden ze 150 jaar terug voor het laatst.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:54 schreef Rickario het volgende:
[..]
Wat is straks het verschil tussen het WK en de champions league? Het land dat het meeste geld wil uitgeven wint dan gewoon..
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:54 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje flauw. Het valt zeker te waarderen als hij Nederlands probeert, maar als hij vindt dat hij zich iets beter kan uitdrukken in het Engels zou ik hem dat niet zo kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:55 schreef GotenSSJ het volgende:
Het is toch een soort uithangbord voor de Nederlandse atletiek op deze manier. Als je dat bijvoorbeeld parallel trekt aan bijvoorbeeld voetbal zou dat hetzelfde zijn als een Martins Indi, geboren in Portugal, interviews in het Engels zou gaan geven omdat hij dat beter kan. Dat is allemaal leuk en aardig, maar je bent wel een Nederlander.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:51 schreef marcodej het volgende:
Dioon heeft een goeie dag vandaag. Ze ziet er heerlijk uit.
Ze lijkt een beetje op Herzogquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:51 schreef marcodej het volgende:
Dioon heeft een goeie dag vandaag. Ze ziet er heerlijk uit.
Haha, domste post van het hele WK, misschien wel van het jaarquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:54 schreef Rickario het volgende:
[..]
Dat is een terechte opmerking. I.t.t. je onzin over het kopen van succes.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:57 schreef Rickario het volgende:
Daarnaast is het ook veel beter voor het eergevoel van de Nederlander wanneer er alleen sporters meedoen die geboren zijn in Nederland. Dat je kan trots zijn op je eigen land. Met al die import sporters is dat gewoon veel minder.
Wel als het om een Keniaan gaat die voor een grote zak geld voor Bahrein uit zou komen en verder niks met Bahrein heeft (of voor Nederland). Dan zou ik geen reden zien om er trots op te zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:57 schreef Rickario het volgende:
Daarnaast is het ook veel beter voor het eergevoel van de Nederlander wanneer er alleen sporters meedoen die geboren zijn in Nederland. Dat je kan trots zijn op je eigen land. Met al die import sporters is dat gewoon veel minder.
Ze heeft gelukkig niet dezelfde rotstemquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze lijkt een beetje op Herzog_
Heb ik geen last van.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:57 schreef Rickario het volgende:
Absoluut dom, maar heb bij de Tour ergere opmerkingen voorbij zien komenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Haha, domste post van het hele WK, misschien wel van het jaar![]()
Niks mis mij. Herzog is een lekker wief, doping of niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze lijkt een beetje op Herzog_
Nee ik ook niet. Maar daar heeft hij wel een punt.quote:
Maar jij komt ook gewoon uit voor Nederlandquote:
Ik bedoel dat ik wel trots kan zijn op Gaisah. Hij heeft hier 12 jaar getraind en is dus hier goed geworden, en niet daar waar hij vandaan komt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar jij komt ook gewoon uit voor Nederland
Snap ikquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik wel trots kan zijn op Gaisah. Hij heeft hier 12 jaar getraind en is dus hier goed geworden, en niet daar waar hij vandaan komt.
Maar meestal kom ik niet uit voor Nederland hoor, dat is hoogstens 1 keer per jaar.quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:59 schreef JimboSlice het volgende:
Ik vind het wel een sympathieke man. Dat vind ik belangrijker dan zijn afkomst, de taal die hij spreekt of dat hij in Rotterdam traint. Daarom gun ik hem wel een medaille, niet omdat hij nu Nederlander is.
Crevaison en chute werden telkens door elkaar gehaald inderdaadquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Absoluut dom, maar heb bij de Tour ergere opmerkingen voorbij zien komen
Wel mooi dat er nog een consensus wordt bereikt zoquote:
Pizza di Lattequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Crevaison en chute werden telkens door elkaar gehaald inderdaad
En melk met pizza is vies
Maar het label "Nederlands record" slaat natuurlijk helemaal nergens opquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wel mooi dat er nog een consensus wordt bereikt zoHet gaat er om wie je bent en niet in welk hokje mensen je stoppen
Ga es ergens anders trollen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:16 schreef Rickario het volgende:
[..]
Maar het label "Nederlands record" slaat natuurlijk helemaal nergens op
Nou meid, het is me wat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:16 schreef Rickario het volgende:
[..]
Maar het label "Nederlands record" slaat natuurlijk helemaal nergens op
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan ben je zo dom als het achterwerk van je moeder.
quote:'Ghana gaf me het platform. Maar in de laatste jaren van mijn carrière is het tijd om iets voor Nederland te doen.'
Leg mij dan eens uit in hoeverre Gaisah Nederlands is?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan ben je zo dom als het achterwerk van je moeder.
Hij heeft een Nederlands paspoort, dat maakt hem Nederlander.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:20 schreef Rickario het volgende:
[..]
Leg mij dan eens uit in hoeverre Gaisah Nederlands is?
Er schijnt iets in zijn paspoort te staan dat dat bevestigd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:20 schreef Rickario het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:20 schreef Rickario het volgende:
[..]
Dan kijk je toch geen enkele sport meer, want het komt bijna in elke sport voor...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:23 schreef Rickario het volgende:
Het mooie aan sport is toch dat verschillende nationaliteiten zich op een vreedzame manier met elkaar kunnen meten? Op deze manier zijn landentoernooien niks bijzonders meer wat mij betreft.
Die nationaliteiten boeien eigenlijk helemaal niks. In de sport gaat het van man tot man en alleen met estafettes is het eigenlijk interessant welk land iemand vertegenwoordigd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:23 schreef Rickario het volgende:
Het mooie aan sport is toch dat verschillende nationaliteiten zich op een vreedzame manier met elkaar kunnen meten? Op deze manier zijn landentoernooien niks bijzonders meer wat mij betreft.
Daar ben ik het mee eens. Maar soms is het gewoon leuk om land tegen land te zien strijdenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die nationaliteiten boeien eigenlijk helemaal niks. In de sport gaat het van man tot man en alleen met estafettes is het eigenlijk interessant welk land iemand vertegenwoordigd.
Het 4xVerspringen voor landenteams was inderdaad spannend dit jaar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:23 schreef Rickario het volgende:
Woont en traint 12 jaar in Nederland en heeft gewoon een Nederlands paspoort. Lijkt me voldoende.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:20 schreef Rickario het volgende:
[..]
Gewoon zoals Rusland een tanktriatlon organiseren om de vriendschappelijke banden aan te halenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het 4xVerspringen voor landenteams was inderdaad spannend dit jaar.
In Rio dus een medaille met Ryan erbijquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je hebt nog Ryan (14 jaar), Ilian (9 jaar). Wel van een andere moeder trouwens.
SPT / Studio Sport topic - voor alle op- en aanmerkingenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoals ik zei, we hebben een algemeen NOS topic nodig.
Oh het bestaat al.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
SPT / Studio Sport topic - voor alle op- en aanmerkingen
Loopt nog niet echt storm.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:01 schreef Redefine het volgende:
Met 8.25 na drie sprongen aan de leiding staan is best schandalig
Carlquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:06 schreef Ericr het volgende:
King Carl![]()
8,91
8,87
8,84
8,83
8,68
En dan gewoon de competitie niet eens winnen. 1 van de beste prestaties in de atletiek ooit.
Dat jij een eenduidige definitie van de nationaliteit Nederlander in je hoofd hebt, betekent niet dat ik, of voor mijn part Gaisah, die deelt. Het is een ongrijpbaar begrip. Daarom kun je eigenlijk alleen afgaan op de juridische definitie en dan is ie 100% nederlander.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:23 schreef Rickario het volgende:
Zo heb ook maar eens mijn bijdrage gedaanquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
SPT / Studio Sport topic - voor alle op- en aanmerkingen
Loopt nog niet echt storm.
Ik zie niets.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo heb ook maar eens mijn bijdrage gedaan
Je hebt niet in dat topic gekeken?quote:
Hij update niet automatisch om de rare redenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hebt niet in dat topic gekeken?
Typisch NOSquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij update niet automatisch om de rare reden
Gelukkig is het topic wel live.quote:
Dat is ook niet altijd gelukkig, want door rare keuzes van de regie (of de zender) weet je dan soms al wat een sprong/worp op gaat leverenquote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:06 schreef knnth het volgende:
http://nos.nl/video/541137-cameraman-let-te-veel-op-fraser.html
Dat had ik nog gemist.
TV draait door momentjequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:06 schreef knnth het volgende:
Dat had ik nog gemist.
Ze hebben meer interesse voor de camera.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:18 schreef knnth het volgende:
SAFP toont ook gelijk haar karakter door oprecht geinteresseerd te zijn in de arme jongen.
Haha, geniaal was dat, ineens beeld van de lucht op het scherm, lag die gozer op z'n bek over een van die displays die de windsnelheid aangeven bij het verspringen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:06 schreef knnth het volgende:
Dat had ik nog gemist.
Die Chinese die brons won, die deed een 'rennend' ererondje, weinig succesvol, maar het was een dappere poging.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:31 schreef Szura het volgende:
Kwam toevallig nog eens langs dat kogelslingeren, waar zowaar een Russin met een fatsoenlijk lichaam meedeed. Niet zo'n vadsige papzak. En dan ook nog winnen.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:06 schreef knnth het volgende:
Dat had ik nog gemist.
De cameraman zit vast aan zijn camera, dus kan hij niet zomaar even opstaan. Daarom lopen ze ook naar de camera toe.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze hebben meer interesse voor de camera.
Hadden ze bij het zwemmen ook, zat me constant af te vragen of er nou geen draadje naar het dak liep, omdat het zo soepel gingquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:28 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gast loopt al de hele week alle intro's te filmen bij de start met zo'n 'zwevend' cameraharnas.
Sowieso, SAFPquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:18 schreef knnth het volgende:
SAFP toont ook gelijk haar karakter door oprecht geinteresseerd te zijn in de arme jongen.
Ik snap heel goed wat je bedoeld. Ik vind haar niet aantrekkelijk, maar ze is inderdaad wel altijd een goede verschijning.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:39 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik word ook wel een beetje fan van Ahouré (sorry SAFP). Ze ziet er zo mooi en "stijlvol" uit, ondanks dat korte haar.
Hier dus:quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso, SAFP
Toen Jeter geblesseerd raakte was zij volgens mij ook de eerste die erbij stond om haar schoenen uit te trekken en te helpen enzo
Ik verbaas me sowieso vaak over de reactie van de medische staf bij atletiekwedstrijden. Eigenlijk kun je beter zeggen dat ze helemaal niet reageren.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier dus:
Aan de ene kant geeft het weer hoe slecht het medische team daar reageerde (Rutger Smith moest, ondersteund door een volgens mij Servische collega, uit de ring lopen), aan de andere kant zie je wel dat er gewoon echt respect is, ook al zijn het de grootste rivalen. Nog voor er een official of iets dergelijks bij is zitten SAFP, Bailey en Okagbare er al bij om haar gerust te stellen enzo
Grootste atletiekbaas ooit.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
CarlVeel schijnheiliger krijg je ze niet
Vrije slag?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 08:59 schreef DeeBee het volgende:
en het wereldrecord op de 800 meter staat ook amper scherp, misschien ook wat voor hem!
De Belg begint gelijk over hemquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:33 schreef heywoodu het volgende:
Butter begint goed achterin, zodat men hem over het hoofd gaat zien
Als je 100 lopers hebt die <2:06 kunnen lopen moet je wel ergens op selecterenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:35 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind het overigens echt geniaal als je met een team komt met daarin de namen Yemane Tsegay, Tsegay Kebede, Feyisa Lilesa en Lelisa Desisa
Het tongbrekersteam pur sang.
Het is wel echt een ziek goed team, gewoon alle 5 een PR onder de 2:05quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:36 schreef knnth het volgende:
[..]
Als je 100 lopers hebt die <2:06 kunnen lopen moet je wel ergens op selecteren
Die ethiopiër gaat in de chasse patate.quote:
Zeer goed inderdaad, al is de tijd bij zo'n kampioenschap vaak minder van belang.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is wel echt een ziek goed team, gewoon alle 5 een PR onder de 2:05
Er zijn überhaupt maar 27 mensen die dat ooit gehaald hebben
Klopt, maar het geeft wel de kwaliteit van zo'n team aanquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zeer goed inderdaad, al is de tijd bij zo'n kampioenschap vaak minder van belang.
Vanderlei de Limaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die wordt zo van de weg afgetrokken
De Belgen zijn tegenwoordig ook erg 'into' hockey.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sporza schakelt weg voor de hoofdact: het EK hockey
Oerhollandse namenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:35 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind het overigens echt geniaal als je met een team komt met daarin de namen Yemane Tsegay, Tsegay Kebede, Feyisa Lilesa en Lelisa Desisa
Het tongbrekersteam pur sang.
Nou, bij oerhollandse namen denk ik persoonlijk eerder aan namen als Jan, Klaas, Teun, Piet en Gijs. Dit vind ik eerder exotische/buitenlandse namen.quote:
quote:
Hij is gevloerd door rugproblemen, blijkt net uit een telefoongesprek met zijn coach.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:23 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vond het allemaal erg stoer overkomen wat Butter zei.. dat hij wegens de warmte een voordeel had ten opzichte van diverse tegenstanders. Maar hij haalt de 15 km niet eens.
Oké, het is dan gewoon pech ja.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:49 schreef knnth het volgende:
[..]
Hij is gevloerd door rugproblemen, blijkt net uit een telefoongesprek met zijn coach.
Sowieso, hij had het na 5km al moeilijk, dat kan nooit door de hitte zijn.
In Rotterdam nog wel geplaatst voor het EK van volgend jaar toch? Dat is iig iets.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:56 schreef knnth het volgende:
Verloren jaar voor Butter zo, Rotterdam ging ook al niet geweldig. Ach, het kan niet altijd meezitten, hopelijk meer succes in Beijing en Rio.
Vanwaar die voorkeur?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:27 schreef knnth het volgende:
Geen Keniaan
Normaal ben ik voor de eerste beste Ethiopiër maar Kiprotich mag ook wel vandaag.
Lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:17 schreef franklop het volgende:
Ooit wel eens gebeurd dat iedereen zijn aanvangshoogte miste trouwens?
Ik ga het niet opzoeken, maar ik denk van nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:17 schreef franklop het volgende:
Ooit wel eens gebeurd dat iedereen zijn aanvangshoogte miste trouwens?
jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op ES loopt het geluid VER voor
NOS kijken dan, zijn nog livequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op ES loopt het geluid VER voor
Zag dat het journaal om 18.00 ook pas om 18.30 komt!quote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Zag dat het journaal om 18.00 ook pas om 18.30 komt!
Geen een vandaag.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Martina live dus
Mijn mailtje van gisteravond werpt nu zijn vruchten al af
Ik zou haar doen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:27 schreef knnth het volgende:
Billaud, welke tippelzone hebben ze haar vandaan geplukt?
Met een Keniaan op de tweede plaats nuquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Speerwerpen, echt zo'n scandinaviër-onderdeel.
En dat ben ik niet eens.
yupquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Shkoina over 1.97 zo te horen?
Nu niet meer.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Met een Keniaan op de tweede plaats nu
Lange afstandslopen, echt iets voor Finnenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Speerwerpen, echt zo'n scandinaviër-onderdeel.
En dat ben ik niet eens.
Bloeddopingquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lange afstandslopen, echt iets voor FinnenMet een gedopeerde Lasse Virén en zo
Nurmi was toch niet zo'n dopeur?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bloeddoping
Paavo Nurmi enzulks.
In 1920 zullen ze vast ook gedoped hebben.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nurmi was toch niet zo'n dopeur?
Toen werden er zelfs nog geen amfetamines genomenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In 1920 zullen ze vast ook gedoped hebben.
Afrikaantjes moet je kort houdenquote:
Inderdaad, en het verschil tussen 87.17 en 87.07 is 1 cm.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:14 schreef heywoodu het volgende:
Die lijn van de beste worp tot nu toe staat niet echt in het veld hoor ik
Nee.quote:
Zekerquote:
Zo dichtbij.quote:
Was ook gewoon dom van de USAquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:34 schreef Pepersaus het volgende:
Tactisch in de weg gelopen door die Russin
Martina is geblesseerd. Hoe wijder de bocht, des te minder pijn hij voelt. Nu heeft hij de nauwste bocht, dus het meeste pijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:58 schreef Pino112 het volgende:
In welk opzicht is baan 1 een nadeel?
Oh zo ja. Dat is wel jammer, ben benieuwd hoe het gaat.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Martina is geblesseerd. Hoe wijder de bocht, des te minder pijn hij voelt. Nu heeft hij de nauwste bocht, dus het meeste pijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |