quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan makkelijk verder inderdaad
Als er 4 mensen een DSQ pakken wel misschienquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:26 schreef GwaiLow het volgende:
Churandy naar de finale he? Zal hij dan een keertje goud pakken?
nuhquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:26 schreef GwaiLow het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:26 schreef GwaiLow het volgende:
Allemaal buiten de baanquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als er 4 mensen een DSQ pakken wel misschien
Als zijn tand eruit valt en hij die oppakt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:26 schreef GwaiLow het volgende:
allemaal bochie missenquote:
picsquote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als zijn tand eruit valt en hij die oppakt.
http://www.iaaf.org/compe(...)mpionships-4873/livequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik kan de live stand niet vindenNiet op de IAAF site.
Ben die Russische anti-dopingssite al continu aan het refreshenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:32 schreef JimboSlice het volgende:
Als 'ie tweede wordt heeft hij over twee jaar een gouden medaille als die Rus gepakt wordt
Wie had gedacht, dat we dat nog eens zouden zijn bij het verspringenquote:
Bij Jesse Owens keek ik ook gewoonquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wie had gedacht, dat we dat nog eens zouden zijn bij het verspringen
Goede kans dusquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:37 schreef franklop het volgende:
Nog 1 die er niet voorbij gaat en brons is zeker
En daarna nog een Spanjaard.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:37 schreef franklop het volgende:
Ow god een duitser in zin laatste sprong
Iniesta?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En daarna nog een Spanjaard.
Twee keer livequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:40 schreef thettes het volgende:
ik ga naar de NOS, kan ik het nog eens zien
Daar was net zijn zilveren sprongquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:40 schreef thettes het volgende:
ik ga naar de NOS, kan ik het nog eens zien
Nu Martinaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:41 schreef Redefine het volgende:
De NOS in paniek. Nu moesten ze live!
Iemand al een logboek gemaakt met alle onlogische keuzes?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:43 schreef NY_Giant het volgende:
Wat gaat de NOS toch in en in triest om met live sport. Keer op keer weer...
Zoals ik zei, we hebben een algemeen NOS topic nodig.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Iemand al een logboek gemaakt met alle onlogische keuzes?
Dat wordt geheid een reeks.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoals ik zei, we hebben een algemeen NOS topic nodig.
Als je een gedocumenteerd verslag af levert, inclusief conclusies en aanbevelingen ben je wel een baasquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoals ik zei, we hebben een algemeen NOS topic nodig.
Dan ben je ook een eiquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:45 schreef Redefine het volgende:
Bijna een valse start bij de 5000 meter.
Ze zullen alles af doen met: we hebben toch live streams en we laten zien wat het publiek wil.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je een gedocumenteerd verslag af levert, inclusief conclusies en aanbevelingen ben je wel een baas
die livestream gaat toch naar de reguliere uitzending toe zo gauw die op tv is? Dan mis je dus alsnog van alles.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze zullen alles af doen met: we hebben toch live streams en we laten zien wat het publiek wil.
Ondertussen zijn ze gewoon bezig met een self forfilling prophecy. Alleen dingen uitzenden die het publiek wil zien, waardoor het publiek alleen bekend wordt met wat de NOS laat zien. Waardoor men alleen maar de sport wil zien die de NOS uitzend.
Waarna de NOS kan zeggen, dat ze terechte keuzes maken
Wel jammer dat ze dan nog niet een bak stront over zich heen hebben gekregen na de OS. Dan krijg je namelijk ineens allerlei sporten te zien waar je de rest van het jaar hooguit 2 minuten van te zien krijgt. Toevallig.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze zullen alles af doen met: we hebben toch live streams en we laten zien wat het publiek wil.
Ondertussen zijn ze gewoon bezig met een self forfilling prophecy. Alleen dingen uitzenden die het publiek wil zien, waardoor het publiek alleen bekend wordt met wat de NOS laat zien. Waardoor men alleen maar de sport wil zien die de NOS uitzend.
Waarna de NOS kan zeggen, dat ze terechte keuzes maken
Geen idee. Ik heb nog niet langer dan vijf minuten naar die stream gekeken. Of op TV of ik was aan het werk of zat in de trein.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:50 schreef thettes het volgende:
[..]
die livestream gaat toch naar de reguliere uitzending toe zo gauw die op tv is? Dan mis je dus alsnog van alles.
Maarten van der Weijden ook.quote:
Mensen die met de trein reizenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb nog niet langer dan vijf minuten naar die stream gekeken. Of op TV of ik was aan het werk of zat in de trein.
Dan zenden ze meestal de oninteressante wedstrijden/toernooien uit van die sporten. En vaak nog zeer matig in beeld gebracht.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze dan nog niet een bak stront over zich heen hebben gekregen na de OS. Dan krijg je namelijk ineens allerlei sporten te zien waar je de rest van het jaar hooguit 2 minuten van te zien krijgt. Toevallig.
Als Hoogerland mee zou doen zou ie vanaf de start wegsprinten, om vervolgens na 3 rondjes ingehaald te worden en op anderhalve ronde achterstand binnen komt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:53 schreef Sasman het volgende:
Blijft vreemd dat 5 km lopen. Ze hebben 5 km lang de tijd en gaan toch gewoon weer alleen de laatste 500 meter versnellen/sprinten.
Ik heb genoten van het boogschieten andersquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zenden ze meestal de oninteressante wedstrijden/toernooien uit van die sporten. En vaak nog zeer matig in beeld gebracht.
Klopt. Altijd dubieus die tenten.quote:
...post hapert weerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zenden ze meestal de oninteressante wedstrijden/toernooien uit van die sporten. En vaak nog zeer matig in beeld gebracht.
Uitzondering op de regel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb genoten van het boogschieten anders
Vervelend als de tent lek is. Heb ik ook altijd in Frankrijkquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Altijd dubieus die tenten.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als Hoogerland mee zou doen zou ie vanaf de start wegsprinten, om vervolgens na 3 rondjes ingehaald te worden en op anderhalve ronde achterstand binnen komt.
Blijft een topfilmpje.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als Hoogerland mee zou doen zou ie vanaf de start wegsprinten, om vervolgens na 3 rondjes ingehaald te worden en op anderhalve ronde achterstand binnen komt.
Je mag blij zijn als een nobody als Tommy Mollet 2 minuten per jaar in beeld kwam.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is mijn geval toch echt de betere keuzequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen die met de trein reizen
Randstad?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is mijn geval toch echt de betere keuze
Yep.quote:
was bij martina ookquote:
En ook nog 2 genaturaliseerde Britten, daar moet een verhaal achter zitten!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:00 schreef Pino112 het volgende:
Opvallend dat er opeens een aantal Britten zijn die een opzienbarende progressie geboekt hebben. Zoals Farah en Froome enzo.
Somaliërs hebben geen geld voor doping! Doorlopen mensen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:01 schreef GotenSSJ het volgende:
Die Farah vertrouw je ook voor geen meter natuurlijk
Deze dus:quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:01 schreef JimboSlice het volgende:
Farah lijkt in zijn laatste rondes altijd op dat enge figuur uit Kuifje (weet ff niet meer welke) met zijn wijd opengesperde ogen
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Somaliërs hebben geen geld voor doping! Doorlopen mensen.
Zoals Gaisahquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:03 schreef superniger het volgende:
Importafrikanen die medailles halen voor europese landen
Ik denk dat Santambrogio ook wat gebruiktquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:04 schreef franklop het volgende:
armstrong, die vertrouw ik sowieso niet
Kuifje in Afrika is wel baasquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:05 schreef thettes het volgende:
[..]
Die speelt in 1 kuifje-album in een paar plaatjes mee meen ik
Ze kapen al die boten voor de doping.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Somaliërs hebben geen geld voor doping! Doorlopen mensen.
Hij heeft blijkbaar grote indruk op mij gemaakt in de overigens geweldige tekenfilmserie destijdsquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:05 schreef thettes het volgende:
[..]
Die speelt in 1 kuifje-album in een paar plaatjes mee meen ik
quote:
Nee, zilver was mooi geweest.quote:
Zo te zien alletweequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:18 schreef thettes het volgende:
Heeft felix trouwens de 100 en/of 400 laten vallen dit seizoen?
Ik ook. Altijd heel erg vrolijkquote:
Weinig fysiek contact helpt natuurlijk wel hé.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:26 schreef thettes het volgende:
atletiek is trouwens een verdomd sportieve tak van sport moet ik zeggen. Afgezien van kleine incidentjes als bv kemboi en kipruto is iedereen altijd sportief tegen elkaar.
Anders hadden Deevers en Ottey elkaar destijds allang de boarding in geduwd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:26 schreef Sasman het volgende:
[..]
Weinig fysiek contact helpt natuurlijk wel hé.
ok, true :pquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Anders hadden Deevers en Ottey elkaar destijds allang de boarding in geduwd.
Eerst hadden ze nog zo'n goede 400m loper, die is nu een jaar of drie gestopt. Hoe heette die ook alweer?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:29 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Wow, zijn het er nu opeens 3!
Hup Belgie!
quote:
Alleen is die figuur uit album Sigaren van de Pharaoquote:
Gordon loopt ook meequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:30 schreef Redefine het volgende:
Er doet een Nederlander mee. Verburg
gelukkig hebben ze Borlee nogquote:
En Borlee.quote:
Schandalig dat die naar de finale mochtenquote:
die was echt cool ja, het leek een paar seconden of die anderen stil stonden...quote:
Lijkt natuurlijk ook alleen nog maar zwakker doordat bij de anderen de sterkste lopers liepen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Jammer dat die Belgische slotloper zwak was vergeleken met de andere slotlopers
Zit er ook nog verschil in lengte, hebben ze een gestreepte trui aan en hebben ze een revolver in hun handen?quote:
Ze doen hem wel allemaal na met hun ontblote bovenlijvenquote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zit er ook nog verschil in lengte, hebben ze een gestreepte trui aan en hebben ze een revolver in hun handen?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:37 schreef GotenSSJ het volgende:
12 jaar in Nederland en spreekt geen NederlandsJezus.
Dat was een slechte wissel trouwens. Ze waren 2e, maar vooral de Russen hadden een goede wissel en gingen naar 2.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:36 schreef Max23 het volgende:
Die commentator van Sporza bij die laatste wissel: HIJ HEEFT DE STOK!
Die vader kan misschien wel zelf meedoen. Die vertelt toch altijd hoe het moet en wat er verkeerd ging.quote:
Ondanks dat die gast echt gruwelijk sympathiek is, vind ik dit ook wel jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:37 schreef GotenSSJ het volgende:
Zul je net zien dat Averell Borlée als laatste de stok moet aanpakken en hem dan vervolgens probeert op te etenquote:
Ah okay. Waarom niet in interviews dan? Bang dat hij verkeerd wordt begrepen oid?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Spreekt wel Nederlands, niet in interviews.
Zometeen steunt ie de antihomowet nog.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ah okay. Waarom niet in interviews dan? Bang dat hij verkeerd wordt begrepen oid?
Kan nog niet goed genoeg Nederlands voor interviews.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ah okay. Waarom niet in interviews dan? Bang dat hij verkeerd wordt begrepen oid?
Dan vergeet je nog dat hij ook nog ba de wissel in de baan liep van een ander en daarmee de Bahamas hinderde.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:39 schreef Max23 het volgende:
Blijft schandalig dat Rusland mee mocht doen na die serie waarin de eerste loper 5 meter voor het mocht al na de binnenbaan ging
Hij woont in Rotterdam, dan kun je dat ook niet verwachtenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:37 schreef GotenSSJ het volgende:
Als je even leest hier dan weet je dat de beste man wel Nederlands spreekt maar niet in interviews.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:40 schreef Greenpeas het volgende:
Ik weet niet wat ik nu erger moet vinden. Het feit dat dhr. Gaisah geen Nederlands kan spreken of dat dhr. Stekelenburg alles moet vertalen naar het Nederlands.
Dat is niet meer dan logisch aangezien er genoeg ouderen zijn die niet Engels sprekenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:40 schreef Greenpeas het volgende:
Ik weet niet wat ik nu erger moet vinden. Het feit dat dhr. Gaisah geen Nederlands kan spreken of dat dhr. Stekelenburg alles moet vertalen naar het Nederlands.
Dat vind ik na 12 jaar nog steeds redelijk beschamend. Zeker als je dan ook nog tot Nederlander genaturaliseerd wordt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan nog niet goed genoeg Nederlands voor interviews.
Zou wel grappig zijn als zijn Nederlands daadwerkelijk bestaat uit woorden als doekoe en wieriequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij woont in Rotterdam, dan kun je dat ook niet verwachten
Dat welquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als zijn Nederlands daadwerkelijk bestaat uit woorden als doekoe en wierie
Aan de andere kant, hij is volgens mij trotser om Nederlander te zijn dan dat ik dat ben. Wat maakt de taal die je spreekt dan eigenlijk uit?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat vind ik na 12 jaar nog steeds redelijk beschamend. Zeker als je dan ook nog tot Nederlander genaturaliseerd wordt.
Mwah, redelijk essentieel deel van het Nederlander zijn imo. Maar dat zijn weer hele andere discussies die niet zo relevant zijn in dit topicquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:42 schreef thettes het volgende:
[..]
Aan de andere kant, hij is volgens mij trotser om Nederlander te zijn dan dat ik dat ben. Wat maakt de taal die je spreekt dan eigenlijk uit?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zit er ook nog verschil in lengte, hebben ze een gestreepte trui aan en hebben ze een revolver in hun handen?
Uh, oke.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat vind ik na 12 jaar nog steeds redelijk beschamend. Zeker als je dan ook nog tot Nederlander genaturaliseerd wordt.
Het gaat toch nergens over. Gaan we volgend jaar Bolt kopen? Kunnen we zeggen dat WE de beste zijnquote:
Het is godverdomme nooit goed bij sommigenquote:
Die man heeft hier toch gewoon 12 jaar getraind? 12 jaar gebruik gemaakt van onze faciliteiten. Dan is een zilveren medaille wel iets wat we een keer terug mogen krijgen he.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:44 schreef Rickario het volgende:
[..]
Het gaat toch nergens over. Gaan we volgend jaar Bolt kopen? Kunnen we zeggen dat WE de beste zijn
Accuzuur en hij is geen neger meerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is godverdomme nooit goed bij sommigen
Heb je een Nederlander die een medaille wint, wordt ie afgezeken vanwege de taal![]()
En over Farah wordt dan niks gezegd, goed die spreekt de taal dan enigzins, maar dat is dan ook een wereldtaalquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je een Nederlander die een medaille wint, wordt ie afgezeken vanwege de taal![]()
Het is geen competitie meer tussen landen op deze manier. Hetzelfde gebeurt de laatste jaren binnen het voetbal.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
NEE DAT IS GESTOLEN VAN ONZE BELASTINGCENTEN> DAAR HAD EEN ECHTE NEDERLANDER MOETE STAAN!!!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die man heeft hier toch gewoon 12 jaar getraind? 12 jaar gebruik gemaakt van onze faciliteiten. Dan is een zilveren medaille wel iets wat we een keer terug mogen krijgen he.
Ja of dan komen er allemaal van die [insert land]'ers die een Nederlandse naam dragen en Nederlandse ouders hebben en die een medaille pakken. "Heuhhh was die maar voor NL"quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Martnia liep ook een NR-maar-geen-PR toen hij net Nederlander wasquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:44 schreef Marcoss het volgende:
Een nationaal record springen dat geen persoonlijk record is, dat moet toch ook uniek zijn
Woont Bolt al twaalf jaar in NL?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:44 schreef Rickario het volgende:
[..]
Het gaat toch nergens over. Gaan we volgend jaar Bolt kopen? Kunnen we zeggen dat WE de beste zijn
Kom haten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:46 schreef JimboSlice het volgende:
Ik versta zijn Engels beter dan die mafklappers uit Friesland, Groningen, Overijssel, Gelderland, Brabant en Limburg, dus ik zit er niet zo mee.
Als Nederland bewust buitenlanders hierheen haalt heb je gelijk. Maar deze man woont hier al jaren en lijkt me verder een fijne kerel om 'er bij' te hebben. Wat is dan het hele probleem?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:45 schreef Rickario het volgende:
[..]
Het is geen competitie meer tussen landen op deze manier. Hetzelfde gebeurt de laatste jaren binnen het voetbal.
Ik vind het wel een toffe gast zo op de eerste indrukquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:46 schreef JimboSlice het volgende:
Ik versta zijn Engels beter dan die mafklappers uit Friesland, Groningen, Overijssel, Gelderland, Brabant en Limburg, dus ik zit er niet zo mee.
Ook leuk voor hem hoor. Maar na 12 jaar vond ik het opvallend.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:46 schreef thettes het volgende:
[..]
Als Nederland bewust buitenlanders hierheen haalt heb je gelijk. Maar deze man woont hier al jaren en lijkt me verder een fijne kerel om 'er bij' te hebben. Wat is dan het hele probleem?
Z'n motivatie was zelfs om Nederland een medaille terug te geven als dank. Niet zo azijnzeiken dus aub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |