Ik denk ook dat als hij Nederlands probeert te praten hier, wij meteen uit beleefdheid overgaan op het Engels. Dan leert zo iemand het ook nooitquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:47 schreef Greenpeas het volgende:
Hij had gewoon lekker steenkolen Nederlands moeten praten.
quote:
Die lijkt me toch niet fit genoeg om zich nog te kunnen verbeterenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:49 schreef Max23 het volgende:
Echt balen dat Martina morgen baan 1 heeft in de finale
Dan had je tenminste voor een beter TT gezorgdquote:
Hij zei dat die in baan 7 of 8 minder last had van zijn blessure. Dus dat was het enige minieme kansje.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Die lijkt me toch niet fit genoeg om zich nog te kunnen verbeteren
Wat is er zuur aan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:51 schreef franklop het volgende:
[WK] Verrassend zilver Nederlander Gaisah bij verspringen
hier ook al zure reacties
Valt best mee.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:51 schreef franklop het volgende:
Hij kan ook wel Nederlands, dat zei ie in de repo vanmiddag. Alleen nog niet goed genoeg voor tijdens interviews.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:53 schreef marcodej het volgende:
Volgens mij kan Gaisah ook bestwel Nederlands, maar kan hij zich (nog) beter uitdrukken in het Engels.
Ik snap het echt niet. Die man is zo dankbaar voor allesquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:51 schreef franklop het volgende:
Wat is straks het verschil tussen het WK en de champions league? Het land dat het meeste geld wil uitgeven wint dan gewoon..quote:
Real Madrid heeft hem de afgelopen jaren niet gewonnen hoor.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:54 schreef Rickario het volgende:
[..]
Wat is straks het verschil tussen het WK en de champions league? Het land dat het meeste geld wil uitgeven wint dan gewoon..
Het is toch een soort uithangbord voor de Nederlandse atletiek op deze manier. Als je dat bijvoorbeeld parallel trekt aan bijvoorbeeld voetbal zou dat hetzelfde zijn als een Martins Indi, geboren in Portugal, interviews in het Engels zou gaan geven omdat hij dat beter kan. Dat is allemaal leuk en aardig, maar je bent wel een Nederlander.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:53 schreef marcodej het volgende:
Volgens mij kan Gaisah ook bestwel Nederlands, maar kan hij zich (nog) beter uitdrukken in het Engels.
Klopt, maar waar ligt de grens?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Real Madrid heeft hem de afgelopen jaren niet gewonnen hoor.
En hier is geen cent aan te pas gekomen..
Nederland heeft Gaisah niet gekocht. Dat deden ze 150 jaar terug voor het laatst.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:54 schreef Rickario het volgende:
[..]
Wat is straks het verschil tussen het WK en de champions league? Het land dat het meeste geld wil uitgeven wint dan gewoon..
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:54 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje flauw. Het valt zeker te waarderen als hij Nederlands probeert, maar als hij vindt dat hij zich iets beter kan uitdrukken in het Engels zou ik hem dat niet zo kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:55 schreef GotenSSJ het volgende:
Het is toch een soort uithangbord voor de Nederlandse atletiek op deze manier. Als je dat bijvoorbeeld parallel trekt aan bijvoorbeeld voetbal zou dat hetzelfde zijn als een Martins Indi, geboren in Portugal, interviews in het Engels zou gaan geven omdat hij dat beter kan. Dat is allemaal leuk en aardig, maar je bent wel een Nederlander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |