PO is geen rectaal toucher hè, even dat je het weet voordat je straks teleurgesteld bentquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:57 schreef jitzzzze het volgende:
Iedereen is verplicht zich te laten onderwerpen aan de herhaling-PO; dat word uitgevoerd door mij.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
PO is geen rectaal toucher hè, even dat je het weet voordat je straks teleurgesteld bent
Jitz, doe eens wat aan deze knuppel.quote:
Het was toch uit liefdequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jitz, doe eens wat aan deze knuppel.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jitz, doe eens wat aan deze knuppel.
PO1 of PO2?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:57 schreef jitzzzze het volgende:
Iedereen is verplicht zich te laten onderwerpen aan de herhaling-PO; dat word uitgevoerd door mij.
Dan zou jij toch ook jezelf tirailleur moeten noemen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:31 schreef Rave_NL het volgende:
Tirailleurs is een titel die ze zichzelf gegeven hebben om dat ze te vaak voor miet werden uitgemaakt.
Doe maarquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:35 schreef m.k het volgende:
Als er iemand graag BF3 wil hebben, ik heb er eentje over.
Jij hebt er al een scumbag!quote:
Stakkerquote:
Clay Davis is baas! Shiiiiiitquote:
Hihi, mijn eigen grapje tegen mij gebruiken. Dolletjes.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan zou jij toch ook jezelf tirailleur moeten noemen?
Sammie heeft 'm al.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Geef hem maar aan Sammie, dan kan die oorlogstactieken nabootsen enzo
En werkte het?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:43 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hihi, mijn eigen grapje tegen mij gebruiken. Dolletjes.
Mooi, wanneer wordt hij doorgesleept naar Duitsland?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:34 schreef jitzzzze het volgende:
De eend is geland, ik herhaal, de eend is geland.
[ afbeelding ]
Als ie af is denk ik, maar ik hoop nooitquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:47 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Mooi, wanneer wordt hij doorgesleept naar Duitsland?
Correct! Dat komt ook omdat we vaak samen smerig doen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je bent net zo smerig als Aapsoldaat
Ransaap.quote:
Wat jullie offline allemaal doen wil ik niet wetenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Correct! Dat komt ook omdat we vaak samen smerig doen.
Ja ja, wijs maar weer naar anderen, maar ondertussen stil blijven over hoeveel naïeve matroosjes hun onschuldigheid hebben verloren in het kolenhok aan jouw oude dekzwabber.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je bent net zo smerig als Aapsoldaat
Ransaap!!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:40 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ja ja, wijs maar weer naar anderen, maar ondertussen stil blijven over hoeveel naïeve matroosjes hun onschuldigheid hebben verloren in het kolenhok aan jouw oude dekzwabber.
gadverdammequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:40 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ja ja, wijs maar weer naar anderen, maar ondertussen stil blijven over hoeveel naïeve matroosjes hun onschuldigheid hebben verloren in het kolenhok aan jouw oude dekzwabber.
Ze zijn een beetje preuts, kan je ze niet kwalijk nemenquote:
Nee, jij zit verlegen om bij iemand een rimjob te doen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:53 schreef m.k het volgende:
[..]
Ze zijn een beetje preuts, kan je ze niet kwalijk nemen
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, jij zit verlegen om bij iemand een rimjob te doen?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:56 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?Noem je mij ranzig, begin je zelf over een rimjob
Shieettttquote:
Sammie komt binnen, topic schaft eigen mod aanquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:20 schreef samthegreat5 het volgende:
Godverdomme, ER komt binnen, topic ontspoort!!!!
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:44 schreef m.k het volgende:
BF3 is al gereserveerd door iemand anders.
dat ging snel
Bijnaquote:
ERmode: HOU JE BAKKUS.quote:
Juijjulie zijn allemaal tuig, allemaal tuig!!!!quote:
Maar waarom?quote:
hcwpquote:
quote:
geen slechte poepquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:31 schreef jitzzzze het volgende:
Rappers delight album versie van 14 minuten op de radio
Lang geleden dat ik die gehoord hebquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:31 schreef jitzzzze het volgende:
Rappers delight album versie van 14 minuten op de radio
Inderdaad ja, de nostalgie viert hoogtij hier.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik die gehoort heb
bij de budget store verkochten ze opblaascijvers.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vandaag bij de fietsenboer gezien: Prijs verlaagt
Ja dagquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:53 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
bij de budget store verkochten ze opblaascijvers.
Bij de C1000 mosselpanenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:53 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
bij de budget store verkochten ze opblaascijvers.
Knalt hier nu ook over de speakersquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen ja, de radio ging zeker wat harder
Goed bezigquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Knalt hier nu ook over de speakers
Die eerst is een feitje wat echt waar is, maar die tweede is een vraag die bij mij te binnen schoot.quote:
Oh, hoe weten ze dat een hond gemiddeld 165 woorden begrijpt?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die eerst is een feitje wat echt waar is, maar die tweede is een vraag die bij mij te binnen schoot.
Geen ideequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, hoe weten ze dat een hond gemiddeld 165 woorden begrijpt?
Ik dacht dat jij alles wistquote:
Oh, dat is niet erg hoor, zolang je morgen maar gewoon op tijd op je werk verschijnt is er niets aan de handquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik weet niet eens welke dag het is
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dat is niet erg hoor, zolang je morgen maar gewoon op tijd op je werk verschijnt is er niets aan de hand
Mission completedquote:
Ik vind het wel makkelijk, hoef ik Jitzzze's PoHi niet meer door op zoek naar de gekke topicjesquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:39 schreef m.k het volgende:
Gaan we nu alle gekke topicjes hier posten?
Doe je eigen huiswerkquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind het wel makkelijk, hoef ik Jitzzze's PoHi niet meer door op zoek naar de gekke topicjes
Is dat dan niet vergelijkbaar?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
Area 51 nu officieel erkend
De reaktie "Nederland heeft Postbus 51"
Dat is geheimquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is dat dan niet vergelijkbaar?![]()
Of heeft één of andere grapjurk destijds bewust gekozen voor nummer 51 als postbus?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:18 schreef Tietmans het volgende:
Nou, daar ben ik weer! 1e week emmv gehad.
Ik weet nu dat ik echt een schijthekel heb aan de voorligsteun.
Maar voorderest vond ik het te gek en had ik het niet willen missen.
Maandag bivak, ik ben benieuwd!
Je zult vast niet de enige zijn die de voorligsteun kut vindt daarquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:18 schreef Tietmans het volgende:
Nou, daar ben ik weer! 1e week emmv gehad.
Ik weet nu dat ik echt een schijthekel heb aan de voorligsteun.
Maar voorderest vond ik het te gek en had ik het niet willen missen.
Maandag bivak, ik ben benieuwd!
Welke game?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:45 schreef BredeBroeder het volgende:
Constant pieken in m'n verbinding gvd![]()
Springt ie ineens van 100 mbits/s naar 5![]()
Lekker comfortabel tijdens FPS gaming
Hoe herken je het verschil tussen modem en router, heb hier een ding daar staat Modem Router opquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:00 schreef m.k het volgende:
Probeer je modem eens uit en aan te doen, zelfde geld voor je router. Als dat niet werkt check ff of je UTP kabels goed in het contact zitten.
heb draadloosquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:05 schreef m.k het volgende:
dat ding aan en uit doen dus. Al je UTP kabels ff er uit en in doen (echt alles, van je pc tot je modemrouter). Start je PC ook maar ff opnieuw op.
quote:
Onzin, nooit problemen mee gehad en meestal beste verbinding in de lobbyquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:10 schreef m.k het volgende:
Gamen op draadloos, hou maar gewoon op dan
Okquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:13 schreef m.k het volgende:
Maar ff alles uit en aan doen dus, en dan bedoel ik alles
Nee, NL DPM. NL DPM is basically UK DPM.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:35 schreef BredeBroeder het volgende:
Draagt NL nu UK DPM? Lijkt er vrij sterk op, in ieder geval meer dan NL DPM?
Dit is wat ik zagquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, NL DPM. NL DPM is basically UK DPM.
.. Alleen dan nieuwer.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb te lang The Sims gedaan en ben over de vermoeidheid heenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ook niet poppie
What's on your mind?
Jij had sims al voor de humble bundle ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:53 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik heb te lang The Sims gedaan en ben over de vermoeidheid heen.
JIj?
Ik heb te lang The Wire zitten kijken (zit nog steeds te kijkenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:53 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik heb te lang The Sims gedaan en ben over de vermoeidheid heen.
JIj?
Maakt niet uit, ik vind het tofquote:
Negatief. NL DPM is het patroon van UK DPM, echter is het kleurpatroon meer zandkleurig, is het patroon zelf met zo'n grofweg 30% uitvergroot en ontbreken de stippels. Dus als je UK DPM en NL DPM naast elkaar zit zie je het verschil snel genoeg.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat NL DPM op UK DPM gebaseerd is.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:59 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Negatief. NL DPM is het patroon van UK DPM, echter is het kleurpatroon meer zandkleurig, is het patroon zelf met zo'n grofweg 30% uitvergroot en ontbreken de stippels. Dus als je UK DPM en NL DPM naast elkaar zit zie je het verschil snel genoeg.
Dat klopt, enigszins jammer mocht ie straks vervangen worden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat NL DPM op UK DPM gebaseerd is.
Why?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:02 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dat klopt, enigszins jammer mocht ie straks vervangen worden.
Ik ga het binnenkort voor het eerst spelenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:58 schreef EllaN het volgende:
Ah, ik heb het even opgezocht.
Ja, daarvoor al. Sims <3.
Omdat, mijn goede vrind, het een uitstekende camo is in het visuele (en schijnbaar ook in IR) spectrum in beboste gebieden, sterker nog het heeft vroeger, nog voordat wij er waren, camo wedstrijden gewonnen van o.a. de huidige mariniers camo. CadPat schijnt het te hebben overtroffen in beboste gebieden, alhoewel ik tegenwoordig ben overtuigd van PenCott als het op bos aankomt. Jammer is alleen de vele kleuren variaties die ik bij NL DPM ben tegen gekomen, de enige echte goede kleuren combinatie (naar mijn mening) vind je bij de AMB smocks, zo hoort NL DPM er echt uit te zien.quote:
Beter toch dat je iemand hebt om je te motiverenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 08:32 schreef Yogaflame het volgende:
5 Sept. aanmelden voor Klu OO luchtverkeers of gevechtsleiding. Ben d'r nog niet echt uit welke het gaat worden maar daar zijn die leuke voorlichtingen voor. Ondertussen coaching van m'n lieve Luchtmobielende zwager. Fucking-A wat zijn die cluster 4 mannetjes ijzervreters zegelke keer als ik weer denk dat ik niet verder kom doet'ie nog effe vijf rondjes om me heen en schreeuwt me naar de eindstreep.
De man met de hamer?quote:
BB weet hem vast wel te vinden voor jequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hier ook niet, ik ben hem kwijt
Die krijgt al een kater als ie denkt aan een pilsjequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
BB weet hem vast wel te vinden voor je
Net toen je aan het begin van de show dacht het niet erger konquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:58 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Toch knap dat ze die ouwe rammelbakken meestal nog lelijker weten te maken
De M577 komt terug?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:58 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Toch knap dat ze die ouwe rammelbakken meestal nog lelijker weten te maken
Die staat nu bij WCC in de workshopquote:
Zijn ze nu al aan het pimpen voor de gay pride van volgende jaar?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die staat nu bij WCC in de workshopRoze camo, chromen 'wielen' in de tracks, tv's aan de buitenkant
Nee, voor de landmachtdagenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zijn ze nu al aan het pimpen voor de gay pride van volgende jaar?
Ah, de camo voor in de suburbs.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die staat nu bij WCC in de workshopRoze camo, chromen 'wielen' in de tracks, tv's aan de buitenkant
Goed dat ze nadenken over een op meerdere plekken inzetbare pimpquote:
Bezuinigingen héquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goed dat ze nadenken over een op meerdere plekken inzetbare pimp
Mooi, ik wou al jaren een bekerhouder.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net toen je aan het begin van de show dacht het niet erger kon
Ik heb trouwens jou en je canta opgegeven voor "De grote beurt"
Gelukkig heeft dat ding geen achteruitkijkspiegel. Kunnen er ook geen pluche dobbelstenen aan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij krijgt ook airride, dat is in hoogte verstelbaar is
Zo droog, ik moest lachenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:09 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Mooi, ik wou al jaren een bekerhouder.
Die komen aan de loopquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft dat ding geen achteruitkijkspiegel. Kunnen er ook geen pluche dobbelstenen aan.
Die heeft de M577 niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:13 schreef BredeBroeder het volgende:
Doei
Tot ooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Misschien na het pimpen wel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij heeft toch wel een .50 op het dak?
Meh, dat is meer weggelegd voor de vloot knulletjesquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat past wel bij je dacht ik
En ik maar denken dat jij marimietje wilde wordenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Meh, dat is meer weggelegd voor de vloot knulletjes
De spiegel zit aan de loop van een .50?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar komen dan dus de dobbelstenen aan
Tsjah, IWAB's hebben het niet altijd goed hè, fout gegoktquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij marimietje wilde worden
Ja, dan kunnen ze de frontlinie in de gaten houdenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De spiegel zit aan de loop van een .50?
klinkt als een optie voor de Fransen.
Maar wat ga je dan doen op de vloot?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Tsjah, IWAB's hebben het niet altijd goed hè, fout gegokt
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De spiegel zit aan de loop van een .50?
klinkt als een optie voor de Fransen.
Bootje rijdenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar wat ga je dan doen op de vloot?
Niks mis met mijn armquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jij ook succes met je arm._!
Gadverdamme, smerig mannetje dat je der bentquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Heb je als je zoveel aan je pikkie sjort.
Gooi het er allemaal maar uit schatquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gadverdamme, smerig mannetje dat je der bent
Nee, ik vertrouw jou zelfs niet het beheer over mijn waterkoker toequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Gooi het er allemaal maar uit schat
Ik gaf je het voordeel van de twijfel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Tsjah, IWAB's hebben het niet altijd goed hè, fout gegokt
Die durf ik ook niet aan te raken, gelijk geinfecteerdquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik vertrouw jou zelfs niet het beheer over mijn waterkoker toe
Dan moet je je handen eens wassen, smeerpijpquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Die durf ik ook niet aan te raken, gelijk geinfecteerd
Ik heb geen voordelen van twijfel nodigquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik gaf je het voordeel van de twijfel.
Maar nu je zelf aangeeft een IWAB te zijn stopt dat.
Of je maakt gewoon dat beschimmelde ding schoonquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan moet je je handen eens wassen, smeerpijp
Oh, je was dus al een IWAB.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb geen voordelen van twijfel nodig
Uhuquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, je was dus al een IWAB.
Geeft niks. Leren ze je wel af tijdens jouw stage bij het KMarns. Alles komt dus goed.
Heb je al zin in de stage?
quote:
Texel en Doorn, begin 2014. 1e 4 stages is verspreid over NL voor meerdere onderdelen o.a. Oirschot, Harskamp, Schaarsbergen en nog een die ik niet zo gelijk weetquote:
Zou best kunnen, heb een mapje waar alles in staat inc. opdrachten die moeten worden uitgevoerd etc., alleen die ligt hier momenteel niet.quote:
Texel gaat tof worden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Texel en Doorn, begin 2014. 1e 4 stages is verspreid over NL voor meerdere onderdelen o.a. Oirschot, Harskamp, Schaarsbergen en nog een die ik niet zo gelijk weet
Niet wat we bedoelde, maar daar heb je ook wel gelijk in!quote:
OK, OK, op woensdag blauwe hap is ookquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet wat we bedoelde, maar daar heb je ook wel gelijk in!
Leuk eiland, mooie natuur en prima oefen omstandigheden.quote:
En van alle gemakken voorzien, douches, wasmachines, toiletten, zwembadquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Leuk eiland, mooie natuur en prima oefen omstandigheden.
Aha, ben benieuwd waar ze mee aankomen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Leuk eiland, mooie natuur en prima oefen omstandigheden.
Relaxen op het strand, wandelen in de duinen en genieten van de branding.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En van alle gemakken voorzien, douches, wasmachines, toiletten, zwembad
De beste instelling.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Aha, ben benieuwd waar ze mee aankomen.
Echt heerlijk, ben totaal ontspannen terug gekomen destijds.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Relaxen op het strand, wandelen in de duinen en genieten van de branding.
Komt vast door de aanwezige catering?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Echt heerlijk, ben totaal ontspannen terug gekomen destijds.
Ook, elke dag werd er heerlijk gekookt voor me. Allemaal lui aanwezig als entertainment-crew. En ik kreeg er ook nog geld voorquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Komt vast door de aanwezige catering?
Op jou kunnen we vertrouwen voor de belangrijkste inbreng.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:13 schreef ErwinRommel het volgende:
En niet te vergeten de vrouwelijke toeristes die er komen.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Op jou kunnen we vertrouwen voor de belangrijkste inbreng.
De crew voor die warming-up op het strand?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ook, elke dag werd er heerlijk gekookt voor me. Allemaal lui aanwezig als entertainment-crew. En ik kreeg er ook nog geld voor
Niet alleen dat, was de hele dag door entertainment.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De crew voor die warming-up op het strand?
Lunchen? Fish and Chips?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Dadelijk uitwaaien op de boulevard van Dover en dan ergens lunchen. Weer valt helaas vies tegen, is zwaar bewolkt grrrr
Hmm, da's klote...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Weten we nog niet Cobra. Ik moet nog steeds een beetje voorzichtig zijn met mijn maag, pijn is nog niet helemaal weg, helaas.
Een licht hapje dan? Sushi?quote:
Cluster 4 stelt echt niet zo veel voor, ik ben echt geen sportspier en ik haalde cluster 4. Een beetje regelmatig hardlopen (niet te gek, gewoon 5.5 tot 7 km op een normaal tempo) en paar keer in de week push-ups/crunches/chin-ups. En cluster 4 hoef je je geen zorgen om te maken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 08:32 schreef Yogaflame het volgende:
5 Sept. aanmelden voor Klu OO luchtverkeers of gevechtsleiding. Ben d'r nog niet echt uit welke het gaat worden maar daar zijn die leuke voorlichtingen voor. Ondertussen coaching van m'n lieve Luchtmobielende zwager. Fucking-A wat zijn die cluster 4 mannetjes ijzervreters zegelke keer als ik weer denk dat ik niet verder kom doet'ie nog effe vijf rondjes om me heen en schreeuwt me naar de eindstreep.
Sterkte met je maag ER!quote:
tenzij je knik enkels hebtquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Cluster 4 stelt echt niet zo veel voor, ik ben echt geen sportspier en ik haalde cluster 4. Een beetje regelmatig hardlopen (niet te gek, gewoon 5.5 tot 7 km op een normaal tempo) en paar keer in de week push-ups/crunches/chin-ups. En cluster 4 hoef je je geen zorgen om te maken.
Alleen als er iets fysiek mis met je is.
Wat dus valt onder de categorie: ''fysieke afwijkingen''quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
tenzij je knik enkels hebt
1quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat dus valt onder de categorie: ''fysieke afwijkingen''.
Welk cluster moet een Kmar ruggengraatloos wezen halen?
De past dus perfect in het plaatje van de gemiddelde DEF-SCerquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:28 schreef Aapsoldaat het volgende:
Dag incompetente en waardeloze randdebielen van me.
Waarom groet je nou jezelf zo uitbundig?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:28 schreef Aapsoldaat het volgende:
Dag incompetente en waardeloze randdebielen van me.
En dit bedoel ik dus met incompetent.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom groet je nou jezelf zo uitbundig?
maar ik kom net van de zaterdagsschoolquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:15 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
En dit bedoel ik dus met incompetent.Tijd voor een les begrijpend lezen Jitz, terug naar school met jou !
Vergeet deze niet he voor de echte NatRes Scout/Sniper missies:quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:35 schreef samthegreat5 het volgende:
Heuyyy deze gekocht:
[ afbeelding ]
Ik haal gewoon mn leuter uit mn broek en ga dr ff mee lopen slingeren. Zelfde effectquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:16 schreef Schild het volgende:
Uiteraard alleen voor zelfverdediging. Om die lastige demonstranten net die extra non-leathal messteek in de ribbenkast te geven.
Genoeg velcro igg voor al je mottopatches.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:35 schreef samthegreat5 het volgende:
Heuyyy deze gekocht:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:49 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Genoeg velcro igg voor al je mottopatches.
Niet, want mijn pioschep ligt op zolder.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:58 schreef jitzzzze het volgende:
Welkom bij de cursus "hoe graag ik mijn eigen graf, deel 1"
Militaire B-wing op je GVTquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:58 schreef Rave_NL het volgende:
En dan vervolgens je Miltiare B-wing erbij dragen.
Maar je maakt wel een geintje met dat harnas toch?quote:
Natuurlijkquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar je maakt wel een geintje met dat harnas toch?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:02 schreef Rave_NL het volgende:
Daar doel ik op, bij ons wordt je dan niet meer serieus genomen.
Zo te zien zou dat ding zelfs bij licht gebruik van een NatResser nog uit elkaar vallen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:35 schreef samthegreat5 het volgende:
Heuyyy deze gekocht:
[ afbeelding ]
Sowieso je gvt behangen met allerlei onzin...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:58 schreef Rave_NL het volgende:
En dan vervolgens je Miltiare B-wing erbij dragen.
Van die venten die dan met B wing en patches voor MLV/Schutter-nogwat/EHBO op hun GVT lopenquote:
Zelfs geen naamlint.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Sowieso je gvt behangen met allerlei onzin...
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:07 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Van die venten die dan met B wing en patches voor MLV/Schutter-nogwat/EHBO op hun GVT lopen![]()
![]()
Neen, eenheid van tenue is een ding dat bij mij hoog in het vaandel staat. Afgezien van kisten geen peppie kledingquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:07 schreef Aapsoldaat het volgende:
Heb je ook nog een smock gehaald Sam? Heb weleens een foto gezien van een NatResser met zo'n apparaat om, misschien was het wel een oudere versie van jou
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:58 schreef Rave_NL het volgende:
Military Rules
Marine Corps Rules:
1. Be courteous to everyone, friendly to no one.
2. Decide to be aggressive enough, quickly enough.
3. Have a plan.
4. Have a back-up plan, because the first one probably won't work.
5. Be polite. Be professional. But, have a plan to kill everyone you meet.
6. Do not attend a gunfight with a handgun whose caliber does not start with a "4."
7. Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
8. Move away from your attacker. Distance is your friend. (Lateral & diagonal preferred.)
9. Use cover or concealment as much as possible.
10. Flank your adversary when possible. Protect yours.
11. Always cheat; always win. The only unfair fight is the one you lose.
12. In ten years nobody will remember the details of caliber, stance, or tactics. They will only remember who lived.
13. If you are not shooting, you should be communicating your intention to shoot...
Navy SEAL's Rules:
1. Look very cool in sunglasses.
2. Kill every living thing within view.
3. Adjust Speedo.
4. Check hair in mirror.
US Army Rangers Rules:
1. Walk in 50 miles wearing 75 pound rucksack while starving.
2. Locate individuals requiring killing.
3. Request permission via radio from "Higher" to perform killing.
4. Curse bitterly when mission is aborted.
5. Walk out 50 miles wearing a 75 pound rucksack while starving.
US Army Rules:
1. Curse bitterly when receiving operational order.
2. Make sure there is extra ammo and extra coffee.
3. Curse bitterly.
4. Curse bitterly
5. Do not listen to 2nd Lieutenants. They can get you killed.
6. Curse bitterly.
US Air Force Rules:
1. Have a cocktail.
2. Adjust temperature on air-conditioner.
3. See what's on HBO.
4. Ask "What is a gunfight?"
5. Request more funding from Congress with a "killer" Power Point presentation.
6. Wine & dine 'key' Congressmen, invite DOD & defense industry executives.
7. Receive funding, set up new command and assemble assets.
8. Declare the assets "strategic" and never deploy them operationally.
9. Hurry to make 1345 tee-time.
10. Make sure the base is as far as possible from the conflict but close enough to have tax exemption.
US Navy Rules:
1. Go to Sea.
2. Drink Coffee.
3. Deploy Marines
Wil duidelijk nog wel een keer een buitenlandse wing zien te cheffen. Extra sheit is altijd beter.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:07 schreef Schild het volgende:
Wing op je GVT.Op je DT uiteraard die illegale metalen wing.
Mwoah... Er kan over gezeurd worden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:08 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Da's verplicht naar mijn weten?
Weet de naam niet precies, maar is z'n reservisten clubje waarbij je in Duitsland je wing kan halen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:10 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Wil duidelijk nog wel een keer een buitenlandse wing zien te cheffen. Extra sheit is altijd beter.
Sounds like a plan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:11 schreef Schild het volgende:
[..]
Weet de naam niet precies, maar is z'n reservisten clubje waarbij je in Duitsland je wing kan halen.
Naamlinten zijn voor buitenstaanders die dan kunnen doen alsof ze met je geknikkerd hebben.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:08 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Da's verplicht naar mijn weten?
Pluk dan ook gewoon katoen als ze je dat opdragen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:17 schreef Fanta-stick het volgende:
Was trouwens net lekker bezig met hardlopen enzo voorbereiden voor de kennismakingsdagen etc.
Krijg ik een fucking zweepslag.
Ben bang dat mijn conditie straks weer op nul is.
Teringquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Pluk dan ook gewoon katoen als ze je dat opdragen.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zoiets wilde ik ook posten....quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wat slechtquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:28 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ja, jammer dat je stopt. Het waren 26 leuke dagen, bedankt voor je inzet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |