PO is geen rectaal toucher hè, even dat je het weet voordat je straks teleurgesteld bentquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:57 schreef jitzzzze het volgende:
Iedereen is verplicht zich te laten onderwerpen aan de herhaling-PO; dat word uitgevoerd door mij.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
PO is geen rectaal toucher hè, even dat je het weet voordat je straks teleurgesteld bent
Jitz, doe eens wat aan deze knuppel.quote:
Het was toch uit liefdequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jitz, doe eens wat aan deze knuppel.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jitz, doe eens wat aan deze knuppel.
PO1 of PO2?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:57 schreef jitzzzze het volgende:
Iedereen is verplicht zich te laten onderwerpen aan de herhaling-PO; dat word uitgevoerd door mij.
Dan zou jij toch ook jezelf tirailleur moeten noemen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:31 schreef Rave_NL het volgende:
Tirailleurs is een titel die ze zichzelf gegeven hebben om dat ze te vaak voor miet werden uitgemaakt.
Doe maarquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:35 schreef m.k het volgende:
Als er iemand graag BF3 wil hebben, ik heb er eentje over.
Jij hebt er al een scumbag!quote:
Stakkerquote:
Clay Davis is baas! Shiiiiiitquote:
Hihi, mijn eigen grapje tegen mij gebruiken. Dolletjes.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan zou jij toch ook jezelf tirailleur moeten noemen?
Sammie heeft 'm al.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Geef hem maar aan Sammie, dan kan die oorlogstactieken nabootsen enzo
En werkte het?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:43 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hihi, mijn eigen grapje tegen mij gebruiken. Dolletjes.
Mooi, wanneer wordt hij doorgesleept naar Duitsland?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:34 schreef jitzzzze het volgende:
De eend is geland, ik herhaal, de eend is geland.
[ afbeelding ]
Als ie af is denk ik, maar ik hoop nooitquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:47 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Mooi, wanneer wordt hij doorgesleept naar Duitsland?
Correct! Dat komt ook omdat we vaak samen smerig doen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je bent net zo smerig als Aapsoldaat
Ransaap.quote:
Wat jullie offline allemaal doen wil ik niet wetenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Correct! Dat komt ook omdat we vaak samen smerig doen.
Ja ja, wijs maar weer naar anderen, maar ondertussen stil blijven over hoeveel naïeve matroosjes hun onschuldigheid hebben verloren in het kolenhok aan jouw oude dekzwabber.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je bent net zo smerig als Aapsoldaat
Ransaap!!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:40 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ja ja, wijs maar weer naar anderen, maar ondertussen stil blijven over hoeveel naïeve matroosjes hun onschuldigheid hebben verloren in het kolenhok aan jouw oude dekzwabber.
gadverdammequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:40 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ja ja, wijs maar weer naar anderen, maar ondertussen stil blijven over hoeveel naïeve matroosjes hun onschuldigheid hebben verloren in het kolenhok aan jouw oude dekzwabber.
Ze zijn een beetje preuts, kan je ze niet kwalijk nemenquote:
Nee, jij zit verlegen om bij iemand een rimjob te doen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:53 schreef m.k het volgende:
[..]
Ze zijn een beetje preuts, kan je ze niet kwalijk nemen
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, jij zit verlegen om bij iemand een rimjob te doen?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:56 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?Noem je mij ranzig, begin je zelf over een rimjob
Shieettttquote:
Sammie komt binnen, topic schaft eigen mod aanquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:20 schreef samthegreat5 het volgende:
Godverdomme, ER komt binnen, topic ontspoort!!!!
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:44 schreef m.k het volgende:
BF3 is al gereserveerd door iemand anders.
dat ging snel
Bijnaquote:
ERmode: HOU JE BAKKUS.quote:
Juijjulie zijn allemaal tuig, allemaal tuig!!!!quote:
Maar waarom?quote:
hcwpquote:
quote:
geen slechte poepquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:31 schreef jitzzzze het volgende:
Rappers delight album versie van 14 minuten op de radio
Lang geleden dat ik die gehoord hebquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:31 schreef jitzzzze het volgende:
Rappers delight album versie van 14 minuten op de radio
Inderdaad ja, de nostalgie viert hoogtij hier.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik die gehoort heb
bij de budget store verkochten ze opblaascijvers.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vandaag bij de fietsenboer gezien: Prijs verlaagt
Ja dagquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:53 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
bij de budget store verkochten ze opblaascijvers.
Bij de C1000 mosselpanenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:53 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
bij de budget store verkochten ze opblaascijvers.
Knalt hier nu ook over de speakersquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen ja, de radio ging zeker wat harder
Goed bezigquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Knalt hier nu ook over de speakers
Die eerst is een feitje wat echt waar is, maar die tweede is een vraag die bij mij te binnen schoot.quote:
Oh, hoe weten ze dat een hond gemiddeld 165 woorden begrijpt?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die eerst is een feitje wat echt waar is, maar die tweede is een vraag die bij mij te binnen schoot.
Geen ideequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, hoe weten ze dat een hond gemiddeld 165 woorden begrijpt?
Ik dacht dat jij alles wistquote:
Oh, dat is niet erg hoor, zolang je morgen maar gewoon op tijd op je werk verschijnt is er niets aan de handquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik weet niet eens welke dag het is
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dat is niet erg hoor, zolang je morgen maar gewoon op tijd op je werk verschijnt is er niets aan de hand
Mission completedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |