Eentje die zich dik laat uitwonen door de lokale bevolking.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:01 schreef waht het volgende:
[..]
Blijkt natuurlijk een aardig mens te zijn.![]()
Ja, zijn de grotten van vulkaangesteente waar o.a. de Hittieten woonden. Zit hier vol mee. Daar komen de toeristen vooral voor.quote:
Wow, dat is van ver voor Christus. Even lezen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:03 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ja, zijn de grotten van vulkaangesteente waar o.a. de Hittieten woonden. Zit hier vol mee. Daar komen de toeristen vooral voor.
http://en.wikipedia.org/wiki/Cappadociaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Wow, dat is van ver voor Christus. Even lezen.
Vrouwen komen nooit ongelegen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:06 schreef GSbrder het volgende:
Het verkeerde moment om vrouwenfoto's te posten, schat ik zo in..
Hier zat ik op te wachten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vrouwen komen nooit ongelegen.
De Hittieten en Babyloniërs waren eerder.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:08 schreef KoosVogels het volgende:
Geef de Byzantijnen hun rijk terug, Turk!
Kom je nog naar de Pleinbios?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:18 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
De Hittieten en Babyloniërs waren eerder.
Ons thuis- en voorland.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hier zat ik op te wachten.
[ afbeelding ]
Ik ben een boobieman, derhalve stel ik dit zeer op prijs. Boobies!!!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hier zat ik op te wachten.
[ afbeelding ]
Zesde eeuw voor Christus. Zoveel beschaving zo lang geleden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:07 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Cappadocia
Yes. Bestaat al heel lang. Vele volkeren hebben er gewoond.
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Denk jij dat ze intelligent is?
Ik vind het een fijne gedachte dat ze geneeskunde-studente is en mensen beter maakt, terwijl ze mij over haar edele werkzaamheden voor Artsen zonder Grenzen verteld.quote:
Ik dacht dat er na dat 'edele' iets anders zou komenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vind het een fijne gedachte dat ze geneeskunde-studente is en mensen beter maakt, terwijl ze mij over haar edele werkzaamheden voor Artsen zonder Grenzen verteld.
Dirty Disana.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat er na dat 'edele' iets anders zou komen
Ik denk t wel.quote:
Ik denk ook elke keer eraan als ik dat woord gebruik, ik geef het toe.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:28 schreef GSbrder het volgende:
Elke keer als Guido het over Hittieten heeft
[ afbeelding ]
Mooi, dan ga je het daar maar lekker in NWS over hebben.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:34 schreef robin007bond het volgende:
De wereld als markt en strijd vond ik echt een goed boek.
Denk je bij Sjiieten ook aan Shit?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:33 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ik denk ook elke keer eraan als ik dat woord gebruik, ik geef het toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |