Welnee, gewoon niet naar de grote steden gaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:54 schreef KoosVogels het volgende:
Ik wil ook vakantie.
Maar ja, dat Egypte wordt met de dag ook een slechter idee.
Nja op zich wil ook wel weer terug hoor. Oost west thuis best.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou zo wel willen ruilen. Ondanks dat het hier ook mooi weer is.
Toen hij al vol aan de amfetaminen zat? Dat is niet verwonderlijk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hitler dacht in april 1945 ook nog dat hij zou zegevieren.
Kom ik plots Dr. Nikita tegen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:58 schreef waht het volgende:
[..]
Welnee, gewoon niet naar de grote steden gaan.
Ben je mal. Zo zie je nog eens wat anders.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:59 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Nja op zich wil ook wel weer terug hoor. Oost west thuis best.
Heb een reisje naar Cairo staan, wat mij betreft neem ik je onder mijn hoede en kan je mee. Loop je enkel het risico om met een militie-achtige eenheid in de woestijn te komen zitten om allerhande blacksops uit te voeren.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:54 schreef KoosVogels het volgende:
Ik wil ook vakantie.
Maar ja, dat Egypte wordt met de dag ook een slechter idee.
Blijkt natuurlijk een aardig mens te zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kom ik plots Dr. Nikita tegen.
Eentje die zich dik laat uitwonen door de lokale bevolking.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:01 schreef waht het volgende:
[..]
Blijkt natuurlijk een aardig mens te zijn.![]()
Ja, zijn de grotten van vulkaangesteente waar o.a. de Hittieten woonden. Zit hier vol mee. Daar komen de toeristen vooral voor.quote:
Wow, dat is van ver voor Christus. Even lezen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:03 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ja, zijn de grotten van vulkaangesteente waar o.a. de Hittieten woonden. Zit hier vol mee. Daar komen de toeristen vooral voor.
http://en.wikipedia.org/wiki/Cappadociaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Wow, dat is van ver voor Christus. Even lezen.
Vrouwen komen nooit ongelegen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:06 schreef GSbrder het volgende:
Het verkeerde moment om vrouwenfoto's te posten, schat ik zo in..
Hier zat ik op te wachten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vrouwen komen nooit ongelegen.
De Hittieten en Babyloniërs waren eerder.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:08 schreef KoosVogels het volgende:
Geef de Byzantijnen hun rijk terug, Turk!
Kom je nog naar de Pleinbios?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:18 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
De Hittieten en Babyloniërs waren eerder.
Ons thuis- en voorland.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hier zat ik op te wachten.
[ afbeelding ]
Ik ben een boobieman, derhalve stel ik dit zeer op prijs. Boobies!!!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hier zat ik op te wachten.
[ afbeelding ]
Zesde eeuw voor Christus. Zoveel beschaving zo lang geleden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:07 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Cappadocia
Yes. Bestaat al heel lang. Vele volkeren hebben er gewoond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |