Als je niet wist dat ze althans in het verleden misdaden pleegden, zou je er meewarig om kunnen lachen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:19 schreef Boze_Appel het volgende:
http://www.slate.com/blog(...)he_ku_klux_klan.html
KKK-foto's.
Die eerste foto, is dat bij betyar thuis?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:19 schreef Boze_Appel het volgende:
http://www.slate.com/blog(...)he_ku_klux_klan.html
KKK-foto's.
Tijdens mijn huidig werk nog niet. Wel twee vrouwen, dat telt ook als minderheid.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:31 schreef von_Preussen het volgende:
Ik bedenk mij net dat ik bij al die projecten tot nu toe alleen blanke collega's van Noordwest-Europese afkomst heb gehad.
Hebben jullie wel eens allochtone collega's gehad? En hoe voelden jullie daarbij? Voelden jullie je vies of schuldig?
Titus in NWS?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:32 schreef De_Coulance het volgende:
Reya, Titus en Mutant ik heb hartelijk gelachen om jullie 'discussie' in NWS.
Ik geef je de link wel, momentje.quote:
Hitler dacht in april 1945 ook nog dat hij zou zegevieren.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:57 schreef waht het volgende:
[..]
De bezuinigingsdrift van Brussel zal zegevieren.
Wij hebben dan ook saai werk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:34 schreef De_Coulance het volgende:
Jullie collega's interesseren mij geen reet.
Ja, vrouwen kom ik ook wel eens tegen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tijdens mijn huidig werk nog niet. Wel twee vrouwen, dat telt ook als minderheid.
Merciquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:36 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Vanaf hier is het leuk.
NWS / Nieuw centrum promoot islam in Rotterdam
Ik herinner mij hier niets van.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:32 schreef De_Coulance het volgende:
Reya, Titus en Mutant ik heb hartelijk gelachen om jullie 'discussie' in NWS.
Dank. Het topic is nu wat minder hilarisch maar nog steeds wel een glimlach waard.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:40 schreef TitusPullo het volgende:
Ik vergeef je. op grond van de raki.
Hoe is het daar verder?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:44 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Dank. Het topic is nu wat minder hilarisch maar nog steeds wel een glimlach waard.
Op een sofa,quote:
Heel goed, zat de afgelopen dagen in een tof hotel in Cappadocië. Morgen hier weg.quote:
Ik zou zo wel willen ruilen. Ondanks dat het hier ook mooi weer is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:51 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Heel goed, zat de afgelopen dagen in een tof hotel in Cappadocië. Morgen hier weg.
Zit nu op een terrasje bij een zwembad met jazz-muziek. Kaarsjes alles. Dus ik dacht ik ga even Fok!ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |