Nou nou nou...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:36 schreef Tyron het volgende:
donraja je kan de ziekte van hedel krijgen
Ik heb alleen maar iets verwijderd uit de OP.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:36 schreef Tyron het volgende:
donraja je kan de ziekte van hedel krijgen
Nah, RonDanja is groot genoeg om voor zichzelf op te komen.quote:
ik vind dit gewoon heel gemeenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar iets verwijderd uit de OP.
The fuck.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn elandenschedel is schoon. We starten met bieden bij 100 euro.Ik ga dat ding maar heel snel weggeven aan een vriend, want wat moet je ermee.
Godverdomme goor.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn elandenschedel is schoon. We starten met bieden bij 100 euro.Ik ga dat ding maar heel snel weggeven aan een vriend, want wat moet je ermee.
Was dus in Zweden. Ik loop daar een beetje rond, sta ik ineens midden in een elanden afslachtplaats of zo.quote:
Ik snap er ook weinig van? In welk opzicht is dat vies/goor. Volkomen nutteloos is het wel daarentegen.quote:
Wat een elend.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was dus in Zweden. Ik loop daar een beetje rond, sta ik ineens midden in een elanden afslachtplaats of zo.
Best een teringfoto, maar je begrijpt het idee. En tja... dan moet je wel een schedel meenemen, toch?
[ afbeelding ]
Maar hoe neem je zo iets mee? En blijkbaar was die nog niet schoon, dus ging het niet stinken?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was dus in Zweden. Ik loop daar een beetje rond, sta ik ineens midden in een elanden afslachtplaats of zo.
Best een teringfoto, maar je begrijpt het idee. En tja... dan moet je wel een schedel meenemen, toch?
[ afbeelding ]
Konijn ruikt dat niet ivm snor.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar hoe neem je zo iets mee? En blijkbaar was die nog niet schoon, dus ging het niet stinken?
Wel schoon, stonk ook niet erg. Totdat ik het nat maakte om schoon te spoelenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar hoe neem je zo iets mee? En blijkbaar was die nog niet schoon, dus ging het niet stinken?
Werkt als een filter ja. Zelfs tegen vervelende mensen lijkt het te filteren.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Konijn ruikt dat niet ivm snor.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap er ook weinig van? In welk opzicht is dat vies/goor. Volkomen nutteloos is het wel daarentegen.
De stank. En daarnaast dacht ik dat je hem zelf had ontdaan van huid, haar, ogen etc.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel schoon, stonk ook niet erg. Totdat ik het nat maakte om schoon te spoelen.
Moeder van vriend is gek van Halloween attributen. Dus tja... hij was toch bijna jarig.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:13 schreef Geo4kant het volgende:
Maar wtf moet je er mee, je bent toch geen hillbilly
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SEX / Deel 2 : Andere mannen raken opgewonden van mijn vriendin
Gristus te paard wat heeft dat mens een uiers
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie niks?
Ah eerst de cookies accepteren dus.
Edit 2: wat een kanjer aandachtshoer. Zelden zo'n grote gezien.
?????????quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie niks?
Ah eerst de cookies accepteren dus.
Edit 2: wat een kanjer aandachtshoer. Zelden zo'n grote gezien.
Gedaan, wat een dingenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:33 schreef Geo4kant het volgende:
Scroll door tot de 2e link van wetransfer
De woorden uiers en aandachtshoer vallen en wie komt er binnenzetten?quote:
wtfquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SEX / Deel 2 : Andere mannen raken opgewonden van mijn vriendin
Gristus te paard wat heeft dat mens een uiers
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De woorden uiers en aandachtshoer vallen en wie komt er binnenzetten?![]()
Als je onderop ligt wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:36 schreef mrstylo het volgende:
Waarom downloaden? Is het niet gevaarlijk?
Volgens mij ben ik gewoon normaal.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:37 schreef Geo4kant het volgende:
Heeft Jojo zulke grote tieten dan?
Ja. Niet enkel haar rug kreeg problemen, maar zelfs haar kniebanden begaven het onder het gewicht.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:37 schreef Geo4kant het volgende:
Heeft Jojo zulke grote tieten dan?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:37 schreef Smoofie het volgende:
Daar zijn die van Paon niets bij.
Madame_Paon
Oooh it's on.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:37 schreef Smoofie het volgende:
Daar zijn die van Paon niets bij.
Madame_Paon
Dat dacht ik dus ook, daar snap ik de opmerking niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik gewoon normaal.Ik heb geen uber kanonnen iig.
Wij zijn ook iets slimmer dan de rest.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, daar snap ik de opmerking niet.
nee, maar kijken kan geen kwaad.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:40 schreef Jojoortje het volgende:
Is het de moeite waard om te kijken?
Als vrouw zijnde zeker niet. Zijn groot, maar daar blijft het bij.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:40 schreef Jojoortje het volgende:
Het is niet zo dat je ogen terplekke worden besmet met aids.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:40 schreef Jojoortje het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:40 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als die springen hebben ze vast twee blauwe ogen.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als die springen hebben ze vast twee blauwe ogen.
Niet rawr-waardig ditquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
De vraag is... Heeft Drizzy D al 'Rawr' gepost.
[..]
Als je onderop ligt wel.
Drist doerdenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er was al een undercover blauwe hoor.
Het konijn waar zijn schoen door zijn Marokkaanse vriend wordt gestolen om deze vervolgens als verjaardagscadeau weer terug te krijgen>quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Dankzij Konijn heb ik weer last van Hopla.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het konijn waar zijn schoen door zijn Marokkaanse vriend wordt gestolen om deze vervolgens als verjaardagscadeau weer terug te krijgen>
Moet dit?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:00 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Haha wat?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het konijn waar zijn schoen door zijn Marokkaanse vriend wordt gestolen om deze vervolgens als verjaardagscadeau weer terug te krijgen>
De broek lag direct op de enkels?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:02 schreef DonRaja het volgende:
Godsamme konijn, ik zit aan het werk...
Alles goed daar in de haven?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:02 schreef DonRaja het volgende:
Godsamme konijn, ik zit aan het werk...
Het is nogal een opvallend plaatje....quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De broek lag direct op de enkels?
Nicki
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De broek lag direct op de enkels?
Nicki
Awwwww.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
De ijscoman komt langs in de straat, even een ijsje halen.
Ik sta er mee op en ga er mee naar bed.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doe je dat nou vaker, zo'n camera likken?
Met spikkels?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Dikkiequote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu je hier even bent, vind ik je nog steeds irritant.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:04 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Ik sta er mee op en ga er mee naar bed.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nu je hier even bent, vind ik je nog steeds irritant.
Jij bent niet echt origineel hè.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:05 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Jij bent er ook weer. Nog gebekkenstoot mijn vriend?
En dan 5 cent te weinig bij zich hebben...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:06 schreef Caland het volgende:
Ik zie onze Stijn al staan.
Met discodip alsjeblieft.
bawwwwquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dan 5 cent te weinig bij zich hebben...
Doe nou niet alsof jij de pionier op het bekkenstoot gebied bentquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent niet echt origineel hè.
Wat hij dan wel eventueel kan goedmaken als hij aan het ijsje van de ijscoman likt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm ja oké.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:07 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof jij de pionier op het bekkenstoot gebied bent
Jij hebt wel veel vieze gedachten de laatste dagen, mannetje.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat hij dan wel eventueel kan goedmaken als hij aan het ijsje van de ijscoman likt.
Kan jij niet gewoon opkankeren hier? Ok dankjewel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:07 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof jij de pionier op het bekkenstoot gebied bent
Amen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon opkankeren hier? Ok dankjewel.
1.83 en 62 kilo, maar dat geheel terzijde.quote:
Ik vind het anders triest dat ie dan geen geld verdient in ons wijkjequote:
Hoezo?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij hebt wel veel vieze gedachten de laatste dagen, mannetje.
In theorie kan allesquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon opkankeren hier? Ok dankjewel.
Pedofiele gedachten en gister over vrouwen verkrachten.quote:
Dan laat ik gewoon een foto van Happel zien, dan past hij wel op en geeft hij mij gewoon dat ijsje.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat ik een zieke geest hebt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pedofiele gedachten en gister over vrouwen verkrachten.
Jij moet gewoon eens een hoer neuken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat ik een zieke geest hebt.
Dan moet hij naar buiten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij moet gewoon eens een hoer neuken.
Zijn Harry Potter fantasieën zijn ook smeuïgquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pedofiele gedachten en gister over vrouwen verkrachten.
Eens.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij moet gewoon eens een hoer neuken.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn Harry Potter fantasieën zijn ook smeuïg
Ik heb nooit gedaan, dus ben nog geen echte liefhebber.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de echte liefhebber heeft daar maling aan.
Ga je niet meer dood aan, hooguit wat jeuk her en der.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijg je aids van aan je stokkie.
Maak je geen zorgen. Voordat je AIDS krijgt is er nog een mooi leven met HIV, en je bent je rape fantasieën tenminste kwijt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijg je aids van aan je stokkie.
Je bent te laat.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ga je niet meer dood aan, hooguit wat jeuk her en der.
Dan kun je gaan schuren over je matrasquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Langzaam wegrotten lijkt me geen plezierquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of niet, genoeg mensen die kicken op HIV.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Maak je geen zorgen. Voordat je AIDS krijgt is er nog een mooi leven met HIV, en je bent je rape fantasieën tenminste kwijt.
Geil.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah goed idee. Ik ga meteen wat Aids in mijn bloed spuiten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Voordat je AIDS krijgt is er nog een mooi leven met HIV, en je bent je rape fantasieën tenminste kwijt.
[..]
Je bent te laat.
Het injecteren ervan ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of niet, genoeg mensen die kicken op HIV.
De KNVB is er anders ook voorstander van. Als een voetballer geïnjecteerd wordt op een homo-feestje, dan moet hij wel uit de kast komen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je het dan toch moet krijgen, dan liever op de leuke manier...
Er zijn medicijnen die ervoor zorgen dat aids niet meer dodelijk is...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
Gewoonals je zelfmoord wil plegen eerst aids krijgen en allemaal kut wijven infecteren jeweetz uitroeien die shit
Maar ga maar eens vertellen aan je date dat je aids hebt. Die wil je niet meer hoor.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er zijn medicijnen die ervoor zorgen dat aids niet meer dodelijk is...
Zal best, maar dat uitroei-scenario is dus niet relevant.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar ga maar eens vertellen aan je date dat je aids hebt. Die wil je niet meer hoor.
JR. Er is net 5 euro gedoneerd om de geld issue weg te nemen. Wel eist de anonieme donateur een fotoverslag.quote:
Bron?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
J
[..]
JR. Er is net 5 euro gedoneerd om de geld issue weg te nemen. Wel eist de anonieme donateur een fotoverslag.
Ik wil ook wel helpen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
J
[..]
JR. Er is net 5 euro gedoneerd om de geld issue weg te nemen. Wel eist de anonieme donateur een fotoverslag.
Wil je niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stel je je zus beschikbaar?
De user in kwestie wil liever anoniem blijven. Dit is toch iets wat je niet op je CV wil hebben staan. Het fotoverslag zal dan ook puur en alleen voor eigen gebruik zijn.quote:
Oke, oke. Ik doe ook mee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wil je niet.
Ik doe gewoon 5 euro.
Ja dat zegt iedereen over zijn eigen zus.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wil je niet.
Ik doe gewoon 5 euro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Stijn dus.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De user in kwestie wil liever anoniem blijven. Dit is toch iets wat je niet op je CV wil hebben staan. Het fotoverslag zal dan ook puur en alleen voor eigen gebruik zijn.
quote:
Er zal vast wel een CV ketel in zijn huis staan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof Stijn 5 euro heeft, laat staan een CV.
Hoeft niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er zal vast wel een CV ketel in zijn huis staan.
Ik heb een broodje gemak gekocht.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanavond broodjes met ham/ei, kaas en visch (niet allemaal op één broodje, nee)
Inquisitionquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanavond broodjes met ham/ei, kaas en visch (niet allemaal op één broodje, nee)
Dat hadden wij toen we over bekkenstoten hoorden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga een beetje dood hier.
Er paste geen pizza in mijn tas, dus ik moet morgen terug.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
InquisitionEn live ook gewoon precies zo klinken als de studioalbums met zijn tweeën.
Oh en ik ga aan de pizza, geen zin in koken.
Voor de inmiddels bij elkaar gehaalde 15 euro kan je haar al hebbenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga een beetje dood hier.
Is gewoon masturberen hoor.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat hadden wij toen we over bekkenstoten hoorden.
Nee ik wil hier geen kale katten in mijn huis. Want je denkt toch niet dat ik de deur uitga. Ze komen maar hierheen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor de inmiddels bij elkaar gehaalde 15 euro kan je haar al hebben
quote:
0 bulten so farquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn hand zit onder de muggenbulten. Kolerebeesten.
Wees blij dat het geen spinnenbeten zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn hand zit onder de muggenbulten. Kolerebeesten.
ZOlang je dat zelf maar denktquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is gewoon masturberen hoor.
heujquote:Nieuwe zomerse periode op komst
Volgende week breekt opnieuw een zomerse periode aan. Vanaf maandag wordt droog en zonnig weer verwacht met maximumtemperaturen van rond de 25 graden, meldt Weeronline donderdag.
Foto: NU.nl/Els Bax
Bekijk video
De zomer is tot nu toe overwegend zonnig en overwegend droog verlopen, afgezien van de wisselvallige afgelopen dagen, zegt Weeronline.
Met een nieuwe zomerse periode in het verschiet behoort de zomervakantie van dit jaar zelfs tot de mooiste van deze eeuw, stelt het weerbureau.
De maand juli was in ieder geval uitzonderlijk zonnig, warm en droog. Met een gemiddelde temperatuur van 19,1 graden behoort juli 2013 tot de top tien van warmste julimaanden sinds het begin van de metingen in 1901. De maand telde bijna dubbel zo veel zomerse dagen als normaal. Bovendien kwam het tot de eerste hittegolf sinds 2006.
Not good, not goodquote:Het seksgedrag van de Nederlandse vrouw is veranderd ten opzichte van 20 jaar geleden. Nog maar 19 procent heeft meer dan een keer per week seks, in 1993 was dat nog 46 procent. Dat blijkt uit de Grote Seks-enquête van vrouwenblad Margriet.
Ik ben nog nooit gebeten door een spin.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen spinnenbeten zijn.
hoi trouwens net wakker![]()
![]()
Het KNMI voor maandag 17/20 graden als maximum staan met een stevige zuidwestenwind. Heb je dit van Weeronline of zo die zijn altijd nogal optimistisch in hun voorspellingenquote:
De Nu.nl link staat er nota bene in. Daarbij is de hoop vader van de gedachte in mijn geval.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Het KNMI voor maandag 17/20 graden als maximum staan met een stevige zuidwestenwind. Heb je dit van Weeronline of zo die zijn altijd nogal optimistisch in hun voorspellingen.
Dat weet je niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit gebeten door een spin.
Aha Nu.nl heeft het van Weeronline.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Nu.nl link staat er nota bene in. Daarbij is de hoop vader van de gedachte in mijn geval.
JR eet ze liever:quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat weet je niet.
Kruisspinnen kunnen ook bijten maar je voelt dat niet verder.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja hey, ik kan niet overal tegelijk zijn...
Gateverdamme zegquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
JR eet ze liever:
http://www.theguardian.co(...),5753,-23997,00.html
Ouwe snoepert.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja hey, ik kan niet overal tegelijk zijn...
Ik ben niet average.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
JR eet ze liever:
http://www.theguardian.co(...),5753,-23997,00.html
Only in Muricaquote:
Wowquote:Calvin Harris verslaat Tiësto als 's werelds bestbetaalde dj
Tiësto voert niet langer de Forbes-lijst van bestbetaalde dj's ter wereld aan. Met een salaris van 32 miljoen dollar in 2012 moet de Nederlandse dj genoegen nemen met een tweede plek. Op nummer een staat dit jaar de Schot Calvin Harris.
Calvin Harris voert dit jaar de lijst van best betaalde dj's ter wereld aan. © getty.
Harris haalde naar schatting zo'n 46 miljoen dollar binnen het afgelopen jaar. 'De vlucht die de dancemuziek de afgelopen drie jaar heeft genomen was astronomisch', reageert hij tegenover het Amerikaanse zakenblad. 'Ik was toevallig op de goede plek op het juiste moment.' Harris wist vorig jaar nog niet eens een plek in de Top 10 te bemachtigen.
Forbes heeft David Guetta op drie gezet. De 45-jarige Fransman die onder meer samenwerkte met Black Eyed Peas en Usher, bracht 30 miljoen dollar in het laatje. Afrojack haalde met 19 miljoen dollar de zevende plek. Vlak daaronder staat Armin van Buuren met een jaarinkomen van 17 miljoen dollar.
lik mie de moazequote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/muziek/3(...)-geen-artiesten.html
Armin is de enige welke het begrijpt
Doe moest n eemn normoal doawn tegen mie ik due ook nis doan joa,quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent weer aan het ijlen Mikey, neem een pilletje.
Is al paar jaar oud.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:58 schreef Elan het volgende:
Krijg net een linkje van iemand BME painOlympics iemand bekend mee. Ik moest serieus kokhalzen wtf
Oke maar wel fake toch? Je kunt nooit zulke dingen doen zonder in shock te raken lijkt me. Je ziet ook bijna geen bloed.quote:
Lang geleden dat ik zo'n zin had in een feestje. Heb alleen morgen een verjaardag in een kroeg dus dat wordt effe door de kater heenbijtenquote:
Ik heb echt totaal niet het gevoel van oh dit weekend decibel..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik zo'n zin had in een feestje. Heb alleen morgen een verjaardag in een kroeg dus dat wordt effe door de kater heenbijten
Nee echt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Oke maar wel fake toch? Je kunt nooit zulke dingen doen zonder in shock te raken lijkt me. Je ziet ook bijna geen bloed.
Is toch vet ik ga ook,quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb echt totaal niet het gevoel van oh dit weekend decibel..
Maar dus wel buitenbroeks...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:12 schreef Typisch het volgende:
Ik ben niet binnenbroeks klaargekomen na de GTA Online trailer
einde bericht
GTA heeft ook helemaal geen online mode nodig,quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:12 schreef Typisch het volgende:
Ik ben niet binnenbroeks klaargekomen na de GTA Online trailer
einde bericht
Nicequote:
Ik heb mij met GTA IV ook online prima vermaakt, dus ik vind het alleen maar mooi dat er meer mee gedaan wordt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
GTA heeft ook helemaal geen online mode nodig,
Waarom willen mensen dat ? Ik geniet al van GTA sinds deel 1 en ging allemaal prima zonder online modus.
Wat doen ze dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Oke maar wel fake toch? Je kunt nooit zulke dingen doen zonder in shock te raken lijkt me. Je ziet ook bijna geen bloed.
In Gta 1 tot en met San Andreas ging het toch prima zonder?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb mij met GTA IV ook online prima vermaakt, dus ik vind het alleen maar mooi dat er meer mee gedaan wordt.
san andreas multiplayer modquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In Gta 1 tot en met San Andreas ging het toch prima zonder?
Tot anderhalf jaar geleden ging het leven ook prima zonder smartphone, nu wil ik ook niet meer zonder. Ik vind het dope.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In Gta 1 tot en met San Andreas ging het toch prima zonder?
Wel matig dat je niks geen eten en drinken mee maar brengen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nice, is zeker vet. Vorig jaar ook geweest
heb er ook wel zin in maar heb niet het gevoel dat het dichtbij is.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel matig dat je niks geen eten en drinken mee maar brengen.
Ik kijk enkel uit naar Rome Total War, alle andere spellen boeien mij al heel lang niet meer.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:17 schreef Smoofie het volgende:
Ik snap die GTA V hype niet zo goed
Broodje ham/ei uit de oven?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga de oven eens aanzetten en m'n vreten regelen.
Einde bericht.
Staat op de site, Doe jij het wel dan?quote:
Rome 2quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk enkel uit naar Rome Total War, alle andere spellen boeien mij al heel lang niet meer.
[..]
Broodje ham/ei uit de oven?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Staat op de site, Doe jij het wel dan?
Tuurlijk, ben er niet bijzonder goed in, maar ach...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Rome 2
Heb je Rome 1 gespeeld met mods?
Dat er zo snel mogelijk een Roma Surrectum mod komt voor Rome 2quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk, ben er niet bijzonder goed in, maar ach...
lol, weet je toch.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel matig dat je niks geen eten en drinken mee maar brengen.
Ik neem alleen poedersuiker mee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Staat op de site, Doe jij het wel dan?
Ze snijden hun eigen lul en ballen eraf, of hakken, of cutten de bloedtoevoer etc.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Google maar BME painOlympics eerste .info link. Kijken op eigen risico.
Studentensosquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem alleen poedersuiker mee.
Ik woon er niet om de hoek he je moet toch eten en drinken in je mik hebben tussen het springen door.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]_______________________________________________!
Volgens mij kan je dat daar wel kopen..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik woon er niet om de hoek he je moet toch eten en drinken in je mik hebben tussen het springen door.
The fuck.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze snijden hun eigen lul en ballen eraf, of hakken, of cutten de bloedtoevoer etc.
Je kunt, moet, het daar kopen. En water kun je gewoon bijvullen bij de WC"s.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik woon er niet om de hoek he je moet toch eten en drinken in je mik hebben tussen het springen door.
Van te voren goed eten. Mijn ontbijt bestaat uit 3 boterhammen met ham er op en dan een 5-egg omelet eropquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is wel grondwater toch?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je kunt, moet, het daar kopen. En water kun je gewoon bijvullen bij de WC"s.
Volgens mij is dat grondwater. Geen kraanwater, maar het is gewoon te drinken inderdaad. Beats de 5euro water flesjesquote:
Zolang je je bodem maar heb gelegd. Al zal het voedsel daar wel dusdanig prijzig zijn... In Duitsland had ik een half haantje voor 3,50quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:24 schreef Geo4kant het volgende:
Zijn 2 boterhammen, dus geen eten nodig
Wordt een duur feestje als je aan de baco gaat.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:26 schreef Caland het volgende:
Al krijg ik na een tijdje wel genoeg van dat bier in plastic. Helemaal als je wat M op hebt. Dan stap ik meestal over op baco.
Achja. Duur is het toch wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wordt een duur feestje als je aan de baco gaat.
Ach, je moet sowieso 10tje rekenen voor het eten minimaal.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je je bodem maar heb gelegd. Al zal het voedsel daar wel dusdanig prijzig zijn... In Duitsland had ik een half haantje voor 3,50
Ik geef meestal 20 euro aan eten uit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach, je moet sowieso 10tje rekenen voor het eten minimaal.
Ik eet meestal 2 frietjes en een broodje hamburger/frikandel als avond eten en dan smiddags nog een keer, (dan haal je het niet met 10euro)
Maar liever 200euro totaal aangeven voor een feest als Decibel dan elke week op stap gaan.
Ik wel, anders gaan mn spieren naar de kankerquote:
Alleen het rode gedeelte.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:30 schreef Caland het volgende:
Raketjes tellen zeker niet echt als eten.
Die kans zit er dik in. Ik probeer soms als ik net binnenkom ook wel wat te eten. Afhankelijk van hoe gek de heenreis was.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snuif/slik nooit op een festival. Ik denk dat daar wel een verband tussen zit.
Dat is toch mooi voor die mensen.quote:
Jij bent gewoon helemaal Loco.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kans zit er dik in. Ik probeer soms als ik net binnenkom ook wel wat te eten. Afhankelijk van hoe gek de heenreis was.
Neuh. Maar eten is gewoon altijd kut op dat soort dagen. Of je vergeet het of het lukt gewoon niet.quote:
Gaan ook los zie ik,quote:
Veel Mdma.quote:
Het is wel leuk. Maar ik gebruik het niet merequote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Veel Mdma.
Lijkt me niks je zal maar met je rolstoel vast komen te zitten in die modderige ondergrond ben je mooi de sigaar.
Ook al jaren niet meer. Op een gegeven moment ben je te oud (bejaard) voor die feestjes.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is wel leuk. Maar ik gebruik het niet mere
Ik ben er mee gestopt omdat dat euforische gevoel na 10 min toch weg is, kun je beter sos of pep nemen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook al jaren niet meer. Op een gegeven moment ben je te oud (bejaard) voor die feestjes.
Net als vakantie naar zo'n zuiplocatie sta je daar tussen de 16-jarigen een beetje dronken te zijn met de gedachte wat doe ik hier.
Indi niet naar Westham men heeft alleen interesse uitgesproken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |