Nou nou nou...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:36 schreef Tyron het volgende:
donraja je kan de ziekte van hedel krijgen
Ik heb alleen maar iets verwijderd uit de OP.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:36 schreef Tyron het volgende:
donraja je kan de ziekte van hedel krijgen
Nah, RonDanja is groot genoeg om voor zichzelf op te komen.quote:
ik vind dit gewoon heel gemeenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar iets verwijderd uit de OP.
The fuck.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn elandenschedel is schoon. We starten met bieden bij 100 euro.Ik ga dat ding maar heel snel weggeven aan een vriend, want wat moet je ermee.
Godverdomme goor.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn elandenschedel is schoon. We starten met bieden bij 100 euro.Ik ga dat ding maar heel snel weggeven aan een vriend, want wat moet je ermee.
Was dus in Zweden. Ik loop daar een beetje rond, sta ik ineens midden in een elanden afslachtplaats of zo.quote:
Ik snap er ook weinig van? In welk opzicht is dat vies/goor. Volkomen nutteloos is het wel daarentegen.quote:
Wat een elend.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was dus in Zweden. Ik loop daar een beetje rond, sta ik ineens midden in een elanden afslachtplaats of zo.
Best een teringfoto, maar je begrijpt het idee. En tja... dan moet je wel een schedel meenemen, toch?
[ afbeelding ]
Maar hoe neem je zo iets mee? En blijkbaar was die nog niet schoon, dus ging het niet stinken?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was dus in Zweden. Ik loop daar een beetje rond, sta ik ineens midden in een elanden afslachtplaats of zo.
Best een teringfoto, maar je begrijpt het idee. En tja... dan moet je wel een schedel meenemen, toch?
[ afbeelding ]
Konijn ruikt dat niet ivm snor.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar hoe neem je zo iets mee? En blijkbaar was die nog niet schoon, dus ging het niet stinken?
Wel schoon, stonk ook niet erg. Totdat ik het nat maakte om schoon te spoelenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar hoe neem je zo iets mee? En blijkbaar was die nog niet schoon, dus ging het niet stinken?
Werkt als een filter ja. Zelfs tegen vervelende mensen lijkt het te filteren.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Konijn ruikt dat niet ivm snor.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap er ook weinig van? In welk opzicht is dat vies/goor. Volkomen nutteloos is het wel daarentegen.
De stank. En daarnaast dacht ik dat je hem zelf had ontdaan van huid, haar, ogen etc.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel schoon, stonk ook niet erg. Totdat ik het nat maakte om schoon te spoelen.
Moeder van vriend is gek van Halloween attributen. Dus tja... hij was toch bijna jarig.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:13 schreef Geo4kant het volgende:
Maar wtf moet je er mee, je bent toch geen hillbilly
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SEX / Deel 2 : Andere mannen raken opgewonden van mijn vriendin
Gristus te paard wat heeft dat mens een uiers
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie niks?
Ah eerst de cookies accepteren dus.
Edit 2: wat een kanjer aandachtshoer. Zelden zo'n grote gezien.
?????????quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie niks?
Ah eerst de cookies accepteren dus.
Edit 2: wat een kanjer aandachtshoer. Zelden zo'n grote gezien.
Gedaan, wat een dingenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:33 schreef Geo4kant het volgende:
Scroll door tot de 2e link van wetransfer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |