Zolang je je bodem maar heb gelegd. Al zal het voedsel daar wel dusdanig prijzig zijn... In Duitsland had ik een half haantje voor 3,50quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:24 schreef Geo4kant het volgende:
Zijn 2 boterhammen, dus geen eten nodig
Wordt een duur feestje als je aan de baco gaat.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:26 schreef Caland het volgende:
Al krijg ik na een tijdje wel genoeg van dat bier in plastic. Helemaal als je wat M op hebt. Dan stap ik meestal over op baco.
Achja. Duur is het toch wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wordt een duur feestje als je aan de baco gaat.
Ach, je moet sowieso 10tje rekenen voor het eten minimaal.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je je bodem maar heb gelegd. Al zal het voedsel daar wel dusdanig prijzig zijn... In Duitsland had ik een half haantje voor 3,50
Ik geef meestal 20 euro aan eten uit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach, je moet sowieso 10tje rekenen voor het eten minimaal.
Ik eet meestal 2 frietjes en een broodje hamburger/frikandel als avond eten en dan smiddags nog een keer, (dan haal je het niet met 10euro)
Maar liever 200euro totaal aangeven voor een feest als Decibel dan elke week op stap gaan.
Ik wel, anders gaan mn spieren naar de kankerquote:
Alleen het rode gedeelte.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:30 schreef Caland het volgende:
Raketjes tellen zeker niet echt als eten.
Die kans zit er dik in. Ik probeer soms als ik net binnenkom ook wel wat te eten. Afhankelijk van hoe gek de heenreis was.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snuif/slik nooit op een festival. Ik denk dat daar wel een verband tussen zit.
Dat is toch mooi voor die mensen.quote:
Jij bent gewoon helemaal Loco.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kans zit er dik in. Ik probeer soms als ik net binnenkom ook wel wat te eten. Afhankelijk van hoe gek de heenreis was.
Neuh. Maar eten is gewoon altijd kut op dat soort dagen. Of je vergeet het of het lukt gewoon niet.quote:
Gaan ook los zie ik,quote:
Veel Mdma.quote:
Het is wel leuk. Maar ik gebruik het niet merequote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Veel Mdma.
Lijkt me niks je zal maar met je rolstoel vast komen te zitten in die modderige ondergrond ben je mooi de sigaar.
Ook al jaren niet meer. Op een gegeven moment ben je te oud (bejaard) voor die feestjes.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is wel leuk. Maar ik gebruik het niet mere
Ik ben er mee gestopt omdat dat euforische gevoel na 10 min toch weg is, kun je beter sos of pep nemen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook al jaren niet meer. Op een gegeven moment ben je te oud (bejaard) voor die feestjes.
Net als vakantie naar zo'n zuiplocatie sta je daar tussen de 16-jarigen een beetje dronken te zijn met de gedachte wat doe ik hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |