De woorden uiers en aandachtshoer vallen en wie komt er binnenzetten?quote:
wtfquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SEX / Deel 2 : Andere mannen raken opgewonden van mijn vriendin
Gristus te paard wat heeft dat mens een uiers
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De woorden uiers en aandachtshoer vallen en wie komt er binnenzetten?![]()
Als je onderop ligt wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:36 schreef mrstylo het volgende:
Waarom downloaden? Is het niet gevaarlijk?
Volgens mij ben ik gewoon normaal.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:37 schreef Geo4kant het volgende:
Heeft Jojo zulke grote tieten dan?
Ja. Niet enkel haar rug kreeg problemen, maar zelfs haar kniebanden begaven het onder het gewicht.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:37 schreef Geo4kant het volgende:
Heeft Jojo zulke grote tieten dan?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:37 schreef Smoofie het volgende:
Daar zijn die van Paon niets bij.
Madame_Paon
Oooh it's on.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:37 schreef Smoofie het volgende:
Daar zijn die van Paon niets bij.
Madame_Paon
Dat dacht ik dus ook, daar snap ik de opmerking niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik gewoon normaal.Ik heb geen uber kanonnen iig.
Wij zijn ook iets slimmer dan de rest.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, daar snap ik de opmerking niet.
nee, maar kijken kan geen kwaad.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:40 schreef Jojoortje het volgende:
Is het de moeite waard om te kijken?
Als vrouw zijnde zeker niet. Zijn groot, maar daar blijft het bij.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:40 schreef Jojoortje het volgende:
Het is niet zo dat je ogen terplekke worden besmet met aids.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:40 schreef Jojoortje het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:40 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als die springen hebben ze vast twee blauwe ogen.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als die springen hebben ze vast twee blauwe ogen.
Niet rawr-waardig ditquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
De vraag is... Heeft Drizzy D al 'Rawr' gepost.
[..]
Als je onderop ligt wel.
Drist doerdenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er was al een undercover blauwe hoor.
Het konijn waar zijn schoen door zijn Marokkaanse vriend wordt gestolen om deze vervolgens als verjaardagscadeau weer terug te krijgen>quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Dankzij Konijn heb ik weer last van Hopla.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het konijn waar zijn schoen door zijn Marokkaanse vriend wordt gestolen om deze vervolgens als verjaardagscadeau weer terug te krijgen>
Moet dit?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:00 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Haha wat?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het konijn waar zijn schoen door zijn Marokkaanse vriend wordt gestolen om deze vervolgens als verjaardagscadeau weer terug te krijgen>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |