Het injecteren ervan ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of niet, genoeg mensen die kicken op HIV.
De KNVB is er anders ook voorstander van. Als een voetballer geïnjecteerd wordt op een homo-feestje, dan moet hij wel uit de kast komen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je het dan toch moet krijgen, dan liever op de leuke manier...
Er zijn medicijnen die ervoor zorgen dat aids niet meer dodelijk is...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
Gewoonals je zelfmoord wil plegen eerst aids krijgen en allemaal kut wijven infecteren jeweetz uitroeien die shit
Maar ga maar eens vertellen aan je date dat je aids hebt. Die wil je niet meer hoor.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er zijn medicijnen die ervoor zorgen dat aids niet meer dodelijk is...
Zal best, maar dat uitroei-scenario is dus niet relevant.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar ga maar eens vertellen aan je date dat je aids hebt. Die wil je niet meer hoor.
JR. Er is net 5 euro gedoneerd om de geld issue weg te nemen. Wel eist de anonieme donateur een fotoverslag.quote:
Bron?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
J
[..]
JR. Er is net 5 euro gedoneerd om de geld issue weg te nemen. Wel eist de anonieme donateur een fotoverslag.
Ik wil ook wel helpen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
J
[..]
JR. Er is net 5 euro gedoneerd om de geld issue weg te nemen. Wel eist de anonieme donateur een fotoverslag.
Wil je niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stel je je zus beschikbaar?
De user in kwestie wil liever anoniem blijven. Dit is toch iets wat je niet op je CV wil hebben staan. Het fotoverslag zal dan ook puur en alleen voor eigen gebruik zijn.quote:
Oke, oke. Ik doe ook mee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wil je niet.
Ik doe gewoon 5 euro.
Ja dat zegt iedereen over zijn eigen zus.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wil je niet.
Ik doe gewoon 5 euro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Stijn dus.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De user in kwestie wil liever anoniem blijven. Dit is toch iets wat je niet op je CV wil hebben staan. Het fotoverslag zal dan ook puur en alleen voor eigen gebruik zijn.
quote:
Er zal vast wel een CV ketel in zijn huis staan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof Stijn 5 euro heeft, laat staan een CV.
Hoeft niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er zal vast wel een CV ketel in zijn huis staan.
Ik heb een broodje gemak gekocht.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanavond broodjes met ham/ei, kaas en visch (niet allemaal op één broodje, nee)
Inquisitionquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanavond broodjes met ham/ei, kaas en visch (niet allemaal op één broodje, nee)
Dat hadden wij toen we over bekkenstoten hoorden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga een beetje dood hier.
Er paste geen pizza in mijn tas, dus ik moet morgen terug.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
InquisitionEn live ook gewoon precies zo klinken als de studioalbums met zijn tweeën.
Oh en ik ga aan de pizza, geen zin in koken.
Voor de inmiddels bij elkaar gehaalde 15 euro kan je haar al hebbenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga een beetje dood hier.
Is gewoon masturberen hoor.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat hadden wij toen we over bekkenstoten hoorden.
Nee ik wil hier geen kale katten in mijn huis. Want je denkt toch niet dat ik de deur uitga. Ze komen maar hierheen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor de inmiddels bij elkaar gehaalde 15 euro kan je haar al hebben
quote:
0 bulten so farquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn hand zit onder de muggenbulten. Kolerebeesten.
Wees blij dat het geen spinnenbeten zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn hand zit onder de muggenbulten. Kolerebeesten.
ZOlang je dat zelf maar denktquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is gewoon masturberen hoor.
heujquote:Nieuwe zomerse periode op komst
Volgende week breekt opnieuw een zomerse periode aan. Vanaf maandag wordt droog en zonnig weer verwacht met maximumtemperaturen van rond de 25 graden, meldt Weeronline donderdag.
Foto: NU.nl/Els Bax
Bekijk video
De zomer is tot nu toe overwegend zonnig en overwegend droog verlopen, afgezien van de wisselvallige afgelopen dagen, zegt Weeronline.
Met een nieuwe zomerse periode in het verschiet behoort de zomervakantie van dit jaar zelfs tot de mooiste van deze eeuw, stelt het weerbureau.
De maand juli was in ieder geval uitzonderlijk zonnig, warm en droog. Met een gemiddelde temperatuur van 19,1 graden behoort juli 2013 tot de top tien van warmste julimaanden sinds het begin van de metingen in 1901. De maand telde bijna dubbel zo veel zomerse dagen als normaal. Bovendien kwam het tot de eerste hittegolf sinds 2006.
Not good, not goodquote:Het seksgedrag van de Nederlandse vrouw is veranderd ten opzichte van 20 jaar geleden. Nog maar 19 procent heeft meer dan een keer per week seks, in 1993 was dat nog 46 procent. Dat blijkt uit de Grote Seks-enquête van vrouwenblad Margriet.
Ik ben nog nooit gebeten door een spin.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen spinnenbeten zijn.
hoi trouwens net wakker![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |