1.83 en 62 kilo, maar dat geheel terzijde.quote:
Ik vind het anders triest dat ie dan geen geld verdient in ons wijkjequote:
Hoezo?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij hebt wel veel vieze gedachten de laatste dagen, mannetje.
In theorie kan allesquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon opkankeren hier? Ok dankjewel.
Pedofiele gedachten en gister over vrouwen verkrachten.quote:
Dan laat ik gewoon een foto van Happel zien, dan past hij wel op en geeft hij mij gewoon dat ijsje.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dan 5 cent te weinig bij zich hebben...
Ik kan er ook niks aan doen dat ik een zieke geest hebt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pedofiele gedachten en gister over vrouwen verkrachten.
Jij moet gewoon eens een hoer neuken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat ik een zieke geest hebt.
Dan moet hij naar buiten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij moet gewoon eens een hoer neuken.
Zijn Harry Potter fantasieën zijn ook smeuïgquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pedofiele gedachten en gister over vrouwen verkrachten.
Eens.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij moet gewoon eens een hoer neuken.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn Harry Potter fantasieën zijn ook smeuïg
Ik heb nooit gedaan, dus ben nog geen echte liefhebber.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de echte liefhebber heeft daar maling aan.
Ga je niet meer dood aan, hooguit wat jeuk her en der.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijg je aids van aan je stokkie.
Maak je geen zorgen. Voordat je AIDS krijgt is er nog een mooi leven met HIV, en je bent je rape fantasieën tenminste kwijt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijg je aids van aan je stokkie.
Je bent te laat.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ga je niet meer dood aan, hooguit wat jeuk her en der.
Dan kun je gaan schuren over je matrasquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Langzaam wegrotten lijkt me geen plezierquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of niet, genoeg mensen die kicken op HIV.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Maak je geen zorgen. Voordat je AIDS krijgt is er nog een mooi leven met HIV, en je bent je rape fantasieën tenminste kwijt.
Geil.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah goed idee. Ik ga meteen wat Aids in mijn bloed spuiten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Voordat je AIDS krijgt is er nog een mooi leven met HIV, en je bent je rape fantasieën tenminste kwijt.
[..]
Je bent te laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |