Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Op welk vlak?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:24 schreef JamesTKirk het volgende:
Nou Tamashii, jij geeft de voorzet ik kop em wel in. Wat zijn jouw fantasieen en ambities?
Welk plaatje?!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:27 schreef Fascination het volgende:
Tering, weer tintelingen op m'n achterhoofd door dat tweede plaatje in de OP.!
Dat laat ik aan jouw fantasie over.quote:
Mijn ambitie is om de uni af te maken, een huis te kopen en een gelukkig leven te hebben met partner, familie en vrienden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:33 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Dat laat ik aan jouw fantasie over.
Welke meet, wanneer en vertel?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:35 schreef Macrador het volgende:
Kan ik mijzelf op misschien zetten voor die meet? [ afbeelding ]
Er staat zoiets van nieuwe meet in de op 6/7 september misschien de dag daarna ga ik sowieso naar Nederland.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Welke meet, wanneer en vertel?
Oke, dus die dag kan ik jou onder ovb zetten?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:37 schreef Macrador het volgende:
[..]
Er staat zoiets van nieuwe meet in de op 6/7 september misschien de dag daarna ga ik sowieso naar Nederland.
Een man ( of vrouw) zonder ambities en fantasieen is helemaal niks.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:37 schreef AldoTheApache het volgende:
fantasieën, ambities![]()
die heb ik allemaal al vroeger de deur uitgemieterd
Sarcasmquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Een man ( of vrouw) zonder ambities en fantasieen is helemaal niks.
Ovb?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oke, dus die dag kan ik jou onder ovb zetten?
Ah, you're the next Bridezilla?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mijn ambitie is om de uni af te maken, een huis te kopen en een gelukkig leven te hebben met partner, familie en vrienden.
Mijn fantasie is om sprookjesachtig te trouwen, heel rijk worden en een giga inloopkast hebben.
Nee hoor ik meen het.quote:
meisje tochquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hoor ik meen het.hahah, ja ik begrijp je.
.
Ik denk dat ik de hele reut uit handen geef.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:40 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Ah, you're the next Bridezilla?
Ah natuurlijk en ik weet niet wat ik er van moet denken als je baby zegt. Straks mag ik niet komen van mijn vriendin en moet ik op de logerende kinderen passen.quote:
Wees maar niet bang, hoewel ik hier Lowlands achtige taferelen zie en ik je daar graag vanaf zou willen helpen, ben ik erg gelukkig met mijn 'hubby'.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:42 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ah natuurlijk en ik weet niet wat ik er van moet denken als je baby zegt. Straks mag ik niet komen van mijn vriendin en moet ik op de logerende kinderen passen.
Het was ook een grapjequote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, hoewel ik hier Lowlands achtige taferelen zie en ik je daar graag vanaf zou willen helpen, ben ik erg gelukkig met mijn 'hubby'.![]()
Hmmm . Het ene hoeft het andere niet uit te sluiten hahahahaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, hoewel ik hier Lowlands achtige taferelen zie en ik je daar graag vanaf zou willen helpen, ben ik erg gelukkig met mijn 'hubby'.![]()
Daarom ovb. Moet je helemaal zelf weten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:47 schreef Macrador het volgende:
[..]
Het was ook een grapjeMaar misschien ga ik wel liever naar mijn vriendin, maar haar rooster is nog niet bekend.
En zo is het. Lekker open minded.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Hmmm . Het ene hoeft het andere niet uit te sluiten hahahaha
Hou ik wel vanquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En zo is het. Lekker open minded.
Dan zit je hier wel goed denk ik zo.quote:
en als ik durf mensen van fok te meeten natuurlijkquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daarom ovb. Moet je helemaal zelf weten.
Altijd goed als er voor je gekookt wordquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Gisteren uit eten geweest met FOK!kers en nu staat er een FOK!ster te koken voor mij (ons).
Het leven is mooi!![]()
Kusje voor jullie.
stuur haar hierna eens door danquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Gisteren uit eten geweest met FOK!kers en nu staat er een FOK!ster te koken voor mij (ons).
Het leven is mooi!![]()
Kusje voor jullie.
Jouw avatar doet me ook wel denken aan Erwin Olaf zijn kunst.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
stuur haar hierna eens door dan
wauw. het komt uit zombieland.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jouw avatar doet me ook wel denken aan Erwin Olaf zijn kunst.
ik ken erwin olaf welquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
[img]http://leclownlyrique.files.wordpress.com/2009/12/erwin-olaf-paradise-portrait1.jpg[/img
En zo heeft hij er veel meer.
fucking freaky shitquote:
Dat is de reden waarom ik deze opleiding niet had moeten doen. Ik zou ook zulke lessen willen hebben.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
fucking freaky shit
Ooit een aantal lessen gehad waarin zijn kunst en de achterliggende gedachte werden besproken. Erg tofveel discussies over of het wel of niet zou mogen
helaas was mijn opleiding verder aardig kut hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is de reden waarom ik deze opleiding niet had moeten doen. Ik zou ook zulke lessen willen hebben.
Ja, dat is eigenlijk altijd. Elke opleiding bestaat uit toffe en nare dingen, maar ik zou echt willen dat ik wat meer richting de filosofische / kunstzinnige kant was opgegaan. Daar gaat veel meer mijn interesse naar uit, dan de mens.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
helaas was mijn opleiding verder aardig kut hoor![]()
Maar 3 echt goede leraren gehad.
*wordtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Altijd goed als er voor je gekookt word
wat doe je nu dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, dat is eigenlijk altijd. Elke opleiding bestaat uit toffe en nare dingen, maar ik zou echt willen dat ik wat meer richting de filosofische / kunstzinnige kant was opgegaan. Daar gaat veel meer mijn interesse naar uit, dan de mens.
Ha en welke afwijking heb jij?quote:
Groetjes aan Lotusssquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Het leven is mooi!![]()
Kusje voor jullie.
quote:
Ik zal het doorgeven!quote:
Paar vereisten:quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:40 schreef rival het volgende:
Ik kan ook wel een fokkookster gebruiken, iemand die zich aanbied?
Het loopt storm he?!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:40 schreef rival het volgende:
Ik kan ook wel een fokkookster gebruiken, iemand die zich aanbied?
Dit kan ik je niet beloven, de rest welquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:46 schreef Lotusss het volgende:
- gebruikmakend van een goede werkwoordvervoeging, spelling en andere grammatica.
I'm out.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:46 schreef Lotusss het volgende:
goede werkwoordvervoeging, spelling en andere grammatica.
Scheelt ook in de afwas joh.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
niet echt he!
Moet ik weer voor mezelf koken straks
Thuisbezorgd.nl.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
niet echt he!
Moet ik weer voor mezelf koken straks
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Thuisbezorgd.nl.
Doe maar copy/paste met je spelling
ik type gewoon thuis in en dan vult ie het wel aan hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Thuisbezorgd.nl.
Doe maar copy/paste met je spelling
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Scheelt ook in de afwas joh.
Jij kent het ook al niet?quote:
Mensen.quote:
puntenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij kent het ook al niet?
[..]
Mensen.
Zo klinkt het wel.quote:
Geen hoofdletter.quote:
Hoofdlettersquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel.
[..]
Geen hoofdletter.
Ik dacht meer aan spinazie of zo.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah klinkt meer als zultige zut.
HOOFDLETTERS?quote:
je moeder op een bakfietsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan spinazie of zo.
[..]
HOOFDLETTERS?
Laat m'n moeder zelf beslissen hoe ze boodschappen doet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je moeder op een bakfiets
nee, lekker op een bakfiets en een plasticen kapje rond haar hoofd, zodat ze niet nat wordtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Laat m'n moeder zelf beslissen hoe ze boodschappen doet.
zit wel ijzer inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ik wel.quote:
Dat klinkt meer als een oma van mij, die had vroeger zo'n regenkapje.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee, lekker op een bakfiets en een plasticen kapje rond haar hoofd, zodat ze niet nat wordt
dat bedoel ik ook preciesquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wel.IJzer.
[..]
Dat klinkt meer als een oma van mij, die had vroeger zo'n regenkapje.
Hoihoi.quote:
Who knows.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:32 schreef FL_Freak het volgende:
Hey Fera tot volgende week misschien
Waarom zijn er dan zoveel ijzervreters?quote:
omdat er ook veel azijnpissers zijnquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zijn er dan zoveel ijzervreters?
Azijn is lekker.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omdat er ook veel azijnpissers zijn
Niet om zo te drinken, maar om te verwerken in een dressing of een scheutje over de andijvie is wel lekker.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zal ik ff voor je in een glas pissen dan?
Ik wil ook best over je dressing en andijvie pissen hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet om zo te drinken, maar om te verwerken in een dressing of een scheutje over de andijvie is wel lekker.
Ben jij zo'n zure dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wil ook best over je dressing en andijvie pissen hoor
neequote:
Mooi. Veel leuker om vrolijk te zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
neeik ben eigenlijk altijd vrolijk
maar ik kan soms wel klagen hoor
Als vrouw zou je er een expert in moeten zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
neeik ben eigenlijk altijd vrolijk
maar ik kan soms wel klagen hoor
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Mooi. Veel leuker om vrolijk te zijn.
in Jeruzalem schijnen ze zelfs een muur te hebben gebouw, voor al die zeikwijvenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als vrouw zou je er een expert in moeten zijn.
Ik zou zeggen: kijk op een basisschool. Maar dat is illegaal.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
ik zoek dan ook een vrouwtje die denkt dat de wereld roze is, en er overal 'eenhoorns met regenbogen achter zich' rondvliegen
Good luckquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
ik zoek dan ook een vrouwtje die denkt dat de wereld roze is, en er overal 'eenhoorns met regenbogen achter zich' rondvliegen
Ik faal sowieso als vrouw.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als vrouw zou je er een expert in moeten zijn.
gohquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: kijk op een basisschool. Maar dat is illegaal.
I'm working on itquote:
Zo'n vrouw wil je ook niet echt, zal zo naïef zijn als de neten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
goh
[..]
I'm working on it![]()
Hou je mond over mijn exquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo'n vrouw wil je ook niet echt, zal zo naïef zijn als de neten.
Waarom? Ze is toch je ex?quote:
Werk ze!quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: kijk op een basisschool. Maar dat is illegaal.
Vandaag.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat ben je lekker op dreef vandaar Fera
Geeft niet.quote:
Euh nee, hij is nog hetzelfde.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed wel hoor
Bij jou al verbetering tov. broertje?
Geen idee waar het over gaat, maar dat is meestal zo. Anderen veranderen niet zo snel.quote:
Die waar jij heen ging blijkbaarquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat, maar dat is meestal zo. Anderen veranderen niet zo snel.
En besides that; WELKE AH HEEFT ER NOU GEEN MOSSELEN.
Jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die waar jij heen ging blijkbaar
Over m'n broertje, een lui, egoïstisch, humeurig klotejong. En nee, hij is al jaren voor. Ik verwacht niet dat hij zomaar verandert, maar hopelijk wel ooit volwassen wordt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat, maar dat is meestal zo. Anderen veranderen niet zo snel.
Lekker man, met stokbrood en sausjes en alles.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Over m'n broertje, een lui, egoïstisch, humeurig klotejong. En nee, hij is al jaren voor. Ik verwacht niet dat hij zomaar verandert, maar hopelijk wel ooit volwassen wordt.
Mosselen.
O nee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lekker man, met stokbrood en sausjes en alles.
hou es op krijg er honger van. En t duurt nog ff voor ik thuis benquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:33 schreef Fera het volgende:
[..]
O nee.Ik lust bijna alles uit het water, dus mosselen ook geprobeerd, maar ik vond ze niet lekker. Laatst een lekkere makreel gekocht.
Geen enkele? Of toch wel?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Laatst bracht m'n moeder gerookte paling mee uit Harderwijk. Dat was zalig.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:33 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
hou es op krijg er honger van. En t duurt nog ff voor ik thuis ben
quote:
Knuffels voor jouquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Over m'n broertje, een lui, egoïstisch, humeurig klotejong. En nee, hij is al jaren voor. Ik verwacht niet dat hij zomaar verandert, maar hopelijk wel ooit volwassen wordt.
Mosselen.
Nouhou!!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Laatst bracht m'n moeder gerookte paling mee uit Harderwijk. Dat was zalig.
Dank u.quote:
Zonde. Juist in de vettere vis zitten de goeie voedingsstoffen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik lust alleen witvis![]()
Verder dan Kibbeling en Lekkerbekjes kom ik dan ook vaak niet..
Of de Aldi heeft soms weleens wat in de koeling/vriezer liggen..
O.quote:
Dat is meer aan je moeder, ik snap je gevoel wel hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank u.
Hopelijk snel een eigen plek. Is beter voor ons allebei, denk ik. Alleen voel ik me schuldig m'n moeder met hem achter te laten.
Laat ik het zo zeggen, dat ik het nieteens durf te proberenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Zonde. Juist in de vettere vis zitten de goeie voedingsstoffen.
Dat is het lastige ...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is meer aan je moeder, ik snap je gevoel wel hoor
Maar zij moet zich vermannen en hem in feite op zijn gedrag wijzen..
Nee?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, dat ik het nieteens durf te proberen
Euh.. Deal?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee?Ik zou je bijna een keer meenemen. Mocht je het niet lekker vinden, dan paas je het maar door.
Euh, waar gaat dit over?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh.. Deal?![]()
Trouwens, jij geek![]()
*naar fb wijst*
O ja.quote:
Arcanine zou beter zijn danquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:45 schreef Fera het volgende:
[..]
O ja.
Ze had een mooie tijger, dus ik vond een Persian beter passen.
Maar Arcanine is een hond en heeft niets gracieus.quote:
Heeft wel het meeste weg van haar tijgertquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar Arcanine is een hond en heeft niets gracieus.
Alleen de kleuren. Maar Persian past beter bij Jasmine als persoon.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heeft wel het meeste weg van haar tijgert
Avond?quote:
Geen idee dat zullen we nooit wetenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Dank je voor het delen van die kennis, Tijn wat had ik zonder je gemoeten???
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee dat zullen we nooit weten
Gaar, rustig op mijn werk de laatste tijd, dus je doe heel weinig en daar wordt je heel moe vanquote:
ahhhquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gaar, rustig op mijn werk de laatste tijd, dus je doe heel weinig en daar wordt je heel moe van
Dus ik heb vakantie op mijn werkquote:
Was het hier ook maar zo'n feestquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus ik heb vakantie op mijn werk
Ik kom wel een middagje helpenquote:
stage.. voor werk krijgt men betaaldquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kom wel een middagje helpenwaar werk je eigenlijk?
Ook goed, wat voor stage doe je?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:07 schreef Evie het volgende:
[..]
stage.. voor werk krijgt men betaald
Wat heb je nog meer te koop?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:18 schreef DaMook het volgende:
Mijn dslr bijna verkocht, nu de andere dingen nog
.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:53 schreef Fera het volgende:
Mijn hond bracht net de nieuwe IKEA gids.
Een iMac(20" 4gb, 500gb), een apple tv(2), een filmcamera(jvc everio met 40gb hdd) en een psp(met 5 spellen)quote:
Geen interessante dingen dusquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Een iMac(20" 4gb, 500gb), een apple tv(2), een filmcamera(jvc everio met 40gb hdd) en een psp(met 5 spellen).
Voor jou misschien nietquote:
get in linequote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Voor jou misschien niet, voor andere hopelijk wel
. Geld nodig
.
Hier op Fok! al geprobeerd te verkopen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Voor jou misschien niet, voor andere hopelijk wel
. Geld nodig
.
In mijn omstandigheid behoor ik vooraan te staan, niet eens geld voor bier en peukenquote:
Get a jobquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
In mijn omstandigheid behoor ik vooraan te staan, niet eens geld voor bier en peuken.
Heb ikquote:
Minder uitgeven danquote:
Ga ik proberenquote:
Is ook niet makkelijkquote:
Stoppen met roken zou me veel geld schelen, maarja, stoppen met rokenquote:
Over jouquote:
Gewoon doenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Stoppen met roken zou me veel geld schelen, maarja, stoppen met roken.
Mijn haar is veeeeeel korterquote:
Uhuquote:
Ja maar :$quote:
Sorryquote:
Ja nee niksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
whehequote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:44 schreef Dqod het volgende:
GVD WELKE EIKEL HEEFT DAT GIFJE WEGGEPLEURT
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja nee niks
[ afbeelding ]TssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Ik zie nergens eenquote:
Kiek dan in de spoiler jongeuuhhhhhhhquote:
Yo.. 'Sup :$quote:
Oehquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kiek dan in de spoiler jongeuuhhhhhhh
Yeahquote:
Uh, hoe moet ik dat weten?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
twad niet echt vakantie he?
Maar goed. Wel aardig.
Sorry, had even een innerlijk conflict, zoals je kon zien :$quote:
Ik zag hetquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry, had even een innerlijk conflict, zoals je kon zien :$
Hoi
Ach, dat hoort bij het geslacht.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry, had even een innerlijk conflict, zoals je kon zien :$
Hoi
Hallo, hoe is het met u vanavond :$quote:
En met u :$quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, dat hoort bij het geslacht.
Ontzettend warmquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hallo, hoe is het met u vanavond :$
Met mij is het prima hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hallo, hoe is het met u vanavond :$
[..]
En met u :$
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ontzettend warmVerder wel goed
Met jou?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met mij is het prima hoor![]()
En met u?
Er zat een vuiltje op mijn scherm waardoor het leek alsof er hoer stondquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met mij is het prima hoor![]()
En met u?
Hij deed gewoon een ninja-edit.. K ZAG HET WELquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er zat een vuiltje op mijn scherm waardoor het leek alsof er hoer stond
Google is my friend.. Gewoon weten waarop je wil zoekenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij hebt echt wel een database ofzo.
Mijn ogen zijn niet zo vlugquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij deed gewoon een ninja-edit.. K ZAG HET WEL
Kleren uit, lekker frisquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Ja, gaat ook lekker hierOok warm.. Overgang wellicht
Nee, ik ben aan het liegen :$quote:
FOK!ken doe je altijd naakt, tenzij ongesteld.. Dan mag je je broekje nog net aanhouden :$quote:
Geen last van als je in de overgang zit he.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
FOK!ken doe je altijd naakt, tenzij ongesteld.. Dan mag je je broekje nog net aanhouden :$
Gewoon op een inlegkruisje gaan zittenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
FOK!ken doe je altijd naakt, tenzij ongesteld.. Dan mag je je broekje nog net aanhouden :$
Bij de overgang wordt men nog steeds ongesteld, alleen minder regelmatig en is men nog steeds vruchtbaar.. Bij de menopauze ben je pas "veilig"quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen last van als je in de overgang zit he.
SLA MEquote:
Da's een beetje te klein wanneer ik t net benquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon op een inlegkruisje gaan zitten
No, you'd like itquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bij de overgang wordt men nog steeds ongesteld, alleen minder regelmatig en is men nog steeds vruchtbaar.. Bij de menopauze ben je pas "veilig"
Tot zover deze biologie-les :$
[..]
SLA ME
Misgunnerquote:
Ik vroeg niet, ik beveelde hetquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie vraagt, wordt overgeslagen
En hoelang duurt deze hel?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:36 schreef Dqod het volgende:
Bij de overgang wordt men nog steeds ongesteld, alleen minder regelmatig en is men nog steeds vruchtbaar.. Bij de menopauze ben je pas "veilig"
Tot zover deze biologie-les :$
Geen idee :$ Kan volgens mij wel een x aantal jaren durenquote:
Kijk niet zo boos ja?quote:
Ah, daar hebben ze schuilkelders voor uitgevonden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:41 schreef Dqod het volgende:
Geen idee :$ Kan volgens mij wel een x aantal jaren duren
Je bent bang voor vrouwen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah, daar hebben ze schuilkelders voor uitgevonden.
Wat wilde je eraan doen dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen idee :$ Kan volgens mij wel een x aantal jaren duren
[..]
Kijk niet zo boos ja?
Dit in je oor zingenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit in je oor zingenDie ken ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ze nog niet meegemaakt geloof ikquote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit in je oor zingenIk kan 'm precies meezingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Volgende meet waar je bij bent wil ik het horenquote:
Dat gaat niet gebeuren hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Volgende meet waar je bij bent wil ik het horen
En Bobby zou de Snoopy dance voor me dansen, dus als dat geen feest wordt
Ik voer je gewoon zo dronken dat je t doetquote:
Dan heb ik een 'slaap'plekje nodigquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik voer je gewoon zo dronken dat je t doet
Zelfs dit wordt me niet eens gegund, gvd.. WANNE KUTLEVEN HEB IK
I see what you did therequote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan heb ik een 'slaap'plekje nodig
Ja, mijn huis is ver weg dus dan moet je iemand vragen die in de buurt woontquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan heb ik een 'slaap'plekje nodig
Ik weet nog wel iemandquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, mijn huis is ver weg dus dan moet je iemand vragen die in de buurt woont
Hehehehe, smoothquote:
quote:
Daarom.. Moge God mij behoeden :$quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik snap het wel.... als je dat eenmaal voelt kan je niet meer ophouden met strelen
Niet dan? Zou toch spontaan hetero worden en een dikke worst willen :$quote:
Ik bedoel maarquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet dan? Zou toch spontaan hetero worden en een dikke worst willen :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:58 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:06 schreef Fascination het volgende:
Dat gifje van Jack Nicholson die zn middelvinger opsteekt is tof.
Ooit wel een olifantenpener gezien? Zijn groot hoor :$quote:
En wat voelde je hier bij?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik moest gaan slapen, ga ik hier kijken
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat soort dingen mag ik niet zeggen
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ooit wel een olifantenpener gezien? Zijn groot hoor :$
Ik zag ze eens neuken in de dierentuin.. Wellicht ben ik toen lesbisch geworden :$quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zal wel een stoffige eikel hebben![]()
Jaaaaaaaaaaaaquote:
Deze, ja.quote:
Mi gurlie Dee.quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Deze, ja.
[..]
Mi gurlie Dee.
Haten op da Deequote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat een engerd![]()
Ik ga gauw naar bed!
Trustequote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat een engerd![]()
Ik ga gauw naar bed!
Dee was helemaal opgeknapt nu de buren zich niet meer met haar bemoeien en ze lekker kon rommelen in haar tuintje.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Prachtmens ook eh
Ik wil er een keer op de koffie
Ik niet, wordt geen mooi weerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zag ze eens neuken in de dierentuin.. Wellicht ben ik toen lesbisch geworden :$
Hmmm Martini.. Lang niet gehad
[..]
Jaaaaaaaaaaaa
Ik heb er zin in
Ja, ik had dat toen gezien ja.. Volgens mij op jouw aanradenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dee was helemaal opgeknapt nu de buren zich niet meer met haar bemoeien en ze lekker kon rommelen in haar tuintje.
Morgen zou het volgens mij toch best lekker worden dacht ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |