O nee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lekker man, met stokbrood en sausjes en alles.
hou es op krijg er honger van. En t duurt nog ff voor ik thuis benquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:33 schreef Fera het volgende:
[..]
O nee.Ik lust bijna alles uit het water, dus mosselen ook geprobeerd, maar ik vond ze niet lekker. Laatst een lekkere makreel gekocht.
Geen enkele? Of toch wel?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat, maar dat is meestal zo. Anderen veranderen niet zo snel.
En besides that; WELKE AH HEEFT ER NOU GEEN MOSSELEN.
Laatst bracht m'n moeder gerookte paling mee uit Harderwijk. Dat was zalig.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:33 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
hou es op krijg er honger van. En t duurt nog ff voor ik thuis ben
quote:
Knuffels voor jouquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Over m'n broertje, een lui, egoïstisch, humeurig klotejong. En nee, hij is al jaren voor. Ik verwacht niet dat hij zomaar verandert, maar hopelijk wel ooit volwassen wordt.
Mosselen.
Nouhou!!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Laatst bracht m'n moeder gerookte paling mee uit Harderwijk. Dat was zalig.
Dank u.quote:
Zonde. Juist in de vettere vis zitten de goeie voedingsstoffen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik lust alleen witvis![]()
Verder dan Kibbeling en Lekkerbekjes kom ik dan ook vaak niet..
Of de Aldi heeft soms weleens wat in de koeling/vriezer liggen..
O.quote:
Dat is meer aan je moeder, ik snap je gevoel wel hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank u.
Hopelijk snel een eigen plek. Is beter voor ons allebei, denk ik. Alleen voel ik me schuldig m'n moeder met hem achter te laten.
Laat ik het zo zeggen, dat ik het nieteens durf te proberenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Zonde. Juist in de vettere vis zitten de goeie voedingsstoffen.
Dat is het lastige ...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is meer aan je moeder, ik snap je gevoel wel hoor
Maar zij moet zich vermannen en hem in feite op zijn gedrag wijzen..
Nee?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, dat ik het nieteens durf te proberen
Euh.. Deal?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee?Ik zou je bijna een keer meenemen. Mocht je het niet lekker vinden, dan paas je het maar door.
Euh, waar gaat dit over?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh.. Deal?![]()
Trouwens, jij geek![]()
*naar fb wijst*
O ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |