SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:58 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:06 schreef Fascination het volgende:
Dat gifje van Jack Nicholson die zn middelvinger opsteekt is tof.
Ooit wel een olifantenpener gezien? Zijn groot hoor :$quote:
En wat voelde je hier bij?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik moest gaan slapen, ga ik hier kijken
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat soort dingen mag ik niet zeggen
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ooit wel een olifantenpener gezien? Zijn groot hoor :$
Ik zag ze eens neuken in de dierentuin.. Wellicht ben ik toen lesbisch geworden :$quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zal wel een stoffige eikel hebben![]()
Jaaaaaaaaaaaaquote:
Deze, ja.quote:
Mi gurlie Dee.quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Deze, ja.
[..]
Mi gurlie Dee.
Haten op da Deequote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat een engerd![]()
Ik ga gauw naar bed!
Trustequote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat een engerd![]()
Ik ga gauw naar bed!
Dee was helemaal opgeknapt nu de buren zich niet meer met haar bemoeien en ze lekker kon rommelen in haar tuintje.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Prachtmens ook eh
Ik wil er een keer op de koffie
Ik niet, wordt geen mooi weerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zag ze eens neuken in de dierentuin.. Wellicht ben ik toen lesbisch geworden :$
Hmmm Martini.. Lang niet gehad
[..]
Jaaaaaaaaaaaa
Ik heb er zin in
Ja, ik had dat toen gezien ja.. Volgens mij op jouw aanradenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dee was helemaal opgeknapt nu de buren zich niet meer met haar bemoeien en ze lekker kon rommelen in haar tuintje.
Morgen zou het volgens mij toch best lekker worden dacht ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |