quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja nee niks
[ afbeelding ]TssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Ik zie nergens eenquote:
Kiek dan in de spoiler jongeuuhhhhhhhquote:
Yo.. 'Sup :$quote:
Oehquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kiek dan in de spoiler jongeuuhhhhhhh
Yeahquote:
Uh, hoe moet ik dat weten?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
twad niet echt vakantie he?
Maar goed. Wel aardig.
Sorry, had even een innerlijk conflict, zoals je kon zien :$quote:
Ik zag hetquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry, had even een innerlijk conflict, zoals je kon zien :$
Hoi
Ach, dat hoort bij het geslacht.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry, had even een innerlijk conflict, zoals je kon zien :$
Hoi
Hallo, hoe is het met u vanavond :$quote:
En met u :$quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, dat hoort bij het geslacht.
Ontzettend warmquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hallo, hoe is het met u vanavond :$
Met mij is het prima hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hallo, hoe is het met u vanavond :$
[..]
En met u :$
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ontzettend warmVerder wel goed
Met jou?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met mij is het prima hoor![]()
En met u?
Er zat een vuiltje op mijn scherm waardoor het leek alsof er hoer stondquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met mij is het prima hoor![]()
En met u?
Hij deed gewoon een ninja-edit.. K ZAG HET WELquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er zat een vuiltje op mijn scherm waardoor het leek alsof er hoer stond
Google is my friend.. Gewoon weten waarop je wil zoekenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij hebt echt wel een database ofzo.
Mijn ogen zijn niet zo vlugquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij deed gewoon een ninja-edit.. K ZAG HET WEL
Kleren uit, lekker frisquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Ja, gaat ook lekker hierOok warm.. Overgang wellicht
Nee, ik ben aan het liegen :$quote:
FOK!ken doe je altijd naakt, tenzij ongesteld.. Dan mag je je broekje nog net aanhouden :$quote:
Geen last van als je in de overgang zit he.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
FOK!ken doe je altijd naakt, tenzij ongesteld.. Dan mag je je broekje nog net aanhouden :$
Gewoon op een inlegkruisje gaan zittenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
FOK!ken doe je altijd naakt, tenzij ongesteld.. Dan mag je je broekje nog net aanhouden :$
Bij de overgang wordt men nog steeds ongesteld, alleen minder regelmatig en is men nog steeds vruchtbaar.. Bij de menopauze ben je pas "veilig"quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen last van als je in de overgang zit he.
SLA MEquote:
Da's een beetje te klein wanneer ik t net benquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon op een inlegkruisje gaan zitten
No, you'd like itquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bij de overgang wordt men nog steeds ongesteld, alleen minder regelmatig en is men nog steeds vruchtbaar.. Bij de menopauze ben je pas "veilig"
Tot zover deze biologie-les :$
[..]
SLA ME
Misgunnerquote:
Ik vroeg niet, ik beveelde hetquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie vraagt, wordt overgeslagen
En hoelang duurt deze hel?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:36 schreef Dqod het volgende:
Bij de overgang wordt men nog steeds ongesteld, alleen minder regelmatig en is men nog steeds vruchtbaar.. Bij de menopauze ben je pas "veilig"
Tot zover deze biologie-les :$
Geen idee :$ Kan volgens mij wel een x aantal jaren durenquote:
Kijk niet zo boos ja?quote:
Ah, daar hebben ze schuilkelders voor uitgevonden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:41 schreef Dqod het volgende:
Geen idee :$ Kan volgens mij wel een x aantal jaren duren
Je bent bang voor vrouwen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah, daar hebben ze schuilkelders voor uitgevonden.
Wat wilde je eraan doen dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen idee :$ Kan volgens mij wel een x aantal jaren duren
[..]
Kijk niet zo boos ja?
Dit in je oor zingenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit in je oor zingenDie ken ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ze nog niet meegemaakt geloof ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit in je oor zingenIk kan 'm precies meezingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Volgende meet waar je bij bent wil ik het horenquote:
Dat gaat niet gebeuren hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Volgende meet waar je bij bent wil ik het horen
En Bobby zou de Snoopy dance voor me dansen, dus als dat geen feest wordt
Ik voer je gewoon zo dronken dat je t doetquote:
Dan heb ik een 'slaap'plekje nodigquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik voer je gewoon zo dronken dat je t doet
Zelfs dit wordt me niet eens gegund, gvd.. WANNE KUTLEVEN HEB IK
I see what you did therequote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan heb ik een 'slaap'plekje nodig
Ja, mijn huis is ver weg dus dan moet je iemand vragen die in de buurt woontquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan heb ik een 'slaap'plekje nodig
Ik weet nog wel iemandquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, mijn huis is ver weg dus dan moet je iemand vragen die in de buurt woont
Hehehehe, smoothquote:
quote:
Daarom.. Moge God mij behoeden :$quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik snap het wel.... als je dat eenmaal voelt kan je niet meer ophouden met strelen
Niet dan? Zou toch spontaan hetero worden en een dikke worst willen :$quote:
Ik bedoel maarquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet dan? Zou toch spontaan hetero worden en een dikke worst willen :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:58 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:06 schreef Fascination het volgende:
Dat gifje van Jack Nicholson die zn middelvinger opsteekt is tof.
Ooit wel een olifantenpener gezien? Zijn groot hoor :$quote:
En wat voelde je hier bij?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik moest gaan slapen, ga ik hier kijken
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat soort dingen mag ik niet zeggen
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ooit wel een olifantenpener gezien? Zijn groot hoor :$
Ik zag ze eens neuken in de dierentuin.. Wellicht ben ik toen lesbisch geworden :$quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zal wel een stoffige eikel hebben![]()
Jaaaaaaaaaaaaquote:
Deze, ja.quote:
Mi gurlie Dee.quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Deze, ja.
[..]
Mi gurlie Dee.
Haten op da Deequote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat een engerd![]()
Ik ga gauw naar bed!
Trustequote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat een engerd![]()
Ik ga gauw naar bed!
Dee was helemaal opgeknapt nu de buren zich niet meer met haar bemoeien en ze lekker kon rommelen in haar tuintje.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Prachtmens ook eh
Ik wil er een keer op de koffie
Ik niet, wordt geen mooi weerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zag ze eens neuken in de dierentuin.. Wellicht ben ik toen lesbisch geworden :$
Hmmm Martini.. Lang niet gehad
[..]
Jaaaaaaaaaaaa
Ik heb er zin in
Ja, ik had dat toen gezien ja.. Volgens mij op jouw aanradenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dee was helemaal opgeknapt nu de buren zich niet meer met haar bemoeien en ze lekker kon rommelen in haar tuintje.
Morgen zou het volgens mij toch best lekker worden dacht ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |