Arcanine zou beter zijn danquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:45 schreef Fera het volgende:
[..]
O ja.
Ze had een mooie tijger, dus ik vond een Persian beter passen.
Maar Arcanine is een hond en heeft niets gracieus.quote:
Heeft wel het meeste weg van haar tijgertquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar Arcanine is een hond en heeft niets gracieus.
Alleen de kleuren. Maar Persian past beter bij Jasmine als persoon.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heeft wel het meeste weg van haar tijgert
Avond?quote:
Geen idee dat zullen we nooit wetenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Dank je voor het delen van die kennis, Tijn wat had ik zonder je gemoeten???
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee dat zullen we nooit weten
Gaar, rustig op mijn werk de laatste tijd, dus je doe heel weinig en daar wordt je heel moe vanquote:
ahhhquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gaar, rustig op mijn werk de laatste tijd, dus je doe heel weinig en daar wordt je heel moe van
Dus ik heb vakantie op mijn werkquote:
Was het hier ook maar zo'n feestquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus ik heb vakantie op mijn werk
Ik kom wel een middagje helpenquote:
stage.. voor werk krijgt men betaaldquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kom wel een middagje helpenwaar werk je eigenlijk?
Ook goed, wat voor stage doe je?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:07 schreef Evie het volgende:
[..]
stage.. voor werk krijgt men betaald
Wat heb je nog meer te koop?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:18 schreef DaMook het volgende:
Mijn dslr bijna verkocht, nu de andere dingen nog
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |