je moeder op een bakfietsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan spinazie of zo.
[..]
HOOFDLETTERS?
Laat m'n moeder zelf beslissen hoe ze boodschappen doet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je moeder op een bakfiets
nee, lekker op een bakfiets en een plasticen kapje rond haar hoofd, zodat ze niet nat wordtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Laat m'n moeder zelf beslissen hoe ze boodschappen doet.
zit wel ijzer inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ik wel.quote:
Dat klinkt meer als een oma van mij, die had vroeger zo'n regenkapje.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee, lekker op een bakfiets en een plasticen kapje rond haar hoofd, zodat ze niet nat wordt
dat bedoel ik ook preciesquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wel.IJzer.
[..]
Dat klinkt meer als een oma van mij, die had vroeger zo'n regenkapje.
Hoihoi.quote:
Who knows.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:32 schreef FL_Freak het volgende:
Hey Fera tot volgende week misschien
Waarom zijn er dan zoveel ijzervreters?quote:
omdat er ook veel azijnpissers zijnquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zijn er dan zoveel ijzervreters?
Azijn is lekker.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omdat er ook veel azijnpissers zijn
Niet om zo te drinken, maar om te verwerken in een dressing of een scheutje over de andijvie is wel lekker.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zal ik ff voor je in een glas pissen dan?
Ik wil ook best over je dressing en andijvie pissen hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet om zo te drinken, maar om te verwerken in een dressing of een scheutje over de andijvie is wel lekker.
Ben jij zo'n zure dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wil ook best over je dressing en andijvie pissen hoor
neequote:
Mooi. Veel leuker om vrolijk te zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
neeik ben eigenlijk altijd vrolijk
maar ik kan soms wel klagen hoor
Als vrouw zou je er een expert in moeten zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
neeik ben eigenlijk altijd vrolijk
maar ik kan soms wel klagen hoor
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Mooi. Veel leuker om vrolijk te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |